varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Da, dar pe langa faptul ca 10 grade totusi nu e ca vara se mai adauga faptul ca le pornim foarte rar in sezonul rece, se cam evapora benzina de pe traseul ei pana la cilindri. Nici mie nu mi place cum suna motorul pe frigul asta. Ce ulei ai in ea, ma refer la vascozitate? Ulei de vascozitate 10w40, bujiile sunt schimbate in Martie. In primavara oricum ajunge la medic pentru verificarea jocului la valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 problemele cu rezolvari de tipul "asa fac toate" sau "e normal", sunt caracteristice bmw-istilor cand iar li s-a mai stricat ceva. Ca exemplu, un '88 cu carburatie normala porneste fara probleme la -5 grade, nu cred ca apuca sa invarta o data. Daca vreti, invatati sa faceti singuri un minim de intretinere si nu veti mai avea neplaceri de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Am observat ca am o gaura mica in toba , undeva jos unde coteste , asa trebuie sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 si eu am acolo ceva gaura. Cred ca este pt condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Am observat ca am o gaura mica in toba , undeva jos unde coteste , asa trebuie sa fie ? Si eu am gaura aia in toba chiar ma gandeam daca e normal sa fie acolo si daca trebuie astupata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Nu e "normal", nu exista termenul asta, sau "toate au", clar nu! Trebuie mers rapid cu ea la mecanic sau pus mana pe manual si invatat cum se face intretinerea si reparatiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 si eu am acolo ceva gaura. Cred ca este pt condens. Corect..este pt eliminarea apei provenita din condens!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Corect..este pt eliminarea apei provenita din condens!! Atunci clar astea merg si iarna pana moare porcu de deces programat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 M-am linistit , sigur este de bine daca a asa a lasat-o nemtul asa o las si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 De saptamana viitoare intru si eu in randul "transalpinistilor". Honda Transalp 700 varianta cu ABS nou nouta. Sa vina caldura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 De saptamana viitoare intru si eu in randul "transalpinistilor". Honda Transalp 700 varianta cu ABS nou nouta. Sa vina caldura.... Felicitari!!!!!!!!!!! Numai bine sa va fie impreuna! Ai gusturi bune...Poze vrem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Poze vor veni ... dar dupa o saptamana. Dealerul atat a zis ca dureaza sa o aduca (cica sarbatori, habar nu am) oricum nu ma grabesc la ce vreme e afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Culoare? Alte dotari in afara de ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Modelul e cel pe negru (ceva pearl black - doar din asta mai au). Dotari ... nimic in afara de ABS. Exact cum vine ea, fara nici un accesoriu. O sa ii pun eu in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salut domnilor! Pe scurt: m-am cam saturat tot sa spal lantul si sa-l ung, in final mi-am pus Scotolier la mobra, Ce ulei imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salut domnilor! Pe scurt: m-am cam saturat tot sa spal lantul si sa-l ung, in final mi-am pus Scotolier la mobra, Ce ulei imi recomandati? merge cam orice ai prin garaj ... unii recomanda sintetic - cum ca ar fi mai stabil in functie de temperatura. altii recomanda ulei lant drujba - cum ca nu strange mizerie asa bine ca un ulei clasic. din experianta mea - cel mai important a fost debitul (astfel incat sa ai o pelicula lucioasa pe ambele zone cu o-ringuri). Dupa ce o sa mai treaca timp si te mai obisnuiesti cu el - o sa pui ce ulei ai la indemana si o sa reglezi debitul dupa lungimea zonei uleioase de pe capatul protectiei de lant (privit de sus) . stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Ulei ars de motor, cel mai la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Cel ars este prea subţire, din ce am încercat eu. Am băgat tot aşa, pentru că era "la îndemână", dar s-a consumat instant din rezervor şi de pe lanţ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Uleiul de transmisie e cel mai potrivit pentru Scottoiler ca si vascozitate. Nu va fi la fel de adeziv ca cel din spray, dar macar ai sanse mai mari sa ramana pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Ulei ars de motor, cel mai la indemana. Sa inteleg ca tu asta folosesti? Editat Decembrie 13, 2013 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 poți folosi și revoluționara chestie din link!!! http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 poți folosi și revoluționara chestie din link!!! http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ murat-oiler dasta o sa folosesc si eu de aici inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Sa inteleg ca tu asta folosesti? Dap. Amestecat cu vaselina de 3 lei. Reglez vascozitatea cum vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 @ kato Dupa logica-mi precara intre pinionul de-alaturi de motor si foaia cat o farfurie d-alaturi de roata, lantul se ocupa cu transmisia de colo-colo a hergheliei de cai si martzoage putere. Dat fiind ca treaba lantului este transmisia, orice duda din gama "T" a uleiurilor se preteaza la picuratorul ala. Inbucurator este faptul ca-s si cele mai ieftine unsori. Vascuozitate, aderenta, bla-bla tuning etc., toate-s in favoarea alegerii. Si-n plus cu-n bidon d-ala dupa tine te si intorci de la Paris, asta daca nu vrei sa lasi o dara prelunga de ulei p-asfalt sa nu uiti de unde ai plecat. Deci "T"-uri si reglaj sa nu lasi ureme unde parchezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Uleiurile de transmisie sunt mai bune - in sensul ca "stau" mai mult pe lant, dar asta nu e un lucru neaparat bun daca mergi pe drumuri naspa cu praf mult, deoarece se prinde mizerie de lant. Eu folosesc ungatoare la motoarele mele de 4 ani - am incercat multe feluri de uleiuri, si cel mai mult imi place cu ulei pentru lant de drujba - adica "sta" suficient de mult pe lant si nu aduna atata mizerie. 1L costa pe la 15 lei si ma tine mai mult de 20.oookm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.