Sari la conținut

Postări Recomandate

mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi.

eu mi-am luat pedalele astea

http://www.ebay.co.uk/itm/FootPegs-Foot-Pegs-Honda-CR-80-XR-250-350-400-600-650-/130775249381?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e72cff1e5

o sa ajunga luna aviatoare, e o treaba fata de 100e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi.

eu mi-am luat pedalele astea

http://www.ebay.co.uk/itm/FootPegs-Foot-Pegs-Honda-CR-80-XR-250-350-400-600-650-/130775249381?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e72cff1e5

o sa ajunga luna aviatoare, e o treaba fata de 100e

 

 

pentru mine a contat in primul rand ca au inaltimea reglabila (cele de la SW Motech) si posibilitatea de a fi cu sau fara cauciucuri, adica on sau offroad. celelate nu au aceste optiuni. si sunt ceva mai lungi si mai late.

acuma fiecare cum si ce considera ca e mai important.

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D cred ca le mai am prin garaj daca caut bine.

sunt mai scurte si aluneca CA DRACU!

 

dar poate tie o sa ti se potriveasca.

 

numai bine,

paul

mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi.

eu mi-am luat pedalele astea

http://www.ebay.co.uk/itm/FootPegs-Foot-Pegs-Honda-CR-80-XR-250-350-400-600-650-/130775249381?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e72cff1e5

o sa ajunga luna aviatoare, e o treaba fata de 100e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, si mie imi place sa modific mobra si stiu ca dai un ban da stiic a face....numa ca ma cam sperie sumele vehiculate de voi.

 

ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore

 

Mie mi se pare o investitie mai buna niste scarite SW-Motech in loc de scaritele alea de pe E-Bay decat cheltuiala cu modificarea carenelor TA in carene AT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca nu stiu inca nimic sigur. Maine ajung la munca si fac rost de numarul tipului si il sun. Trebuie sa ma duc la el cu mobra ca nu a mai facut si apoi probabil ca o sa imi dea o limita de timp in care mi le face. Daca mai ai rabdare sa astepti te tin la curent. Oricum cand or sa fie gata o sa scriu si aici ca poate mai vor si altii. Daca se descurca bine cu scaritele vad cum il combin si la un scut ca am gasit noroi pe filtru de ulei, ca si cum as fi dat cu el de pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să trăieşti, să-ţi folosească !

 

Am o foarte mare curiozitate : de ce ai trecut de la DL650 la XLV700 ? ( ştiu ce s-a întâmplat cu V-Strom-ul, dar nu văd de ce ai trece la XLV )

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să trăieşti, să-ţi folosească !

 

Am o foarte mare curiozitate : de ce ai trecut de la DL650 la XLV700 ? ( ştiu ce s-a întâmplat cu V-Strom-ul, dar nu văd de ce ai trece la XLV )

Noroc!

Mi-ai luat vorba din gura!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am preferat Transalp-ul dintr-un motiv mai mult afectiv decat logic. Dupa accident am avut si inca mai am impresia ca roata fata de la V-Strom s-a rupt fara nici un motiv intemeiat (nu am izbit mobra de nimic, s-a rupt intr-un viraj foarte brusc). Unii spun ca asa ar trebuii sa se rupa, altii ca a fost un defect de fabricatie, cert este ca nu mai vreau mobra cu roti turnate, vreau cu spite musai.

Cum am vrut de asemenea obligatoriu ABS si injectie, Transalpul asta s-a potrivit la fix. Plus ca am mai cochetat cu ideea de Transalp si inainte de a cumpara V-Stromul.

Pe hartie V-stromul iese mai bun la unele capitole - consum mai mic - 3,8-4,2 la Strom vs 4.2-4.3 la XLV, putere mai mare, cutie 6 trepte, rezervor de 22 vs de 17, cadru mai rezistent la bagaje, etc. etc. La drum diferentele acestea se c-am estompeaza cel putin la maniera mea de mers de zi cu zi, pentru ca benzinarii sunt, autostrazile nu imi plac deloc si nici nu merg in vreun tur al lumii deci nu am nevoie de un garaj dupa mine. XLV are avantajul unor frane mai bune (bonus C-ABS) si a unor suspensii de asemenea cred eu mai bune (am scapat de Clanc-ul caracteristic Strom cu care nu am reusit sa ma obisnuiesc nici cum). Cert e ca ma simt deocamdata mai bine pe Transalp, Strom-ul ma intimida usor. XL-ul mi se pare mai usor de condus, mai mica, mai usor de aplecat, imi da mai multa incredere si, dupa ce m-am uitat o zi intreaga la mobra si am zambit pe drumuri de munte, am ajuns sa apreciez in mod pozitiv chiar si felul in care arata, inclusiv farul.

Sunt cateva lucruri pe care vreau sa le mai fac la mobra, in ordinea prioritatilor - suport bagaje plus cutii (am comandat deja un set de Givi E360N), bare de protectie, ceva scut in gaura lasata de plastice si pe la filtrul de ulei (sau scut aluminiu complet), lumina lampa frana pe topcase, eliminarea catalizatorului si poate un parbriz. Dar pana la primavara e vreme. Mai am asigurare inca 2 saptamani asa ca nu pot decat sa sper vremea buna va mai tine un pic.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...