andrei belcic Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Cred ca siguranta aia are si limita de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Asigurată cu sârmă sau direct sârmă în locul ei şi noroc bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Asigurată cu sârmă sau direct sârmă în locul ei şi noroc bun. pentru alte solutii tehnico-constructive se poate consulta si topicul asta /index.php?/topic/339499-filet-rupt-la-cutia-de-viteze/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chis.raoul Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Are cineva un telescop care sa mearga la un Transalp 650 2001? As avea nevoie de unul cat mai curand. Dati eventual un apel la 0751313232 si sun inapoi, poate ispravim ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Are cineva un telescop care sa mearga la un Transalp 650 2001? As avea nevoie de unul cat mai curand. Dati eventual un apel la 0751313232 si sun inapoi, poate ispravim ceva. posibil sa mai am eu de pe vremea transalp. ma uit prin pod/garaj si te anunt la numarul de telefon postat. de pe ce parte iti trebuie? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chis.raoul Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salutare, Mersi mult pentru intentie. E vorba de telescopul de pe spate. Am uitat sa mentionez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Buna tuturor. Am un Transalp din 2000. Nu prea am cercetat pe internet , forumuri daca se poate modifica motorul sa fie pe injectie. Ar putea sa-mi spuna cineva daca da si daca ar fi costisitoare investitia ? Imi place sa mai tunez cate ceva la ea. M-am gandit sa-i pun un mic ventilator cu termostat de 60*Celsius ND la releul de incarcare , care am vazut ca se infierbanta foarte tare. Am inteles ca dupa un timp isi dau duhul. M-am gandit ca poate astfel il mai menajez de stressul termic si astfel , ii mai prelungesc viata. Tot ca tunning , am schimbat indicatorul de benzina ( pe care l-am stricat ) cu unul cu Led-uri , un regulator 7812 su un LM 3914. Acum imi arata cu mai multa acuratete cantitatea de combustibil din rezervor. Celalalt indicator incepea sa coboare doar dupa ce se golea cam pe jumatate rezervorul. Il am de vre-o 4 ani ma minunez de alegerea facuta. Imi da multa satisfactie , implinire , bucurii. Honda in general mi-a mers la inima , astfel ca si masina am de gand sa cumpar tot Honda , cu toate ca piesele sunt scumpe la ele. Daca aveti timp , uitati-va pe Youtube la videoclipuri cu linii de asamblare moto sau auto. Acolo se face treaba serioasa , foarte precisa , de calitate !!! Nu spun prin aceasta ca alte firme nu sunt serioase ( BMW , Americane ) . Am prins pur si simplu drag de aceasta marca. Plimbari memorabile , cu amintiri frumoase in acest sezon tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Tot ca tunning , am schimbat indicatorul de benzina ( pe care l-am stricat ) cu unul cu Led-uri , un regulator 7812 su un LM 3914. Acum imi arata cu mai multa acuratete cantitatea de combustibil din rezervor. Celalalt indicator incepea sa coboare doar dupa ce se golea cam pe jumatate rezervorul. poti pune ceva poze cu smecheria facuta si ceva mai detaliat sau poti face inca unul spre vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 sunt el mai prost transalpist ma intorceam de la Retro Bike de la bulgari cand mi s-a infundat filtrul de bezina (cel de pe furtun) pentru ca l-am montat in sens invers si nu l-am schimbat cand mi-am dat seama ) pe magheru pe banda de langa axul drumului nu mai intra bezina in carburi si dadea sa moara la peste 2000rpm nu puteam sa plec de pe loc am rezolvat-o pana la urma si am ajuns pe ea acasa. mi-am marturisit pacatele astept iertare acum bonus am atasat niste poze de la Retro Bike filtrul de benzina cu pricina este cel mic alb de se vede in ultima poza sub rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 sunt el mai prost transalpist ma intorceam de la Retro Bike de la bulgari cand mi s-a infundat filtrul de bezina (cel de pe furtun) pentru ca l-am montat in sens invers si nu l-am schimbat cand mi-am dat seama ) pe magheru pe banda de langa axul drumului nu mai intra bezina in carburi si dadea sa moara la peste 2000rpm nu puteam sa plec de pe loc am rezolvat-o pana la urma si am ajuns pe ea acasa. mi-am marturisit pacatele astept iertare acum bonus am atasat niste poze de la Retro Bike filtrul de benzina cu pricina este cel mic alb de se vede in ultima poza sub rezervor Oare de ce cel care a proiectat Transalpul ( Japonezul ) nu a gandit un filtru suplimentar pe furtun ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Pentru ca japonezul se rapprteaza la codul lui de conduita si a neamului din care gace parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salut. Un parbriz pentru model 95 se potriveste la prinderi pentru un 99 ? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 94-99, acelasi plastic din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Super! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 BAIETI ,stiti cumva dava Transalpul vechi....adica 1990-1989 consuma si ulei ? adica daca trebe sa fac amestec de benzina cu ulei? asa mi-a zis cineva....si sunt interesat de unul din anii astia ca are cea mai mica greutate! multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Isi face el singur amestecul, din cauza vechimii si a uzurii implicite, ochii la joja tot la 1000 de km sau dupa o forja mai sanatoasa. ))) Totusi, nu e in 2 timpi, cum vad ca ai inteles tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Estem motoare de due type. In doi timpi si in 4 timpi. Do the math...vechime=uzura+maimite de utilizatori rezulta ca motorul mai si papa ulei, adicalea completezi cu ulei . De unde pana unde cu amestec oloi cu benzina ca la.2timpi..estem de la alcool sau de labprea multi neuroni poerduti la carciuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Are cineva un parbriz mic sau mare de Transalp 600 PD06 din 87-93 0744599752. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Am terminat ieri in mare ce mi-am propus sa repar la motocicleta: schimbat termostat, kit lant, placute frana, ulei furca, ulei filtru motor. Multumesc colegului fairplaybiker pentru sfaturile date la telefon. Dar mai am o nemultumire: am schimbat termostatul din cauza ca la 2 minute dupa pornirea motorului, radiator era deja caldut, eu ma gandesc ca ar trebui sa ajunga apa la 80 de grade si abia apoi sa deschida termostatul sa dea drumu la apa in radiatoare (deci am considerat ca e blocat pe deschis). Dupa schimbarea termostatului la fel face. Ma gandesc ca o fi de bai gaurica aceea din termostat (aprox 2mm diametru), prin care ma gandesc ca trece apa indiferent daca e deschis sau inchis. La motoarele voastre cu termostat "functional", se incalzesc radiatoarele imediat dupa pornirea motorului? Care ar fi problema? As vrea si eu sa stea acul la apa la jumatatea cadranului, ca la masina, dar nu l-am vazut sa urce nici macar pana la un sfert. Sa astup gaura aceea? Dar totusi japonezul nu a facut-o de prost. Multumesc. Sa aveti o zi frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Nici un termostat nu deschide "brusc" la 80 de grade. Ele incep sa deschida de pe la 60 sa zicem si ajung la deschiderea maxima la 80 de grade. Eu am pus termostat de tico pe a mea. cu termostatul vechi se incalzeau radiatoarele ca la tine, cu asta nou incep sa se incalzeasca dupa ce ajunge acul la a 2 a liniuta. In mers la drum intins, 25 de grade afara, acul sta cu vreo 5 mm mai jos de verticala. A,si partea cea mai faina, se incalzeste motorul mult mai repede de la rece. Ai putea sa incerci sa astupi gaura aia din termostat sa vezi ce se intampla, dar nu o astupa etans, ma gandesc ca are rol de auto aerisire a instalatiei de racire. Eu din cate termostate auto am vazut, nici unul nu avea gaura. Cel de tico are gaura acoperita cu un fel de nit, care totusi nu este etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Gaurica respectiva presupun ca este un fel de siguranta, in cazul in care termostatul ramane blocat pe pozitia inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mailat calin Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Si la masina mea termostatul are acea gaurica, si nu trebuie infundata pentru ca termostatul are de obicei niste arcuri puse de o parte si alta iar corpul lui e din metal. Daca el inchide etans pe partea catre motor apa o sa se incalzeasca foarte tare pentru ca pe partea cu radiatoarele apa ramane rece si termostatul o sa ramana mai rece deci o sa deschida prea tarziu. Acea gaura se asigura ca a trecut suficienta apa calda incat termostatul sa deschida la timp , dar nu o sa reuseasca sa ti incalzeasca radiatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Se pot sincroniza carburatoarele la Transalp 650 , cu aparat dinala de sincron ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Da. Îndepărtezi cele doua furtunuri, unul de la robinet și al doilea merge spre radiatorul cu ventilator. Apoi conectezi cele doua ceasuri de sincronizare. Cu O șuruburelnita lunga lunga prin cutia filtrului de aer ajustezi pana ai valori egale. Înainte Trebuie sa ai motorul încălzit bine. Sa faci reglaj bun la șuruburile de amestec.pleci de la valorile din manual. Desfaci 3 ture parca la 650. Și le reglezi pana ai turometru la valoare mica și foarte stabil. Sa meargă motorul rotund. Și sa ai relatiul ca în manual. Cu mers rotund și valori bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Am revenit in randul transalpinistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.