Jump to content

Recommended Posts

Salut Alk,

 

Sa intelegem ca:

1) Haidenau face gume slab calitative (ai incercat 2 si vobla cu amandoua) nu am inteles de unde venea rusinea in timp ce ai testat a doua guma deci am presupus ca vobla si a doua.

2) S-au stricat rulmentii de jug exact cand ai schimbat cauciucul.

3) Amandoua cazurile de mai sus.

 

Nu as fi surprins sa auzim de standarde de calitate diferite pt piata noastra.

» Post actualizat in 06 Oct 2017 09:12

 

Ce probleme ai mai exact cu cablul de ambreaj? Eu rup cablurile ca un apucat, in ultimi 2 ani am schimbat 2 cabluri originale si cateva kituri de reparatie.

Acum am un al 3-lea cablu original cu mine sa il schimb cand se duce kitul de reparatie (al 5-lea cred). Probabil v-a trebui sa imi schimb maneta de ambreaj si sistemul de jos de la motor, pt ca se rupe in amandoua locurile, in mod egal.

Ceea ce am relatat mai sus a fost mai mult un gest prin care am vrut să-mi cer public scuze pentru că deşii eram ferm convins despre defecţiunea anvelopei de la roata din faţă, totuşi, mi s-a dovedit prin montarea unei alte anvelope că trepidaţia persistă. Asta înseamnă că altceva nu este în regulă ......şi nu are nici o legătură cu calitatea performanţelor anvelopelor haidenau, din contră, pînă în prezent - aproape 2500 km, sunt foarte mulţumit de modul în care răspund pe asfalt uscat-ud şi softoff uscat. În final, drumuri libere şi uscate tuturor!!! :peace:

Edited by alk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alk - Eu sunt foarte nedumerit. Te-ai dus pana la Resita ca sa iti schimbi cauciucul caci vobla tare. Ai pus un alt cauciuc (NOU) si vobla la fel.

Inainte sa iti schimbi prima oara cauciucul nu iti vobla sau cel putin nu te-ai plans de asta (doar am fost impreuna).

Acum zici ca esti foarte multumit de cauciucuri cu toate ca ai o voblare pt care te-ai dus pana la Resita si ai fost dispus sa faci scandal.

Eu tot sunt de parere ca e ceva cu gumele astea, ciudat cum s-a stricat jugul exact cand ai schimbat guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut 2 seturi de Heidenau, K60 pe Transalp si K60 Scout pe Africana

La ambele am avut aceeasi problema: anvelopa fata nu s-a asezat pe janta in vecii vecilor amin

Nu zic ca sunt rele, doar ca janta trebuie sa fie perfecta, aproape ca noua, ca sa se aseze bine

De acolo si voblarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]Eu rup cablurile ca un apucat, in ultimi 2 ani am schimbat 2 cabluri originale si cateva kituri de reparatie.

Acum am un al 3-lea cablu original cu mine sa il schimb cand se duce kitul de reparatie (al 5-lea cred). Probabil v-a trebui sa imi schimb maneta de ambreaj si sistemul de jos de la motor, pt ca se rupe in amandoua locurile, in mod egal.

 

Ai uns cablurile inainte sa le montezi, la schimbare? Inclusiv cele noi nu prea vin lubrifiate....

 

Apropos de Heidenau... sunt la al 2-lea set de K60 Scout, primul pe Transalp, actualul pe Africana si n-am avut probleme cu voblajul rotii fata. Dar am auzit pe altii ca se plang...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Emircea,

Unele le-am uns altele nu, depinde unde le-am rupt. Cand s-a rupt aproape de casa, am schimbat in mediu "controlat" cu lubrifianti diversi. Cand am rupt departe de casa schimbat pe marginea drumului si normal ca orice improvizatie are tendinta sa ramana permanenta, nu am mai uns cablul. Dar ca idee majoritatea mobristilor cu care ma mai stiu eu nu au uns niciodata un cablu de ambreaj si nici nu au schimbat.


» Post actualizat in 10 Oct 2017 18:32

Subiect nou...

 

A pus cineva un termoscut pentru picioare pe Transalp? Ex Tucano Urbano? Am achizitionat un astefel de termoscut (http://www.tucanourbano.com/int/catalogsearch/result/?q=r119)si nu prea imi iese prinderea pe el, adevarul e ca l-am prins de crash bar si nu direct de mobra. E OK dar simt ca se poate mai bine, in stanga izoleaza perfect dar in dreapta suiera vantul pe la glezna. In instructioni nu e clar deloc iar in poze da un GS1200... . Pe net am gasit o mie de feluri cum sa pui o dracie de asta pe scutere dar nimic de transalp, cu toate ca producatorul recomanda pt transalp modelul din link.

Astept pareri, poze, sfaturi.

 

Multumesc deosebit

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alk - Eu sunt foarte nedumerit. Te-ai dus pana la Resita ca sa iti schimbi cauciucul caci vobla tare. Ai pus un alt cauciuc (NOU) si vobla la fel.

Inainte sa iti schimbi prima oara cauciucul nu iti vobla sau cel putin nu te-ai plans de asta (doar am fost impreuna).

Acum zici ca esti foarte multumit de cauciucuri cu toate ca ai o voblare pt care te-ai dus pana la Resita si ai fost dispus sa faci scandal.

Eu tot sunt de parere ca e ceva cu gumele astea, ciudat cum s-a stricat jugul exact cand ai schimbat guma.

Dani, nu m-am dus pînă la Reşiţa să fac scandal, am vrut doar să schimb anvelopa şi odată schimbată camuflata se comportă la fel ca şi cu prima. Mai pot să acuz anvelopele? Citeam mai jos de la un coleg că janta trebuie să fie perfectă altfel cel puţin modelul care-l am şi eu voblează! În rest, pînă în prezent sunt mulţumit de anvelope, rămîne doar sa fac o probă şi pe o altă roată, sau chiar două, pentru a fi convins 100% că janta mea este problema, dar aşi încerca mai întâi să o centrez.

Edited by alk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu voblajul am avut si eu probleme.

S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls.

 

Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate.

 

Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze.

 

Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza.

 

Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] majoritatea mobristilor cu care ma mai stiu eu nu au uns niciodata un cablu de ambreaj si nici nu au schimbat [...]

 

Eu ung cablurile la fiecare inceput de sezon (ambreiaj, aceleratie, soc) cu o emulsie home-made de vaselina cu cupru si WD40. Picur si misc de cabluri pana iese emulsia in partea de jos. Aranjez capetele de camasa in suporti astfel incat cablurile sa nu frece de buza metalica, ci sa se aseze cat mai centrat pe gaura (frecarea sa se intample pe camasa, nu pe buza de la capetele camasii). Ambreiajul, in special, primeste la fiecare ungere de lant curatare + spray in zona expusa daca este imbacsit - cu ocazia asta vad si daca are lite rupte.

Kitul de reparatie il tin imbibat in vaselina, intr-o punga sigilata.

 

Din 2014 am schimbat o singura data cablul de ambreiaj (cu un kit de reparatie) la Transalp.

 

In loc de termoscut mi-am luat pantaloni stil 'chaps' cu fermoar pe lateral. Ii iau de obicei cand merg la job, peste pantalonii normali, iar la caldura ii desfac si las in cuier.

Edited by emircea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu voblajul am avut si eu probleme.

S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls.

 

Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate.

 

Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze.

 

Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza.

 

Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta...

Mulţumesc pentru informaţii, când se va lăsa frigul o bag în rep.capitală.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic upgrade! Exact pe gustul meu- fără gălăgie dar cu "ouțele" acolo unde trebuie! ;)

post-9423-0-06496500-1508501993_thumb.jpg

Edited by radu_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua?

Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul )

post-3876-0-74001800-1508526126_thumb.jpg

 

Multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic upgrade! Exact pe gustul meu- fără gălăgie dar cu "ouțele" acolo unde trebuie! ;)

 

Se pare că este toba din dreapta de pe un VTR 1000 (RC 51).

 

Cool! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua?

Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul )

attachicon.gifIMG_20171020_213724.jpg

 

Multam

 

Din pacate e una din hibele TA-urilor. Ori se uzeaza dintii de pe pinion, ori siguranta, ori axul. Cea mai nasoala varianta este cand se uzeaza axul. De asta cam toata lumea recomanda sa folosim pinioane originale Honda, sau cel mult JT.

 

Primul pas ar fi sa schimbi siguranta aia cu alta noua, originala.

 

Daca vor fi probleme in continuare, sau daca axul este foarte uzat... solutia mai simpla si mai ieftina decat schimbatul axului arata asa:

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/155137-reinforced-sprockets-stefter.html

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva de vanzare o conducta metalica de frana de minim 88 cm lungime? A mea s-a spart in timp ca a frecat de bascula din cauza ca era prea scurta si a trebuit sa o montez indreptata in jos fata de conducta OEM care era indreptata in sus si care era mai lunga.

post-67547-0-14847700-1509558859_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeste cu Mac 0735886208. Ar trebui sa the ajunga pe la 100ron un furtun nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astă-noapte, făceam driftinguri cu camuflata pe un petec de noroi şi mă lăudam singur cât de meseriaş sunt..... :10: ! Diminiaţa ... :rusinica: , mi-am dat seama că :nono: ! De fapt, visasem! Pe la ora 9, am vrut să plec cu maşina până într-un loc. Trecând pe lângă doamna mea camuflată, să vezi minune; alo, domnu! Păi, nu ţi-e ruşine să mă visezi şi să treci pe lîngă mine fără să mă bagi în seamă? Mă neglijezi cu atâta impertinenţă încât îmi vine să divorţez şi o să mă doară-n tobă de tine! Ai uitat cât mă mai călăreai toată vara, până nu demult? Nici nu mă lăsai să-mi mi se răcească cilindţâţele, că mă luai iarăşi la călăreală! Ei bine, mi-am cerut milioane de scuze, m-am îmbrăcat corespunzător pentru o lady şi am plecat împreună la plimbare, dar nu înainte de a o avertiza că dacă face vreo ghiduşie în semn de răzbunare şi îmi aplică un ,,tur de braţ,, ori de picior, sau un ,,dublu nelson,, de asfalt, nu mai vede de la mine nici de băut şi nici accesorii! Ei bine, camuflata şi-a ţinut cuvântul şi ne-am plimbat vreo 3 ore, ca în vremurile.......calde! Mai jos aveţi dovada că am ajuns cu bine acasă, iar camuflata şi acuma mai radiază de bucurie, adică vreo 45 grade celsius!

post-97467-0-29951200-1513260123_thumb.jpg

post-97467-0-41555300-1513260139_thumb.jpg

post-97467-0-99544900-1513260154_thumb.jpg

post-97467-0-13198500-1513260175_thumb.jpg

post-97467-0-29530200-1513260246_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte buna in traficul de sarbatori

Sa dai o ... ce vrei tu ... la fotograf

Share this post


Link to post
Share on other sites

alk, iti recomand sa pui burdufuri la telescoapele fata

prietenii stiu de ce :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alk, iti recomand sa pui burdufuri la telescoapele fata

prietenii stiu de ce :peace:

Ştiu, colegu, cînd va intra RC, va primi mai multe! Oricum îţi mulţumesc. :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm?

Multumesc

merge

am eu de 200 mm si e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...