vlady_80 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Pe azi aveam planificata o iesire off road, dar cum a plouat toata noaptea si toata lumea e noroi, am anulat o. In schimb, am zis ca hai sa o spal putin. Si am patit o nepatita: stand pe cricul central, s a crapat placa de beron de sub ea si a cazut pe dreapta, iar parbrizul s a agatat de mine cumva, naiba stie cum. Daune: carena fata, adica cele doua gauri de jos de prindere ale parbrizului. Merge refacuita carena oare? Sau sa caut alta? (desi preturile la carene SH sunt nesimtite erau de tot). cauta o plasa de sarma de tantari, o bucata de carena ABS alb precum ce ai tu si un ciocan de lipit si se pot reface dar necesita vopsire asa arata dupa lipire si tine 100% Editat Noiembrie 25, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 @kevin, pune si tu o poza cu "rezultatul final" al aratarilor care ti-au stricat ziua.. @balshoi, pe langa 50 ron si transport mai trebuia sa dai si o bere, ca asa-i romanul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) O sa ma laud si eu. A venit mosul mai devreme anul asta. Imi permit sa le fac reclama Clujenilor de la Heavy Duties pentru ca au facut o treaba extraordinara cu suportii de side cases si crash barurile. Editat Noiembrie 25, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Cat au costat suportii aia? Sunt din teava sau plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Salutare , mi-am luat si eu Transalp , sper sa il fi nimerit dar cred ca acestea sunt motoare fara moarte si nu as fi avut cum sa nu o nimeresc , cand ajunge acasa vin si cu poze . Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 pe la 80 de euro http://www.heavyduties.ro/honda/ta600/transalp600.html par sa fie din teava Cat au costat suportii aia? Sunt din teava sau plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 sunt super,sa ai grija de ele,sa nu le "belesti" prea tare......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Este vre-un site de unde poti comanda piese originale Honda la un pret rezonabil? Caut un Camshaft Sensor pt un XL 700 VA... http://www.cmsnl.com/honda-honda_model8286/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) ceva piese din motor xl600v '89 daca are careva nevoie la preturi modice. PM sau 0763546658 Editat Noiembrie 26, 2013 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Bunaaaaaa , mi-am luat transalp , oare cum v-as putea impartasi fericirea mea aaaaa ....Aveti si poze si nu ezitati sa imi laudati frumuseteaaaa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Da , cric imi mai trebuie . 1700 euro din germania datorita lui Stefan de la Japan Motors , prin el am luato Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Bravo coane. sa-l stapanesti bine si sa ramai sanatos! Daca-l iubesti te va duce unde altele nici nu se pot gandi sa ajunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Multumesc baieti de vorbele bune si de sfaturi , asa voi face . Pana la primvara voi citi categoria asta de forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Astazi mi-a ajuns la garaj , am dar si o tura in jurul garajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sa o stapanesti sanatos Gog-san si sa ai grija de fier ca-ti va aduce multe bucurii in alta ordine de idei am terminat modificarile la a mea si-s tare multumit. la cald inca nu le-am supus dar la rece imi plac la nebunie. si in cu totul alta ordine de idei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) uite aicea-s. Scutul de aluminiu o sa mai astepte https://www.facebook.com/media/set/?set=a.678166885551268.1073741832.100000738877693&type=1&l=87b2dff642 si alte modificari/reparatii ok de aici https://docs.google.com/file/d/0BwYQrJT16ogVN3NaNVpld1V3VjA/edit Editat Decembrie 2, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Azi am facut primi kilometri cu Transalp-ul meu . Sunt de vreo 3 ore in casa si tot mi-e frig si mi-a intepenit si gatu spre stanga , dar a meritat . . La ce turatii ar fi bine sa merg cu ea? , ca eu am avut chooper pana acum si nu aveam turometru si o schimbam dupa ureche, numai ca aici nu am urechea formata si parca zic ca dau treapta inferioara , cam asa face motorul cand dau o treapta in sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 uite aicea-s. Scutul de aluminiu o sa mai astepte https://www.facebook.com/media/set/?set=a.678166885551268.1073741832.100000738877693&type=1&l=87b2dff642 si alte modificari/reparatii ok de aici https://docs.google.com/file/d/0BwYQrJT16ogVN3NaNVpld1V3VjA/edit Tizule..incantane privirea cu o foto recenta ca pe fb. ai numai cu faze de lucru ..sa vad si ochiu nostru un Transalp mai cocotat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Aia in 2014, no tengo RCA/dinero samd 4500-5000, as zice eu sa o tii . Hai mai, ca doar ai scapat de monocilindru. Rpm functie de situatie si personalitate. V-ul are cuplu si trage de jos desi e cam mica cilindreea. La al meu la 2500 nu ii prea place, de la 3000 on sus il simt la fix, mai exact pe la 3500. La 4500-5000 zumzaie la fix , 100kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am observat eu ca pe la 100 km / ora ii placea mult si parca se calmase . Ok multumesc baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Salut, am scos azi mobra un pic de la iernat sa ma plimb si am avut surpriza ca nu pornea cu semne ca nu are benzina. Am ridicat-o de pe cric gandind ca poate sunt uscate carburatoarele si ca pozitia aplecata nu o avantajata. Am insistat la automat si cu soc si a luat-o foarte greu dupa un minut si suna de parca porneam o Dacie veche la manivela. Dupa ce s-a incalzit nu a mai avut probleme de pornire. Mobra a stat doar 12 zile nefolosita. E prima iarna cu Transalp si cand mergeam zilnic pornea fara probleme chiar si la temperaturi apropiate de inghet. Are careva idee ce greșesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Nimic nu gresesti, nu i place frigul. Te ai uitat la acul de temperatura sa vezi ce greu urca? Pur si simplu nu i place iarna, dar asa sunt toate motocicletele, nu doar Transalpul. Am uitat sa mentionez ca o tin peste iarna intr-o parcare subterana. Temparatura estimez ca este peste 10 grade. In alta parcare subterana si donditii similare cu un xt de 125 anul trecut a luat-o la prima pedala dupa 3 luni de stat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 TA-ul meu porneste foarte bine si dupa 1 luna in frig (iarna trecuta, i-am incarcat acumulatorul si a luat-o dupa 3 secunde de dat la automat, dupa o luna de nepornit, zapada, etc). Erau cam 7-8 grade afara cand am pornit-o. Deci......bibilit bujii, curatat carburatorul, chestii din astea. Sau mecanic, direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Da, dar pe langa faptul ca 10 grade totusi nu e ca vara se mai adauga faptul ca le pornim foarte rar in sezonul rece, se cam evapora benzina de pe traseul ei pana la cilindri. Nici mie nu mi place cum suna motorul pe frigul asta. Ce ulei ai in ea, ma refer la vascozitate? Ulei de vascozitate 10w40, bujiile sunt schimbate in Martie. In primavara oricum ajunge la medic pentru verificarea jocului la valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 problemele cu rezolvari de tipul "asa fac toate" sau "e normal", sunt caracteristice bmw-istilor cand iar li s-a mai stricat ceva. Ca exemplu, un '88 cu carburatie normala porneste fara probleme la -5 grade, nu cred ca apuca sa invarta o data. Daca vreti, invatati sa faceti singuri un minim de intretinere si nu veti mai avea neplaceri de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.