Sari la conținut

Postări Recomandate

Gata si eu, FOCB - fabricat original cu burete.

P.s. - vand burete, am cumparat o foaie de 2m x 1m ca n-am gasit mai mica :blbl:

 

post-7046-1304154580_thumb.jpg post-7046-1304154597_thumb.jpg

 

In poza e gata uns cu ulei de motor. Ma duc sa-l pun pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si eu, FOCB - fabricat original cu burete.

post-7046-1304154580_thumb.jpg post-7046-1304154597_thumb.jpg

In poza e gata uns cu ulei de motor. Ma duc sa-l pun pe moto.

 

Sunteti dusi ... asa dau comerciantii faliment!

:blbl:

Bravo!

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti dusi ... asa dau comerciantii faliment!

:P

Bravo!

 

Numai bine,

Paul

deja mă oftic, că eu am dat banii pe unul nou anul trecut. huo. nu puteți să faceți de atunci?!? :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody: tu ai pus burete de baie? hai recunoaste! :blbl:)) Mi se pare prea dens :P

 

@Goodkat: de ce sa nu mearga? ar merge pe orice motor care are filtru de hartie. Desi am oarecare dubii la BMW-uri... poate au vreun senzor de grosime a hartiei sau mai stiu eu ce circuit imprimat in buretele filtrului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja mă oftic, că eu am dat banii pe unul nou anul trecut. huo. nu puteți să faceți de atunci?!? :blbl: k:

 

 

Daca urmareai topicul de AT ai fi vazut ca eu l-am facut de anul trecut :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun poanta e urmatoarea, fiind la prima motoreta, nu stiu cum vine treaba asta, filtrul de aer vine cu tot cu ambalajul acela metalic cilindric?

 

Nestiind cum arata filtrul de CB500 am cautat pe net si am gasit mai multe variante, si cilindrice cu hartia in interior, si cilindrice cu hartia in exterior, dar si plate. Filtrul vine cu tot cu partea cilindrica metalica atunci cand il cumperi. Eu cred ca o sa ai ceva de lucru la filtrul cu hartia pe interior, dar nu cred ca e imposibil de realizat.

 

Tu zici sa pui 2 randuri de burete? Ideea nu e rea daca poti asigura prin ele un flux de aer suficient pentru motor. Si tinand cont ca nu suge ca un aspirator, ca doar nu are turbina (i-ai pus? :blbl:) nu stiu daca doua straturi de burete sunt mai bune decat unul.

Burete: in Bucuresti gasesti in targ la Vitan la multe dintre tarabele de acolo care vand piese pentru TIR (am vazut eu acum ~1an), mai gasesti la magazinele de acvaristica (Belbody stie), sau poti sa incerci la magazinele de bricolaj unde sigur gasesti burete pentru filtru de hota (majoritatea nu-s bune pt moto, dar poate ai noroc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm, nu stiu daca e chiar ok sa pui orice burete!

acuma plecand de la premisa ca buretele pentru filtru de aer ar fi diferit(si tind sa cred asa, am vazut eu ceva emisiuni cu carpe dintre care alea cu microfibre desi aratau la fel erau net superioare, si parca si ceva bureti mai altfel pt nush ce filtre de apa/camera) mai bien luati burete de filtru aer de la un magazin moto(de ex. la f650 clasic filtrul e de burete)

si acuma, aducandu-mi aminte de ultimu docu legat de praf....nici nu stiu ce sa mai zic...nu sunt filtre/masti pentru plamanii nostri daramite pt. motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi face in weekend o plimbare de vreo 300 km, si vad cat imi iese. Oricum o sa fiu impachetat cu lazi laterale, doua persoane, tot tacamu! in mod normal ar trebui sa imi iasa undeva la 5,4 - 5,5% asa. O sa vedem si anunt saptamana viitoare!

Am revenit din tura de care ziceam si am facut plinul sa vad consumul. L-am umplut cand am plecat de acasa si la intoarcere... am facu 286 km si am bagat 14,10 L.

 

14,10 x 100 = 1410 , 1410/286 = 4.93 L/100 km... Deci BINGOO! :P

 

Am mers afara 90 km/h, pe traseu au fost multe localitati, deci am mers destul si cu a 3-a, a 4-a ... plus vreo 35 de km de offroad cu 1-a , a 2-a. Eu sunt foarte multumit de consum. Pentru ca in mod normal sub 5,4% nu imi iesea la o manevra dinasta.

Si se poate si mai bine... daca merg fara lazile laterale.

 

Si motorul merge, trage bine! Nu-s probleme... o sa-l desfac zilele astea sa vad cum se comporta, cum retine praful, etc! :blbl:

Mesaj completat

PS: Poza cum a fost echipat TransALP`ul... pentru ca, conteaza mult ca prinde vantul in lazi laterale, plus in echipamentele de ploaie legate pe crashbar, si doua persoane. Si un traseu mixt, cu tot felu de drumuri. :P

 

post-26086-1304259572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum spuneam si pe Transalp.ro, pe mine m-ai convins. Caut acum un filtru vechi sa fac bricolarea. Are cineva de donat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' n-o sa-ti mai dea nimeni filtru vechi :P

Asta-i bună :blbl: :P :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am mers in weekend cu filtrul de burete, motocicleta trage bine, undeva pe la 120km/h spre 130km sughita putin, dar apoi o ia ca avionul. (sindromul cand nu are suficienta benzina) si e si normal, ca filtrul de burete e mult mai permisiv asta inseamna ca amestecul e mai sarac... Eu oricum aveam nivelul cam mare in carburi (tocmai ca sa compensez treaba cu datu in nas), acu cu faza cu filtrul de burete se compenseaza numai bine. (treaba cu dat in nas la 120 spre 130 s-a intamplat numai cu pasager, la mers singur ating 160 fara nici un sughit)

Dupa tura am verificat bujiile, arata OK... filtrul se pare ca filtreaza ca am gasit musculite in el si urme de mizerie (al meu e si alb) - deci totul e OK.

O sa va zic ce consum scot cand o sa ma pornesc spre Olanda. (o sa-mi iau si filtrul de hartie in bagaje, just in case, desi nu cred ca o sa fie probleme cu buretele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt convins ca este o solutie optima treaba cu buretele.

Daca aerul trece mai usor este clar ca si impuritatile trec la fel de usor.

Poate ca scade consumul pe termen scurt dar daca cresc costurile de reparatie pe termen lung iar nu e nici o smecherie.

 

Mie nici filtrele K&N nu mi se par destul de bune oricat ulei pui pe ele.

Filtrele de hartie nu au concurenta daca tii la motorul tau.

 

Treaba cu buretele merge cand nu ai alte solutii si pe o perioada cat mai scurta pana faci rost de un filtru normal.

Eu sunt adeptul improvizatiilor dar cu conditia sa nu stric utilajul.

Trebuie tinut cont si de faptul ca Transalpul poate merge si pe drumuri proaste pline de praf. Chiar iti trebuie filtre bune pe acolo.

 

O sa pun in curand aici poze cu cu noile crashbaruri. Mi-am permis sa improvizez fiindca cele din comert chiar sunt nesimtit de scumpe dar macar nu risc sa stric nimic mai rau decat s-ar strica oricum la o cazatura. Sunt curios daca or sa va placa si sper sa nu le probez niciodata rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ozzy- si mie imi e draga mobra, si numa eu stiu cum am strans cureaua sa o cumpar! si da , ma gandesc ca o sa intru cu ea in mormant(adica la batranete)dar crede-ma ca buretele ala nu face nici un rau si mai mult...cu cat aduni km si iti hranesti sufletul cu atat se apropie mai repede momentul unei reparatii capitale sau o alta mobra!

cei de la heavyduties nu au preturile nesimtite din punctul meu de vedere la crashbar-uri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ozzy- si mie imi e draga mobra, si numa eu stiu cum am strans cureaua sa o cumpar! si da , ma gandesc ca o sa intru cu ea in mormant(adica la batranete)dar crede-ma ca buretele ala nu face nici un rau si mai mult...cu cat aduni km si iti hranesti sufletul cu atat se apropie mai repede momentul unei reparatii capitale sau o alta mobra!

cei de la heavyduties nu au preturile nesimtite din punctul meu de vedere la crashbar-uri!

 

 

Ai mare dreptate intr-o anumita privinta. Si anume ca nu o sa tin motocicleta asta toata viata. Probabil ca o sa o vand candva sa imi iau altceva. Totusi atunci cand o sa o vand vreau sa o vand in buna stare. Obisnuiesc sa vand motocicletele intr-o stare mai buna decat atunci cand le-am cumparat eu. Poate ca mai au cate o zgarietura in plus dar tehnic sunt mai bune decat atunci cand le-am cumparat si eventual mai au si cateva accesorii in plus.

Nu vreau sa ma injure urmatorul proprietar.

Am observat ca in Romania se practica mersul cu motorul pana cade definitiv si apoi sa se si castige ceva la vanzare fata de pretul de achzitie prin pacalirea cumparatorului inclusiv prin modificarea numarului de km. In general romanii nu repara. Ei carpesc si baga consumabile ieftine iar cand motorul se strica il vand ca fiind foarte bun.

CUm spuneam si mie imi plac improvizatiile dar sa fie in mai bine. De exemplu as adapta la Transalpul meu un radiator de ulei cum are AT. Asta ar fi un lucru bun pentru motor fiindca ar tine uleiul la un grad de vascozitate mai bun. O sa ii pun un ventilator pe releul de incarcare pentru a ventila aerul de sub carena unde e fixat. Dar daca nu sunt sigur ca ce fac e un lucru bun mai bine il las asa cum este.

De aceea spuneam ca e posibil ca acel burete sa dauneze grav motorului. Spun ca este posibil fiindca nu am verificat. Poate ca densitatea acelui burete e ok fiindca sunt multe motociclete chiar de enduro care au filtrul de aer din burete. Dar eu nu m-as risca sa ii pun orice burete de tapiterie.

Multi bureti nu rezista la solventi si pot fi descompusi de uleiul ce vine prin epurator, benzina si alte gaze din motor. Nu e o problema mare daca buretele ala descompus ajunge in motor ca se arde si se elimina pe evacuare cu ceva mai multe depuneri pe esapament. Problema este ca ii scade densitatea si praful din Romania nu face bine prin pistoane.

 

Imi cer scuze ca ma intind si stiu ca am mai spus dar poate ca n-ati retinut.

Romania impreuna cu aceasta parte a europei este cunoscuta de catre constructorii de masinica fiind o zona foarte poluata cu praf.

De aceea masinile pentru aceasta parte a europei sunt dotate dn fabrica si apoi pe perioada de garantie cu sisteme de filtrare mai dense atat pentru aer cat si pentru benzina. Evident ca si multe subansamble sunt diferite in acele motoare ca urmare a celor de mai sus. Multi dintre voi stiti foarte bine ca masinile noi de la noi sunt diferite de masinile noi de la ei. Pana si banala Dacia este diferita. Si acele masini sunt diferite nu numai la finisaje.

Va garantez ca am aceste informatii direct de la cativa producatori auto fiind cat se poate de oficiale. Nu pot sa va spun cum au ajuns la mine ca am semnat sa nu le fac publice.

Ganditi-va numai la un lucru. Dupa ce ies din garantie masinile incep sa consume mai putin si sa merga mai vesele. Romanii spun ca s-a lasat motorul si nu mai e asa strans. Parerea mea este ca uleiurile si filtrele cumparate de la magazinul din colt nu mai au aceeasi calitate cu cele schimbate in timpul garantiei. Motorul consuma mai putin, se misca mai zglobiu dar se uzeaza mai repede. Societatea de consum merge inainte.

 

Acum depinde de fiecare roman ce alege sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar eu nu m-as risca sa ii pun orice burete de tapiterie.

Multi bureti nu rezista la solventi si pot fi descompusi de uleiul ce vine prin epurator, benzina si alte gaze din motor.

Perfect de acord cu ce spui! Eu cand am postat pe forum ca am modificat filtru de aer pe burete am mers la magazin specializat de motoare si am cerut "burete pentru filtru de aer". Este un burete mai dur, rezista la substantele de care zici tu... si da, nu se descompune.

 

Nici eu nu recomand la nimeni sa isi puna pruncul sa fure de la scoala buretele de sters tabla (daca mai exista asaceva, si nu s-au modernizat pe carioci :crack: ) si sa le puna la filtru de aer! :wink:

 

Eu chiar azi am desfacut sa vad cum arata dupa vreo 500 km facuti. Si arata bine... inca nici urma de praf, pe interior curat. Chiar nu vad ce probleme ar aparea din moment ce este uns bine si NU patrunde praful fin. O sa am mai umblu o perioada asa cu filtru asta pe burete si in cazul in care nu o sa imi mai convina ceva oricand pot sa-l pun pe cel original inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa adaug ca nici nu se compara pretul de la baietii aia care indoaie fiare de pretul cu care mi-am facut eu. Adica preturile lor sunt ok ca mai au si ei o manopera si investitii. Tot cam atat as lua si eu daca as face pentru altcineva ca e ceva munca la ele.

Si le-am facut si eu cu cute de deformare controlata. Adica i-am indicat fierului directia in care vreau sa se deformeze in caz de nevoie in asa fel incat sa nu imi indoie cadrul ori alte subansamble. Un alt atu al baietilor ar fi fost vopsirea in camp electrostatic. Puteam sa fac si eu asta dar ar mai fi durat cateva zile si ar mai fi costat 20-30 de lei in plus. Mi-a fost lene sa le duc la vopsit asa ca tot cu banii aia le-am vopsit cu sprayul. A iesit ca dracu vopseaua dar nu conteaza prea tare ca doar nu le vand. In plus mie imi place cand se ma zgarie ca arata folosite.

Pun poze imediat ce o iau de la atelier cand se opreste ploaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am abtinut pana acum sa comentez filtrele de burete, dar ma bucur ca Ozzy a luat taurul de coarne

Elementul cheie la acest tip de fitru, precum si la celebrele (?) K&N, este ULEIUL

Nu buretele retine particulele microscopice, ci uleiul cu care este impregnat

Din aceasta cauza, eu sunt adeptul filtrelor de hartie, a caror structura permite (pentru ca asa este conceputa) retinerea particulelor din aer mai mari de X microni, unde X este dimensiunea maxima a unei particule care nu dauneaza motorului

Filtrul de aer costa 10 poate 20 euro

La distantele parcurse de mine, nu am schimbat mai mult de un filtru pe an, ceea ce mi se pare rezonabil

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NA, ma bucur ca pot sa iau si eu taurul de coarne.

Cum bine zici, Korben, nu buretele retine praful ci uleiul este elementul cheie.

 

In cazul meu nu e vorba de bani, am facut manevra doar pentru ca motocicleta (se simte clar) se simte mult mai bine cu filtrul mai permisiv, este mult mai sprintena. Filtrul meu de hartie chiar e foarte OK, are maxim 6-7000km..

Acuma cateva comentarii - 1 - buretele e burete, nu conteaza care e scopul lui, procedeul de fabricatie e ACELASI. Cine a studiat putina chimie organica stie despre ce vorbesc. Nu exista burete facut din ..fulgi de ovaz si burete din kevlar, buretele e burete, are absolut aceeasi formula chimica. Difera granulatia. Asa foarte bine cunosc vrajela cu buretii pentru simplu fapt ca ma ocup de acvaristica, unde fiecare producator de filtre de acvariu vand ca si consumabile bureti. Deci nu vreti sa credeti cat costa un (cuvant urat) de burete de la Tetra sau de la Fluval.. va cruciti. Ajungi sa dai 20 de euro pe 2 bureti de 10cm3 .. cand un burete de baie costa 0,5 euro si are exact aceeasi granulatie.

Deci lutzifer, aia acolo te-au spart cu "burete de filtru de aer" deci daca nu scria asta pe el nici nu il puneai.. :P Hai sa nu ne ca-cam pe noi, pliz.

2 - sunt motociclete nspe modele si chiar de ENDURO care au by default filtru de aer de burete imbibat cu ulei.

3 - daca faci o socoteala, uzura aia a motorului cu microparticula pu-lii care a trecut de filtrul de burete nu se face incat sa-ti strice motorul nici in 20 de ani, timp la care motocicleta aia deja poate e oale si ulcele..

4 - ozzy, stiu de-astea ca tine care "vor cei mai bun pt motoru lor" crede-ma ca am auzit textu asta de 1 milion de ori. Ei, asta e alegerea ta, eu unul nu mi-am luat motocicleta sa o tin in sufragerie si sa dau cu carpa pe ea de 3 ori pe zi, mi-am luat-o sa merg cu ea si sa-mi placa cum merge. Si daca imi place cum merge cu filtru permisiv, atunci filtru permisiv o sa-i pun. Fac ceva pe cartonul lor, am vrut sa suflu prin el si are exact pemisivitatea peretelui cand trece apa prin el, adica aproape de 0. De ce sa-mi consume mie motoru si sa fie puturos daca japonezii s-au gandit acu 20 de ani sa puna filtru de hartie.

5 - filtrele K&N sunt exact la fel si sunt testate si rastestate.

 

Lutzifer, zi si mie ce mizerie voiai tu sa vezi dupa 500km pe un filru negru? Cam ce?

Eu am burete alb si crede-ma ca am vazut exact praf GRI in el numai dupa 200km...

 

Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm

Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK?

 

Va salut. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Deci lutzifer, aia acolo te-au spart cu "burete de filtru de aer" deci daca nu scria asta pe el nici nu il puneai.. Hai sa nu ne ca-cam pe noi, pliz.

 

Lutzifer, zi si mie ce mizerie voiai tu sa vezi dupa 500km pe un filru negru? Cam ce?

Eu am burete alb si crede-ma ca am vazut exact praf GRI in el numai dupa 200km...

 

Va salut. :rolleyes:

Bueyyy nu te lua de mine ca eu tin cu tine :unsure: Altfel nu va spuneam si voua :rusinica:

Eu ziceam de burete de filtru de aer ca l-am luat de la magazin moto. Oricum costa 10 lei din care faci 4 filtre. Deci e mai ieftinc a furtul. De asta am zis ca nu merita sa pui bureti de la sutienuu nevestii... poti lua banuiesc de la aproape orice magazin moto burete destinat pentru filtru. Si daca e acelasi lucru cum zici tu :D

 

Ma gandeam si eu sa vad o frunza ceva pe burete... mna, acuma si tu repede :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 - ozzy, stiu de-astea ca tine care "vor cei mai bun pt motoru lor" crede-ma ca am auzit textu asta de 1 milion de ori. Ei, asta e alegerea ta, eu unul nu mi-am luat motocicleta sa o tin in sufragerie si sa dau cu carpa pe ea de 3 ori pe zi, mi-am luat-o sa merg cu ea si sa-mi placa cum merge. Si daca imi place cum merge cu filtru permisiv, atunci filtru permisiv o sa-i pun. Fac ceva pe cartonul lor, am vrut sa suflu prin el si are exact pemisivitatea peretelui cand trece apa prin el, adica aproape de 0. De ce sa-mi consume mie motoru si sa fie puturos daca japonezii s-au gandit acu 20 de ani sa puna filtru de hartie.

 

Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm

Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK?

 

Stai ma nu fi irascibil ca doar discutam si noi ca oamenii.

Normal ca nu e treaba mea ce faci tu cu motorul tau asa cum nu e treaba ta daca eu ma plimb cu motorul doar prin sufragerie. :D

 

Pe tine te doare in bascheti ca acolo unde esti tu poti sa porti o saptamana acelasi tricou alb si sa nu fie murdar de praf cand il dai jos. Tu poti sa mergi si fara filtru de aer.

Eu vorbeam aici de Romania frate unde daca mergi in spatele tirului 3 km scuturi praful de pe tine precum vacarii din Texsas cand intra in carciuma. Mai tii minte cum arata masina ta in Romania dupa o sptamana de stat in parcare? Gandeste-te ca acelasi praf intra in motorul tau. Deschide capota la masina in Romania si priveste cat praf este pe motor. Ce se intampla daca lasi masina in parcare o saptamana si apoi dai cu o carpa uscata pe ea? Iti spun eu. O sablezi.

De ce orice masina/motocicleta in Romania arata ca un cazan dupa 5 ani de mers pe drumurile patriei?

De ce o masina/ motocicleta din tarile cu apa calda arata bine dupa 20 de ani?

Pentru ca romanii isi duc masinile la mecanic numai cand sunt efectiv irecuperabile si le repara cu piese SH ori fel de fel de improvizatii.

 

Probabil ca o sa imi spui ca tu traiesti acolo si stii mai bine dar in realitate majoritatea masinilor SH care ajung la noi in tara chiar arata si merg bine. Pana si BMW-urile alea mici si obosite merg mai bine decat Renaultul lui varmiu care e luat de nou.

Nu ma dau moralist ca si eu sunt roman si eu fac improvizatii. Eu doar constatam realitatea.

 

Nu am nimic cu tine si poti sa mergi cu motorul tau cum vrei tu. Doar spune-mi ca nu am dreptate cu ce am scris mai sus.

Eu unul la noi in tara mi-as pune doua filtre de aer si doua de benzina chiar si cand ma plimb in sufragerie. Si nu o spun la misto. Eu stau pe un bulevard cu trafic si de 3-4 ani am renuntat sa mai sterg praful fiindca nu are rost. Stau cu plasa de la geamuri si iarna fiindca mai filtreaza putin. Mai am un pic si o dau cu ulei de filtru. :D

Asta e tara frate si daca tu acolo iti permiti alt motor peste 2-3 ani la noi aici e mai greu. Asa ca le protejam si noi cum putem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ozzy, nu e chiar asa. Daca vorbeai de Austria/Germania ti-as fi dat dreptate, dar la Bogdan acolo e praf aproape ca-n Bucuresti... si gratarul are gust la fel de bun ca in Romania ;)

 

Motoreta daca e sa ne gandim un pic nu cred ca o mai cumpara cineva, poate doar pe un pret de nimic. Asadar, cum o tii asa o ai. Asa ca nu va mai impungeti ca chiorii, ca nici bogdan nu se lafaie in bani sa ia un motor pe an, dar lui daca i se pune pata il desface de pe o zi pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, e praf pe strada aia pt ca e si tramvai, unde stateam inainte nu era deloc.

 

Ozzy, ok, te cred, poate am fost prea incisiv aseara... Dar mie unul imi place sa experimentez si daca o idee mi se pare OK o pun in practica.

Chestia funny acum.. este ca de cand am pus filtrul asta tot merg cu motocicleta si nu se mai termina benzina... am bagat si in weekend, acu am venit la munca cu ea.. si tot n-am trecut pe rezerva.

 

Am avut si eu dilema ca nu filtreaza cum trebuie, dar lucrul care m-a convins a fost faptul ca stiu ca exista motociclete cu filtru asa.. de exemplu suzuki DR.

Una peste alta.. peste 19 zile plec la intrunirea internationala Transalp, o sa va transmit impresii despre consum si cum s-a comportat motoreta pe drum. :bounce:

Numai bine, scuzati, eram tzafnos aseara. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm

Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK?

 

Nu, nu e OK

Nu-mi convine sa faci cu motocicleta ta ce vrei tu. Trebuie sa faci neaparat si musai ce zic eu :crack:

Dar te inteleg, daca plec din tara si 2-3 zile, deja incep sa uit cat e de rau aici

Ba mai rau, incep sa uit limba romana :burnout:

 

Revenind la problema filtrelor, sa nu uitam ca acestea sunt de fapt ca niste site, permisivitatea filtrelor este data de marimea ochiurilor din sita

E limpede ca permisivitatea e direct proportionala cu marimea ochiurilor

Din pacate creste si marimea particulelor care reusesc sa treaca de filtru, cu sau fara ulei

Sunt convins ca tehnologia evolueaza, e firesc. Dar pana nu vad niste specificatii ale producatorului, filtru de burete vs filtru de hartie, nu sunt convins de calitatile buretelui

 

Numai bine, scuzati, eram tzafnos aseara. :grinbandit:

 

Si noi ce vina avem? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta cu marimea ochiului la sita te contrazic.

Uleiul din filtrul filtreaza in alt mod, e oarecum "activ".

Diferenta intre un filtru simplu si unul uns cu ulei... e exact ca intrarea la stadion: cel din hartie e ca si un grilaj prin care sa zicem ca nu trece nimeni, poate doar copiii care incap prin grilaj, iar cel cu ulei e grilaj plus controlori de bilete. Daca cei mari nu incap deloc fizic, controlorii opresc si copiii si nu le dau voie sa treaca prin grilaj.

Uleiul prinde particula de praf din zbor, si cum e structurat buretele sau panza (la K&N) ganditi-va ca o particula de praf nu are cum sa treaca ca trenul prin gara prin 1cm de burete manjit cu ulei, ea face un fel de ping pong prin reteaua buretelui de la o fibra la alta, si daca prima fibra uleioasa nu o retine, urmatoarea cu siguranta o prinde.

 

Adica ce vreau eu sa zic.. ca se poate filtra la fel de bine chiar avand o permisivitate mai mare a filtrului, daotrita fortei de tensiune superficiala a uleiului, care e cat se poate de mare..

 

Cam asta e tot.

Oricum... particulele de praf care ajung in motor tot in ulei aterizeaza care si ala e filtrat si tot asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...