high_dive_eagle Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Uleiurile de transmisie sunt mai bune - in sensul ca "stau" mai mult pe lant, dar asta nu e un lucru neaparat bun daca mergi pe drumuri naspa cu praf mult, deoarece se prinde mizerie de lant. Eu folosesc ungatoare la motoarele mele de 4 ani - am incercat multe feluri de uleiuri, si cel mai mult imi place cu ulei pentru lant de drujba - adica "sta" suficient de mult pe lant si nu aduna atata mizerie. 1L costa pe la 15 lei si ma tine mai mult de 20.oookm. ...poti detalia termenul bolduit pentru intelesul publicului?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Lantul de drujba - trebuie uns si el - toate drujbele ce le-am vazut, au un rezervor mic in care se pune ulei din asta. La magazinele mari gen Parktiker, Hornbach, Dedeman, etc. se gaseste de cumparat ulei pentru lantul de drujba. Eu am folosit ulei Divinol de la Hornbach - e ambalat in bidon rosu. Unii din Buc foloseau ulei Dolmar si erau multumiti de el - dar eu nu am gasit in TM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Unii din Buc foloseau ulei Dolmar si erau multumiti de el - dar eu nu am gasit in TM. In TM este raspandit MOL Dynamic Forest - Dedeman, Praktijer, Hornbach. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Da, dar MOL e scump - parca vreo 12-13lei la bidon de 0.5L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Da, dar MOL e scump - parca vreo 12-13lei la bidon de 0.5L da, cred ca e mai scump ca si Divinol - dar are o culoare si consistenta foarte sexi. are 0.6l dar te cam plictisesti pana il folosesti (chiar si in regim de 20k km pe an). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Felicitari!!!!!!!!!!! Numai bine sa va fie impreuna! Ai gusturi bune...Poze vrem. In exclusivitate poze cu noua mea jucarie. Nu, nu am adus-o acasa, e inca la dealer in magazin. Dar am platit-o in seara asta (nu am mai avut rabdare) deci de acum este a mea. Am Honda ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca voi folosi uleiul de drujba in final cum a zis emilian_rks. M-i se pare cel mai adecvat lantului. Lui Robertkiran: felicitari pentru noua achizitie si sa te bucuri cat mai mult de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca voi folosi uleiul de drujba in final cum a zis emilian_rks. M-i se pare cel mai adecvat lantului. Lui Robertkiran: felicitari pentru noua achizitie si sa te bucuri cat mai mult de ea! si eu de 2 ani folosesc ulei de lant de drujba ....am incercat cu mai multe dar asta ii cel mai bun si la pret 12 ron/1 l Editat Decembrie 13, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Salut, Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita. Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti. Cu respect, o zi buna. Am rezolvat, Sablat + vopsit electrostatic = 80 Polishat spite = 0 lei (le-am facut noi in casa cu o bormashina, perie de pasla si pasta polish) Centrarea am facut'o la un amic (mecanic de biciclete) care a facut o treaba excelenta...cost 0 lei Editat Decembrie 13, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Felicitari pentru noua ta prietena . Sa va calariti mult si bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Felicitari pentru noua ta prietena . Sa va calariti mult si bine! Este a unui amic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Care ar fi inaltimea maxima a unor inaltatoare de ghidon, fara a trebui modificat vreun cablu sau furtun? As putea depasi 30 mm? Am niste idei iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Salut, am scos mobra de la iernat iar. A pornit fara probleme de data asta. Am gasit timp sa montez crash-barul si suportii de bagaje. Rezultatul se vede in pozele atasate. Mai am de modificat putin aparatarea de sub radiatoare sa o pot monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?view=findpost&p=3441405 Care ar fi inaltimea maxima a unor inaltatoare de ghidon, fara a trebui modificat vreun cablu sau furtun? As putea depasi 30 mm? Am niste idei iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Multumesc! O solutie eleganta si super ieftina. Si zici ca la 34 mm inaltati nu ai deloc probleme la bracare maxima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 E oricum solutia aia numai eleganta nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Am nevoie din schema de mai jos de-o piesa(v. 2 si 17). Mai exact gulerul ala de cauciuc de pe vasul de expansiune prin care intra sorbul pana jos. Ma intereseaza SH sau din ce si cum se poate face altul. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 In exclusivitate poze cu noua mea jucarie. Nu, nu am adus-o acasa, e inca la dealer in magazin. Dar am platit-o in seara asta (nu am mai avut rabdare) deci de acum este a mea. Am Honda ...... Sa o stapanesti sanatos. Q?: cum de nu a venit ambalata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Sa o stapanesti sanatos. Q?: cum de nu a venit ambalata? Asa era in showrom ... nu stiu. Adica exact cum arata in poze. Trebuia sa fie altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Redipy, multumesc. Vad ca ai un cric central. De unde l-ai luat si cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Am nevoie din schema de mai jos de-o piesa(v. 2 si 17). Mai exact gulerul ala de cauciuc de pe vasul de expansiune prin care intra sorbul pana jos. Ma intereseaza SH sau din ce si cum se poate face altul. Multzam! Te rog suna-ma 0745538663 si poate le gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Multumesc! O solutie eleganta si super ieftina. Si zici ca la 34 mm inaltati nu ai deloc probleme la bracare maxima? Nu are nici o problema la 34mm - e vorba de un PD06 1995. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Cred ca asta a fost si motivul pentru care ai obtinut reducere la achizitia lui. Faptul ca ai cumparat exponatul din standul expo al marci. Editat Decembrie 16, 2013 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Mi-am comandat deja suportii si doua cutii laterale de la Achimoto. Am luat SW Motech. Cric central si crash bar inca nu am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 (editat) De Craciun i-am facut si iubitei un cadou pentru a o proteja mai bine, sper sa nu fie nevoie sa-l probez. Dupa multe cautari am optat pentru acest model de crash bar, acopera si protejeaza intreaga carena. Poza Transalpului langa apa nu e cu mobra mea, doar de acolo am luat modelul. Care aveti cunostinta unde pot sa-mi comand stickerele de rezervor si aripi pentru acest model? Multumesc! Editat Decembrie 28, 2013 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.