Sari la conținut

Postări Recomandate

cam cat mai costa un transalp in mintile lui ?

 

Eu de exemplu am avut unul foarte accesorizat pe care l-am vandut cu 2600 euro.

Motocicleta era din 2000.

Pretul depinde mult de an, dotari, stare tehnica generala...etc

Mesaj completat

Chiar asa, sunt cam acrii :D

 

 

Nu sunt nebuni

Pur si simplu isi permit

 

 

Primele doua le-ai facut praf? :D

 

Am uitat sa-ti mentionez : ultima era din 1996 si am vandut-o cu 4500 euro in 2007 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei noi sau second-hand ?

 

Ma intereseaza ambele variante, dar in cazul cutiilor si suportilor noi, pretul ar fi bine sa nu il depaseasca pe cel de pe Louis de exemplu fiindca pot atunci sa imi iau cutii direct din Cluj fara sa platesc transport si comision. La cele second se subintelege ca pretul va fi unul "de second".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca gresesc cu ceva postand aici..dar... o voi face...cred ca e bine sa fiti primii care afla.

.........

Side case-uri de 44L cu prindere Monkey Moto Detail.

prinderi de side case uri metalice cred ca sunt HB

Pai nu m-as mira sa fie mutat postul la sectiunea "bursa"

Sistemul de prindere se numeste "Monokey" :) si eu am facut greseala asta si mi-am luat-o de la "prieteni"

Hepco&Becker nu cred ca face suporti pentru Monokey (dar nu e exclus). Din cate stiu eu, H&B face propriile sisteme de prinderi si cutii

Monokey si Monolock sunt Givi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca proaspat posesor de transalp va salut pe toti. Iata ca intru si eu in randurile transalpistilor cu un model 99 destul de accesorizat pe care am apucat sa il testez venind pe el de la IASI la BUCURESTI vineri (frig domne frig ... dincolo era mai cald). Toate bune tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca proaspat posesor de transalp va salut pe toti. Iata ca intru si eu in randurile transalpistilor cu un model 99 destul de accesorizat pe care am apucat sa il testez venind pe el de la IASI la BUCURESTI vineri (frig domne frig ... dincolo era mai cald). Toate bune tuturor.

să înțeleg că ai luat transalpul lui ciprian?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am luat Delo anul trecut, prin primavara. Consumul a ramas acelasi, puterea resimtita a ramas aceeasi....deci doar merge, fara a fi performant.

Acum, daca nu vine cineva sa spuna ca a simtit ceva schimbare cand a luat Champion, eu cred ca poti merge pe Delo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca Champion nu e K&N si diferenta de 15e intre el si Delo trebuie sa aiba o justificare. Nu ma intereseaza putere mai mare in nici un caz, ci consumul sa ramana la fel sau sa se imbunatateasca(in caz ca filtrul actual e foarte murdar - inca nu l-am verificat) si sa filtreze bine.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot inmulti calutii printr-un filtru de aer sau tobe schimbate sau alte modalitati?

Dane, cea mai sigura modalitate de a imbunatati un Transalp este sa il vinzi si sa cumperi Africa Twin :crack:

Metoda este verificata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vine primavara, dar totusi nu vine din prima cu +20*C, vreau sa imi repar manerele incalzite(Daytona), mai exact manerul din care s-a smuls cablul(asa am cumparat motocicleta). Din pacate unul din cele 2 fire din acel cablu este prea scurt(in maner) ca sa mai poata fi legat. Asa ca daca cineva a ramas cu un maner din acesta functional, as fi dispus sa il cumpar(sau sa il primesc cadou daca se poate).

 

Multumesc anticipiat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, cea mai sigura modalitate de a imbunatati un Transalp este sa il vinzi si sa cumperi Africa Twin :crack:

Metoda este verificata :bigstar:

Ehe, cat m-am gandit si razgandit dupa ce am vandut TA-ul din '99 daca sa-mi iau AT, insa eu sunt mic (170 cu detenta cu tot) si m-am dat pe o AT in teren (cea a tatucului Galen), dar TA e bicicleta fata de AT in teren, asa ca voi ramane fidel TA

Acum abia mi-am luat una din '05, o voi tine pana face 10 anisori apoi o sa-mi iau 2008-ul sau un TDM de 900 ca ma inebuneste :) numai mi-e ca o s-o cam distrug pe forestiere :crack:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"se pot inmulti calutii printr-un filtru de aer sau tobe schimbate sau alte modalitati?"

 

printr-un filtru de aer sau/si tobe schimbate vei obtine o reactie la gaz(accelerare) mai rapida. ATAT!!!!

 

Pentru a inmulti calutii trebuie sa faci schimbari in interiorul motorului cum ar fi: alta axa/e cu came, piston forjat, ambielaj tip sonda, lepuirea (un fel de polisare/slefuire) pieselor in miscare(culbutori, ambielaj, balansieri) eventual schimbati rulmentii cu unii mai destepti(ceramici) si uite asa am ajuns la vreo 5000 de euro usurel, urmeaza carburatia, bujiile, eventual o chiuloasa comprimata.... ehe taica e ceva de treaba :crack:, a era sa uit consumul de carburant trebuie sa dispara din ecuatia asta, il treci la pierderi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum am cautat pe saiturile care vand piese originale HONDA, si la rubrica "accesorii originale" nu exista asa ceva. Exista cric central honda, tank-bag, tank-pad, top-case, toate draciile, dar kit de lasat mai jos nu.

Parerea mea e ca de fabrica nu se face asa ceva. Iar, parerea mea e sa nu strici bunatate de motocicleta, incearga cu jugul intai, 2-3cm castigi de acolo si o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara piesele pentru coborarea unui TA 2001 RD10?

As vrea sa merg pe o solutie de fabrica...

Daca nu ai gasit original, incearca AICI

Face si pt TA

:crack:

Esti mai mic decat mine? Eu am 170 si am desfacut maxim piulitele de la telescop (e moale si cand ma sui se lasa ) si am pus sa joasa si cu bocanci de munte care au talpa mai groasa ajung aproape cu toata talpa jos. Incearca si asa intai :)

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere:

 

1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ?

 

2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg;

 

3: Manevrabilitate, frână, stabilitate.

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...