Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am doua manuale, nici eu nu mai am abtibildul de pe bascula.

In manualu Honda scrie ca se face 2 bari pe ambele roti indiferent de incarcatura. (ceea ce mi se pare aberant)

In manualul Haynes scrie ce am scris mai sus, 2 bari pe ambele roti solo si 2,2-2,3 bari pe spate daca ai pasager si bagaje.

Asta e tot.

 

Din experienta iti spun ca am mers cu motocicleta facuta ca magaru cu topcase si coburi in care am bagat bagaje versiunea no-limit + pasager si 2,2-2,3 bari pe spate au fost ok intotdeauna.

Eu as zice ca pana la 2,5 bari e ok... peste deja e mult.

In plus valorile sunt cu pneurile reci, cu ele calde probabil presiunea mai creste putin.

Daca faci presiunea la vulcanizare unde au manometru precis si cand ajungi acolo ai pneurile calde.. pentru ce zici tu fa 2,1 pe fata si 2,3 pe spate si nu ai nici o treaba. ;)

La manometru este bine sa te uiti mereu daca acul pleaca de la 0, daca nu e la 0 compensezi prin calcul cu cat e decalat fata de 0 in + sau -.

 

Si nu uita sa o mai verifici din cand in cand sau cand ai ocazia.

Un cauciuc prea dezumflat si cu preponderenta cel de pe spate duce automat la.. pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine eu 100kg, Iubi 50, bagaje 30, ppresiune pe fata 2,5, spate 2,9 asa scrie pe eticheta de pe bascula la capitolul incarcat 2 persoane

 

Esti sigur??? Ce model de TA este?

Pune o poza cu eticheta sa nu mor prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur??? Ce model de TA este?

Pune o poza cu eticheta sa nu mor prost.

model '99, cand ajung la garaj fac un macro :P pe dupamasa

eu cel putin asa am presiunea in pneuri si am mers cu bagaje si partenera pe forestiere si bolovanis si a fost ok ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De azi nu mai am TA-ul, dupa 2 luni si 4000km a plecat pe maini bune, in familie :crack:

 

Stati ca io-s mai greu de cap. Gixule deja ai vandut-o ?

Sau ce-ai vrut sa spui cand ai zis ca "a plecat pe maini bune, in familie" ?

Iti propusesei de la inceput sa-l tii doar pentru tura asta de 4000 de km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati ca io-s mai greu de cap. Gixule deja ai vandut-o ?

Sau ce-ai vrut sa spui cand ai zis ca "a plecat pe maini bune, in familie" ?

Iti propusesei de la inceput sa-l tii doar pentru tura asta de 4000 de km ?

 

E vanduta ! Cand m-am intors din concediu ma astepta deja un client si mi-am zis ca in functie de cum se comporta in vacanta o dau sau nu. Sincer sa fiu n-am venit chitit sa o dau si mi-am zis ca daca nu iau pe ea exact atat cat cer n-o dau si la mine ramane. Planurile mele si ale posibilului client au fost date peste cap de catre un prieten care miercuri seara pe nepusa masa mi-a pus banii in brate, exact cat am cerut si m-a lasat fara replica. :lol: Sunt sigur ca o sa se bucure de ceva km impreuna prin Europa si nu numai.

 

Am dat TA-ul fara parere de rau desi eu cred ca este una din cele mai bune mobre care a trecut pe la mine, cealalta fiind tot o Honda dar din alta clasa. Avand in vedere ca din 1900+ km de "concediu" nici 100 n-au fost de offroad iar pe asfalt n-am fost cei mai buni prieteni datorita proastei mele obisnuinte de-a lungul anilor cu 16-17 pe fata, am decis ca in cazul in care primesc suma corecta pe ea o dau si revin la ST-uri, cel mai probabil o Honda VFR 750 (95-97) regina balului ... :lol: In concediu mi-a consumat o medie de 5,3% si a pornit la prima apasare de buton in orice moment din zi sau din noapte. Tind sa cred ca este cea mai onesta motocicleta din clasa ei si daca ai rabdare cu ea si n-ai gargauni in cap ca mine , te tine o viata lunga fara sa schimbi altceva decat consumabile si alea destul de rar si ieftin! :crack: Bafta maxima noului proprietar si astept cu nerabdare poze din Italia! :P

 

Am pastrat toba si ma gandesc daca o sa o pun sau nu pe viitoarea achizitie.

 

Am ramas mirat cat de repede a plecat atunci cand am zis ca nu mai vreau sa o vand :) Life is funny

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro touring rules. Cel putin la noi in tara :) . E posibil sa mai auzim de tine pe ceva de genul asta.

 

Intrebare: Unde se afla filtrul de benzina la TA de 650 ?

Nu ma puneti sa caut in Haynes ca e facut din poze, n-are search :crack:) . D-apoi daca nu-mi spune nimeni o sa cauti si acolo...

Din seara asta ma apuc de deschiolat sa vad ce s-a infundat sau dereglat.

Urati-mi succes.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro touring rules. Cel putin la noi in tara :lol: . E posibil sa mai auzim de tine pe ceva de genul asta.

 

Intrebare: Unde se afla filtrul de benzina la TA de 650 ?

Nu ma puneti sa caut in Haynes ca e facut din poze, n-are search :crack:) . D-apoi daca nu-mi spune nimeni o sa cauti si acolo...

Din seara asta ma apuc de deschiolat sa vad ce s-a infundat sau dereglat.

Urati-mi succes.

 

Bafta!

 

Ca sa-l citez pe Ramirez "daca avea 20 de cai in plus (si 19 pe fata :lol: ) era motocicleta ideala". Nu e exclus sa ma mai pricopsesc cu un ET, mi-a placut dar inca nu sunt pregatit sa fac fata limitarilor. Poate mai tarziu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am cautat pe net si din ce am citit din Haynes pana acum incep sa fiu din ce in ce mai convins ca nu exista filtru de benzina la TA.

Auziti , dar Sub Air-filter , ce-i ala ? Si unde-l gasesc ?

 

L-AM GASIT ! Teoretic...

Cica "XL650V models have one sub-air filter , mounted on the rear of the air filter housing"

Ciudat. Ultima data cand am ajuns la filtrul de aer n-am gasit nimic special in spatele cutiei in afara de filtrul in sine.

 

Dar de filtrul de benzina tot nu am gasit nimic....

Editat de mitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am ajuns la concluzia ca pt mine Transalpul e motocicleta ideala

Nu exceleaza la nimic, dar e buna la toate :crack:

Iata si poza cu eticheta pt presiunea in pneuri

 

pai si zi-mi si mie de unde ti-a iesit tie dupa stickeru ala 2,5 pe fata si 2,9 spate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am cautat pe net si din ce am citit din Haynes pana acum incep sa fiu din ce in ce mai convins ca nu exista filtru de benzina la TA.

Auziti , dar Sub Air-filter , ce-i ala ? Si unde-l gasesc ?

 

L-AM GASIT ! Teoretic...

Cica "XL650V models have one sub-air filter , mounted on the rear of the air filter housing"

Ciudat. Ultima data cand am ajuns la filtrul de aer n-am gasit nimic special in spatele cutiei in afara de filtrul in sine.

 

Dar de filtrul de benzina tot nu am gasit nimic....

Nr. 12 in poza de mai jos - ca idee ... daca stai pe partea dreapta a motocicletei deasupra cilindrului din spate este cutia acelui filtru ... functie - ceva legat de gazele de carter ... dar nu bag mana in foc ... nu ma pricep .

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat transalpist. O dorinta implinita dupa o lunga asteptare. De la sport-touring am trecut la enduro touring si nu-mi pare rau. Alte senzatii, alte planuri de duca. Acum nu mai sterg traseele cu drumuri proaste de pe lista. Imi permit ca am cu ce :crack: . Bine v-am gasit domnilor transalpisti! Sper ca mai e loc si pentru mine. Iata si mobra!

post-23049-1281134341_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat transalpist. O dorinta implinita dupa o lunga asteptare. De la sport-touring am trecut la enduro touring si nu-mi pare rau. Alte senzatii, alte planuri de duca. Acum nu mai sterg traseele cu drumuri proaste de pe lista. Imi permit ca am cu ce :lol: . Bine v-am gasit domnilor transalpisti! Sper ca mai e loc si pentru mine. Iata si mobra!

O O O O O

 

Lume nouuua!

 

Felicitari domnu Kato! Sa fie intr-un ceas bun si calatorii placute!

Mesaj completat

Dar de filtrul de benzina tot nu am gasit nimic....

N-are nene asa ceva, nu-s ce tot insisti atat, ce nu intelegi? Nu e dacie. :lol:

Sunt multe modele de moto care nu au filtru de benzina in sensul clasic, si daca proiectantii nu au pus inseamna ca nu trebuie.

Iti zic eu la TA unde se filtreaza benzina:

1 filtru in rezervor

1 filtru + paharutz decantor la robinetul vacuumatic.

1 filtru in fiecare carburator exact in scaunul cuiului pontou.

Multumit?

 

Sfatul meu: nu improviza si nu ciunti furtunul de benzina ca sa adaugi vreun filtru de benzina suplimentar - NU E NECESAR.

Sistemul e proiectat in asa fel incat benzina sa curga cu un anumit debit..orice limitare a acestui debit va face ca motorul sa nu se alimenteze corect.

 

Cand se verifica filtrele de care ziceam mai sus?

Iarna, cand nu ai ce face..si vrei sa cureti rezervorul si carburatoarele. :crack:

 

Gixu, m-ai dezamagit, nu stii ce-i bun. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt sfaturi. M-am lamurit si eu cum e cu filtrele de benzina.

In alta ordinede idei , am gasit o shaiba in camera plutitoarelor. Statea si ea pe acolo. Era shaiba ce trebuia sa vina intre scaunul cuiului ponton si filetul sau. Probabol cine a umblat ultima data in carburatoare , i-a scapat pe langa si nu a mai pus-o la locul ei. Am pus-o inapoi unde ii e locul.

 

 

Acum am alta nelamurire. Cum se masoara nivelul plutitoarelor ?

Si anume:

1. Cum trebuie tinut carburatorul cand se masoara ? Invers decat cum sta el montat pe motocicleta ?

2. Cuiul cu arc dinauntrul cuiului ponton trebuie sa stea inauntru de tot , apasat fiind de tablitza plutitorului ?

3. De unde pana unde se masoara ? De la tavanul camerei plutitorului ( carburatorul stand invers, cu tavanul in jos ) ?

4. Pana la care capat al plutitorului ? Capatul de sus al plutitorului in sensul normal de asezare a carburatorului ?

 

Din manualul Haynes nu reusesc sa-mi dau seama pentru ca imaginea e infecta si din cauza exprimarii si termenilor tehnici folositi.

Poate cineva sa-mi explice mai pe intelesul astora mai batuti in cap si mai putin imecanici ?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti explic tot eu, stiu ca e ciudat, mi-a luat si mie ceva timp sa inteleg.

 

Se masoara cu carburatorul tinut cu fundul in sus in pozitie orizontala - deci invers fata de cum e pe motocicleta.

Lamela plutitorului NU trebuie sa apese pe arculetul din cuiul pontou, trebuie doar sa se sprijine in el.

Se masoara "inaltimea" plutitorului pornind de la bordura cu care se imbina capacul.. pana la raza maxima a plutitorului.

 

Cred ca o poza calumea ar fi cea mai edificatoare... o sa caut.

 

uite aici - http://www.ta-deti.de/ta/fcv.html - dar iar pozele sunt de-amboulea.. dar din ultima poza iti dai seama ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se masoara cu carburatorul tinut cu fundul in sus in pozitie orizontala - deci invers fata de cum e pe motocicleta.

Lamela plutitorului NU trebuie sa apese pe arculetul din cuiul pontou, trebuie doar sa se sprijine in el.

Se masoara "inaltimea" plutitorului pornind de la bordura cu care se imbina capacul.. pana la raza maxima a plutitorului.

 

Am reusit pana la urma sa reglez inaltimea. Asa am masurat si eu.

Inainte, unul dintre plutitoare era la 13-14 mm iar celalalt la 15-16 mm. Am intors carburatorul cu plutitoarele in jos , (in pozitia lui normala) sa vad ce se intampla cu plutitoarele cand stau in jos. Si aproape ca nu trageau deloc cuiul pontou din camasha, cand stateau atarnate de tot. Imi intra f putina benzina. Simptomele erau urmatoarele:

- cand incercam sa accelerez ceva mai brusc , de la mai putin de 4000 de ture, devenea puturos rau , parca era martzoaga, urca extrem de greu in turatie. Ma enerva rau.

- iar cand faceam frana de motor ( trecand de la a 3-a la a 2-a sa zicem) scadea rau in turatie, se ducea si pana la 2500 de ture. Nu vroia sa ramana deloc turat. Trebuia sa tin acceleratia deschisa si sa patinez ambreiajul sa compensez pierderea de putere si scaderea in turatie la schimbarea in treapta inferioara.

Cel mai nasol era cand ma pregateam sa intru intr-o curba. Ca faceam frana de motor, o aplecam , apoi vedeam cum incepe sa se aplece si mai mult in curba din cauza ca se tura greu. Si dai si patineaza ambreiajul si accelereaza cu mici ajustari ca sa pot sa o tin inclinata constant la acelasi unghi si apoi chinuie-te sa o scoti din curba ...

Intr-un fel tot raul a fost spre bine ca primul an l-am avut limitat cum ar veni. Doar ca in ultima vreme devenise chiar frustrant cand era subturat si vedeam cat de greu se accelereaza. Urca foarte greu in turatie. Nu mai aveam rabdare pana la sfarsitul sezonului. Chiar nu mai puteam sa o las asa.

 

Acum le-am modificat pe la vreo 8 mm pe amandoua. Merge mult mai bine acum. Ar mai fi fost loc de mici ajustari si imbunatatiri. Dar e bine si asa. N-am mai vrut sa ma mai joc prea mult cu lamelele acelea de otel ale plutitoarelor sa nu cumva sa le crap.

 

In concluzie, daca vi se intrerupe alimentarea pe la 6000 de ture in a cincea inseamna ca e posibil sa aveti o shaiba in camera plutitoarelor :crack: .

 

Multumesc frumos inca o data pentru explicatii si sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, ma bucur ca ai rezolvat.. !

Saiba aia nu numai ca izoleaza acolo, dar e destul de grosutza.. are vreo 1-2mm si cu ea se modifica si pozitia initiala a cuiului pontou.

Nu-s ce-o fi fost in capul celui care nu a montat-o la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...