Sari la conținut

Postări Recomandate

Becurile din bord sa fie de dimensiunea celui de pozitie (T4W = 53 57 182 257 363 1445 6253 1895 64111 39431) sau sunt ceva mai groase?

Cred ca sunt mai mici.. sunt de genul celor fara soclu. Cam cum sunt alea din instalatia de pom.. ceva in genul.

nt10116.jpg

 

Ca sa pui leduri nu cred ca e o idee buna, tre sa fie in primul rand de 12V, tre sa tii cont de polaritate, ledurile au de multe ori lumina concentrata intr-un punct si nu difuza ca becul, cu leduri bordul o sa apara mai luminos in zona luminata, nu uniform cum e cu becuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt mai mici.. sunt de genul celor fara soclu. Cam cum sunt alea din instalatia de pom.. ceva in genul.

nt10116.jpg

 

Ca sa pui leduri nu cred ca e o idee buna, tre sa fie in primul rand de 12V, tre sa tii cont de polaritate, ledurile au de multe ori lumina concentrata intr-un punct si nu difuza ca becul, cu leduri bordul o sa apara mai luminos in zona luminata, nu uniform cum e cu becuri..

Asa e, ledurile se vad bine doar daca il privesti din fata, din lateral abia se vede

Daca vreti puteti pune smd-uri, luati legatura cu Fairplaybiker (transalpist si el) si va da ce fel doriti, acelea se vad intr-adevar super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi baieti primavara se cam lasa asteptata , ne pune rabdarea la incercare pana sa facem o tura pe vreme mai buna in acest an . De asemenea ultima scumpire a benzinei .... da de gandit.

Avand timp sa mesteresc la motor m-am gandit sa schimb kilometrajul din bord deoarece imi masura in mile si nu in km. Ma necajea acest lucru deoarece mereu trebuia sa inmultesc datele cu 1.6 ca sa stiu ceea ce ma interesa de fapt. In locul lui am pus un computer digital Acewell ACE- 3250 . El de fapt se monteaza pe ghidon insa , cu ajutorul aparatului de pirogravat am taiat plasticele astfel incat sa incapa acolo . Avantaje :

- adio problema cu melcul + nu mai am nevoie de cablul de kilometraj.

- functii multiple , inclusiv afisarea tensiunii bateriei , lcd foarte luminos care se vede excelent pe timp de noapte ; etc.

Sunt si variante care au incluse toate beculetele de pe bordul motocicletei si asta intr-un spatiu foarte mic.

Am scris acest articol in caz ca mai vrea cineva sa incerce o modificare de genul acesta.

Am o intrebare : cat este circumferinta rotii din fata ? Am un Transalp 650 cu cauciuc marime standard ( 90/90-21 ) .

Am masurat roata cu metrul de croitorie roata imprejur si mi-a iesit 220 cm. Pe asfalt calare pe ea la o rotire completa a rotii mi-a iesit 214 cm . Am citit ca cel mai exact ar fi sa parcurg o distanta cunoscuta ( 10 km de ex. ) si sa compar aceasta cu ceea ce mi-a masurat instrumentul . Prin calcul ar iesi circumferinta rotii .

Din prognoza meteo am vazut ca de la jumatatea lunii se va incalzi mai bine vremea asa ca usor , usor vine timpul sa dezmortim " doamnele " noastre .

Numai bine tuturor.

post-20769-1299104895_thumb.jpg

post-20769-1299104989_thumb.jpg

post-20769-1299105138_thumb.jpg

post-20769-1299105160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa lasi o eroare pozitiva(adica sa indice putin mai mult), asa cum este la multe masini si motociclete. Este un mijloc de siguranta foarte bun fiindca atigand o bariera psihologica, de exemplu 60km/h, te vei opri acolo, iar in realitate vei avea 58km/h. Cum drumul nu este perfect orizontal viteza va varia continuu, iar cei 2km/h in minus te-ar putea scuti de o amenda de depasire a vitezei cand intr-o panta(nu foarte mare) motocicleta incepe sa prinda mai multa viteza si masina de politie e ascunsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am amintit ca nu imi merg becurile ce lumineaza bordul si parca nu e de la sigurante. Parca au picat in tipm, unul cate unul. Acum, la aproape inceputul sezonului ma gandeam sa mi le schimb, si daca tot le schimb, sa le schimb cu unele LED. Si nu numai cele din bord, ci si toate ce se pot inlocui cu LED, fara sa schimb releul de semnalizare, etc. In manualele ce le-am gasit nu este specificat decat ce e in attach. Pe net nu am gasit decat cu alte denumiri, cum ar fi W5W, T10, etc.

Care ar fi echivelenta celor din attach cu denumirile de acum?

Ma gandeam sa le schimb pe cele din bord ce il lumineaza (cate sunt?), de la indicatoarele de semnalizare tot din bord, becurile de la neutru, faza lunga, ulei si de la nr de inmatriculare.

 

Transalp de 600, PD06, din 1991.

 

Merci,

Vice.

daca vrei sa iti schimb lumina la bord pune smd si nu led

pt bord ai nevoi 5 smd cu soclu t10 ,si 5 smd cu soclu t5 ,ieu acuma am schimbat la transalp toate la bord si se vede alb rece 5000 k ,si toate cele pt semnale si neutru ii super tare lumina am sa pun ceva poze in curand cu ce pot sa fac io si sa aduc

aduc pt cine vrea set complet de schimbat cu 55 ron toate la bord aduc si pt pozitie cu 15 ron ,releu semnalizare pt led 45 ron pt pozitie spate cu 30 ron ,smd de ultima generatie .modific bloc lumina spate cu smd pun in cutie care are loc pt lumina si multe alte modificari la orice motocicleta sa masina montaj gratuit la cluj -napoca ....am sa revin in curand cu poze ...tel 0745538663

 

DSC08681.JPG

DSC00674.JPG

DSC00672.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am reusit,am asteptat aproape 3(trei) dar a meritat;astazi am devenit proaspat posesor de HONDA XL650 TransAlp,aproape 35000 km,multumit si foarte fericit. An 2000.

Mesaj completat

3 ani vroiam sa spun,probabil multe emotii.Scuze.Revin cu fotografii cit de curand.Drumuri bune sa aveti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Stiti de unde as putea sa-mi cumpar si eu 2 genti laterale Givi E35 negre?

Am tot cautat si n-am gasit pe nicaieri...

 

Multumesc

musai E35? incearcă la United Motors, parcă erau dealeri autorizați

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Stiti de unde as putea sa-mi cumpar si eu 2 genti laterale Givi E35 negre?

Am tot cautat si n-am gasit pe nicaieri...

 

Multumesc

 

 

salut !

astea nu te intereseaza ? sunt noi si au "legaturi" givi, le vezi le probezi, etc, 500 ron

asta e anuntul complet LINK

post-7350-1300106359_thumb.jpg

Editat de Stiff Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am schimbat in weekend uleiul motor, am pus Texaco Motex 4T-X 10w40. Am mers cam 100 km pana astazi can lasandu-l la relantiv se auzea un scartait dinspre motor. Nu e continu, dar e constant. Am verificat, nu vibreaza nimic, e de la motor ceva. Ce Dumnezeu poate sa fie? Sa fie uleiul Texaco prost?S-au dus placutele de ambreaj? Va rog, care va pricepeti sau ati patit asa ceva, spuneti-mi ce poate fi.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu e continu, dar e constant.

Cum adica nu e continuu dar e constant? :laugh:

 

Tacanituri am mai auzit, dar scartait venind de la motor... nu. Nu stiu ce sa zic.

Uleiul nu ar trebui sa aiba nici o legatura, daca ai pus cantitatea care trebuie si nu mai putin....

 

Singurul loc pe care mi-l pot inchipui ca scartaie ar fi un ax cu came care se invarte in lagare neuns..dar in cazul asta se aude de sus.

Eu am mers si cu nivelul de ulei sub minim si nu am patit asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o fi slabit vreo piulita/surub... poate de la scut sau din alta parte, sau carenele scartaie pe vreo bucata de tabla

Am verificat, nu scartaie nici un accesoriu/atsament; ma gandesc la vreo perie, rulment de la alternator :laugh:

 

Nu e continu, adica e cu pauza; e constant, adica se repeta cam la acelasi interval de timp (jumatate de secunda sa zic asa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce parte a motorului ?

 

Sus... jos drepta/stanga ...

 

Numa la rece sau si la cald?

 

Frecventa sunetului e influentata de turatia motorului ... de faptul ca ambriajul e tras sau lasat liber ?

Nu e influentat de turatie sau daca trag ambreiajul; maine dau scutul si carenele jos sa încerc sa-mi dau seama de unde vine.daca face si la rece tot maine o sa vad, azi nu l-am pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu intrebi exact diferenta dintre TA650 si TA600... citeste topicul asta si o sa vezi.

 

Pe scurt - motoarele ca aspect arata cam la fel si structural sunt la fel dar difera destul de mult la cote si chestii pe langa, nu cred ca au absolut nici o piesa in comun cele 2 motoare. Unul e de 600, unul e de 650... cel de 650 are caile de apa montate diferit.

- Cutia de aer si filtrul de aer este plasata sub rezervor la TA650.. la cealalta in lateral.

- Difera rezervorul, amortizorul spate e altfel, pro-link-ul e altfel, saua e altfel, carenajul e altfel.

- TA 650 nu mai are robinet de rezervor dar are indicator de benzina, nu are bec de cric - TA600 are..

- TA 650 are Hiss - sistem de recunoastere a cheii de contact cu "cip"

 

Sunt multe chestii de discutat, overall cele 2 tipuri sunt complet diferite dar se comporta cam la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles,merci.Vroiam sa vad daca se justifica modelul dupa 2000.Normal ca ar trebui sa ma dau cu ambele sa vad diferenta...

Dragule, nu conteaza diferentele, cu cat mai noua - cu atat mai bine!

Si ia-l o data sa iesim pe dealuri, ca un an ai stat pe tusa

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles,merci.Vroiam sa vad daca se justifica modelul dupa 2000.Normal ca ar trebui sa ma dau cu ambele sa vad diferenta...

 

Iti zic eu diferenta ca m-am dat pe al meu si pe a lui Mihai(fairplaybiker): nici una. Suspensile se simt la fel, pozitia pe motocicleta e la fel, motorul raspunde la fel, franeaza la fel. Poate ca daca esti un expert in motociclete o sa simti niste diferente. Cand stai in sa, singururele diferente notabile sunt ca modelul mai nou are rezervorul si carena mai late(cel putin impresia asta mi-a lasat-o mie) si bordul e mai rotunjit si are indicatorul de benzina.

 

Eu am inclinat, la fel ca Dan, spre unul cat mai nou si in plus mi-au placut mai mult formele rotunjite ale modelului de dupa 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu diferenta ca m-am dat pe al meu si pe a lui Mihai(fairplaybiker): nici una.

Fals

La modelul 650 saua e mai lata si ghidonul mai inalt, pentru imbunatatirea pozitiei

Fa si tu mii de km cu un PD06, dupa care pune-te pe PD10 (sau ce indicativ o avea asta de 650) si ai sa simti diferenta imediat

Eu am simtit-o (sunt expert? :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu seaua mai lata si ghidonul inalt tine si de statura si preferintele fiecaruia. De exemplu pe mine nu ma deranjat seaua mai ingusta si nici ghidonul mai jos si de aceea recunosc ca am si uitat de ele. Dar de exemplu pozitia picioarelor ma deranjeaza pe TA 650 comparativ cu BMW R1200GS pe care picioarele imi stau mai relaxate(distanta e mai mare intre sa si scarite).

Indicativul la 650 e RD10.

 

Edit: transalpul de 600 era cel al lui Bucea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu diferenta ca m-am dat pe al meu si pe a lui Mihai(fairplaybiker): nici una. Suspensile se simt la fel, pozitia pe motocicleta e la fel, motorul raspunde la fel, franeaza la fel. Poate ca daca esti un expert in motociclete o sa simti niste diferente. Cand stai in sa, singururele diferente notabile sunt ca modelul mai nou are rezervorul si carena mai late(cel putin impresia asta mi-a lasat-o mie) si bordul e mai rotunjit si are indicatorul de benzina.

 

Eu am inclinat, la fel ca Dan, spre unul cat mai nou si in plus mi-au placut mai mult formele rotunjite ale modelului de dupa 2000.

Complet de acord cu tine.

 

Korben e mai mare, de-aia... eu n-am sesizat nici o diferenta, doar ca TA650 are rezervorul mai lat, atat, si pare mai greoaie, exact cum zici.

 

Amicul meu care are TA650 cand a mers cu a mea, mi-a zis ca cea veche ii pare mai usoara si mai manevrabila, dar asta cred ca e in capul lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben e mai mare, de-aia... eu n-am sesizat nici o diferenta, doar ca TA650 are rezervorul mai lat, atat, si pare mai greoaie, exact cum zici.

mai mare? CEL mai mare :laugh:

Eu nu cred ca cele cateva kg in plus ale motorului nu inluenteaza manevrabilitatea, si oricat ati sustine voi ca nu sunt diferente, in acest moment ma declar expert :laugh: si sustin ca aceste diferente exista si se simt, dar nu la flendureala de 2-3 km de acasa la serviciu si retur, si nu doar o proba "ca sa vedem cum merge" ci drumuri multe, lungi si grele

Bogdan, aminteste-ti ca exista undeva o discutie exact pe tema kg in plus al PD10, care fiind de 650 => putere&cuplu mai mare => ambielaj&cutie de viteze mai solide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da d a da da da da da

 

Asa e, Korben cel Mare!

 

Oricum, daca as avea posibilitatea eu as schimba TA600 cu 650.

Overall e mai faina decat cea veche, sau cel putin asa mi se pare mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...