Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

Pentru cei interesati - (daca o fi cineva) - Honda a publicat preturile de iarna.

La PaulMoto (reprezentanta honda TM) pretul la transalp 700 NOU - e 7000 euro (tva inclus) - sper ca am inteles bine :D.

 

Mie mi se pare super tare pretul de nou - nah - poate doar mi se pare.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut ceva carena dreapta fata , suportul metalic de far, oglinda si geam inalt pentru un transalp din 89.

Daca stie cineva ceva astept vesti.

Asa arata inainte de tranta... :rusinica:



Caut ceva carene pentru un transalp din 89 suportul de far oglinda si geam inalt.Daca stie cineva ceva astept vesti.

post-30525-0-29000400-1380553161_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precis @adyfikus.

 

Ai gresit prietene.Eu le-am vandut demult. :)

 

nu vreau sub 80 lei,dar nici la 160 lei la cat ceri tu...si intre noi fie vorba,am gasit la 80 lei,dar nu avea pe stoc... :-L asa ca nu te...pe tine grija de robinetul meu,ca graba mare nu e..pana la anul am timp sa gasesc.iar tie,iti doresc mult succes la vanzarea pieselor la pretul cerut de tine.o zi placuta in continuare.

 

posibil ceva refacut.Piesa originala costa uite cat:

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL600V&Y=1993&L=HO-XL600VP&O=FUEL%20TANK&F=HO-XL600VR-SW&L2=HO-XL600VP-SW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil ceva refacut...dar prefer sa fie ceva refacut si nou decat o piesa sh de zeci de ani la pret mare.important e sa se potriveasca si sa ma scoata din necaz.iar cand o fi sa fie,cumpar si originala,chiar sh la pret real.oricum,multumesc ptr informatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil ceva refacut...dar prefer sa fie ceva refacut si nou decat o piesa sh de zeci de ani la pret mare.important e sa se potriveasca si sa ma scoata din necaz.iar cand o fi sa fie,cumpar si originala,chiar sh la pret real.oricum,multumesc ptr informatie.

 

Cu mare placere. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva instalat pe moto TA650 - suport pt genti laterale OEM? sau o poza pe undeva salvata?

Am stat aseara trei ore sa ma prind cum se imbina cele 5 piese de metal cu cadrul motocicletei dar nu am reusit ... si nu as vrea sa mor prost.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma intereseaza sa-mi refac saua de la Transalp la cineva in Bucuresti. Stiti careva cine se ocupa cu tapitarea de sei? In principiu vreau alt material si modificata sa fie mai joasa sa ajung mai usor cu picioarele jos.

 

Multumesc anticipat.

 

1008398_539833529418311_2955944_o.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici.

Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat .

woui.jpgUploaded with ImageShack.com

wwi8.jpgUploaded with ImageShack.com

tqvd.jpgUploaded with ImageShack.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma intereseaza sa-mi refac saua de la Transalp la cineva in Bucuresti. Stiti careva cine se ocupa cu tapitarea de sei? In principiu vreau alt material si modificata sa fie mai joasa sa ajung mai usor cu picioarele jos.

 

Multumesc anticipat.

 

1008398_539833529418311_2955944_o.jpg

Incearca la Darian. El mi-a modificat saua cand aveam Transalp si am fost foarte multumit.

/index.php?/topic/291530-reparatimodificari-sei/page-5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici.

Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat .

woui.jpgUploaded with ImageShack.com

wwi8.jpgUploaded with ImageShack.com

tqvd.jpgUploaded with ImageShack.com

 

am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici.

Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat .

woui.jpgUploaded with ImageShack.com

wwi8.jpgUploaded with ImageShack.com

tqvd.jpgUploaded with ImageShack.com

Chiar nu ai nevoie de acele distantiere interne sau nu la aceea dimensiune..max 1-2 cm!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de tabla dispar.

OK ..dar cred ca sunt mai usoare cele de tabla si puneai numai cat iti trebuia din masa plastica ...bucsile mici din foto la ce folosesc?..incearca sa "scobesti "din inaltatoare ca sunt prea grele daca sunt facute din otel(mi-am facut si eu pt africana cand aveam roata de 17" pe fata )...spor la surubarit!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucsile mici sunt de la oase. E cea veche cu rezerva, ca cea de pe mobra e dintrun otel necalit.

Cilindrii de polipropilena sunt f f usori, ca cei din tabla.

Intradevar, distantierele sunt grele. 800gr bucata. Se simte. Am fo fraier ca am zis sa nu scobeasca. Vad eu ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Darian. El mi-a modificat saua cand aveam Transalp si am fost foarte multumit.

/index.php?/topic/291530-reparatimodificari-sei/page-5

Am lasat saua lui Darian ieri, acum merg fara sa ca nu am de ales :)) Sa vedem in cat timp o rezolva :D

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat saua lui Darian ieri, acum merg fara sa ca nu am de ales :)) Sa vedem in cat timp o rezolva :D

:D Noroc ca pe Transalp poti merge ridicat in scarite. Desi, prin oras, ti-ar trebui abilitati de trial ca sa stai numai in picioare. Vezi sa nu strivesti CDI-ul cu fundul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:D Noroc ca pe Transalp poti merge ridicat in scarite. Desi, prin oras, ti-ar trebui abilitati de trial ca sa stai numai in picioare. Vezi sa nu strivesti CDI-ul cu fundul.

Cam stau cu fundul pe cdi. Din cauza pozitiei mai joase cand vreau sa pun piciorul jos, se agata calcaiele de la bocanci in scarite. Se mai uitau unii dubios la mine in trafic ca am un polar pus in loc de sa. Problema cea mai mare a fost ca am pus o punga pe cdi in cazul in care cade roua dimineata, problema e ca cdi-ul e chiar langa admisia ade aer si se cam balbaia si nu tragea la turatii mari pana m-am prins ca intra punga la admisia de aer :crack:

 

update: m-a sunat Darian sa vin sa iau saua, nici doua zile n-a durat,

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...