andrei belcic Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Si le comanzi din strainatate, ca sa-ti fie onorata comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) Si le comanzi din strainatate, ca sa-ti fie onorata comanda Trist dar adevarat!! Editat Octombrie 24, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Vezi dacă au scăriţe enduro la HeavyDuties. am vorbit eu cu ei si nu fac scarite. Si eu sunt interesat de asa ceva si nu gasesc prin tara de unde sa comand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Mihai, Vorbeste cu userul GINO, iti aduce de la louis la pretul de catalog, modelul sw motech. Cheers, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Sal, cine imi face si mie un crash bar in Bucuresti? Intreb pentru cei de la heavyduties m-au pus pe pauza pentru inca 6-8 saptamani din pacate si poate gasesc pe cineva mai aproape de casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Salut..pt crash bar,cric central,suporti de cutii laterale,cutii e.t.c..ia legatura cu Bogdan Harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 ok l-am gasit pe fb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi. eu mi-am luat pedalele astea http://www.ebay.co.uk/itm/FootPegs-Foot-Pegs-Honda-CR-80-XR-250-350-400-600-650-/130775249381?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e72cff1e5 o sa ajunga luna aviatoare, e o treaba fata de 100e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi. eu mi-am luat pedalele astea http://www.ebay.co.uk/itm/FootPegs-Foot-Pegs-Honda-CR-80-XR-250-350-400-600-650-/130775249381?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e72cff1e5 o sa ajunga luna aviatoare, e o treaba fata de 100e pentru mine a contat in primul rand ca au inaltimea reglabila (cele de la SW Motech) si posibilitatea de a fi cu sau fara cauciucuri, adica on sau offroad. celelate nu au aceste optiuni. si sunt ceva mai lungi si mai late. acuma fiecare cum si ce considera ca e mai important. Editat Octombrie 25, 2013 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 cred ca le mai am prin garaj daca caut bine. sunt mai scurte si aluneca CA DRACU! dar poate tie o sa ti se potriveasca. numai bine, paul mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi. eu mi-am luat pedalele astea http://www.ebay.co.uk/itm/FootPegs-Foot-Pegs-Honda-CR-80-XR-250-350-400-600-650-/130775249381?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e72cff1e5 o sa ajunga luna aviatoare, e o treaba fata de 100e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi. ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore Mie mi se pare o investitie mai buna niste scarite SW-Motech in loc de scaritele alea de pe E-Bay decat cheltuiala cu modificarea carenelor TA in carene AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 am gasit pe cineva in Timisoara care ar putea sa le faca. revin cu detalii dupa ce le fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Ia zi detalii ca eu nu m -am inteles cu chinezu si paypal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 stai ca nu stiu inca nimic sigur. Maine ajung la munca si fac rost de numarul tipului si il sun. Trebuie sa ma duc la el cu mobra ca nu a mai facut si apoi probabil ca o sa imi dea o limita de timp in care mi le face. Daca mai ai rabdare sa astepti te tin la curent. Oricum cand or sa fie gata o sa scriu si aici ca poate mai vor si altii. Daca se descurca bine cu scaritele vad cum il combin si la un scut ca am gasit noroi pe filtru de ulei, ca si cum as fi dat cu el de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) Salut De curand am intrat si eu in randul Transalpistilor, dupa ce am mers pe rand intai pe un F650St si apoi pe un V-Strom 650. Minunea e mai jos. Editat Octombrie 28, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Să trăieşti, să-ţi folosească ! Am o foarte mare curiozitate : de ce ai trecut de la DL650 la XLV700 ? ( ştiu ce s-a întâmplat cu V-Strom-ul, dar nu văd de ce ai trece la XLV ) Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Să trăieşti, să-ţi folosească ! Am o foarte mare curiozitate : de ce ai trecut de la DL650 la XLV700 ? ( ştiu ce s-a întâmplat cu V-Strom-ul, dar nu văd de ce ai trece la XLV ) Noroc! Mi-ai luat vorba din gura!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Mi-ai luat vorba din gura!! surprinsi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Eu da. Nu m-am plimbat cu V-Strom, m-am plimbat cu XLV700. Aştept răspunsul la întrebarea de mai sus, înainte de a-mi spune părerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Eu nu chiar asa mult ....ca aspect si xlv700 si v- strom sunt la fel de urate deci asteptam alti termeni de comparatie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) Am preferat Transalp-ul dintr-un motiv mai mult afectiv decat logic. Dupa accident am avut si inca mai am impresia ca roata fata de la V-Strom s-a rupt fara nici un motiv intemeiat (nu am izbit mobra de nimic, s-a rupt intr-un viraj foarte brusc). Unii spun ca asa ar trebuii sa se rupa, altii ca a fost un defect de fabricatie, cert este ca nu mai vreau mobra cu roti turnate, vreau cu spite musai. Cum am vrut de asemenea obligatoriu ABS si injectie, Transalpul asta s-a potrivit la fix. Plus ca am mai cochetat cu ideea de Transalp si inainte de a cumpara V-Stromul. Pe hartie V-stromul iese mai bun la unele capitole - consum mai mic - 3,8-4,2 la Strom vs 4.2-4.3 la XLV, putere mai mare, cutie 6 trepte, rezervor de 22 vs de 17, cadru mai rezistent la bagaje, etc. etc. La drum diferentele acestea se c-am estompeaza cel putin la maniera mea de mers de zi cu zi, pentru ca benzinarii sunt, autostrazile nu imi plac deloc si nici nu merg in vreun tur al lumii deci nu am nevoie de un garaj dupa mine. XLV are avantajul unor frane mai bune (bonus C-ABS) si a unor suspensii de asemenea cred eu mai bune (am scapat de Clanc-ul caracteristic Strom cu care nu am reusit sa ma obisnuiesc nici cum). Cert e ca ma simt deocamdata mai bine pe Transalp, Strom-ul ma intimida usor. XL-ul mi se pare mai usor de condus, mai mica, mai usor de aplecat, imi da mai multa incredere si, dupa ce m-am uitat o zi intreaga la mobra si am zambit pe drumuri de munte, am ajuns sa apreciez in mod pozitiv chiar si felul in care arata, inclusiv farul. Sunt cateva lucruri pe care vreau sa le mai fac la mobra, in ordinea prioritatilor - suport bagaje plus cutii (am comandat deja un set de Givi E360N), bare de protectie, ceva scut in gaura lasata de plastice si pe la filtrul de ulei (sau scut aluminiu complet), lumina lampa frana pe topcase, eliminarea catalizatorului si poate un parbriz. Dar pana la primavara e vreme. Mai am asigurare inca 2 saptamani asa ca nu pot decat sa sper vremea buna va mai tine un pic. Editat Octombrie 29, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Mie imi place 700, daca ar fi bani ar fi o optiune serioasa. Nu consider un avantaj cutia cu 6 viteze, o prefer in 5. Numai momente frumoase sa ai cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Dupa pererea mea, niciodata rotile turnate nu au fost avantajoase fata de rotile spitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Sunt mai usoare si mai rigide, avantaje clare pt speed-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.