raoulserban Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sa o stapanesti sanatos Gog-san si sa ai grija de fier ca-ti va aduce multe bucurii in alta ordine de idei am terminat modificarile la a mea si-s tare multumit. la cald inca nu le-am supus dar la rece imi plac la nebunie. si in cu totul alta ordine de idei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sa o stapanesti sanatos Gog-san si sa ai grija de fier ca-ti va aduce multe bucurii in alta ordine de idei am terminat modificarile la a mea si-s tare multumit. la cald inca nu le-am supus dar la rece imi plac la nebunie. si in cu totul alta ordine de idei : 1459154_10151814777235949_39753117_n.jpg Zi ne si noua modificarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) uite aicea-s. Scutul de aluminiu o sa mai astepte https://www.facebook.com/media/set/?set=a.678166885551268.1073741832.100000738877693&type=1&l=87b2dff642 si alte modificari/reparatii ok de aici https://docs.google.com/file/d/0BwYQrJT16ogVN3NaNVpld1V3VjA/edit Editat Decembrie 2, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Azi am facut primi kilometri cu Transalp-ul meu . Sunt de vreo 3 ore in casa si tot mi-e frig si mi-a intepenit si gatu spre stanga , dar a meritat . . La ce turatii ar fi bine sa merg cu ea? , ca eu am avut chooper pana acum si nu aveam turometru si o schimbam dupa ureche, numai ca aici nu am urechea formata si parca zic ca dau treapta inferioara , cam asa face motorul cand dau o treapta in sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 4500-5000, as zice eu sa o tii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 uite aicea-s. Scutul de aluminiu o sa mai astepte https://www.facebook.com/media/set/?set=a.678166885551268.1073741832.100000738877693&type=1&l=87b2dff642 si alte modificari/reparatii ok de aici https://docs.google.com/file/d/0BwYQrJT16ogVN3NaNVpld1V3VjA/edit Tizule..incantane privirea cu o foto recenta ca pe fb. ai numai cu faze de lucru ..sa vad si ochiu nostru un Transalp mai cocotat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Aia in 2014, no tengo RCA/dinero samd 4500-5000, as zice eu sa o tii . Hai mai, ca doar ai scapat de monocilindru. Rpm functie de situatie si personalitate. V-ul are cuplu si trage de jos desi e cam mica cilindreea. La al meu la 2500 nu ii prea place, de la 3000 on sus il simt la fix, mai exact pe la 3500. La 4500-5000 zumzaie la fix , 100kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Am scapat, ca norocul! Pai vad ca esti de acord ca la drum intins intr a cincea ii place la 4500-5000. Si normal ca e elastic, poti jongla de la 2000 de ture la 8000, in aceeasi treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am observat eu ca pe la 100 km / ora ii placea mult si parca se calmase . Ok multumesc baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Are cineva parbriz Powerbronze pe Transalp 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Salut, am scos azi mobra un pic de la iernat sa ma plimb si am avut surpriza ca nu pornea cu semne ca nu are benzina. Am ridicat-o de pe cric gandind ca poate sunt uscate carburatoarele si ca pozitia aplecata nu o avantajata. Am insistat la automat si cu soc si a luat-o foarte greu dupa un minut si suna de parca porneam o Dacie veche la manivela. Dupa ce s-a incalzit nu a mai avut probleme de pornire. Mobra a stat doar 12 zile nefolosita. E prima iarna cu Transalp si cand mergeam zilnic pornea fara probleme chiar si la temperaturi apropiate de inghet. Are careva idee ce greșesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Nimic nu gresesti, nu i place frigul. Te ai uitat la acul de temperatura sa vezi ce greu urca? Pur si simplu nu i place iarna, dar asa sunt toate motocicletele, nu doar Transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Nimic nu gresesti, nu i place frigul. Te ai uitat la acul de temperatura sa vezi ce greu urca? Pur si simplu nu i place iarna, dar asa sunt toate motocicletele, nu doar Transalpul. Am uitat sa mentionez ca o tin peste iarna intr-o parcare subterana. Temparatura estimez ca este peste 10 grade. In alta parcare subterana si donditii similare cu un xt de 125 anul trecut a luat-o la prima pedala dupa 3 luni de stat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Da, dar pe langa faptul ca 10 grade totusi nu e ca vara se mai adauga faptul ca le pornim foarte rar in sezonul rece, se cam evapora benzina de pe traseul ei pana la cilindri. Nici mie nu mi place cum suna motorul pe frigul asta. Ce ulei ai in ea, ma refer la vascozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 TA-ul meu porneste foarte bine si dupa 1 luna in frig (iarna trecuta, i-am incarcat acumulatorul si a luat-o dupa 3 secunde de dat la automat, dupa o luna de nepornit, zapada, etc). Erau cam 7-8 grade afara cand am pornit-o. Deci......bibilit bujii, curatat carburatorul, chestii din astea. Sau mecanic, direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Pai eu asta ziceam : 3 secunde de dat la automat sunt normale iarna, vara apesi si o ia in jumatate de secunda. La mecanic du o tu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Da, dar pe langa faptul ca 10 grade totusi nu e ca vara se mai adauga faptul ca le pornim foarte rar in sezonul rece, se cam evapora benzina de pe traseul ei pana la cilindri. Nici mie nu mi place cum suna motorul pe frigul asta. Ce ulei ai in ea, ma refer la vascozitate? Ulei de vascozitate 10w40, bujiile sunt schimbate in Martie. In primavara oricum ajunge la medic pentru verificarea jocului la valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 problemele cu rezolvari de tipul "asa fac toate" sau "e normal", sunt caracteristice bmw-istilor cand iar li s-a mai stricat ceva. Ca exemplu, un '88 cu carburatie normala porneste fara probleme la -5 grade, nu cred ca apuca sa invarta o data. Daca vreti, invatati sa faceti singuri un minim de intretinere si nu veti mai avea neplaceri de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Am observat ca am o gaura mica in toba , undeva jos unde coteste , asa trebuie sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 si eu am acolo ceva gaura. Cred ca este pt condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Am observat ca am o gaura mica in toba , undeva jos unde coteste , asa trebuie sa fie ? Si eu am gaura aia in toba chiar ma gandeam daca e normal sa fie acolo si daca trebuie astupata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Nu e "normal", nu exista termenul asta, sau "toate au", clar nu! Trebuie mers rapid cu ea la mecanic sau pus mana pe manual si invatat cum se face intretinerea si reparatiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 si eu am acolo ceva gaura. Cred ca este pt condens. Corect..este pt eliminarea apei provenita din condens!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Corect..este pt eliminarea apei provenita din condens!! Atunci clar astea merg si iarna pana moare porcu de deces programat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 M-am linistit , sigur este de bine daca a asa a lasat-o nemtul asa o las si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.