Sari la conținut

Postări Recomandate

Stricati orzul pe gaste.

Salut tuturor

Am si eu o HONDA DEAUVILLE si dupa cum se stie imprumuta acelasi motor de la Transalp si i-am bagat ca ulei, MOTUL 7100 10W-40 si vreau sa zic ca este foarte bun. Inainte am bagat 5100 tot 10W-40 si mi s-a parut si acesta foarte bun, usurinta in schimbarea vitezelor, motorul merge foarte rotund si intr-un cuvant vi-l recomanda si voua .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apropii de 10 mii facuti numai anu asta ( il am de prin iunie ) , la fel nu stiu cat sa mai facut inainte cu el da cand ti se pune "pasarica" pe creier ca "TRABA" sa vada si pupila mea bujia lu' Bibica ( numele de alint... :D ) ...nu intrebati de ce trebe ca nu stiu...poate doar niste mici rateuri dimineata dupa pornire in cilindru spate.Daca o pornesc fara soc fara nimic o ia imediat dar daca nu accelerez putin de tot sa zicem pana la 1500 ~ 1700 rot/min in urmatoarele 5 ~ 8 sec imi moare motorul pierde progresiv in ture pana cand se opreste, e acuma daca o tin numai din acceleratie si nu incept sa umblu la soc in asa fel incat sa ramana la 1500 ~ 1700 numa din soc fara acceleratie se aude din cand in cand cate un TANC ....iara pauza cateva secunde iara un TANC asa infundat si tot asa de vreo 4 5 ori( nu are ciclicitate sa zic asa se intampla aleatoriu) ...si numa din cilindru spate tre sa fi foarte atent sa il sesizez, cu socul tras ca sa tina turatia ~ 1500 fara sa fie trasa deloc acceleratia nu se mai aude nimic , merge lin frumos si pe parcursul a 3~ 5 min cat fug inapoi in casa sa ma echipez turatia creste la 2000 2100 ture pana vin , apa trece de prima linie cu 1mm si totul merge perfect.

 

Nu prea are treaba cu bujia cred...da vrea "pasarica" aia nenorocita sa scoata sa vada bujia...si normal sa le inlocuiesc sa stiu o treaba ca nu is o avere.

 

Si la mine se intampla la fel, La 1700 de rot, neincalzita mai da niste rateuri, Eu ii fac inclazirea din acceleratie, <inca nu am inceput sa folosesc socul> la 2000 rot min. Poate are legatura cu graficul ala la care umbla Belbody, cu avansul controlat de Cdi, din cate am retinut , la 1700 rot, incepea sa intre in actiune..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de saptamana trecuta sunt si eu posesor de Transalp, am luat un 650 adus din Italia, cu mecanica in stare buna spre foarte buna, mici semne de ici pe colo, dar nimic ce nu poate fi rezolvat. I-am tras o revizie elementara, filtre (ulei, aer), ulei si placute fata, si pe zi ce trece ma indragostesc din ce in ce mai mult de motoreta... E maricica, dar nu impractica, am 1.88 si aproape suta de kile, si desi sunt incepator nu am probleme in a o manevra, mi se pare o motocicleta polivalenta si comoda la drum intins. Desi am citit in mare parte forumul de transalp si in general forumul motociclism.ro, (sunt membru vechi, dar nepostant), mai revin cu niste mici intrebari.

Deocamdata i-am pus un Motul 5100 10W-40, am vazut ca multa lume il recomanda, mecanicii, excelenti de altfel, mi-au recomandat Yacco tura viitoare, ce ziceti?

Si o intrebare care are legatura in general cu motoretele si nu neaparat cu transalpul, dar o pun aici, ca am vazut ca pe acest thread sunt multi veterani ai forumului si poate imi da cineva un sfat... sau ma trimite la un specialist priceput... Motoreta a venit cu o alarma Fox pusa pe ea (probabil o chinezarie, vanduta sub brandul Fox in italia), care a mers bine cateva zile, dar la un moment dat a cam luat-o razna, in sensul in care am declansat-o din greseala, si nu am putut sa o mai opresc din niciuna din cele 2 telecomenzi, s-a oprit acustica singura, dar au ramas toate semnalizarile clipind, si pornirea motorului blocata. Dupa vreo 5 minute cand am vazut ca nu se mai opreste am scos alimentarea alarmei de la baterie sa nu o termine cu "avaria" (am vazut ca bateria e destul de anemica, ca dimensiuni) si am facut override pe protectia de motor ca sa-l pot folosi. Acu vine si intrebarea... aveti stiinta de cineva care se pricepe la jucarii din astea? sau sa pun mana si sa cumpar o alarma mai "desteapta"? Am vazut un SPY M800 care-mi face cu ochiul, dar inca nu stiu daca asigura montaj si in Bucuresti.

Sper ca nu m-am bagat ca musca-n ciorba, dar nu am multi prieteni motoristi, deocamdata, si am zis ca pe aici gaesc oameni buni pe care pot sa-i stresez cu "curiozitatile" mele. Asfalt uscat!

să-ți trăiască mobra. eu am pus motorex semisintetic. cât despre alarmă, parcă userul l.u.v. se ocupa chiar de chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stricati orzul pe gaste.

Korekt

Cand e uzata cutia de viteze poti sa bagi si mama uleiurilor, tot naspa merge cutia

10W40 sa fie, oricum, producatori adevarati sunt extrem de putini, restul sunt un fel de reselleri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am zis mai devreme de nenea din Austria cu TA din 1987 care baga numai cel mai ieftin ulei mineral... 10W40.

Am mers cu motoreta si merge superb.

 

Altceva, am mers cu motoreta pe care o sa o cumpar sa o dezmembrez, un TA "modificat" pentru offroad, vreau sa zic ca ii mergea cutia muult mai finut ca la a mea... si pun pariu ca nenea ala baga cel mai naspet ulei existent pe piata....

 

In manual scrie clar "ulei mineral sau semisintetic 10W40"... Tot ce este peste e redundant, motorul nu va merge mai bine si nici nu va tine mai mult. Schimbat la timp si mentinut la nivel mereu cred ca orice ulei isi face treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o informatie ... TA650 ... la aripa fata ... pe partea dreapta, in spate ... care e ordinea la prinderea surubului de acolo?

 

surub, inel prin care trece cablu kilometraj, plastic aripa?

 

sau

 

surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj?

 

ar fi fain si o poza.

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o informatie ... TA650 ... la aripa fata ... pe partea dreapta, in spate ... care e ordinea la prinderea surubului de acolo?

 

surub, inel prin care trece cablu kilometraj, plastic aripa?

 

sau

 

surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj?

 

ar fi fain si o poza.

 

multumesc,

paul

Daca o iei de la stanga la dreapta este varianta urmatoate.

 

" surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj "

 

Uitate la poza.

 

post-26086-1254488919_thumb.jpg post-26086-1254488953_thumb.jpg

 

Cu placere !

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cui? Si ce legatura are? Pe cine intrebi?

 

Sa-ti desenez, ca vad ca nu te-ai deranjat sa procesezi macar nitel postul.

1. Am postat in "Honda Transalp Club", deci o presupunere puternica ar fi Honda Transalp.

3. Nu am dat niciun quote, deci o presupunere puternica ar fi oricine se deranjeaza sa imi raspunda de pe acest topic.

2. Nu vad ce legatura trebuie sa aiba, dar daca trebue sa stii, intentionez in viitorul nu foarte indepartat sa-mi achizitionez o vaca, si oscilez intre Super Tenere si Transalp. Iar viteza de croaziera e un factor important pentru partea de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti desenez, ca vad ca nu te-ai deranjat sa procesezi macar nitel postul.

1. Am postat in "Honda Transalp Club", deci o presupunere puternica ar fi Honda Transalp.

3. Nu am dat niciun quote, deci o presupunere puternica ar fi oricine se deranjeaza sa imi raspunda de pe acest topic.

2. Nu vad ce legatura trebuie sa aiba, dar daca trebue sa stii, intentionez in viitorul nu foarte indepartat sa-mi achizitionez o vaca, si oscilez intre Super Tenere si Transalp. Iar viteza de croaziera e un factor important pentru partea de touring.

 

părerile vor fi impărțite. eu am senzatia că se simte bine undeva la 110-120 km/h, aÂş tinde spre 110 unde consumul este mei mult decât rezonabil. dar mă repet e doar părerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti desenez, ca vad ca nu te-ai deranjat sa procesezi macar nitel postul.

1. Am postat in "Honda Transalp Club", deci o presupunere puternica ar fi Honda Transalp.

3. Nu am dat niciun quote, deci o presupunere puternica ar fi oricine se deranjeaza sa imi raspunda de pe acest topic.

2. Nu vad ce legatura trebuie sa aiba, dar daca trebue sa stii, intentionez in viitorul nu foarte indepartat sa-mi achizitionez o vaca, si oscilez intre Super Tenere si Transalp. Iar viteza de croaziera e un factor important pentru partea de touring.

Pai te bagi ca musca in lapte in discutia despre cu totul altceva, in 200 de pagini om fi scris dracu despre asta, pune mana si cauta...

 

Parerea mea este ca 120 - 130 - 140, depinde de feelingu fiecaruia, de mobra ce sa zic, nu sughita la nici una, trage ca vaca...

 

Fa o medie si iti iese ideal 130. Eu personal folosesc cu succes 130.

 

Dar asta numai pe autostrada, pe drumuri nationale nu se pune problema de sarit peste 110, poate in zone drepte si fara trafic.

 

Si din toti posesorii de TA cred ca am mai mult de jumatate de kilometraj pe autostrazi, asta fiind in jur de 15000km...

La 110 e ok, dar pe autostrada iti vine sa o lasi si sa alergi pe langa ea, la 120 inca te chinui sa depasesti tiruri si diverse broaste cu 4 roti, la 130 e ok, mergi nestingherit si ii lasi si pe smecheri cu cai multi si limuzine sa se duca in treaba lor...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o iei de la stanga la dreapta este varianta urmatoate.

 

" surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj "

 

Uitate la poza.

 

Cu placere !

 

 

Multumesc mult ... este exact ce cautam!!!

O alta informatie ... a testat cineva cum se scoate un cuzinet dintr-o jamba de telescop?

La scoatere clasica ... tija cu cuzinet a trecut prin interiorul acestui cuzinet intzepenit pe jamba si acolo a ramas.

Eu ma gandesc sa intru cu ceva ascutit si latit intre cuzine si jamba, spre interior .... se va distruge cuzinetul insa se gaseste de schimb ...

Are altcineva o idee testata?

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

părerile vor fi impărțite. eu am senzatia că se simte bine undeva la 110-120 km/h, aÂş tinde spre 110 unde consumul este mei mult decât rezonabil. dar mă repet e doar părerea mea

 

Multumesc. Vad totusi ca nu e ceea ce caut eu. Dupa ce am patimit cu viteze de 90 - 100 o gramada de timp, speram la un 130 - 140 lejer.

 

 

Pai te bagi ca musca in lapte in discutia despre cu totul altceva, in 200 de pagini om fi scris dracu despre asta, pune mana si cauta...

 

Conu Belbody, nu mai manca ce nu trebuie, ca vad ca iti faci un obicei din asta. Nu "m-am bagat" nicaieri, am fost mai mult decat ontopic; nu am considerat ca trebuie sa se termine discutia de dinainte ca sa imi spun si eu oful.

Cat despre cautat, te invit sa cauti: "viteza de croaziera", "viteza croaziera", respectiv viteza croaziera fara ghilimele si sa imi spui ce gasesti. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, atunci ia-ti cbr900rr si pa.

Unde te dai tu cu 140 in Ro, sa ma chemi si pe mine sa ne dam amandoi, sa vad daca nu fac fata cu TA-ul..

 

Tocmai ziceam ca merge lejer cu 130, da tu citesti printre randuri.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza croaziera 110 +/- 10 km /h aici imi place cum sta si ma simt si eu si Bibica OK ... 130~140 km /h croaziera mi se pare mult. La 130 km/h eu unu is deja la ~6300 rot/min in treapta 5, XL 600 1999, cu rosu la 8800 si cu un cuplu maxim ~ 5700 rot/min e prea mult pentru gustul meu ca sa il tin acolo zeci de minute in sir....ce fac cand trebe sa depasesc ceva mai din scurt , ajung pe rosu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, eu la viteza de croaziera ma refer numai la AUTOSTRADA.

Cu 110 la ora te depasesc si cei fu fiat 500, esti "impiedica lume" nu mai zic ca esti cu motocicleta... wtf, Transalpul nu e chiar de pensionari asa, nu stiu de unde aveti ideea asta. Cat despre DN-uri, a merge cu 130 da, mi se pare kamikaze..

 

Viteza decenta pe autostrada, cu pasager, bagaje, remorca si ce mai vreti voi...

http://picasaweb.google.com/lh/photo/oa3ty...feat=directlink

 

Viteza exagerata:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/eiRKN...feat=directlink

 

Ustensila pentru mentinerea vitezei de croaziera fara efort:

 

so-103.jpg

 

0000_CrampBuster_Motorcycle_Cruise_Assist_Black.jpg

Mesaj completat

Viteza croaziera 110 +/- 10 km /h aici imi place cum sta si ma simt si eu si Bibica OK ... 130~140 km /h croaziera mi se pare mult. La 130 km/h eu unu is deja la ~6300 rot/min in treapta 5, XL 600 1999, cu rosu la 8800 si cu un cuplu maxim ~ 5700 rot/min e prea mult pentru gustul meu ca sa il tin acolo zeci de minute in sir....ce fac cand trebe sa depasesc ceva mai din scurt , ajung pe rosu...

la 140 la ora nu trebuie sa depasesti nimic in scurt de obicei, doar daca iti puti mintea cu masochisti... :laugh:

 

Mesaj completat

Mergi Bratislava - Szeged cu 110 la ora, cand o sa ajungi, o sa vrei sa bati pe cineva, daca cumva ai rabdare sa mergi atata amar de drum cu viteza asta... (pe autostrada)

Dupa parerea mea Bucuresti - Sinaia nu e croaziera, e plimbare de sambata dimineata... de incalzire.

Mesaj completat

Weekendul trecut am fost asa:

Brno - Praga - Dresden, 70% autostrada, plecat la 5 dupa amiaza , ajuns la 11 noaptea, cu pauzele de fumat si realimentat, in total 370km dus.

Daca mergeam cu 110 cred ca ajungeam la 2 noaptea...

http://mapy.cz/#mm=ZP@sa=r@st=sr@ssq=brno@...y=136200192@z=6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan aici pe plaiurile mioritice ne pregatim cu mare tam-tam sa sarbatorim dupa 20 ani celebrii "42km de autostrada" in afara de celebra "A1" care e un mare rahat cand tie lumea mai draga o gasesti ba in lucru ba au taiat nush ce portiune si au lasat nesemnalizat , normal ca ce am zis se aplica numai pe DN noastre pline de surprize de tot felu...hop uite groapa , hop uite aici a facut vacuta un mic kaka , hop uite calu in drum...hop uite si o matza...si cu 2 ~3 javre dupa ea...ia uitel ma si pe badea Ion isi trece turma de miorite peste drum ca e iarba mai verde dincolo...ba stai ca nu e...hai cu ele inapoi....

Care autostrazi la noi poate nepotii mei o sa le vada.... :laugh:

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan aici pe plaiurile mioritice ne pregatim cu mare tam-tam sa sarbatorim dupa 20 ani celebrii "42km de autostrada" in afara de celebra "A1" care e un mare rahat cand tie lumea mai draga o gasesti ba in lucru ba au taiat nush ce portiune si au lasat nesemnalizat , normal ca ce am zis se aplica numai pe DN noastre pline de surprize de tot felu...hop uite groapa , hop uite aici a facut vacuta un mic kaka , hop uite calu in drum...hop uite si o matza...si cu 2 ~3 javre dupa ea...ia uitel ma si pe badea Ion isi trece turma de miorite peste drum ca e iarba mai verde dincolo...ba stai ca nu e...hai cu ele inapoi....

Care autostrazi la noi poate nepotii mei o sa le vada.... :laugh:

Stiu, si anul asta dupa lupte seculare am avut placerea sa strabat tara pe diagonala cu motocicleta, Arad - Braila - Oradea... Nici vorba de sute douazeci, poat doar pe zonele scurte de drum cu 4 benzi, pe langa brasov si sibiu si E85, Focsani - Bacau, in rest .. no way, nouazeci si suta zece maxim, efectiv nu ai unde.. pe drumul asta am vazut 2 morti si numai in tara... evident 1 BMW si un ceva tot strainesc...culmea pe drum drept.

In rest gropile sunt o placere, "the land of choice" e ideal pentru TA.

Mesaj completat

Care autostrazi la noi poate nepotii mei o sa le vada.... :laugh:

 

Si ai mei sper! Sau poate copiii, cine stie! :laugh:

A dracu ceausescu, in loc de casoaia poporului mai bine facea drumuri late ca la cehi, astia faceau autostrazi in '60... se vede ca nu era sofer pasionat, sau macar sofer, il durea la basca mergea cu elicopteru...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba de sute douazeci, poat doar pe zonele scurte de drum cu 4 benzi, pe langa brasov si sibiu si E85, Focsani - Bacau, in rest .. no way, nouazeci si suta zece maxim, efectiv nu ai unde..

Exact.

Si la mine viteza afara ii intre 90-110 km/h. Si conteaza mult lazile laterale... am fost destul de recent fara ele si iti vine sa o tii la 120 km/h. Cum le pun sus si pun pasagera in spate mai mult de 100-110 km/h nu imi vine sa ma duc ca prinde foarte tare vantu in lazi. Si plus ca imi creste consumu. Pentru aia 10-15 km/h in plus nu merita.

Si efectiv nu merita pe drumurile noastre sa mergi mai tare ! Ca si timp oricum nu castigi mult ca degeaba prinzi acuma o linie dreapta si te pui sa ii dai , ca asa ii cum zicea si mai sus: atunci iti iese un caine , un nea Ghita cu Aro de pe drumu laturalnic si te-o cam phutut! Daca ai norocu sa nu iti iasa , atunci poate castigi 15 min la o distanta de 150 km.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum zice si bellbody nu sughita la nici o viteza, daca vreti sa ma credeti, eu am mers pe autostrada soarelui blana, 183 / 185 kmh, turometru arata 8500/8600 rpm, cu sidecaseuri, topcase, pasager si cort cu saci legate peste, eu credeam ca nu indica vitezometru bine, dar mai eram cu cineva cu sv650 si mi-a confirmat, eu fiind vitezoman de fel nu prea merg sub 120 nici pe nationale, iar mers blana e ceva normal la mine unde dau de drum drept si liber, dar toate astea vin cu un pret ! iar acum m-am potolit

la isparava aia cu mersu blana consumu mi-a iesit spre 12%, iar acum papa ulei vaca, de 1 luna merg numa in 3500 / 4000 rpm

asa ca daca te tine buzunaru, poti avea viteze de croaziera destul de mari cu vaca :laugh:

iar pt. cei ce nu stiu vaca e din 94', fara bujii mirifice si filtre nush de care, doar cdi-ul e aftermarket :laugh:

 

apropo bogdane, iarna asta poate dai si tu cursuri pe messenger, ca tre sa schimb segmentii si cine stie ce mai gasesc pe acolo, tre sa rezolv si cu bataia aia la rece, am o banuiala ca tre sa schimb si semeringurile la supape, ca prea papa ulei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, eu la viteza de croaziera ma refer numai la AUTOSTRADA.

Cu 110 la ora te depasesc si cei fu fiat 500, esti "impiedica lume" nu mai zic ca esti cu motocicleta... wtf, Transalpul nu e chiar de pensionari asa, nu stiu de unde aveti ideea asta. Cat despre DN-uri, a merge cu 130 da, mi se pare kamikaze..

 

130 - 140 nu mi se pare o viteza colosala, si nici nu este o viteza colosala. Nici nu poti sa depasesti limita de 50km/h de la care ti se ia permisul. Si ca sa iti faci o idee, pe Bucuresti - Alexandria - Craiova am fost la un moment dat cu 100 - 110 si era asa de liber incat se putea lejer 130 - 140.

Si eu prin viteza de croaziera inteleg ture putine, sa se "simta mobra bine", cum zicea cineva mai sus. Nu ma intereseaza faptul ca pot merge 140 la 7 8000 de ture.

Ideea cu Transalpul ca ar fi de pensionari se trage probabil de la cei 50 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NEnea, o motocicleta de 200kg si 50cai nu e deloc de pensionari. Multe modele de autoturisme au putin peste 50 de cai dar peste 1000kg... Asta cu caii nu ai nimerit-o, despre Transalp, asa este ea construita, e motocicleta de cuplu, pentru Dual - Purpose pur si simplu nu poti merge cu ea cu viteze la care visezi tu. Daca tie ti se pare "safe" sa mergi la croaziera peste 140... atunci e problema ta.

 

Si cand decizi sa cumperi o motocicleta viteza de croaziera e printre ultimii factori la care te uiti, orice motocicleta peste 500cc poate merge lejer peste 130km/h daca e in mintile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La scoatere clasica ... tija cu cuzinet a trecut prin interiorul acestui cuzinet intzepenit pe jamba si acolo a ramas.

Eu ma gandesc sa intru cu ceva ascutit si latit intre cuzinet si jamba, spre interior .... se va distruge cuzinetul insa se gaseste de schimb ...

Are altcineva o idee testata?

 

Numai bine,

paul

 

... a functionat fara nici un fel de problema ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130 - 140 nu mi se pare o viteza colosala, si nici nu este o viteza colosala. Nici nu poti sa depasesti limita de 50km/h de la care ti se ia permisul. Si ca sa iti faci o idee, pe Bucuresti - Alexandria - Craiova am fost la un moment dat cu 100 - 110 si era asa de liber incat se putea lejer 130 - 140.

Si eu prin viteza de croaziera inteleg ture putine, sa se "simta mobra bine", cum zicea cineva mai sus. Nu ma intereseaza faptul ca pot merge 140 la 7 8000 de ture.

Ideea cu Transalpul ca ar fi de pensionari se trage probabil de la cei 50 de cai.

 

dai dracu de cai, de cuplu ati auzit ? deci transalpu' cu 50 de cai are un cuplu de 60 nm iar un cbr f4, are 110 armasari si 63 nm, de asta ce zici ? transalpu produce acel cuplu la 6000 rpm, iar cbr-ul la 11000.

horsepower is nothin' without torque :laugh:

iti garantez ca ma tin dupa orice f4 pana pe la 80 - 90 la ora poate chiar mai mult

desigur ca important e si cine o tine de coarne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...