Sari la conținut

Postări Recomandate

relativ..., vezi ca e tradus din germana cu google translate Link

 

link-ul original in germana aici

 

multumesc!

tot la Haynes tre sa apelez se pare :alcy:.

 

btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par.

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc!

tot la Haynes tre sa apelez se pare :alcy:.

 

btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par.

 

sau scuipat... :bow:

 

Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau scuipat... :D

 

Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes??

Pai ca sa nimeresc siguranta buna evident :alcy:. Daca tu sau alti 999 de transalpisti v-ati facut mobra bucati si ati reusit sa puneti inapoi toate suruburile, sa nu faci greseala sa crezi ca toti stiu sa faca asta :bow:. Eu de exemplu habar nu am unde sunt sigurantele alea 5 de care vorbesti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..

Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent...

Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e..

Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat...

 

eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor.

Ei aici trebuie sa te contrazic "EXTRAORDINAR" de mult. Nu stiu cat de tare ai experimantat tu noul TA, dar eu am mers cot la cot cu unul pana "la limita admisa", adica pana unde poate merge un transalp 600. Si crede-ma ca si cel de 700 s-a comportat exemplar, nu a spart nici un bloc, nu a rupt nimic, si colac peste pupaza "soferul" nu avea nici cine stie ce experienta.

Nu vreau sa fiu gigi contra in continuu dar noul TA chiar e bun pentru OFF la fel ca si celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei aici trebuie sa te contrazic "EXTRAORDINAR" de mult. Nu stiu cat de tare ai experimantat tu noul TA, dar eu am mers cot la cot cu unul pana "la limita admisa", adica pana unde poate merge un transalp 600. Si crede-ma ca si cel de 700 s-a comportat exemplar, nu a spart nici un bloc, nu a rupt nimic, si colac peste pupaza "soferul" nu avea nici cine stie ce experienta.

Nu vreau sa fiu gigi contra in continuu dar noul TA chiar e bun pentru OFF la fel ca si celelalte.

 

 

:bow:

 

La intalnirea de anul acesta(Obarsia...) au fost si 2 Ta 700.I-am intrebat daca vor face transalpina si au zis ca NU.....

Cu toate ca drumul este pe asfaltate si podul e gata mai sunt portiuni destul faine....Eu cel putin am raschetat...de cate ori cricul central.

TA nou e mai joasa dupa cum am obervat,dar asta nu inseamna ca nu-i bun de off.Dar nu asa de bun ca si precedentele.

 

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:alcy:

 

La intalnirea de anul acesta(Obarsia...) au fost si 2 Ta 700.I-am intrebat daca vor face transalpina si au zis ca NU.....

asta e cu totul altceva, si e de inteles.. mobra noua, rate la banca, mai stiu eu ce.

 

Dar baiatul pe care il stiu eu, nu are prejudecati de genul acesta...

 

Nu vreau sa fac pe grazvul, dar transalpul vechi e destul de greu si nu ai ce mare enduro sa faci cu el. Eu am o padurice si niste coclauri pe langa unde locuiesc, si de multe ori am ajuns in situatii unde nu mai ai ce sa-i faci... de genul pe o panta de 15 grade, padure, copaci stanga sant dreapta, cu fata la vale, NU MAI AI CUM SA INTORCI SAU SA DAI CU SPATELE.. ei atunci ce faci cu TA-ul? O lasi acolo si chemi 2 prieteni sa te traga afara. O caprita o iei de cadru si o intorci cu mana..

Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA.

Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat.

Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA.

Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat.

Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi..

TransALP`u are limitele lui de OFF`Road... pana nu dai de noroaie dinalea la care nu ai ce sa-i mai faci ca se duce unde si cum vrea motoru... ii ok.

Ai specificat bine mai sus.. pietre, mai o iarba, o panta ( USCATA ), denivelari gen borduri etc... in principiu sa fie USCAT !!!

 

Eu is de parere ca pe unde se baga UN BAIAT anume cu un TransALP din 87 tot acel BAIAT se baga si modelul 92 , 97 , 2001 , 2008 sau ce model mai vreti.

 

Pe forum gasesti pareri diferite pentru ca sunt oameni diferiti... da nu cred ca ar fi mai prost cu ceva ala nou fata de ala vechi ... De as avea banii in mana , fara nici o ezitare as lua modelul nou !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e cu totul altceva, si e de inteles.. mobra noua, rate la banca, mai stiu eu ce.

 

Dar baiatul pe care il stiu eu, nu are prejudecati de genul acesta...

 

Nu vreau sa fac pe grazvul, dar transalpul vechi e destul de greu si nu ai ce mare enduro sa faci cu el. Eu am o padurice si niste coclauri pe langa unde locuiesc, si de multe ori am ajuns in situatii unde nu mai ai ce sa-i faci... de genul pe o panta de 15 grade, padure, copaci stanga sant dreapta, cu fata la vale, NU MAI AI CUM SA INTORCI SAU SA DAI CU SPATELE.. ei atunci ce faci cu TA-ul? O lasi acolo si chemi 2 prieteni sa te traga afara. O caprita o iei de cadru si o intorci cu mana..

Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA.

Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat.

Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi..

 

lăsând la o parte că Âşi eu cunosc niÂşte băieți (Âşi nu numai eu :alcy: ) care m-au dus la Codlea pe unde nici nu am visat, Âşi care făceau cu TA-ul :D niÂşte chestii pe care a trebui să le fac Âşi eu ca să nu mă pierd :bow: mă alătur Âşi eu celor care consideră berea inutilă la fel de gustoasă ca cea cu alcool. Adică, 700-le este o tentativă (nereusită, Âşi din punctul meu de vedere) de a duce TA-ul peste piața câÂştigată de VStorm. Dar asta înseamnă că nu este pentru offroad. Bogdan, mă bucur că eÂşti un entuziast al noului model, Âşi dacă nu ne-am certa pe aici ne-am plictisi. deci, care-i mai bună? cea cu alcool sau cea fără?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestiunea care ma irita pe mine este ca toti o vorbiti de rau fara macar sa o fi probat-o.. :alcy:

Calariti-o si voi si apoi mai vorbim. Lasati ca-cum arata, trebe probata.

Si nu, nu m-a platit Honda sa o sustin, pur si simplu e faina. Dar nu in poze, laiv...

Mesaj completat

Pfff, mi-am adus aminte ce am vazut si ce m-a surprins la noul motor de TA.. NU are 2 bujii pe cilindru ca stramoasele lui...

deci dupa parerea mea 1 minus la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa recunosc ca nu am avut ocazia sa incerc noul TA. Deci, am sa vorbesc doar din datele tehnice.

 

Am luat ca exemplu TAurile 650 (2006) si 700 (2008).

La motor nu prea avem ce spune. Noul TA, cu 60 cai si 60 Nm comparativ cu 55 cai si 56 Nm, e clar ceva mai viguros.

Acum, cursa suspensiei la noul TA e de 177mm fata si 173 spate, comparativ cu 200 fata si 172 spate pentru TAul de 650. Garda la sol pentru cel nou e de 177mm si la cel vechi de 192.

Diferenta intre rotile de 19 si 21 exista, dar la cat de "enduro" sunt cele doua TAuri, aceasta diferenta se face prea putin importanta. Se merge excelent pe coclauri si cu roata de 19 (si asta spun din proprie experinta).

Pline de carene din plastic sunt ambele, asa ca aici nu e nicio diferenta.

 

Una peste alta, cu doar 23 mm in minus pe cursa fata si 15 mm pentru garda la sol, noul TA, sincer, cred ca intra si merge absolut oriunde ar putea intra si cel vechi.

 

Cred ca aici mai mult cantareste melancolia unora care se "tem" de noutate.

 

Deasemenea cred ca pentru cumparatorul de TA noua motocicleta e mai buna deoarece, cu cateva exceptii, marea majoritate foloseste motocicleta preponderent pe drumurile asfaltate, rare si simple fiind escapadele off road.

 

Numai bine :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Una peste alta, cu doar 23 mm in minus pe cursa fata si 15 mm pentru garda la sol, noul TA, sincer, cred ca intra si merge absolut oriunde ar putea intra si cel vechi.

...

Deasemenea cred ca pentru cumparatorul de TA noua motocicleta e mai buna deoarece, cu cateva exceptii, marea majoritate foloseste motocicleta preponderent pe drumurile asfaltate, rare si simple fiind escapadele off road.

 

Numai bine ;)

Cam asa cred ca au gandit si cei de la Honda cand l-au facut: au luat un grup reprezentativ si or fi intrebat oamenii "mah, voi ce vreti, sa va dati cu TA_ul prin coclauri? sau vreti doar capabilitati off-road?". Simplu, de ce sa te limitezi si sa faci o mobra off road daca 95% din timp e folosita on road? A mea are 26000 din care poate 1000 pe coclauri...

Mie imi place ta-ul nou. Nu m-am dat cu el, dar estetic este reusit. Mai putin culoarea aia galbena, dar asta tine de gusturi :).

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti in poza asta, a mea si cea noua cu care m-am jucat si eu un pic..

 

pare mai mica? mai naspa?

 

post-7046-1258765770_thumb.jpgpost-7046-1258765823_thumb.jpg

 

 

brrr, e îngrozitoare. în prima poză până Âşi stăpânul i-a acoperit anomalia aia de roată de 19. iar în a doua se vede ca Âşi cum nu ar fi, tocmai ca să nu se vadă cât de naÂşpa e pe offroad. m-ai convins eu e urâtă. aia albastră e mai sexy, mai suplă mai ci vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brrr, e îngrozitoare. în prima poză până Âşi stăpânul i-a acoperit anomalia aia de roată de 19. iar în a doua se vede ca Âşi cum nu ar fi, tocmai ca să nu se vadă cât de naÂşpa e pe offroad. m-ai convins eu e urâtă. aia albastră e mai sexy, mai suplă mai ci vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan...

 

 

eu cred ca o strica culoarea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 2 chestii care nu imi plac, de fapt una, a doua e mai mai mult o chestie psihica cred si anume ca nu e japoneza pur sange ;)

prima, e roata de 19, la fel ca vintze sar chiar foarte multe borduri, si urc si cobor foarte multe trepte in mizeria asta de Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] mai suplă mai cu vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan...

 

 

ba ce buna a fost asta " e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan... " :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1

Credeti ca vechiul TA s-ar fi descurcat mai bine? Sau are cauciucuri inadecvate?

Sau deja traseele tind catre hard enduro.

Ori respectivul doar vrea sa faca de cacao noul TA?

 

LE: vad ca are si ceva reusite:

http://www.youtube.com/watch?v=HHHBApat0Cs&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=c5BVEI8Qk7A...feature=related

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseele sunt deja spre enduro clar - cu orice vaca patesti asa daca e UD.

Daca e uscat urci fara probleme cu oricare.

Mesaj completat

L edit: Vad ca omul e perseverent.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...