Sari la conținut

Postări Recomandate

Vand disc frana spate RMS, nou pentru Honda Transalp xl 650 v. Se potriveste si la alte modele de moto.

 

Honda CB 350 450 NX 650 XL 600 650 700 V Transalp. Pret 320 lei +taxele postale.

post-23049-0-30180600-1455456671_thumb.jpg

post-23049-0-70587900-1455456683_thumb.jpg

post-23049-0-40814500-1455456697_thumb.jpg

post-23049-0-33314400-1455456711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva bujiile Denso X27EPR-U9 sau NGK DPR9EA-9 sa-mi spuna daca sunt avantaje sau dezavantaje fata de cele standard din pounctul de vedere al unui utilizator. Modelele astea ar trebui sa mearga mai rece. Am incercat si NGK DPR7EA-9 fata de modelul standard pe timp de iarna pentru ca tipul acesta de bujie ar trebui sa mearga mai fierbinte si am fost multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu pinion cu 16 dinti. Diferenta este de 500 de ture in treapta a 5-a. Nu am sesizat sa fi pierdut cuplu, trage la fel de bine, doar in treapta 1 mi se pare ca smuceste daca se merge la relanti.

La consum s-a schimbat ceva? Vitezometrul indica km/h la fel?

Editat de redippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La consum s-a schimbat ceva? Vitezometrul indica km/h la fel?

 

La consum chiar nu am vazut vreo diferenta. Ma gandesc ca daca faci foarte multe drumrui lungi, acolo vei vedea o usoara scadere. Scopul pentru care am pus pinionul a fost pentru ca sa reduc turatia motorului. Recomand tuturor sa faca aceasta modificare. Intre 90-100 se simte cel mai bine si nici nu apar vibratii nedorite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La consum s-a schimbat ceva? Vitezometrul indica km/h la fel?

 

 

Vitezometrul citeste de pe roata spate din cate stiu eu, deci nu se modifica eroarea deja existenta la afisarea vitezei.

 

 

oameni buni, cam toate motocicletele cunoscute au senzorul de viteza montat pe roata fata.

Deci indiferent ce pinioane folositi nu modifica viteza.

 

daca s-ar monta la roata spate, ar insemna ca unu care foloseste derapajele foarte mult, ajunge la destinatie inaintea voastra :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a vrut sa intrebe daca se modifica viteza la aceeasi turatie si in aceeasi treapta.

 

PS. Auzi, senzor de viteza la roata spate...... ha ha ha ha ha ha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei belcic surprinzator sau nu,transalpul meu xl 700 pus pe cricul central si bagat in viteza,indica pe bord viteza....cu toate ca roata fata cat si motocicleta stau efectiv pe loc.Cat despre viteza turatii etc,transalpul meu la 4000rpm in a5a arata pe bord 1ookm/h.Consumul nu am observat sa scada,tot 300km arata dupa resetare :))) cine detine rd13 stie despre ce e vb.Japonezii au facut un algoritm benzina-km si nu iese din 6% pe bord conform algoritmului, cu toate ca am reusit 430km la un plin de 18l ...ce e drept mers frumos 90-100....pe bord era deja autonomie 0 si totusi mergea :) Nu pot spune cat de adanc era morcovul infipt dar am fost constrans de imprejurari sa ard tot ce am avut in rezervor si in case-uri :) Numai bine

Editat de tavi_cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din manualul TA 700


FORK

REMOVAL

Remove the following:

– Front fender (page 2-13)

– Front wheel (page 13-15)

Remove the bolts, wheel speed sensor cover and

front wheel speed sensor.



post-7680-0-68190200-1455772428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, cam toate motocicletele cunoscute au senzorul de viteza montat pe roata fata.

Deci indiferent ce pinioane folositi nu modifica viteza.

 

daca s-ar monta la roata spate, ar insemna ca unu care foloseste derapajele foarte mult, ajunge la destinatie inaintea voastra :)

 

Indiferent de roata pe care o foloseste pentru a indica viteza si distanta parcursa, parametrii nu vor fi alterati de modificarea raportului de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din manualul TA 700
FORK
REMOVAL
Remove the following:
– Front fender (page 2-13)
– Front wheel (page 13-15)
Remove the bolts, wheel speed sensor cover and
front wheel speed sensor.

Ai sarit un detaliu. aia cu remove bolts si senzor e numai la XL700VA, care are senzori (speed senzor pentru ABS) pe ambele roti. Viteza tot de pe cea din spate se citeste si sunt sigur de acest lucru. Modelul fara ABS nu are senzorul fata, il are numai pe cel spate. Stiu ca la majoritatea mobrelor se citeste de pe roata fata, cum stiu ca se poate citi si din cutie (la masini cel putin). De aici si precizarea ca nu se modifica din cauza ca se citeste de pe roata.

 

...pe bord era deja autonomie 0 si totusi mergea :)

Autonomie afisata pe bord? Uuu, aaa, eu nu am asa ceva sau nu stiu unde sa ma uit. Mobra mea e din 2009. O fi la astea mai noi?

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate: e la roata spate:

 

SPEEDOMETER/VS SENSOR
SYSTEM INSPECTION
Check the following:
– Combination meter power/ground line (page 20-
9)
– ABS modulator power/ground line (page 16-24)
Check the ABS indicator.
If the ABS indicator blinks, follow the check in the
troubleshooting table (page 16-10).
Support the motorcycle securely and raise the rear
wheel off the ground.
Shift the transmission into neutral and turn the ignition
switch ON.
Measure the voltage at the combination meter 20P
(Gray) connector between the Pink/green (+) and
ground (–).
Slowly turn the rear wheel by hand.
There should be 0 V to 5 V pulse voltage.
• If pulse voltage appears, replace the combination
meter.
• If pulse voltage does not appear, check the following:
– XL700VA:
Pink/green wire for an open or short circuit
If the wire is OK, replace the ABS modulator.
– XL700V:
Pink/white and Green/red wires for an open or
short circuit
If the wires are OK, check the VS sensor
inspection (page 20-12).
Seria TA s-a cam terminat cu 650-ul..... 700-le e altceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am vazut ca termostatul de tico se potriveste pe transalpul de 600

diferenta de pret dintre un termostat original de transalp si cel de tico e foarte mare si functional nu sunt diferente

pentru termosenzor (cel care citeste temperatura si o arata in bord ) si termocupla radiator aveti vreo varianta mai ieftina ?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In w/e printre altele am schimbat si termostatul... cel vechi era blocat pe deschis... am pus unul nou de Tico, antigel nou, si nu mi se pare ca s-au schimbat foarte multe...

 

Motorul tot se incalzeste relativ greu, iar dimineata pe racoare... ramane cam rece. Cum ar trebui sa fie acul indicator? Dupa logica mea, m-as fi asteptat sa stea la 82 de grade constant... Si sa ajunga relativ repede acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa stea constant. Si eu l-am schimbat. Daca mergi prin padure si o freci din ambreaj, porneste termocupla. La drum intins, sub 10 grade, sta cam intre prima si a doua linie, iar la temp ext peste 15 grade drum intins, sta cam la mijloc intr 90 si punctul cel mai de jos. Asa e la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa sta si la mine... In trafic, coloana, stat la semafor, porneste termocupla...

 

Daca afara sunt 10 grade sta pe linia cu "C"... iar daca e un pic mai cald, sta un pic mai sus...

 

Probabil ca vara cand afara e toropeala o sa graviteze in jurul mijlocului si va porni termocupla relativ des...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt reci motoarele de Transalp si Africane. Anul trecut in primavara la parada in BV, caldura mare, cateva motoare au fiert, a mea si niste transalpuri stateau la cel mult jumate (dupa mers km intregi cu treptele 1-2 maxim 3). Eu am zis ca mi-o fi bulit ventilatorul in primul an cand am avut-o ca nu am auzit niciodata sa porneasca. Numai cand am sincronizat carburatoarele si statea sus in ture a pornit de cateva ori.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt reci motoarele de Transalp si Africane. Anul trecut in primavara la parada in BV, caldura mare, cateva motoare au fiert, a mea si niste transalpuri stateau la cel mult jumate (dupa mers km intregi cu treptele 1-2 maxim 3). Eu am zis ca mi-o fi bulit ventilatorul in primul an cand am avut-o ca nu am auzit niciodata sa porneasca. Numai cand am sincronizat carburatoarele si statea sus in ture a pornit de cateva ori.

La al meu porneste ventilatorul de innebunesti. Am cercetat putin sa vad care e problema, dar se pare ca nu exista niciuna. Pur si simplu nu poti nici iarna sa iesi in oras fara sa ajungi la 103 grade. Am auzit variante de ulei care reduc frictiunea, se incalzeste mai greu, bla-bla, dar raman la parearea ca sunt legende.

Editat de redippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...