Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut are cineva pe transalp 650 parbriz touring Kappa? cautand pe net am gasit ca ar fi cel mai ieftin si e si inalt 56 cm comparativ cu 45 cat are MRA.

http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/195-parbriz-honda-transalp-xl650-v.html

Ma bate gandul sa-l cumpar. Ma ajuta cineva cu pareri?

 

Eu sunt dezamagit de parbrizul Kappa. Am 1.79m inaltime si comparativ cu cel standard cu care ma batea vantul de la piept in sus, cu acesta ma loveste vantul fix in zona vizierei si creaza turbulente mari. La primavara voi cumpara un deflector reglabil de la MRA sa scap de problema aceasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Intrebare, intrebatoare, filtrul de carburant unde este oare?!

 

Astept un raspuns de la cei care stiu unde este, as vrea sa-l verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Intrebare, intrebatoare, filtrul de carburant unde este oare?!

 

Astept un raspuns de la cei care stiu unde este, as vrea sa-l verific.

Ar trebui sa il cauti fix in rezervor, sfatul meu ar fi sa il lasi in pace...nu ai km atit de multi sau carburant atit de murdar incit sa fii nevoit sa il curati,

 

Stima,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unchiule, in manual scrie ca se curata la fiecare 6000 de km. Calul meu are cam 30.000 si nu a trecut niciodata cu curațitorul pe acolo, mă gândeam că ar fi cazul.

 

Dacă umblu Âşi îi fac mai mult rău decât bine, îl voi lăsa aÂşa.

 

 

 

 

Baftă mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unchiule, in manual scrie ca se curata la fiecare 6000 de km. Calul meu are cam 30.000 si nu a trecut niciodata cu curațitorul pe acolo, mă gândeam că ar fi cazul.

 

Dacă umblu Âşi îi fac mai mult rău decât bine, îl voi lăsa aÂşa.

 

 

 

 

Baftă mare!

Asa este, 6000 sau 6 luni conform cu manualul, pentru linistea ta poti da jos robinetul si sufla sita, mai poti verifica(inspecta) garnitura robinetului ...si cam atit.

Dupa cite am vazut eu pina acum nu au fost probleme la altele cu virsta mai mare si mult mai multi km...dar poti verifica linistit, nu ai ce strica decit daca faci greseli de operare.

Bafta si spor la surubit.

 

Liviu

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inserezi un filtru de carburant direct pe furtunul care duce de la rezervor la carburatoare si gata. Sa iei de la magazin moto, din ala de motocicleta, mic. Cele de masina (de Dacie) sunt facute sa mearga doar cu ajutorul unei pompe de combustibil, nu prin cadere, ca la moto.

 

Sita din interiorul rezervorului e doar pentru bucati de rugina, e prea grosiera pentru restul. Daca nu ai rezervorul ruginit, nu prea are rost sa o desfaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut,

 

Sunt proaspatul posesor al unui transalp din 2000.

Am avut un hornet iainte, dar mi-a fost furat.

Voiam doar sa va salut si sa va spun ca ma bucur ca am intrat in clubul celor care au transalp.

Atasez cateva poze.

 

Multumesc.

 

Vasile

post-22973-0-66197000-1328457740_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Sunt proaspatul posesor al unui transalp din 2000.

Am avut un hornet iainte, dar mi-a fost furat.

Voiam doar sa va salut si sa va spun ca ma bucur ca am intrat in clubul celor care au transalp.

Atasez cateva poze.

 

Multumesc.

 

Vasile

 

sa o folosesti sanatos cat ai dat pe ea daca nu este secret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate sa-mi zica cineva daca handguard-urile de pe transalpul de 600 se potrivesc si pe cel de 650?

Mersi

 

ola eu zic ca se potrivesc ce am vaz io in poze cam sunt la fel prinderea , designul e diferit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vine primavara , rasare soarele , rasar ghioceii , poate rasar si niste bani de undeva :D , in alta ordine de idei urmeaza sa scot si eu transalpul din beci si sa ma apuc de treaba : in primul rand trebuie sa-i repar carena dreapta , care a crapat un pic in urma unei mici greseli de pilotaj aproape stand pe loc , apoi urmeaza vopsirea , aici m-am gandit sa n-o vopsesc ci sa fac un hidrotransfer ( ma costa aprox 200 ron sa vopsesc doar carena dreapta , iar tot cam atat costa si sa fac hidrotransfer pentru toata partea din fata , adica ambele carene si plasticele alea mici de la far ; apropo, imi lipseste plasticul de sub far , asa am luat motorul , oare unde gasesc unul ? Cred ca ar costa cam 100 euro un hidro transfer total , iar vopsirea cel putin dublu . Voi ce parere aveti despre asta ? La hidrotransfer se foloseste in general imitatia aia de cabon, dar sunt si alte modele ,ca parca nu as vrea neaparat carbon. Ar mai fii stikerele cu transalp si rally touring.

Astea ar fii chestiile mai importante , iar apoi urmeaza un crash bar ( asta cred cava fi home made ) si un suport de bagaje ( tot home made ) sau poate iau un wingrack givi , ca am gasit unul ieftin in toamna ( sper sa mai fie valabil).

Mai astept pareri si sugestii .

Pana atunci numai bine si mult soare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...