danmk3 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Salutare, Caut roata spate de Honda Transalp PD10 1998. Stiti daca roata spate de TA este la fel ca cea de la AT de exemplu? Merci, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Meanwhile.... Cheile Dambovicioarei (acum 2 saptamani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Nu e la fel Nici janta nici butucul Salutare, Caut roata spate de Honda Transalp PD10 1998. Stiti daca roata spate de TA este la fel ca cea de la AT de exemplu? Merci, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Ce chestie.. si eu am fost prin zona acum 2 saptamani....ce-i drept ca am fost cu masina - vezi ca in zona poti urca linistit pe iezer-papusa si pe Leaota. Cu Dusterul am urcat.... De unde ai shaua? La cine e modificata? Cum se comporta? Meanwhile.... Cheile Dambovicioarei (acum 2 saptamani).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Ce chestie.. si eu am fost prin zona acum 2 saptamani....ce-i drept ca am fost cu masina - vezi ca in zona poti urca linistit pe iezer-papusa si pe Leaota. Cu Dusterul am urcat.... De unde ai shaua? La cine e modificata? Cum se comporta? Este facuta de Dan (Timisoara) si fata de cea stock este mult mai comfortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Salutare, Am si eu aceiasi problema cu arcurile (cric pt. TA650), am unul gros si unul subtire dar sunt prea lungi. Oare merge si aici de la Dacie? mersi. Cred ca e la fel. Daca ai prinderile la fel, ar trebui sa mearga. Oricum, pentru 6 lei cat e un arc din ala, nu e un capat de tara sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Daca tot vorbim de cricuri centrale, eu am renuntat la al meu cu intentia de a face sau de acumpara asa ceva: http://www.endurostar.com/ E 32 de dolari unu, si inca vreo 30 transportul. Mai sunt doritori? poate ne combinam mai multi la o comanda, sa impartim costul de transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Asta poti face tu, nu e nevoie sa dai o caruta de bani pe o teava Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 (editat) Găsești un dispozitiv asemănător și la Louis. Este o bara filetata cu ceva pastila galbena. Vezi și tu pe acolo. Părere personală - device fashion cel postat de tine, cu utilitate aproape zero. Cand o sa vina vorba de reparat în pădure o pana fata, crinul central este ceea ce prefer sa am pe motor. Dacă totuși vrei asa ceva, mergi la un atelier și roagă pe cineva sa ți-l facă. Nu ma rog la altare pe care scrie "ieftin Dumnezeul nostru", dar prețul și taxele nu se justifica. Dpmdv. Sper sa nu fie cu supărare. Referitor la arcuri - luați unul mai lung, îl tăiați cu dalta la lungimea necesara, întindeți puțin o spira și ii faceți bucla pe ea. Dacă găsiți și un furtun de plastic sa trageți peste el, cu atât mai bine. Editat Iunie 21, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Marea problema la cricul central e ca scade garda la sol. Si in loc sa aluneci pe scut peste obstacole, ramai infipt in cric. De-asta am renuntat la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Marea problema la cricul central e ca scade garda la sol. Si in loc sa aluneci pe scut peste obstacole, ramai infipt in cric. De-asta am renuntat la el. Nu castigi mare smecherie decat la coborat borduri, altfel tot scutul este prima problema in offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Cred ca asa a ajuns cricul vechi central stramb, de la coborat borduri. Deja freca la bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Cu toate astea eu vreau sa cumpar un cric central modelul venit din fabrica pentru Transalp 650 dar sa nu fie stramb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Cu toate astea eu vreau sa cumpar un cric central modelul venit din fabrica pentru Transalp 650 dar sa nu fie stramb . asta de pe motorul meu, este modelul dupa care le face @freeenduro ... adica chiar asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Daca este cel original este naspa pentru ca am luat unul de la el in Februarie si i-am facut cateva modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Nu ma plang... si a vazut ceva offroad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 o sa-ti dau in privat un copy paste la ce am scris pe transalp.ro lui Flavius cu modificarile aduse cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Stie cineva codul de culoare pentru vopseaua jantelor argintii ? » Post actualizat in 23 Jun 2017 12:18Cred ca am gasit NH400M 0269 Cynos Grey Metallic / NH-400 M https://www.twowheelparts.nl/en/paint/colorpaint/honda/ » Post actualizat in 24 Jun 2017 16:41Am folosit alt cod culaore, cica acela de mai sus pe care l-am gasit pe net, era mai mult pe negru. Si rezultatele mai jos. » Post actualizat in 24 Jun 2017 16:47Scuze de greseli, nu se poate edita daca dai coment la postare veche. Am folosit alt cod de culoare. Cica acela de mai sus NH400M pe care l-am gasit pe net era mai mult pe negru. Rezultatul mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici. Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2. Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu? Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici. Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2. Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu? Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede. Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru? Poate ai surprize si cu bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Va salut pe toti, sunt nou posesor de Transalp, as vrea sa ma ajutati cu cateva raspunsuri... 1....ce ulei im recomandati daca motorul este din 1998 si are 51 .000 km, cat ulei intra in motor, mentionez ca pana acum a mers pe Rokoil, si daca este adevarat ca acest motor ar consuma ulei cam 200 g la mia de km, ca impresie in prima zi dupa 26- km pe motor ruleaza impecabil....sunt incantat ...va multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului.... In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm? Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 imi cer scuze...260 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului.... In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm? Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung.... Si al meu vibreaza (in scarite se simte) la 4000, dar in tr. 3 si 4 » Post actualizat in 26 Jun 2017 19:06 Este un prag de cateva sute rpm dupa care ii trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru? Poate ai surprize si cu bobina de inductie. Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste. Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.