high_dive_eagle Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Verifică roata dinţată de metal : aceasta are voie să aibă joc longitudinal, dar nu şi în lateral. Dacă se apropie / se depărtează de melcul de plastic, atunci aceasta poate fi problema. În cazul meu, am omorât doi melci. Aham, e foarte probabil sa fie afectata aia ca a mai macinat doi melci si la proprietarul de inaintea mea. in principiu se mestereste sau se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Sincer nu am stiut de uleiul asta de furca. Eu am bagat doar 10w cu specificatia ,,fork oil", asta-i recomadat. Ca tu ai bagat ulei de motor e altceva, ori poate ai gresit. Uleiul de furca are doar aceste initiale . Gresesc? sunt si 5w ,7,5w ,15w si altele, io am pus juma de 10w si juma de 7,5w repsol (cel mai eftin care am gasit ) nu am vrut nici prea tare si nici prea moale furca dupa 60 mi km era cazu ,acum se simte mult mai bine si nu mai cade in bot la franare brusca Editat Ianuarie 14, 2014 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Sincer nu am stiut de uleiul asta de furca. Eu am bagat doar 10w cu specificatia ,,fork oil", asta-i recomadat. Ca tu ai bagat ulei de motor e altceva, ori poate ai gresit. Uleiul de furca are doar aceste initiale . Gresesc? am bagat uleiul asta 15w, e de furca nu de motor http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=415 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 ai idee si cit intra intr o jamba la modelul 650? Nu. Sunt manuale tehnice, poti afla pe acolo am bagat uleiul asta 15w, e de furca nu de motor http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=415 Asa da, dar nu 15w 50 cum ai scris. Pentru Transalp se recomanda 10w. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Nu. Sunt manuale tehnice, poti afla pe acolo Asa da, dar nu 15w 50 cum ai scris. Pentru Transalp se recomanda 10w. Eram baut cand am scris 15w50 si inca mai beau la ora asta. nu cred ca strica 15w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Cum e cu frana pe fata la modelele cu un singur disc? La mine e frana foarte tare, apas cu toata forta si nu pot bloca roata fata daca am 30-40 km/h. Toti prietenii mei cu TA au 2 discuri, acolo e o alta poveste, apesi un pic si actioneaza instant, nu-ti trebuie forta ca sa poti frana brusc. Asta vara aveam, intr-adevar, probleme cu frana, mergea levierul chiar in trepte. Am desfacut tot, curatat tot sistemul fata si reumplut cu lichid. Acum merge cursiv levierul, dar tot trebuie aplicata o forta considerabila ca sa franezi brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 5W scrie in carte! Nu. Sunt manuale tehnice, poti afla pe acolo Asa da, dar nu 15w 50 cum ai scris. Pentru Transalp se recomanda 10w. Pentru Transalp se recomandă X ulei. Adică cel înscris în carte. Tu ca şi utilizator ai posibilitatea să foloseşti un ulei mai mult sau mai puţin vâscos, în funcţie de necesitate. Umblii pe drumuri prost asfaltate sau neasfaltate? Pui ulei mai subţire, pentru a avea o suspensie mai maleabilă. Umblii numai pe asfalt de bună calitate şi/sau încărcat cu bagaje şi pasager? Pui ulei mai gros, pentru a nu-ţi face motocicleta ca o barcă pe frânări şi în virajele luate la viteză mare. Se recomandă =! obligatoriu. Aham, e foarte probabil sa fie afectata aia ca a mai macinat doi melci si la proprietarul de inaintea mea. in principiu se mestereste sau se schimba? Se poate meşteri, găseşti aici poze : http://www.transalp.ro/forum/s-a-dus-naibii-kilometrajul-melcul-magic-t54-30.html . Când poţi, citeşte tot topicul. ai idee si cit intra intr o jamba la modelul 650? 542cc , nivelul uleiului cu furca întinsă maxim trebuie să fie la 141mm sub buza superioară. Eram baut cand am scris 15w50 si inca mai beau la ora asta. nu cred ca strica 15w Nu strică motocicleta, dar va si schimbat comportamentul furcii. Depinde de tine dacă-ţi va fi pe plac au ba. Apropo, dacă nu desfaceţi de tot furca, pentru a curăţa serios tot interiorul, deageaba aţi schimbat uleiul. Am curăţat până nu a mai ieşit gram de mizerie fără a desface furca şi n-am rezolvat nici o treabă, tot ca Harribo se mişcă. Cum e cu frana pe fata la modelele cu un singur disc? La mine e frana foarte tare, apas cu toata forta si nu pot bloca roata fata daca am 30-40 km/h. Toti prietenii mei cu TA au 2 discuri, acolo e o alta poveste, apesi un pic si actioneaza instant, nu-ti trebuie forta ca sa poti frana brusc. Asta vara aveam, intr-adevar, probleme cu frana, mergea levierul chiar in trepte. Am desfacut tot, curatat tot sistemul fata si reumplut cu lichid. Acum merge cursiv levierul, dar tot trebuie aplicata o forta considerabila ca sa franezi brusc. Ţine cont şi de vechimea furtunelor de frână, care au tendinţă de a se dilata la presiune odată ce îmbătrânesc. Acele PD10 sunt cu siguranţă cu ceva ani mai noi. Încă un aspect de care trebuie ţinut cont : starea discului şi modelul plăcuţelor de frână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutare! Vand Transalp din 92 cu unele accesorii la pret 1200 e, iar cu tot cu genti laterale de aluminiu marca heavy duties la 1350 e. http://www.transalp.ro/forum/viewtopic.php?p=31247#p31247 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutare Transalpisti ! In viitor as vrea sa schimb categoria si m-as indrepta catre un transalp de 700. Ce consum a-ti scos, si daca sunteti multumiti de achizitia facuta ? Astept parerile voastre si sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutare! Vand Transalp din 92 cu unele accesorii la pret 1200 e, iar cu tot cu genti laterale de aluminiu marca heavy duties la 1350 e. http://www.transalp.ro/forum/viewtopic.php?p=31247#p31247 he he un batran din Cluj, frumoasa si buna mobra asta. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 am cumparat un cric lateral sa-l modific si se pare ca nu pusca la Alpu meu. cineva interesat de un cric lateral pt modelele vechi pre'90 give me a pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ...Se poate meşteri, găseşti aici poze : http://www.transalp.ro/forum/s-a-dus-naibii-kilometrajul-melcul-magic-t54-30.html . Când poţi, citeşte tot topicul. Citit o buna parte din topic. Util. Timp sa am si conditii sa umblu in el. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Se invartea lejer cu buricele degetelor si-n plus, ca tot am umblat, i-am dat si ulei. Cred ca au intrat gandacii de mi-au halit melcu. Vedem cand se incalzeste un pic si o sa apuc sa desfac.. Ieri a cedat, cred ca de frica zapezii: /index.php?/topic/705497-cine-nu-e-la-iernat/?p=3648255 Cand am montat melcul nou aveam niste saibe subtiri ce pareau sa aibe rostul sa apropie melcul de butuc si sa aibe pe ce sa alunece evident si cu ajutorul vasilinei. Vezi sa nu lipseasca saibele alea. Saibele alea sunt numarul 18 in reprezentarea de aici http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL600V&Y=1996&L=HO-XL600VT&O=FRONT%20WHEEL&F=HO-XL600VT-SL&L2=HO-XL600VT-SL Editat Ianuarie 16, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Cineva dornic sa prelungeasca cricul lateral in conditii Safe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 No, asta m-ar interesa si pe mine. Mufa cu 4 fire din buchetul de 4 mufe din partea dreapta este cea pentru conectat accesoriile prin quartet harness. Mufa e marcata ca Option in manual si firele sunt dupa cum urmeaza: Pink/Green - ECM and Meter Unit. Black/Yellow - From dedicated fuse - curent numai la contact. Green - Earth. Red/Green - Fuse that feeds the Turn Signal Relay and Meter Unit. Conectorul e de tipul 4 Position .090 Waterproof HM Connector, Sumitomo. Mufa cu 5 fire e pentru conectat alarma. Celelalte doua una e pentru diagnaza ABS (cea cu 3 cai) si una pentru diagnoza PGM-FI (cea rosie). Asadar, releul de comanda pentru panoul de sigurante auxiliar il voi lega la mufa Option, pe firele negru/galben si verde. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 In week-end am inceput sa aud la transalp un sunet care nu era pana atunci, se aude un huruit in timp ce mobra ruleaza. ma gandesc ca ar fi de la lant sau de la vreo roata. ieri, citind despre rulmenti si cote, cineva a zis ca acel sunet l-a auzit si el si de vina erau rulmentii d la una dintre roti. ati intalnit problema asta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Uaaa, daia vinzi mobra . Cand face zgomotul? Pe loc, in mers, doar in sarcina. Din ce zona se aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Raspunsss...gresit! Nu de aia o vand. Se aude in timpul mersului, in sarcina cu sau fara pasager. Am pus-o si pe cricul central iar roata din fata este infranata, parca nici jumate de tura nu se invarte cand trag de ea; n-am avut inca timp sa desfac roata si sa scot rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 e vorba de un sunet destul de tare, deranjant...nu ca o frecare de placute pe disc. na, maine voi da o tura fara casca, lejer in treapta a doua si sper sa depistez de unde vine "huruitul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Scoate roata din furca vezi daca se invart rulmentii lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Vitezometrul si kilometrajul functioneaza? Daca nu, problema poate fi de la melcul respectiv, poate e gripat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 melcul si kilometrajul functioneaza...asa cum am zis ieri, azi ma plimb fara casca prin curtea fabricii apoi o bag la caldura si desfac roata fata, ceva tot are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Daca ai central si o trusa de chei scoti roata in 5 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 În 5 minute investighează tot la roată şi-o pune înapoi pe motocicletă. În loc să mai dau o tură, aş desface-o din prima. Auzi, să nu se învârtă roata. Păi atunci la ce-o mai ţi? Dă-o jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 În 5 minute investighează tot la roată şi-o pune înapoi pe motocicletă. În loc să mai dau o tură, aş desface-o din prima. Auzi, să nu se învârtă roata. Păi atunci la ce-o mai ţi? Dă-o jos! Bine mai Minitehnicus Lasa omu'sa invete singur, din propria experienta, sa se izbesca de cruda realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.