kalator Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 @raoul, fain scut ai. Vreau si eu unul, de unde fac rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Canibalizezi o afrikana. Cauti pe rbay olx dastea. Recent in tara au fost destul de multe piese de afrikana » Post actualizat in 24 Apr 2016 17:57 Ps: ce consum scoateti cu mobra. Eu am scos un 4,5% » Post actualizat in 27 Apr 2016 10:31 Schimbare de planuri, masiva. Viitorul mobrei e incert. Da-ti de veste in caz ca vrea cineva jambe mai cu motz.http://olx.ro/oferta/jambe-honda-transalp-dominator-africatwin-ID6aHta.html » Post actualizat in 27 Apr 2016 10:34 Diferenta intre jambele de transalp si cele de xr600 Ps: la ale mele se poate folosi axul si distantierele motocicletei » Post actualizat in 30 Apr 2016 11:34 Transalpul e cel mai cel http://www.timetoride.de/motorradumbau/dicke-rosi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Bun baieti, astazi am reusit de am dat jos motorul si l-am desfacut Bad news Supapa indoita, piston lovit (ca norocul ca nu s-a spart) Chiuloasa maine o duc la rectificat sa vad daca se poate rezolva Intre timp, aveti idee de ceva chiuloasa ratacita pe undeva ? completa daca se poate Chiar nu stiu ce sa intamplat ptca distributia nu a sarit de la semne, doar o supapa sa indoit restul sunt in regula.... Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Vezi ca sunt multe transalpuri la dezmembrat, chiar si motoare. In alta ordine de idei...mama lui de rulment, cat m am chinuit sa il scot. O sa fie si mai amuzant sa il pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Vezi ca sunt multe transalpuri la dezmembrat, chiar si motoare. In alta ordine de idei...mama lui de rulment, cat m am chinuit sa il scot. O sa fie si mai amuzant sa il pun la locIMG-20160503-WA0002.jpeg Baga-l cateva minute la congelator, intra brici dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Si eu am schimbat rulmentii la jug. Cel de jos: camasa care sta pe ax am luat-o la polizor mult de tot pana aproape am ajuns la ax, apoi am lovit cu ciocanul in ea si s-a crapat, apoi a iesit afara usor. Noul rulment de jos l-am batut folosind camasa interioara a rulmentului vechi, crapata fiind, si nu a intrat greu deloc. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Baga-l cateva minute la congelator, intra brici dupa aia Daca baga rulmentul la congelator nu il mai baga de loc, pentru ca se contracta. Eventual sa bage jugul la congelator. » Post actualizat in 04 May 2016 07:06 Supapa indoita, piston lovit (ca norocul ca nu s-a spart) Chiuloasa maine o duc la rectificat sa vad daca se poate rezolva Intre timp, aveti idee de ceva chiuloasa ratacita pe undeva ? completa daca se poate Chiar nu stiu ce sa intamplat ptca distributia nu a sarit de la semne, doar o supapa sa indoit restul sunt in regula.... Putin probabil sa gasesti transalp de 700 la dezmembrat. E foarte ciudata defectiunea, daca spui ca distributia nu a sarit de la semne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Daca baga rulmentul la congelator nu il mai baga de loc, pentru ca se contracta. Eventual sa bage jugul la congelator. Si rulmentul in aragaz, in sos de vaselina » Post actualizat in 04 May 2016 07:23 Putin probabil sa gasesti transalp de 700 la dezmembrat. E foarte ciudata defectiunea, daca spui ca distributia nu a sarit de la semne... A sarit siguranta care tine supapa? Se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Si rulmentul in aragaz, in sos de vaselina » Post actualizat in 04 May 2016 07:23 A sarit siguranta care tine supapa? Se poate? Siguranta e tinuta presata de arcul supapei, doar daca s-a rupt arcul... O sa ne spuna dupa ce il duce la doctor. » Post actualizat in 04 May 2016 08:09 Ar fi interesant de stiut cati km are motorul si de unde provine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Bun baieti, astazi am reusit de am dat jos motorul si l-am desfacut Bad news Supapa indoita, piston lovit (ca norocul ca nu s-a spart) Chiuloasa maine o duc la rectificat sa vad daca se poate rezolva Intre timp, aveti idee de ceva chiuloasa ratacita pe undeva ? completa daca se poate Chiar nu stiu ce sa intamplat ptca distributia nu a sarit de la semne, doar o supapa sa indoit restul sunt in regula.... Va multumesc ! Vezi ca sunt transalpuri noi dezmembrate pe site-uri italiene. Eu am luat de la ei. http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-transalp-c-290_450.html http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-xl-c-290_480.html Cand ai facut ultima data jocul la supape ? Este posibil sa se fi destrans supapa ? Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Daca baga rulmentul la congelator nu il mai baga de loc, pentru ca se contracta. Eventual sa bage jugul la congelator. » Post actualizat in 04 May 2016 07:06 Da,intr-adevar, nu am fost atent la poza,scuze, mergea si jugul bagat la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Vezi ca sunt transalpuri noi dezmembrate pe site-uri italiene. Eu am luat de la ei. http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-transalp-c-290_450.html http://www.clicmotor.it/ricambi-moto-honda-xl-c-290_480.html Cand ai facut ultima data jocul la supape ? Este posibil sa se fi destrans supapa ? Liviu La 27000km, sincer sa fiu nu am facut jocul la supape.... Nici nu aveam de gand sa ma bag la motor cel putin pana pe la vreo 60-70k,,,, Mersi de link-uri o sa ma uit sa vad ce gasesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Nu mai misca manetuta de soc, parca a ramas intepenita. Ce poate avea? Daca ar fi rupt cablul, ma gandesc ca ar culisa liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Desfă maneta ,sub are o bila moca poate îi sărita sau ,la bifurcație la cabluri îi sărit cablu acolo sub rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Salve! Am vazut cu ceva timp in urma ca un posesor de Transalp si-a montat un ventilator pe releul de incarcare si pusese o poza. Daca aveti idee unde pot gasi acea poza, multumesc anticipat. P.s. Dupa vreo ora de cautat, am hotarat sa renunt si sa cer ajutor :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 ventilator de pc, de carcasa, prins cu holzsuruburi de aripioarele releului. legatura electrica nu mai stiu cum e, am avut pe afrikana montat, cred ca l-am pus pe direct. in alta ordine de idei... nu cauta lumea transalpuri ingrijite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 legatura electrica nu mai stiu cum e, am avut pe afrikana montat, cred ca l-am pus pe direct. Eu mi l-am montat pe mufa de la pozitia spate, mai exact,deconectat mufa, infipt firicelul,conectat mufa la loc. E cel mai simplu,DAR nu ai ventilare decat cu cel putin pozitia aprinsa,deci daca vrei sa mergi fara lumini, nu vei avea alimentare pe vent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Eu mi l-am montat pe mufa de la pozitia spate, mai exact,deconectat mufa, infipt firicelul,conectat mufa la loc. E cel mai simplu,DAR nu ai ventilare decat cu cel putin pozitia aprinsa,deci daca vrei sa mergi fara lumini, nu vei avea alimentare pe vent. Merci pentru idee! E foarte bine cum te-ai gandit ! Multumesc si lui raoulserban !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) Salutam!Are cineva un amorizor de transalp model 88,89 defect mar interesa arcul rosu? Editat Mai 12, 2016 de turbo_dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salutare, Vreau sa trec la TA 650, l-am gasit si voiam sa va intreb: dupa ce e incalzit (soc, temperatura creste la apa), motoru nu merge liniar la relanti, chiar miros specific de amestec bogat. Aveti idee ce ar trebui facut, sync de carburatoare? Doresc sa exclud chestiile scumpe gen: cdi, etc. Desi dc era cdi-ul mergea intr-un piston banuiesc. Merci si scuze dc e ceva banal, poate s-a mai discutat si nu am cautat suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) Din spusele tale problema la amestec benzina ,Carburatoarele curate ,sincronizate ,schimb de filtru ,si bineînțeles de toate verificat membranele ....nu are ce sa fie prea scump ,poate membranele ,exclus cdi Editat Mai 15, 2016 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Sau poate deschise prea mult suruburile de aer? PS Astea au legatura cu relantiul, nu membranele sau sincronizarea si, aer mai mult prin ele inseamna ca si benzina e supta mai mult. Plus simptomul de mers neliniar e caracteristic desurubarii excesive. Sau socurile nu inchid bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Sau poate deschise prea mult suruburile de aer? PS Astea au legatura cu relantiul, nu membranele sau sincronizarea si, aer mai mult prin ele inseamna ca si benzina e supta mai mult. Plus simptomul de mers neliniar e caracteristic desurubarii excesive. Sau socurile nu inchid bine. daca membranele sunt duse, merge cu aer mai putin si implicit amestecul este mai bogat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 daca membranele sunt duse, merge cu aer mai putin si implicit amestecul este mai bogat... Daca membranele sunt duse, nu se mai ridica suberele si, implicit, nu se mai ridica nici acele principale si, deci, nu vei avea nici aer (suber coborat), nici benzina (ac coborat). Amestecul nu se schimba. Accelerezi din maner dar degeaba. Din nou, nu au legatura cu mersul la relanti. PS. Cel mai probabil, socurile nu mai inchid bine. Circuitul de soc are un amestec bogat si d-aia mirosul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Dezmembrez Transalp PD06 /index.php?/topic/737903-dezmembrez-honda-transalp-pd06-xl600/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.