Sari la conținut

Postări Recomandate

Manualul spune intre 3.5 si 4.5cm, la mijlocul distantei dintre pinioane. Masurat pe cricul lateral, scos din viteza.

Mai bine mai mult decat mai putin. Mai bine spre 5cm.

 

Mai bine cat spune cartea decat mai mult. Ma gandesc ca daca era cazul, se specifica in carte cum reglezi lantul doar cu pilot sau cu pilot, pasager si bagaje.

» Post actualizat in 14 Apr 2017 09:06

Lanțul se va întinde când pui greutate, așadar mai bine un pic mai larg în loc de prea tensionat.

 

Idem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune.ti lupe cu striatii, ca o sa orbesti pe toata lumea.

oricum sunt puse pe faza lunga, e suficienta faza lunga sa orbesc oamenii, proiectoarlee sunt doar bonus la orbire ca sa zic asa deci nu folosesc proiectoarele cand dau de lume pentru ca nu folosesc nici faza lunga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am refacut suporti de proiectoare, tabla de la fier vechi, foarfeca de tabla, masurat unde sa indoi tabla, cu subler masurat unde sa dau gaurile pentru prinderi, luat proiectoarele rotunde la pila sa intre suportul de proiectoare drept, dat jos rugina de pe tabla cu smirghel, vopsit suporti, lipit papuci la proiectoare ca erau rupti. Mare bataie de cap la 1 dimineata am terminat de vopsit si azi le-am montat

 

Arata bine, felicitari!

Daca franezi cu roata virata, nu loveste in proiectoare?

 

Mi-am comandat si eu de la chinezi tot asa ceva. LINK

Astept sa ajunga sa vad cum le pot monta.

Ai izolat cumva suplimentar proiectoarele? Am citit in cateva locuri ca mai intra apa in ele si se prajesc.

Mai vreau sa fac cumva sa scap de stroboscop. Cele comandate de mine au 3 functii (fazalunga, faza scurta, si stroboscop).

Le astept si voi vedea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un scut de motor de XL650V

 

recomandari in Timisoara - unde pot indrepta o janta de fata dupa o alunecare + oprire intr-un morman de pamant? poate undeva unde ma pot duce cu moto, sa dea ei jos roata, sa o indrepte si sa o puna la loc? ca nu prea am unde sa tin moto fara roata si mi-e si greu sa o ridic ca sa o pot da jos.

 

voi unde va vopsiti carene si cum faceti rost de stickere? tot TM.

https://www.facebook.com/razvan.dan.376?fref=nf vb cu omu, are un TA de 650 la dezmembrat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum sunt puse pe faza lunga, e suficienta faza lunga sa orbesc oamenii, proiectoarlee sunt doar bonus la orbire ca sa zic asa deci nu folosesc proiectoarele cand dau de lume pentru ca nu folosesc nici faza lunga

Am inteles, atunci e perfect, o sa fii multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiectoarele comandate de tine nu au specificatii care corespund cu realitatea. Mi-am comandat si eu si le-am masurat.

 

Au led-uri cu consum electric de 6W/proiector, deci undeva 4-500 de lumeni intensitate luminoasa.

 

Pentru a scapa de condens, fie bagi silicagel si-l schimbi periodic, fie dai o gaura de aerisire max. 1.5mm care la instalare sa fie orientata spre in jos.

 

 

Pentru a scapa de functii, trebuie schimbat modulul electronic cu totul. Eu de 1 an intentionez sa-mi iau leduri de 15w/bucata si sa le fac driver-ul cu ceva gen LT3478, datasheet aici: http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/34781f.pdf

 

...] Mi-am comandat si eu de la chinezi tot asa ceva. LINK

Astept sa ajunga sa vad cum le pot monta.

[...]

Mai vreau sa fac cumva sa scap de stroboscop. Cele comandate de mine au 3 functii (fazalunga, faza scurta, si stroboscop).

[...]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arata bine, felicitari!

Daca franezi cu roata virata, nu loveste in proiectoare?

 

Mi-am comandat si eu de la chinezi tot asa ceva. LINK

Astept sa ajunga sa vad cum le pot monta.

Ai izolat cumva suplimentar proiectoarele? Am citit in cateva locuri ca mai intra apa in ele si se prajesc.

Mai vreau sa fac cumva sa scap de stroboscop. Cele comandate de mine au 3 functii (fazalunga, faza scurta, si stroboscop).

Le astept si voi vedea...

Vezi ca gasesti pe net cum se face modificarea pentru anulare moduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Da. Banuiesc ca nu sunt chiar asa minunate cum scrie acolo. Doar daca iau de la un producator de renume, costa de 5-10 ori cat costa cele chinezesti.

Cu condensul... nu stiu inca. O sa vad cum se vor comporta, dar probabil e o problema.... doar cam toate farurile au orificii de aerisire.

 

M-am uitat si am citit despre cum s-ar putea anula modurile.... google e prietenul nostru. Atata doar ca citind suficient am ajuns la concluzia ca se schimba destul de des modul in care sunt dispuse componentele pe placa, sau poate chiar se utilizeaza alt driver, in functie de producator/ perioada. E un detaliu pe care il voi constata cand pot sa le iau la mana.

 

Parca decat sa bag silicagel (nici nu stiu de unde sa iau inafara de ambalaje ale unor produse noi), parca mai bine as lua un furtun subtire, dat o gaura la partea de sus, si tras furtunul undeva in spate, orientat in jos. (ca la faruri de altfel). Poate asa ar fi suficient ventilat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaura se da in partea cea mai de jos, ca apa acumulata din condens sa se scurga sub efectul gravitatiei. Condensul apare doar la diferentele de temperatura intre interior si exterior, de genul au functionat cateva ore, s-au incalzit, apoi le stingi, dar mai raman calde o perioada din cauza inertiei termice a materialului.

Farurile au gaura de scurgere tot in partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au ajuns si proiectoarele, placile electronice sunt diferite fata de ce am vazut pe net pana acum.

Am rezolvat problema stroboscopului punand un rezistor de 10kOhm 1W pe condensatorul C4. Acum memoria este de ~2 secunde, consumul nu s-a schimbat aproape de loc (5.75 W- 5.8W)

Par sa lumineze bine, mai multe o sa vad dupa ce le montez pe mobra.

Au din constructie gauri de scurgere, dar totul este acoperit cu un lipici, si toate imbinarile cu garnituri etc. Ca sa fie waterproof.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior :)

Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare :))

Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ?

Va multumesc !

 

O metoda mai laborioasa dar sigura ar fi sa pui mobra pe cricul central sau pe un stander/buturuga. Apoi demontezi oasele din partea de jos a amortizorului. Ridici roata spate pana cand pinionul de atac, axul basculei si axul rotii spate vor fi coliniare. Asta e pozitia cand lantul are intinderea maxima. In pozitia asta il reglezi astfel incat sa fie perfect intins dar sa nici nu aiba tensiune in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior :)

Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare :))

Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ?

Va multumesc !

 

Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza.

 

Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul.

 

Ce model ai luat?

 

Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm

 

Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului.

 

Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza.

 

Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul.

 

 

Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm

 

Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului.

 

Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata.

Triunghiul format intre axul pinionului de trectiune, axul rotii spate si guguloiul articulat numit "oase" ala de prinde bascula in sasiu/ cadru; transpus in geometria euclidiana iti spune clar cat sa te joci sau nu cu intins lantul. Restul e poveste cum bine zicea un filozof in viata.

Oricum lantul se lungeste prin uzura si e bine sa-l tii din reglaj spre scurt in limitele admise, fiindca de n-ai timp sa-l bagi in seama o vreme el tot "creste"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare grup, după14 ani de motociclit din care 9 pe Diversion, poposesc pe aici cu un TA din 99, de care sunt super încântat, deocamdată facem cunoștință... Îmi place V 2-ul, poziția în șa, felul cum mă scoate din viraj cuplul motor, ghidonul larg... În fine, e exact ce îmi doream! Bonus, înghite cu nonșalanță drumuri execrabile, dar care mereu duc către locuri superbe, pe scurt, România!

 

 

post-9423-0-76642800-1493931168_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuun!

 

Prima tură mai lungă (cam 350 km) pe drumuri județene (Arad - Lipova - Bata - Săvârșin - Julița - Gurahonț - Vârfurile și retur), drumuri virajate, porțiuni cu serpentine, asfalt mai bun sau mai puțin grozav. Traseul este genial, am evitat DN 7-le plin de tiruri și trafic de tot felul (în afară de vreo 8 km Săvârșin - Julița), am trecut prin sate frumoase, păduri care acum după ploile astea îți dau oxigen cu compresorul, vaci, bivoli, oi, câini, căruțe, tot tacâmul! TA-ul este superb! După 9 ani pe Diversion reînvăț să merg cu motorul, felul cum șe lasă și se cere apăsat pe interiorul virajului, ca mai apoi să-ți ofere un cuplu de tractor la ieșire din viraj e ca un bilet la carusel!

Recunosc că în ultima vreme devenisem un motociclist blazat, feelingul nu mai era acolo, plus că redescoperisem bicicleta, dar de cănd toarce v 2-ul sub mine s-a schimbat total ecuația!

Plusuri - poziție condus, motor, cu tot ce ține de el - funcționare, sound, cuplu, frână motor, etajare cutie, suspensii, frâne - PD 10 e cu 2 discuri față și al meu are furtunuri oțelite.

Minsusri - tot legat de poziție, ghidonul e puțin prea depărtat (e aftermarket, dar respectă forma originalului), protecție vânt în zona căștii - sunt limitări constructive, totuși se stă cu spatele aproape vertical, deși am parbriz touring Givi.

 

Per total, i got my smile back :hug: (și eu și soția), este exact ce îmi doream, mi se pare cea mai logică alegere pt. condițiile noastre, iar la banii ăștia le cam face bine pe toate!

A, și mi-a consumat 4.5%! Eu zic că e bine... :)

PS : l-am dotat și cu topcase Oxford de 44 l(încap 2 căști integrale), găsit în magazin în Arad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

j

post-9423-0-75642400-1494796055_thumb.jpg

post-9423-0-30096000-1494796084_thumb.jpg

post-9423-0-60564300-1494796111_thumb.jpg

post-9423-0-39886300-1494796129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...