vlady_80 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin un scooter ar areduce mai mult efortul motorului si implicit si consumul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu. Am mintit. M-am uitat aseara si la 5.000 de ture am 101-102 km/h. Spune si ce an de fabricatie este motocicleta fiindca TA-urile au rapoarte diferite in cutie si probabil asta e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 TA '92, acurile paralele , 100kmh-5000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Aceaşi viteză de ~100km/h este şi la TA din 1999, la 5000rpm. TA '92, acurile paralele , 100kmh-5000rpm Paralel-erecte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin Scuze...ma lasa memoria, asa este cum spui. Am sa incerc sa ung cablul atunci. Vacuta mea este din 96. A amicei cu care am mers e din 97 si are la 5000 fix 105 pe ceas, iar eu am 95 . Inseaman ca solutia la mine ar fi un pinion mic cu 16 dinti, sa vad cat mai salvez din situatie. Mi se pare exagerat de turata Editat Iulie 29, 2013 de mv11b1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 105 are pe ceas, iar GPS ul e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 din ce material sunt facute discurile unui TA600? Exista un catalog in care se poate verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Metal. E suficient de precis răspunsul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 N-a precizat care disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Off topic, am aflat si eu ca intrunirea transalpistilor are loc weekendul asta in localitatea Pângaraţi. Este corecta informatia aveti idee? Eu am de gand sa ajung acolo pe >>drumul asta<< Editat August 1, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Printre altele, apare si TA650 pe linia de productie. Trist cum arata fabrica si cum se lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 ma asteptam la mai mult high tech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 am o mica nelamurire... am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Vand piese transalp pd 06 1989. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 am o mica nelamurire... am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare? multumesc cam putin ultima data mi-a intrat pe rezerva la 270km si am alimentat la 313 km 16L. rezervorul este de 18 dar eu bag benzina pana sus si intra clar mai mult de 18L Deci dupa 43 de km de mers pe rezerva mai aveam vreo 2L si ceva in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 la mine a ajuns la rezerva la 315 km, am mai mers pana la 330 si am alimentat 17 litri. se poate face ceva la robinetul de benzina, in interior, sa maresc rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Inaltimea sitei robinetului ar trebui sa fie standard. La fel si dimensiunea rezervorului. Poti masura rezerva folosind un furtun si cateva sticle de plastic curate in care sa scoti benzina. Lasi sa curga pe normal si cand ajunge la rezerva, pui in sticle separate. Rezerva ar trebui sa fie de 3,5 litri, cu motocicleta pe roti si verticala Legat de marirea rezervei, robinetul de benzina are o sita care intra in rezervor si acolo trebuie sa faci modificarea. Nu m-am uitat niciodata atent si nu stiu daca o poti pacali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 multumesc de sfat, am sa incerc o modificare la urmatorul plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) intrebare rapida, poate sa confirme cineva ce rulmenti fata si spate se folosesc? eu am gasit 6202 fata si 6203 spate dar nu sunt 100% sigur Am transalp 600 din '96 xl600v-t merci! Editat August 5, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 stiu ca al meu are 6202 / 6203. La cele cu doua discuri, roata fata foloseste tot 6203 ca si spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 stiu ca al meu are 6202 / 6203. La cele cu doua discuri, roata fata foloseste tot 6203 ca si spatele. se pare ca sunt doua 6202 pe fata, doua 6203 spate si inca unul 6204 e spate dar inca nu le-am schimbat mai am nevoie de rim band de 17 si de 21 pentru roti si am gasit aici http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=1 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=23&Itemid=1 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=1 are careva idee ce dimensiuni trebuie sa aibe benzile de janta pentru ca vad ca sunt diferite dimensiuni, marimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 nu pune rimuri pe geata ca se desfac la prima incursiune in noroi sau la jetul de apa la spalatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Salve tuturor,pentru un prieten,caut o baterie de Transalp 650.Ce stiti nou sau sh,ce are,cine are,orice pont sau ajutor sunt binevenite si primite ca atare.Asteptam un semn de la binevoitori,cu inima deschisa.Ori aici,ori un pm,mie.Sa va fie drumul liber si asfaltul curat.Cu drag si multumiri anticipate,Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 nu pune rimuri pe geata ca se desfac la prima incursiune in noroi sau la jetul de apa la spalatorie 1. motoreta nu se duce la spalatorie 2. e o diferenta intre rim band (banda interioara janta) si rim tape, toate rotile pe spite cu camera au rim band 3. eu nu imi pun rim tape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) scuze nu am citit atent ... bafta Editat August 6, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.