Marius R Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Are cineva central de transalp 650 de vanzare...Original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Are cineva central de transalp 650 de vanzare...Original? Salut, care e diferenta intre cel original si cel facut de cei de la Heavyduties? http://heavyduties.ro/honda/ta650/transalp650.html#ta650cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 heavyduties face amortizoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Cric sau amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Ia o rigla si masoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Ia o rigla si masoara. Piulitele se masoara cu rigla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax. Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html 17mm faţă, 24mm spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Piulitele se masoara cu rigla? In lipsa de altceva, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata. Desurubeaza cablul din bord si daca nu se invarte foarte usor, cu doua degete cablul este de vina. Eu am un an si peste 12000 km cu melc nou si nu are urme de uzura. Am luat-o fara melc pentru ca fostul propietar a rupt vreo doi pentru ca nu a verificat cablul care abia se invartea in menghina. Editat Ianuarie 13, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Caut o carena laterala dreapta fata de Transalp PD06. Cine are, va rog un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata. Degeaba ai schimbat melcul daca nu ai revizuit si cablul. Eu l-am bagat in baie de motorina apoi cu filetanta pe acumulator sau masina de gaurit daca ai il iei la invartit in pozitie verticala, Mai bagi iar motorina pana iese toata rugina din el. Apoi ulei cat mai gros. Il lasi sa se scurga pana a doua zi tot in pozitie verticala, bagi vaselina la capete si il montezi inapoi. Ca si nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salut Are careva idee unde e amplasata mufa in care se monteaza asa numitul Quartet harness la un XL700? Vreau sa pun o cutie de sigurante secundara pentru prize, manere incalzite si ce o mai da Domnul de-a lungul timpului. De aceea caut un fir care sa aiba curent doar la contact si in prima instanta nu as vrea sa tai firele de pe pozitie. Ma gandeam ca mufa asta e perfecta, dar nu o gasesc sa o vad cum arata. E cumva una din cele 4 mufe cu capace de sub sea de pe partea stanga? Daca da, care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Desurubeaza cablul din bord si daca nu se invarte foarte usor, cu doua degete cablul este de vina. Eu am un an si peste 12000 km cu melc nou si nu are urme de uzura. Am luat-o fara melc pentru ca fostul propietar a rupt vreo doi pentru ca nu a verificat cablul care abia se invartea in menghina. Degeaba ai schimbat melcul daca nu ai revizuit si cablul. Eu l-am bagat in baie de motorina apoi cu filetanta pe acumulator sau masina de gaurit daca ai il iei la invartit in pozitie verticala, Mai bagi iar motorina pana iese toata rugina din el. Apoi ulei cat mai gros. Il lasi sa se scurga pana a doua zi tot in pozitie verticala, bagi vaselina la capete si il montezi inapoi. Ca si nou. Se invartea lejer cu buricele degetelor si-n plus, ca tot am umblat, i-am dat si ulei. Cred ca au intrat gandacii de mi-au halit melcu. Vedem cand se incalzeste un pic si o sa apuc sa desfac.. Ieri a cedat, cred ca de frica zapezii: /index.php?/topic/705497-cine-nu-e-la-iernat/?p=3648255 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Verifică roata dinţată de metal : aceasta are voie să aibă joc longitudinal, dar nu şi în lateral. Dacă se apropie / se depărtează de melcul de plastic, atunci aceasta poate fi problema. În cazul meu, am omorât doi melci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 am un gand pervers! sa-i fac cioc Alpului. A mai incercat cineva chestia asta? rezultate, poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 uite aici una cu cioc, arata bizar http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-transalp-din-1988-546266.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Aoleu ce urata e... E masca de scuter aia, gen mbk sau ce marca o mai fi: http://www.micapublicitate.net/images/278743_2010040850.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Piei satana! ma gandesc la ceva ce sa continue liniile carenei frontale. 20cm max, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Doar ce am vorbit cu mecanicul meu. A zis ca nu avea niciun semn ca ar fi facut careva jocul la valve veodata in din 96 pana acum. O valva nu se inchidea bine. Este uimitor ca are inca membranele originale de la carburator care nu sunt rupte inca dar au crapaturi. La fel carburatorul nu are semne ca ar fi fost reglat vreodata, cilindru fata merge cam sarac, bujia e cam alba. Adica propietarul din Italia plus inca vreo 2 in Romania nu prea si-au facut datoria, o fi frumos asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Minune ar fi sa fie vreuna intretinuta, mai ales luata din Italia si trecuta prin mai multe maini. Asta e viata. Trag de ele si le vand. Atat. Te ai putea gandi si la o revizie completa la furca, daca nu ai facut o deja, cine stie ce ulei e acolo si de cand. Am schimbat uleiul la furca personal, am descoperit ca imbusurile din capatul jambelor erau stranse cu pistolul cu aer comprimat (genial) si ulei in fiecare jamba estimez ca era maxim 300ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Ar trebui sa simta o schimbare majora la mers, felul in care trage si raspunde motorul, iar la furca fata sigur la franare simte altfel mobra si pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Ulei putin + vascozitate incerta aveau ca rezultat o furca foarte moale si la plecare de pe loc se balansa. La franare se comprima mult. In curbe nu-si revenea cum trebuie. Acum nu se mai balanseaza cand demarez puternic si nici nu se comprima la fel de mult la franare. Am folosit un Motul de furca 15w50, pentru ca bidonul era de 1L am bagat 500ml pe jamba in loc de 550, asta e.. Joc in jambe nu aveam. Chiar daca am avut ulei mai putin decat normal, semeringurile nu pierd ulei, nu le-am schimbat. A mai aparut o problema dupa ce am schimbat uleiul, vobleaza ghidonul cam pe la 34/h lucru care nu se intampla cand aveam furca foarte moale. Tinand cont ca am montat personal jambele si am montat si anvelopele singur si mai mult ca sigur are nevoie de o centrare a rotii presupun ca sunt mai multi factori pentru voblajul ala, furca acum ca e mai rigida transmite vibratiile in ghidon mai mult. Apropo are cineva un stand de centrat roti? Am cheie de spite, fac roti de bicicleta de multi ani deci nu mi-ar fi greu sa imi bag nasul dar nu am stand de centrat ) Editat Ianuarie 14, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) strangerea jugului ar putea fi problema. strangi pana cand ghidonul lucreaza liber, dintr-o parte in alta, la impulsuri mici, dupa care dai inapoi 3 sferturi de tura. daca este alta metoda mai corecta sunt curios si eu sa o aflu. ca am avut si eu probleme cu el. daca "vobleaza", adica nu sta in linie dreapta, mai mult ca sigur ca e prea strans. Editat Ianuarie 14, 2014 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 . Am folosit un Motul de furca 15w50, Sincer nu am stiut de uleiul asta de furca. Eu am bagat doar 10w cu specificatia ,,fork oil", asta-i recomadat. Ca tu ai bagat ulei de motor e altceva, ori poate ai gresit. Uleiul de furca are doar aceste initiale . Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.