Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

Vreau sa trec la TA 650, l-am gasit si voiam sa va intreb: dupa ce e incalzit (soc, temperatura creste la apa), motoru nu merge liniar la relanti, chiar miros specific de amestec bogat.

 

Aveti idee ce ar trebui facut, sync de carburatoare? Doresc sa exclud chestiile scumpe gen: cdi, etc. Desi dc era cdi-ul mergea intr-un piston banuiesc.

 

Merci si scuze dc e ceva banal, poate s-a mai discutat si nu am cautat suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din spusele tale problema la amestec benzina ,Carburatoarele curate ,sincronizate ,schimb de filtru ,si bineînțeles de toate verificat membranele ....nu are ce sa fie prea scump ,poate membranele ,exclus cdi

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate deschise prea mult suruburile de aer?

 

PS Astea au legatura cu relantiul, nu membranele sau sincronizarea si, aer mai mult prin ele inseamna ca si benzina e supta mai mult. Plus simptomul de mers neliniar e caracteristic desurubarii excesive.

 

Sau socurile nu inchid bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate deschise prea mult suruburile de aer?

 

PS Astea au legatura cu relantiul, nu membranele sau sincronizarea si, aer mai mult prin ele inseamna ca si benzina e supta mai mult. Plus simptomul de mers neliniar e caracteristic desurubarii excesive.

 

Sau socurile nu inchid bine.

daca membranele sunt duse, merge cu aer mai putin si implicit amestecul este mai bogat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca membranele sunt duse, merge cu aer mai putin si implicit amestecul este mai bogat...

Daca membranele sunt duse, nu se mai ridica suberele si, implicit, nu se mai ridica nici acele principale si, deci, nu vei avea nici aer (suber coborat), nici benzina (ac coborat). Amestecul nu se schimba. Accelerezi din maner dar degeaba. Din nou, nu au legatura cu mersul la relanti.

 

PS. Cel mai probabil, socurile nu mai inchid bine. Circuitul de soc are un amestec bogat si d-aia mirosul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am o mica problema la transalp...

 

bosajul care tine senzorul de presiune ulei are o crapatura pe lungime, cel mai probabil de la momentul de strangere prea mare..

 

ce solutie de fixare simpla si eficienta credeti ca face treaba buna?

 

eu ma gandesc la o curatare, canal pe lungeam crapaturii cu cap de piatra, curatare apoi niste epoxy de aluminiu... sudura nu i-as pune..

am pus momentan un colier de metal si niste silicon tapan.... dar nu e eleganta .. i-as inchide crapatura aia cu ceva, un bison de metal ar face ma gandesc

 

merci,

radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza pls.


» Post actualizat in 17 May 2016 07:45
Ps: am bagat rulmentul pe axul de la jug. Parfum. Pus la congelator jugul inferior vreo...3 zile(am uitat de el) si 30min rulmentul la cuptor. Mai ceva ca la casatorie. Fara ciocaneala etc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

poza pls.

» Post actualizat in 17 May 2016 07:45

Ps: am bagat rulmentul pe axul de la jug. Parfum. Pus la congelator jugul inferior vreo...3 zile(am uitat de el) si 30min rulmentul la cuptor. Mai ceva ca la casatorie. Fara ciocaneala etc

 

azi am sa fac poza si sa urc aici.

 

pff, cu rulmentul ala nici nu ma chinui, bat in el ca la cursele de cai, oricum nu il schimb in fiecare luna..si tot cu strangere ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problem cu agregatul

xl 600 din 99

am iesit saptamana trecuta , a pornit fara probleme, am oprit de vreo 2 ori , iar a pornit fara probleme,

pana aici totul normal

la ultima oprire nu a mai vrut sa porneasca neam

nu mai aveam curent , becuri in bord,nimic

asa, deodata

verificat sigurante, totul ok

am luat curent de la un prieten tot cu motor, a pornit, dar nu statea pornita fara cablurile la bateria omului

booon

o imping si porneste, merg 25 km pana acasa fara probleme , adica se tureaza, trage , toate alea

ajung acasa si masor bateria - 9 v

incerc sa o pornesc iar , aceeasi chestie....moarta

o pornesc din redresor, incarca 14,6 v

zic....e bateria

cumpar baterie noua , pun contact, porneste , bucuros ca era bateria, stau sa se tureze cu socul tras....si......moare

nu aveam becuri aprinse in bord, nimic....din nou

scot siguranta de 30 A ,o verific(e buna) , o pun la loc , invart cheia, am contact (se aprind becurile in bord) ,o pornesc, o incalzesc, se tureaza.....

wtf...

prea imi taie curentul deodata

releul de incarcare e ok , bateria e noua....

ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul incarca

14,6-14,8

sa zicem ca merge pe baterie

am pus baterie noua (12,8 v),am pornit-o si imediat a murit si m-a lasat fara curent(fara becuri in bord)

am masurat bateria imediat, am 12,8 v

si inca o chestie

de ce am mers fara probleme 25 km? se tura si mergea normal....daca releul nu incarca nu s-ar fi oprit ?

sa am masa proasta?

prea brusc imi taie curentul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul incarca

14,6-14,8

sa zicem ca merge pe baterie

am pus baterie noua (12,8 v),am pornit-o si imediat a murit si m-a lasat fara curent(fara becuri in bord)

am masurat bateria imediat, am 12,8 v

si inca o chestie

de ce am mers fara probleme 25 km? se tura si mergea normal....daca releul nu incarca nu s-ar fi oprit ?

sa am masa proasta?

prea brusc imi taie curentul

Eu banuiesc 3 motive:

1. Releu (fa o proba cu altul)

2. probleme cu masa (verifica tot ce e parte electrica atasata, gen priza 12 v, sau orice alt loc pe parte electrica in care ai umblat de curand)

3. Alternatorul (problema asta am avut-o eu, si aveam aceleasi simptome pe care le ai tu), era un fir care se mai tinea in cateva spire. Pe relanti totul era Ok, dar dupa ce se incalzea apareau problemele. Dute la un electrician(nu neaparat moto) si in 5 minute iti da verdictul.

In cazul in care e alternatorul si nu va merge reparat, sa nu te grabesti sa iti cumperi neaparat de TA, ..., eu am cautat dupa diametru si am gasit de yamaha TDM mult mai ieftin.

Sper ca ti-am fost de folos si sa gasesti problema. O zi buna!

Editat de floricĂŁ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu banuiesc 3 motive:

1. Releu (fa o proba cu altul)

2. probleme cu masa (verifica tot ce e parte electrica atasata, gen priza 12 v, sau orice alt loc pe parte electrica in care ai umblat de curand)

3. Alternatorul (problema asta am avut-o eu, si aveam aceleasi simptome pe care le ai tu), era un fir care se mai tinea in cateva spire. Pe relanti totul era Ok, dar dupa ce se incalzea apareau problemele. Dute la un electrician(nu neaparat moto) si in 5 minute iti da verdictul.

In cazul in care e alternatorul si nu va merge reparat, sa nu te grabesti sa iti cumperi neaparat de TA, ..., eu am cautat dupa diametru si am gasit de yamaha TDM mult mai ieftin.

Sper ca ti-am fost de folos si sa gasesti problema. O zi buna!

multumesc pentru raspuns

releu nu prea am de unde lua - o sa il consider bun pana mai elimin din posibilele cauze

am sa verific masele si instalatia electrica plus alternatorul

acum dimineata a luat-o la sfert , cu incarcare 14,8

nu am mers efectiv pe ea, doar am incalzit-o in garaj si nu mi-a facut probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspuns

releu nu prea am de unde lua - o sa il consider bun pana mai elimin din posibilele cauze

am sa verific masele si instalatia electrica plus alternatorul

acum dimineata a luat-o la sfert , cu incarcare 14,8

nu am mers efectiv pe ea, doar am incalzit-o in garaj si nu mi-a facut probleme

Nu te culca pe o ureche (asa am facut si eu si m-a lasat in mijlocul drumului).....eu zic ca e clar alternatorul, asa ca profita de ocazie acum ca functioneaza si dute de urgenta la un electrician. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau o părere avizata legat de honda ta si cred ca aici e locul...vreau sa imi iau un ta de prin 91-94...ce spuneti?cei care ati mai avut sau aveti?as fi dispus sa dau maxim 1400€

Editat de Adymike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul incarca

14,6-14,8

sa zicem ca merge pe baterie

am pus baterie noua (12,8 v),am pornit-o si imediat a murit si m-a lasat fara curent(fara becuri in bord)

am masurat bateria imediat, am 12,8 v

si inca o chestie

de ce am mers fara probleme 25 km? se tura si mergea normal....daca releul nu incarca nu s-ar fi oprit ?

sa am masa proasta?

prea brusc imi taie curentul

 

Intrerupatorul de la cricul lateral?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca oglinzile de la modelul 2000 - 2006 se potrivesc si pe Transalp 600? Au aparut astea pe OLX si imi cam trebuie pentru ca din cate vad eu au dampere de cauciuc http://olx.ro/oferta/vand-oglinzi-transalp-ID6g8PS.html#4fbf4a2994

Eu pasez eu dau cu capul, Da sunt compatibile pentru ca ambele au filet pe 10

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=&T=XL600V&Y=1996&L=HO-XL600VT&O=SWITCH/CABLE&F=HO-XL600VT-RL&L2=HO-XL600VT-RL

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=SWITCH/CABLE&F=HO-XL650VY-RL&L2=HO-XL650VY-RL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...