Sari la conținut

Postări Recomandate

o intrebare am daca ma poate ajuta cineva am gasit sami cumpar un motor intreg de transalp functional motoru este din anu 80 si cevasi al meu este din 97 as vrea sa intreb daca se potriveste sal pun in cadru meu sau daca trebuie modificari motoru care lam gasit il primesc cu tot cu carburatoare tot daca ma poate ajuta cineva il rog sabage idu meu in lista micutu_moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema

Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede

E adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema

Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede

E adevarat?

Inseamna ca aia nu au TA dupa anul 2000. Eu sincer am prieteni care au acest model de mai bine de 4 ani si in afara de consumabile nu au avut niciun defect major. Nu pot sa-mi dau seama cum vorbesc altii in necunostinta de cauza. Intreaba si tu pe cineva care chiar are in dotare aceasta mobra. Adevarat e ca si stilul de mers si pe unde te dai cu ea contribuie la uzura diferitelor componente dar sa te lase in drum mobra asta eu nu am auzit de la niciun prieten. Asa ca eu te sfatuiesc sa cumperi una. Eu am renuntat la sportive si nu-mi pare rau de achizitia facuta, pana acum. Numai bine!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede

E adevarat?

Eu zic ca nu-i adevarat! Caz de fata , TransALP-ul fratelui meu... model 2001 albastru.

L-a cumparat in Aug.2005 din Germania cu 2150 km. De atunci si pana in ziua de azi are 61.000 km. Inafara de ulei , filtre , placute spate , placutele fata inca sunt originale si mai merg pana in 80.000 mii sigur , mai pe scurt inafara de consumabile si de rulmentii de la roti (s-a spart unu pe spate si cu ocazia asta i-a schimbat fata/spate pe toti) nu a avut nici un defect.

 

Alte problemele , nimic. Nu a facut nici un reglaj la nimic ... uleiul il schimba la 9-10 mii de km , a bagat doar Castrol 10W40 de cand il are , acuma are in el 10W50 si in viitorul apropiat trebuie sa il schimbe. Abia acuma pe la 60.000 km ii papa ulei foarte, foarte putin. Dar la 9.000 km nu la 3-4 mii.

 

Depinde binenteles si de proprietar cum il foloseste!

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Kato_arad si Lutzifer,

M-a surprins cand am auzit ca n-ar fi reusite,,, nu continuau sa-l faca daca nu era bun modelul, treceau imediat la altul sau ii aduceau imbunatatiri, insa din cate stiu din 2000 pana in 2007 e tot la fel, sau? in 7 ani nu s-a schimbat nimic? atunci clar e reusit :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare am daca ma poate ajuta cineva am gasit sami cumpar un motor intreg de transalp functional motoru este din anu 80 si cevasi al meu este din 97 as vrea sa intreb daca se potriveste sal pun in cadru meu sau daca trebuie modificari motoru care lam gasit il primesc cu tot cu carburatoare tot daca ma poate ajuta cineva il rog sabage idu meu in lista micutu_moto

 

Da, se potriveste, nu trebuie sa modifici nimic. Doar sa iei motorul din 80 si ceva cu tot cu aprindere, cea de pe modelul 97 nu merge pe cele mai vechi de 96.

 

 

Mesaj completat

Multumesc Kato_arad si Lutzifer,

M-a surprins cand am auzit ca n-ar fi reusite,,, nu continuau sa-l faca daca nu era bun modelul, treceau imediat la altul sau ii aduceau imbunatatiri, insa din cate stiu din 2000 pana in 2007 e tot la fel, sau? in 7 ani nu s-a schimbat nimic? atunci clar e reusit :moron:

Eu am auzit si asa si asa. Am auzit chiar de la om care a avut si una si alta. Chiar ala mi-a zis ca nu se compara, modelul vechi e mai robust si mai bine facut.

Si daca o iei ca si periaoda de fabricatie, modelul 600 s-a fabricat 13 ani iar cel 650 doar 7 ani, deci cel vechi s-a fabricat o perioada dubla, daca ar fi sa luam asta ca si criteriu.

 

Ideea e ca omul cauta mereu ceva mai nou si e si normal sa vrei modelul nou, pentru ca e mai noua, clar.

Eu am mers cu ambele modele si nu mi se pare sa fie nici o diferenta notabila.. despre fiabilitate.. nu cred ca modelul nou e mai prost, in nici un caz. E facut un pic mai la "futu-i ma-sa" ca na, e facut mai in epoca consumatorismului - dar asta nu inseamna ca nu e bun. E bun.

Recunosc cu mana pe inima ca daca la data achizitiei as fi avut bani de 650 mi-as fi luat 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare am daca ma poate ajuta cineva am gasit sami cumpar un motor intreg de transalp functional motoru este din anu 80 si cevasi al meu este din 97 as vrea sa intreb daca se potriveste sal pun in cadru meu sau daca trebuie modificari motoru care lam gasit il primesc cu tot cu carburatoare tot daca ma poate ajuta cineva il rog sabage idu meu in lista micutu_moto

Pai mai baiatule...mie mi-ai spus ca blocul motor e terminat, are cuzinetii dusi. Acum ce sa mai zic? Una spui aici, una mie. Sa te fac mincinos? Mai bine intreaba cat costa sa faci motorul cu linia de cuzineti dusi, dezmembrat, rectificat, cine stie daca se mai poate face si cine stie ce mai gasesti in el defect. Cu 700 lei blocul motor cum mi-ai zis mie vrei sa fie functional? Visezi caini cu covrigii in coada. Si sa mai vii sa-ti dau lectii de romana ca e bai mare acolo la postarea ta. Mi-a trebuit catva timp sa-mi dau seama ce vrei sa spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema

Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000 ...

 

 

scuza-ma acu' ! ... daaaa' , de ce vrei sa faci treaba asta ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Microcontacul era capsat, dar si stricat in acelasi timp asa ca, convins fiind ca nu am ce strica l am taiat la cald si dupa 15 min de uitat la el ca curca in lemne am inteles cum functiona. In urmatoarele 5 min am adus rectificarea lipit la loc si dupa montare am constat ca economisisem 20 euro cat e unul la honda.

Acum tre sa ii fac felul la a acul de km ca tremura. Am strans gura de lup de pe cablu l am curatat, gresat iarasi...inca nu am desfacut parte de pe roata cu melcul si toate cele dar cand am sa dau roata jos ma bag si acolo.

Notabil...ieri a pus prietena mobra jos de pe loc aproape si m a surprins ca nu a plesnit carena......Bune motoare domne!...Bune...n am ce zice...

In fiecare zii ma felicit pentru alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai baiatule...mie mi-ai spus ca blocul motor e terminat, are cuzinetii dusi. Acum ce sa mai zic? Una spui aici, una mie. Sa te fac mincinos? Mai bine intreaba cat costa sa faci motorul cu linia de cuzineti dusi, dezmembrat, rectificat, cine stie daca se mai poate face si cine stie ce mai gasesti in el defect. Cu 700 lei blocul motor cum mi-ai zis mie vrei sa fie functional? Visezi caini cu covrigii in coada. Si sa mai vii sa-ti dau lectii de romana ca e bai mare acolo la postarea ta. Mi-a trebuit catva timp sa-mi dau seama ce vrei sa spui.

Cu tine a vorbit despre un motor si el cumpara alt motor. Din ARAD :D Deci nu vorbeste omu prostii :moron: Numa nu te-a mai informat el pana la capat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tine a vorbit despre un motor si el cumpara alt motor. Din ARAD :D Deci nu vorbeste omu prostii :moron: Numa nu te-a mai informat el pana la capat :D
Vorbeste pe nas, nu te mai lua dupa el. la ce naiba-i trebuie bloc motor cand a lui nu are nici pe dracu. M-am saturat de tromboanele lui. Nu-i in stare sa schimbe stopul ala si sa-si faca ghidonul indoit dar el vrea bloc motor...puii mei, ca m-am enervat deja.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste pe nas, nu te mai lua dupa el. la ce naiba-i trebuie bloc motor cand a lui nu are nici pe dracu. M-am saturat de tromboanele lui. Nu-i in stare sa schimbe stopul ala si sa-si faca ghidonul indoit dar el vrea bloc motor...puii mei, ca m-am enervat deja.

Am intrebat daca pot sa pun motoru ala in cadru numa nu ca are ameu ceva

lam gasit la super pret si de aia am intrebat daca poate sami zica cineva si nus trombonist cum zici tu

tu imediat sari pe mine poate altu imi poate zice daca pot sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma acu' ! ... daaaa' , de ce vrei sa faci treaba asta ?!

Hai sa spun de ce, poate o sa radeti, dar o vreau pt cei 50cmc si 5 amarati de caluti in plus

La drum lung pe asfalt cu pasagera si bagaje e puturoasa la depasiri

Sincer mi-as lua o Africa Twin sau Super Tenere, insa in offroad ma omoara ca eu sunt mic (170) si ele prea grele

Sau mi-as lua un TDM, insa il omor pe forestierele pe care merg eu

Deci tot la TA raman, dar dupa 2000

Am avut inainte Yamaha R6, Honda Hornet, insa pe TA scrie numele meu, e facuta pt mine, doar ca as fi vrut-o putin mai nervoasa :D

Daca aveti un sfat,,, va rog!

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat daca pot sa pun motoru ala in cadru numa nu ca are ameu ceva

lam gasit la super pret si de aia am intrebat daca poate sami zica cineva si nus trombonist cum zici tu

tu imediat sari pe mine poate altu imi poate zice daca pot sau nu

[/quot Am intrebat daca pot sa pun motorul ala in cadru numai, nu ca are al meu ceva. L-am gasit la super pret si de aia am intrebat, daca poate sa-mi zica cineva si nu-s trombonist cum zici tu. Imediat sari pe mine, poate altul imi poate zice daca pot sau nu. E o diferenta totusi de exprimare. In fine... Ai specificat acolo ca motorul e functionabil,mie mi-ai spus ca e defect, cu problemele de mai sus. Deci cum e? Una zici alta postezi, nu m-am legat de ,,daca se potriveste". Ti-am si spus ca nu, trebuie facute o gramada de modificari. Cred ca nu ai ce face cu banii vad. Eu inchei aici si vorbim deseara. Sa vedem unde-i adevarul. Ca mai am de spus multe, dar in privat. Scuze celorlalti, am mai animat putin topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa spun de ce, poate o sa radeti, dar o vreau pt cei 50cmc si 5 amarati de caluti in plus

La drum lung pe asfalt cu pasagera si bagaje e puturoasa la depasiri

Sincer mi-as lua o Africa Twin sau Super Tenere, insa in offroad ma omoara ca eu sunt mic (170) si ele prea grele

Sau mi-as lua un TDM, insa il omor pe forestierele pe care merg eu

Deci tot la TA raman, dar dupa 2000

Am avut inainte Yamaha R6, Honda Hornet, insa pe TA scrie numele meu, e facuta pt mine, doar ca as fi vrut-o putin mai nervoasa :D

Daca aveti un sfat,,, va rog!

:moron:

 

 

hm, treaba cu depasirile n-o pricep, sa mor daca am probleme d-astea ...

in fine, spor la cautari ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm, treaba cu depasirile n-o pricep, sa mor daca am probleme d-astea ...

in fine, spor la cautari ;-)

 

asa si eu.. :moron:

 

Bai baieti - io cred ca aveti transalpe defecte.. sau nu stiti voi se le jumuliti cum trebuie.

 

@Dane bad - am mers si cu una si cu alta si chiar recent de tot - acei caluti la care visezi tu.. practic nu exista!

Lasa caii verzi de pe pereti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp.ro mi se pare putin ciudat...poate pt faptul ca sunt obisnuit cu motociclism.ro. E mai greu de folosit.

 

Una peste alta cred ca ar trebui la transalp.ro creata o rubrica DIY in care sa fie detaliate tot felul de task uri dintrastea de la schimbat ulei pana la mai stiu eu ce...cu imagini si pas cu pas....atunci ar fii mult mai simplu.

Si tu esti membru transalp.ro, deci o poti face chiar tu

Informatile de pe acel forum sunt foarte diversificate, fiecare utilizator a impartasit celorlalti experientele lui

Nu cred ca e nevoie de o rubrica DIY atata vreme cat ai manualul de service in fata. Sunt absolut sigur ca nu ai probleme cu limba engleza

 

Si inca ceva...cand esti nerabdator sa ai solutii...2 surse de informare nu strica :moron:

 

Diferenta fata de motociclism.ro este clara: aici gasesti informatii despre Transalp pe un singur topic care are mii de postari pe sute de pagini, iar pe transalp.ro gasesti informatii pe zeci de topicuri de cateva pagini

Desigur, aceasta fragmentare a informatiei prezinta si dezavantaje, dar ne straduim sa le diminuam

Cu timpul te vei obisnui :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema

Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede

E adevarat?

 

 

E adevarat!!!

 

Nu sunt reusite deloc si sunt o eroare a tehnicii de dupa 2000.

Numai probleme grave am avut cu ea in cei 50k km. Toate problemele grave au inceput cu melcul la 11k, au continuat cu cablul de kilometraj la 18k si probabil nici macar nu or sa fie ultimele probleme.

Ah ... si sa nu uit ... nici macar plasticele nu sunt de calitate ... trebuie sa fii "inteligent" ca sa le crapi!

 

PS. Cablul ala s-a belit la 18 k ca l-am montat eu prost atunci cand am trecut printr-o perioada de plictis si m-am gandit ca ar trebui reglat!

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat!!!

 

Nu sunt reusite deloc si sunt o eroare a tehnicii de dupa 2000.

Numai probleme grave am avut cu ea in cei 50k km. Toate problemele grave au inceput cu melcul la 11k, au continuat cu cablul de kilometraj la 18k si probabil nici macar nu or sa fie ultimele probleme.

Ah ... si sa nu uit ... nici macar plasticele nu sunt de calitate ... trebuie sa fii "inteligent" ca sa le crapi!

 

PS. Cablul ala s-a belit la 18 k ca l-am montat eu prost atunci cand am trecut printr-o perioada de plictis si m-am gandit ca ar trebui reglat!

 

Stima,

Paul

Eh, melcul si cablul de kilometraj nu mi se par o problema, mie mi s-a spus ca au probleme pe la distributie, la supape, racire mai slaba, etc,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, melcul si cablul de kilometraj nu mi se par o problema, mie mi s-a spus ca au probleme pe la distributie, la supape, racire mai slaba, etc,,,

 

Astea sunt prostii, motorul este chiar mai bine construit decat cel vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

racire mai slaba, etc,,,

Nici vorbaaaa , fratemio poate numara pe degete de cate ori i-a pornit ventilatorul de cand are motoru! Se si mira cand il mai aude ...

 

Terminati cu prostiile astea , TransALP-u ii TransALP si pe an ce o trecut tot mai bune s-au facut! Sa visam la ala nou din 2008 :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorbaaaa , fratemio poate numara pe degete de cate ori i-a pornit ventilatorul de cand are motoru! Se si mira cand il mai aude ...

 

Terminati cu prostiile astea , TransALP-u ii TransALP si pe an ce o trecut tot mai bune s-au facut! Sa visam la ala nou din 2008 :moron:

 

sa nu exageram :D dar hai sa nu deschidem iar subiectul noului transalp :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca deja v ati obisnuit...am multe inrtebari asta este, inginer automatist si cu pasiune penstru surubarit - mereu gaseste cate o buba si unde nu e! :Nigar:

Am schimbat ieri uleiul la cisterna pentru ca la bagatul in 1a caraia violent parca s ar fii opus intrarii in viteza dupa care intra cu un clanc urat. Intelesesem de la vechiul proprietar ca ar fii avut 5w40 in ea.

 

Am luat un 15w50 repsol si mann filtru. Facut schimbul, am vazut ca inca mai face cutia urat...nu ca inainte dar totusi face...In celelalte viteze merge bine schimba frumos (exceptie daca ii dau din 3 in 2 apasand f usor pe leviere imi intra intr un punct mort fals...dar aici cred ca e problema mea ca nu il apas suficient :Dejtu: ...sper) .

Am pus cu schimbare de filtru 2.4L, dupa ce am lasat motorul sa se scurga cam 40min - 60min.

 

Ei bine azi am verificat nivelul pe joja....afurisitul abea e pe la 60% intre min si maxim. Sa mai pun ulei pana ce il duc la maxim (cred ca ar mai trebui sa bag min 200ml) Nu prea inteleg asta....uleiul era la bidoane de 1L am pus fix 2.4...sa fii scurs motorul prea bine....Ce ma sfatuiti il las asa sau mai bag pana ajunge la maxim? Eu as vera sa il am pana la semnul de max ca sa pot urmarii consumul de ulei in timp.

 

Bagatul ala in viteza e enervant...nu se poate ca din relantiu...de undeva nu stiu...sa fac ceva sa nu mai troncaie?

Si de asemenea intre 4000 si 5000 rpm motorul are tendinta sa tremure putin (o vibratie, un bazait ...sesizabil dar nu violent) e comportament firesc la motoarele astea. Filtru de aer cred ca e curat pt ca la drum am scos consum de 4.5 cu motorul cu mers cam 110.

 

Nu cred ca motorul ar avea in general ceva....dar vreau sa primesc confirmari ca tot ce se intampla e firesc ca sa pot dormii linistit :betivanu:

 

PS: intrebare pt adminii dp transalp.ro :moron: daca postez acolo cam in cat timp se aproba si imi intra online postul? Chestia asta mi se pare ca incetineste procesul de comunicare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...