Sari la conținut

Postări Recomandate

Mobra am gasit, din 98 si mai ieftina printre altele. Cred ca a ta e intretuta f bine, dar no....oi vedea ce am sa gasesc pe acolo. Momentan ma zbat ca are placutele spate duse si va trebui schimbate. Am gasit NISSIN la 140 lei si SBS la 120, Ce ati lua daca ati fii in locul meu?

ambele sunt foarte bune, am avut si nissin si sbs, pt. 20 de lei mergi pe nissin totusi

Mesaj completat

Frumos intretinua mobra, imi place cum e vopsita! De unde ai scutul de AT? Vreau si eu... :hurt:

 

dezmembrari mon cher :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine au fost schimbate acum 3.000 km; deocamdata totul e in regula.

 

 

sal!

ce inseamna "in regula" ?

al meu merge in regula, chiar mai mult (dimineata pornire fara shoc, il tin la 2000 de ture cam 10 secunde dupa care sta la 1200-1300 perfect) dar cand am sincronizat carburatoarele (acum 18-19000 km) am vazut crapaturile in membrane, cu toate fantele respective motorul porneste perfect, urca in ture si nu da rateuri, deci e relativ acest "in regula", probabil sunt niste diferente mici, poate de consum si reractii ferme la "shpritzuri", nustiu ce sa zic ...

astazi le-am inlocuit si eu, o sa le las peste we "la uscat" si saptamana viitoare le montez, abia astept sa observ ceva diferente in functionare, sper in bine :lol:

 

ps: am auzit un zvon ca la un ta-ist au tinut doua stamani :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal!

ce inseamna "in regula" ?

al meu merge in regula, chiar mai mult (dimineata pornire fara shoc, il tin la 2000 de ture cam 10 secunde dupa care sta la 1200-1300 perfect) dar cand am sincronizat carburatoarele (acum 18-19000 km) am vazut crapaturile in membrane, cu toate fantele respective motorul porneste perfect, urca in ture si nu da rateuri, deci e relativ acest "in regula", probabil sunt niste diferente mici, poate de consum si reractii ferme la "shpritzuri", nustiu ce sa zic ...

astazi le-am inlocuit si eu, o sa le las peste we "la uscat" si saptamana viitoare le montez, abia astept sa observ ceva diferente in functionare, sper in bine :lol:

 

ps: am auzit un zvon ca la un ta-ist au tinut doua stamani :hurt:

 

eee pa dracu' !!! care-i ala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal!

ce inseamna "in regula" ?

al meu merge in regula, chiar mai mult (dimineata pornire fara shoc, il tin la 2000 de ture cam 10 secunde dupa care sta la 1200-1300 perfect) dar cand am sincronizat carburatoarele (acum 18-19000 km) am vazut crapaturile in membrane, cu toate fantele respective motorul porneste perfect, urca in ture si nu da rateuri, deci e relativ acest "in regula", probabil sunt niste diferente mici, poate de consum si reractii ferme la "shpritzuri", nustiu ce sa zic ...

astazi le-am inlocuit si eu, o sa le las peste we "la uscat" si saptamana viitoare le montez, abia astept sa observ ceva diferente in functionare, sper in bine :lol:

 

ps: am auzit un zvon ca la un ta-ist au tinut doua stamani :hurt:

 

Ah, scuze ca n-am detaliat. Povestea arata asa: am constatat halul (crapaturi+cauciuc imbatranit) in care se gaseau membranele originale tot cu ocazia sincronizarii si a reglarii amestecului. Motorul pornea foarte bine si inainte, intr-adevar. Am ajuns la mecanic pentru ca bujiile aratau un amestec cam bogat si in plus - dupa cum este expresia consacrata - "dadea in nas" la accelerari bruste. Schimbarea a fost categoric sesizabila, reactioneaza mult-mult mai bine. Iar prin "in regula" ma refeream la faptul ca in cei 3.000 km facuti de-atunci si-a pastrat calitatile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee pa dracu' !!! care-i ala ?

 

 

n-o sa-ti vina sa crezi :-))

Mesaj completat

Ah, scuze ca n-am detaliat. Povestea arata asa: am constatat halul (crapaturi+cauciuc imbatranit) in care se gaseau membranele originale tot cu ocazia sincronizarii si a reglarii amestecului. Motorul pornea foarte bine si inainte, intr-adevar. Am ajuns la mecanic pentru ca bujiile aratau un amestec cam bogat si in plus - dupa cum este expresia consacrata - "dadea in nas" la accelerari bruste. Schimbarea a fost categoric sesizabila, reactioneaza mult-mult mai bine. Iar prin "in regula" ma refeream la faptul ca in cei 3.000 km facuti de-atunci si-a pastrat calitatile.

 

 

acu' io stiu, al meu e din '96 si are "chestia" aia electrico-electronica pe carburatoare, mai are niste filtre pe gazul epurat (cred) pe care le-am schimbat, curatz si chiar schimb filtrul de aer regulat, alimentez de la aceeasi benzinarie, astea pot fi detalii nesemnificative dar poate toate astea duc la o functionare buna a motorului chiar daca are aceste defecte la membrane ...

dupa cum am zis, abia astept sa vad cum va merge :-)

Editat de stifferu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din acelasi an de soi e si al meu. Nu alimentez din acelasi loc, dar in rest il intretin cu grija, asa cum a facut si fostul proprietar (de la care de altfel am primit un mega .xls cu istoricul schimburilor/interventiilor). Sincer, fiind si incepator, nu m-as fi gandit ca ar putea merge _mai_ bine, ca nu aveam nimic de reprosat. Dar a fost evident dupa inlocuire ca trage altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in poza cu loganul visiniu nu pare sa ii trebuiasca kit de lant, cam veche poza :hurt:

seaua imi place, unde ai facut-o, la Darian?

 

saua e facuta la darian, iar pooza e din februarie anu curent, de atunci si pana acu am facut peste 10000 de km de unde si lantu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare transalpisti. Azi visul frumos a devenit realitate. TA 1998 albastru, ca scos din cutie. 55k

 

De cand am fost sa il vad am vazut ca avea cele 2 fire care intra in conectorul de la maneta de abreaj scoase. Le am bagat la loc (si intr-un fel si invers si am incercat sa vad daca functioneaza dracaria) Ei bine NU.

 

Deci stiu ca sistemul al trebui sa fie ceva de genul: Bagat in treapta 1a, cu motorul oprit, si abreiajul tras, sa poti sa pornesti motorul. Ei bine la mine nu merge sa il pornesc si sunt sigur ca e de la asta. De unde incep sa verific sa gasesc problema.

 

Si inca o chestie cand o bag in viteza 1a de pe liber troncane cutia violent, insa intra perfect cand motorul e rece. Uleiul e nou dar a pus 5w40 vechiul proprietar. Sunt ca si sigur ca asta e buba. Sugerati sa schimb uleiul asta. (el e limpede e ca pus din bidon dar....)

 

Daca mai am alte intrebari voi mai revenii pe parcurs.

 

 

PS: Consum Alba Iulia - Craiova (ca prim drum fara sa cunosc motorul si mers cam 110 plus depasiri si cam 80 in localitate) 4.6L. Mie mi se pare ok, impresiile voastre care sunt in legatura cu asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am fost sa il vad am vazut ca avea cele 2 fire care intra in conectorul de la maneta de abreaj scoase. Le am bagat la loc (si intr-un fel si invers si am incercat sa vad daca functioneaza dracaria) Ei bine NU.

 

Deci stiu ca sistemul al trebui sa fie ceva de genul: Bagat in treapta 1a, cu motorul oprit, si abreiajul tras, sa poti sa pornesti motorul. Ei bine la mine nu merge sa il pornesc si sunt sigur ca e de la asta. De unde incep sa verific sa gasesc problema.

 

mda, acolo,la ambreiaj, chiar cutiuta la care se conecteaza firele, ai un buton de contact care te lasa sa pornesti motorul cand mobra e in viteza cu ambreiajul tras. altfel, daca ti se opreste motorul in intersectie trebuie sa gasest neutralul ca sa o pornesti. din cate-mi amintesc 20 de iepuroi la honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, acolo,la ambreiaj, chiar cutiuta la care se conecteaza firele, ai un buton de contact care te lasa sa pornesti motorul cand mobra e in viteza cu ambreiajul tras. altfel, daca ti se opreste motorul in intersectie trebuie sa gasest neutralul ca sa o pornesti. din cate-mi amintesc 20 de iepuroi la honda

Nedumerit. Fii mai clar. Unde e cutiuta asta...pe coarne langa maneta sau e ascunsa pe undeva prin alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nedumerit. Fii mai clar. Unde e cutiuta asta...pe coarne langa maneta sau e ascunsa pe undeva prin alta parte.

 

Scoate maneta si o sa vezi "cutiuta" care are latura cam de 7-8mm - e un microcontact. Este incastrata in suportul manetei de ambreiaj.

Cand functioneaza trebuie sa auzi acel "click" cand strangi maneta. Asa cum e si la cea de frana.

Scoate maneta si vezi in ce stare e microcontactul.

 

Eu cand mi-am cumparat motocicleta exact la fel era - cu firele scoase - am mers cam 1,5 ani cu ea asa.. cand intr-o zi m-am hotarat sa vad care e misterul cu ce e acolo, am scos maneta si am descoperit ca microcontactul functioneaza perfect - problema era maneta care era indoita si chiar daca o strangeai la maxim contactul tot nu se facea. Am indoit-o putin facand-o putin mai curbata- Montat la loc, strans de ea si am auzit magnificul CLICK cu ea stransa la maxim. De atunci functioneaza corect - pot sa pornesc motorul cu cutia in viteza!

 

"Zgomotul violent" al cutiei cand bagi in viteza 1 e ceva normal - nu e chiar violent - e un trosc! :hurt:

 

Consumul e in parametri.

 

Edit:

 

FELICITARI!!!

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare. Daca schimb microcontactorul ala cu unul de frana (am vazut pe louis.) oare s-ar potrivii?

 

Acul de la chilometraj tremura pana pe la 70kmh. Oare are lite rupte. E firesc. Se mai vorbea de un melc. La asta ce sa ii fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare transalpisti. Azi visul frumos a devenit realitate. TA 1998 albastru, ca scos din cutie. 55k

 

De cand am fost sa il vad am vazut ca avea cele 2 fire care intra in conectorul de la maneta de abreaj scoase. Le am bagat la loc (si intr-un fel si invers si am incercat sa vad daca functioneaza dracaria) Ei bine NU.

 

Deci stiu ca sistemul al trebui sa fie ceva de genul: Bagat in treapta 1a, cu motorul oprit, si abreiajul tras, sa poti sa pornesti motorul. Ei bine la mine nu merge sa il pornesc si sunt sigur ca e de la asta. De unde incep sa verific sa gasesc problema.

 

Si inca o chestie cand o bag in viteza 1a de pe liber troncane cutia violent, insa intra perfect cand motorul e rece. Uleiul e nou dar a pus 5w40 vechiul proprietar. Sunt ca si sigur ca asta e buba. Sugerati sa schimb uleiul asta. (el e limpede e ca pus din bidon dar....)

 

Daca mai am alte intrebari voi mai revenii pe parcurs.

 

 

PS: Consum Alba Iulia - Craiova (ca prim drum fara sa cunosc motorul si mers cam 110 plus depasiri si cam 80 in localitate) 4.6L. Mie mi se pare ok, impresiile voastre care sunt in legatura cu asta!

 

 

E din seria asa face la toate de trosc nu scapi da nici nu se intampla nimic...

 

Legat de ulei ...5w40 muult prea subtire...Haynes 10W40 ...manual Honda 20w50 peste 0 C ...ce marca ...ramane la latitudinea ta ...mineral/semi/sintetic...la fel cum doresti merge cu de toate...numa sa ai grija la CATI KM IL SCHIMBI...si SA FIE TOT TIMPUL LA NIVEL...nu am facut schimbul si mai deschid peste 5000 km...o data la 300~500 km nu o sa faci scurta la mana sa desfaci un buson...asta e mai important decat orice.

 

Mai carei regula cand cumperi un motor nou ?

-ulei nou & filtru fara nici o scuza

-verificare filtru aer inlocuire daca e nevoie ( dar la 4,6 L/100km filtru e ok mai mult ca sigur...cand sari de 6% la filtru te uiti prima data )

-bujii inlocuire

-placute frana verificare

-lichid frana inlocuire

-lichid racire inlocuire

-verificare incarcare & starea bateriei

-lant curatat ..gresat..corect intins

 

Asta asa la prima strigare inainte sa iesi la prima tura...de la oricine l-ai luat fa toate astea pentru linistea ta :hurt: .

 

Completare : - gresat cabluri acceleratie , soc , kilometraj, gresat melc....

 

Spor la munca...

 

Detalii pe www.transalp.ro

 

Nu are rost sa se scrie chestii care acolo sunt dezbatute pe posturi intregi dedicate fiecarui subiect in parte.

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare. Daca schimb microcontactorul ala cu unul de frana (am vazut pe louis.) oare s-ar potrivii?

 

Acul de la chilometraj tremura pana pe la 70kmh. Oare are lite rupte. E firesc. Se mai vorbea de un melc. La asta ce sa ii fac?

 

Nu stiu si nu cred, locasul microcontactului e facut special pt el.. nu cred ca e microcontact generic.

Scoate-l pe cel stricat (daca exista si daca e stricat) vezi-i dimensiunile, compara cu ce e pe louis.. etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acul de la chilometraj tremura pana pe la 70kmh. Oare are lite rupte. E firesc. Se mai vorbea de un melc. La asta ce sa ii fac?

Sa verifici daca e bagat ca lumea sus in vitezometru

Daca se strica melcul, vitezometrul nu mai functioneaza de loc

Ar fi inteligent din partea ta sa dai jos roata fata si sa verifici/cureti/ungi melcul

Si cand zic "sa cureti" chiar asta vreau sa spun: sa fie curat ca lacrima, sa nu aiba bucatele din plastic pe acolo, se mai rup din dantura pinionului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci afurisitul ala de melc e undeva in roata fata?! Ai/aveti cumva un tutorial sau ceva cu imagini despre cum se face asta.

 

Inca ceva!... Am constatat, cablul de ambreaj e pe duca! E exfoliat ca naiba la intrarea in camasa jos langa motor. As vrea sa cumpar un cablu de pe louis si sa il schimb. (doar cablul nu si camasa!...) E posibil sa fii ramas pe camasa sarmulite de la asta cel verchi care sa mi-l compromita si pe asta?! Cum as putea sa ii fac si la celalalt capat o biluta dintraia sa il pot prinde in maneta, asta pt ca nu as vrea sa ii prind ceva cu surub sau mai stiu eu ce improvizatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din acelasi an de soi e si al meu. Nu alimentez din acelasi loc, dar in rest il intretin cu grija, asa cum a facut si fostul proprietar (de la care de altfel am primit un mega .xls cu istoricul schimburilor/interventiilor). Sincer, fiind si incepator, nu m-as fi gandit ca ar putea merge _mai_ bine, ca nu aveam nimic de reprosat. Dar a fost evident dupa inlocuire ca trage altfel.

 

 

salut!

 

l-am pornit, am facut o tura, pot sa zic ca schimbarea este de aproximativ zece procente in bine. Cu membranele vechi si rupte aveam o vibratie gadilatoare intre 3000 si 3500 de ture care acum a disparut si urca cursiv de la 1000 la 5000 avand un "sunet mai rotund", partea ciudata este ca bujiile aratau foarte bine si la fel toate patru (cu membranele vechi rupte) ...

concluzia mea de acum, nu cea finala, cea finala o s-o am dupa ce fac o tura mai lunga sa observ daca exista diferente in consum (cu membrane sparte 5 %), dar concluzia mea de acum este ca daca ai bujii nu mai "vechi" de 10000 de km, carburatoare reglate si curatate regulat, filtre noi si suflate la maxim 500 de km, atentia la alimentari si nu in ultimul rand filtru de benzina (din hartie) , motorul functioneaza foarte bine si cu membrane sparte ... acum sa nu uitam ca fiecare pilot are stilul sau de mers si "functionarea asta foarte bine" este destul de relativa ...

 

ps: poate ne vedem pe la intalnire sa mai dezbatem problemele astea ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba tutorial sa desfaci 6 sruburi :D ... da jos roata fata restul vine de la sine.

 

da, cad toate pa jos si se imprastie :moron: (glumesc)

 

Cablul de ambriaj ia unul complet NOU...MONTEAZAL CORECT...sa nu frece cablul in acel tub de metal de jos cand actionez ambriajul si nu iti bate capul cu improvizatii .

 

 

da, asa e cel mai corect, vezi ca sunt unele care au protectia aia de cauciuc care vine la prinderea de jos de la motor, ajuta sa nu mai intre apa/noroi/praf/etc, si astfel tine mai mult ;-) si uns frumos merge excelent !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci afurisitul ala de melc e undeva in roata fata?! Ai/aveti cumva un tutorial sau ceva cu imagini despre cum se face asta.

 

Inca ceva!... Am constatat, cablul de ambreaj e pe duca! E exfoliat ca naiba la intrarea in camasa jos langa motor. As vrea sa cumpar un cablu de pe louis si sa il schimb. (doar cablul nu si camasa!...) E posibil sa fii ramas pe camasa sarmulite de la asta cel verchi care sa mi-l compromita si pe asta?! Cum as putea sa ii fac si la celalalt capat o biluta dintraia sa il pot prinde in maneta, asta pt ca nu as vrea sa ii prind ceva cu surub sau mai stiu eu ce improvizatie.

 

Mai omu' lu Dzeu... Esti peste tot! Daca intri pe forumul Transalp.ro si pui mana matale si citesti ce ti s-a recomandat sa citesti (ca stii sa citesti banuiesc, din moment ce ceri tutoriale), eventual mai pui si mana si dai jos manualele care sunt la dispozitia tuturor, GRATIS, o sa poti face tot ce ai nevoie... Uita-te in susul paginii, ai un link cu "Documente utile". Gasesti acolo tot ce iti trebuie.

 

Cat despre cabluri, incearca pe louis.de sa cauti cablu - are codul 10037491 si e doar 13E (romimoto.ro sau kronau.ro aduc de la ei). Desi daca doar camasa e exfoliata, n-are nimic. Doar miezul sa nu fie stricat.

Editat de Alexxus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva!... Am constatat, cablul de ambreaj e pe duca! E exfoliat ca naiba la intrarea in camasa jos langa motor. As vrea sa cumpar un cablu de pe louis si sa il schimb.

Da' cand ai cumparat mototcicleta nu ai observat toate astea?

- cablu de ambreiaj pe duca

- contact ambreiaj defect

- ac kilometraj vibreaza...

 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le am vazut. Contactorul l-am rezolvat aseara. Cablul de ambreaj deja am vazut pe louis 2 variante. E rupt doar sarma de pe interior, camasa pare in regula. Melcul merge si el dar bate pana in 40kmh. Eu apreciez raspunsurile rapide si doarte detaliate...doar atunci cand sunt evazive.

 

Transalp.ro mi se pare putin ciudat...poate pt faptul ca sunt obisnuit cu motociclism.ro. E mai greu de folosit.

 

Una peste alta cred ca ar trebui la transalp.ro creata o rubrica DIY in care sa fie detaliate tot felul de task uri dintrastea de la schimbat ulei pana la mai stiu eu ce...cu imagini si pas cu pas....atunci ar fii mult mai simplu. Stiu ca dupa ce ai facut ceva ti se pare simplu dar cand esti la inceput si le descoperi pe toate e mai dificil. Besides.

 

Si inca ceva...cand esti nerabdator sa ai solutii...2 surse de informare nu strica :moron:

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...