Andry Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Să trăieşti, să-ţi folosească ! Am o foarte mare curiozitate : de ce ai trecut de la DL650 la XLV700 ? ( ştiu ce s-a întâmplat cu V-Strom-ul, dar nu văd de ce ai trece la XLV ) Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Să trăieşti, să-ţi folosească ! Am o foarte mare curiozitate : de ce ai trecut de la DL650 la XLV700 ? ( ştiu ce s-a întâmplat cu V-Strom-ul, dar nu văd de ce ai trece la XLV ) Noroc! Mi-ai luat vorba din gura!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Mi-ai luat vorba din gura!! surprinsi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Eu da. Nu m-am plimbat cu V-Strom, m-am plimbat cu XLV700. Aştept răspunsul la întrebarea de mai sus, înainte de a-mi spune părerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Eu nu chiar asa mult ....ca aspect si xlv700 si v- strom sunt la fel de urate deci asteptam alti termeni de comparatie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) Am preferat Transalp-ul dintr-un motiv mai mult afectiv decat logic. Dupa accident am avut si inca mai am impresia ca roata fata de la V-Strom s-a rupt fara nici un motiv intemeiat (nu am izbit mobra de nimic, s-a rupt intr-un viraj foarte brusc). Unii spun ca asa ar trebuii sa se rupa, altii ca a fost un defect de fabricatie, cert este ca nu mai vreau mobra cu roti turnate, vreau cu spite musai. Cum am vrut de asemenea obligatoriu ABS si injectie, Transalpul asta s-a potrivit la fix. Plus ca am mai cochetat cu ideea de Transalp si inainte de a cumpara V-Stromul. Pe hartie V-stromul iese mai bun la unele capitole - consum mai mic - 3,8-4,2 la Strom vs 4.2-4.3 la XLV, putere mai mare, cutie 6 trepte, rezervor de 22 vs de 17, cadru mai rezistent la bagaje, etc. etc. La drum diferentele acestea se c-am estompeaza cel putin la maniera mea de mers de zi cu zi, pentru ca benzinarii sunt, autostrazile nu imi plac deloc si nici nu merg in vreun tur al lumii deci nu am nevoie de un garaj dupa mine. XLV are avantajul unor frane mai bune (bonus C-ABS) si a unor suspensii de asemenea cred eu mai bune (am scapat de Clanc-ul caracteristic Strom cu care nu am reusit sa ma obisnuiesc nici cum). Cert e ca ma simt deocamdata mai bine pe Transalp, Strom-ul ma intimida usor. XL-ul mi se pare mai usor de condus, mai mica, mai usor de aplecat, imi da mai multa incredere si, dupa ce m-am uitat o zi intreaga la mobra si am zambit pe drumuri de munte, am ajuns sa apreciez in mod pozitiv chiar si felul in care arata, inclusiv farul. Sunt cateva lucruri pe care vreau sa le mai fac la mobra, in ordinea prioritatilor - suport bagaje plus cutii (am comandat deja un set de Givi E360N), bare de protectie, ceva scut in gaura lasata de plastice si pe la filtrul de ulei (sau scut aluminiu complet), lumina lampa frana pe topcase, eliminarea catalizatorului si poate un parbriz. Dar pana la primavara e vreme. Mai am asigurare inca 2 saptamani asa ca nu pot decat sa sper vremea buna va mai tine un pic. Editat Octombrie 29, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Mie imi place 700, daca ar fi bani ar fi o optiune serioasa. Nu consider un avantaj cutia cu 6 viteze, o prefer in 5. Numai momente frumoase sa ai cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Dupa pererea mea, niciodata rotile turnate nu au fost avantajoase fata de rotile spitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Sunt mai usoare si mai rigide, avantaje clare pt speed-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Salut, am si eu nevoie de piulita de la axul rotii de pe spate daca are cineva asa ceva; xl600v '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Salut, am si eu nevoie de piulita de la axul rotii de pe spate daca are cineva asa ceva; xl600v '96 si eu am pierdut-o. pune orice piulita gasesti. numa sa fie cu pas fin. si o saiba grover si ai rezolvat problema Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore Protecti la vint era net superioara la AT fata de TA. Cam asa as vrea la TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Salut De curand am intrat si eu in randul Transalpistilor, dupa ce am mers pe rand intai pe un F650St si apoi pe un V-Strom 650. Minunea e mai jos. Felicitari! Si eu am mers o singura data cu un TA700 si am ramas placut impresionat, nu se compara cu vechiul TA desi iti da oarecum acelasi feelling. Cat despre cum arata, mie imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Am reuşit să schimb bascula. Totul uns până la fixarea etrierului cu corpul de alu. Trebuie umpic de persuasiune cu o pilă. Ahh şi mai trebe distantier la axu roţii da 13mm. Nu am cantarit basculele dar făcând balanţa cu amândouă cea de AT e mai uşoară cu 1kg. Ps: vând bascula TA cu toate dracoveniile de pe ea sau pe bucăţi. Ghidaj lanţ, protecţie cauciuc capăt bascula, intinzatoare Samd. Subvenţii şi bucsile is ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Am reuşit să schimb bascula. Totul uns până la fixarea etrierului cu corpul de alu. Trebuie umpic de persuasiune cu o pilă. Ahh şi mai trebe distantier la axu roţii da 13mm. Nu am cantarit basculele dar făcând balanţa cu amândouă cea de AT e mai uşoară cu 1kg. Ps: vând bascula TA cu toate dracoveniile de pe ea sau pe bucăţi. Ghidaj lanţ, protecţie cauciuc capăt bascula, intinzatoare Samd. Subvenţii şi bucsile is ok. spune-mi te rog ce ai schimbat? ce ai cumparat si de unde? ma intereseaza si pe mine o astfel de schimbare. cum se simte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Is multe de zis şi is pe mobil. Eu am mers pe bascula de rd03 unde nu se schimbă decât bascula şi ciclistica înălţimea mobrei rămâne neschimbată. Cu bascula de rd04/07 se schimbă povestea deoarece bascula e mai lungă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Sunt si eu interesat de o asmenea modificare,de unde se pot procura piesele,respctiv,bascula cu celelalte accesorii.........? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Easy way e cu bascula rd03. Trebe bascula,semilune reglat lanţ şi surubul cu cap imbus de la oase. Cu bascula de rd04 trebe cele de mai sus plus triunghi oase, etrier complet rd04, un lanţ mai lung. Buba e că frână calcă pe 2/3din disc, şi ori faci rost de suport etrier de rd03 ori roată de afrikana pe spate. Faza cu etrieru sigur are şi altă rezolvare decât ce am găsit eu. Bascula şi suport etrier de rd03 se găsesc f f f greu. Italia are cele mai multe, im rest eu am numărat 5în europa la anunţuri. Bascula and co de rd04/07 sunt garla. Userul Cstelia are bascula,oase de rd04. Nush dacă şi suport etrier. Am avut noroc că am găsit în germania bascula actuală, altfel reluăm de la Cstelia. Modificarea ajunge lejer la peste 100e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 care ar fi avantajele unei astfel de schimbari? la cea cu Rd03 nu prea vad. la celelalte e mai lunga bascula. deci ce castig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Greutate, aspect, reglat lanţ mai facil. Îţi tine mintea ocupată. La modele 04/07 prin lungimea basculele cu un amprtizor mai lung/modif câştigi ground clearence Modificarea asta se pretează la modelele cu tambur Error Error Error Ieri nu am verificat rafinamentul găurilor. Şi se pare că e mai lungă bascula ce o am. Ceva în practică nu a puscat cu teoria. Urmează să investigheze. Vă rog să nu luaţi de bune cele scrise mai sus. În practică se pare că bascula de rd03 nu e plug and play Sau bascula ce o am e de la vreun prototip Sau bascula ce o am e de la vreun prototip Pics o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Salutare transalpisti ! Unde se gaseste de cumparat pentru transalp 650 un parbriz inalt de la GIVI, si daca este mai bun decat decat cele de la MRA mai ales cel cu deflectorul incorporat. Astept si eu raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Greutate, aspect, reglat lanţ mai facil. Îţi tine mintea ocupată. La modele 04/07 prin lungimea basculele cu un amprtizor mai lung/modif câştigi ground clearence Modificarea asta se pretează la modelele cu tambur Error Error Error Ieri nu am verificat rafinamentul găurilor. Şi se pare că e mai lungă bascula ce o am. Ceva în practică nu a puscat cu teoria. Urmează să investigheze. Vă rog să nu luaţi de bune cele scrise mai sus. În practică se pare că bascula de rd03 nu e plug and play Sau bascula ce o am e de la vreun prototip Sau bascula ce o am e de la vreun prototip Pics IMAG1027.jpg IMAG1046.jpgIMAG1032.jpgIMAG1039.jpgo Da ,ai bascula de Africana .care nu e la fel ca cel de TA.E mai lunga si nici kit-ul de lant pt TA nu ti se potriveste. Am mai vazut TA asa modificat,dar tot ansamblul bascula roata sistem de franare era de la AT.Se pare ca asta era rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Şi eu am citit, văzut poze, discutat cu internauti şi informaţia era că bascula de africa twin model rd03 e plug and play şi nu necesită nici o modificare la lanţ, frane etc. Ba chiar am găsit infocul că cea de rd03 e diferită că lungime de rd04/07. Acuma,nah.... Distracţia mea. Am să fac măsurători pe africane şi am să sharui ceva palpabil pt TA-işti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salutare transalpisti ! Unde se gaseste de cumparat pentru transalp 650 un parbriz inalt de la GIVI, si daca este mai bun decat decat cele de la MRA mai ales cel cu deflectorul incorporat. Astept si eu raspunsurile voastre. De aici am cuparat eu, si era MRA. http://www.kappamoto.ro/ro/208-xl-650v-transalp-00-07- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 salutare caut si eu 2 laterale de transalp modelul 92-99 vreau sa iau mulajul ptr o carena ce o am in lucru gasesc pe la careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.