Jump to content

Recommended Posts

E bine!
E foarte bine![emoji6]a3722d4f386b455d8c5233ba7694a1c0.jpg

Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk

La 22.06.2020 la 23:51, radu_ a spus:

E bine!
E foarte bine!emoji6.pnga3722d4f386b455d8c5233ba7694a1c0.jpg

Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk
 

 

20200624_163459.jpg

20200624_163348.jpg

20200624_163400.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum :(

 

Care ati mai patit, cum s-a rezolvat mai exact?

Citisem pe undeva ceva de anularea acelui vacum, dar nu am inteles exact cum, respectiv ca nici nu se gaseste kit de reparatie complet pt. 650.

 

Mersi fain!

La 29.06.2020 la 23:31, dorinn a spus:

Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum :(


Rezolvat

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Intampin o problema la Transalpul meu, XL700 din 2008.

 

Brusc, de la o zi la alta, motorul a inceput sa dea rateuri cu duiumul, ralantiul sta pe la 1000 de ture si se opreste des la semafor. In ture, trage cu ezitari, bruscheaza incontinuu. Am facut o verificare la bujii, am schimbat pipele si verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici

 

Ma gandesc sa verific etanseitatea filtrului de aer si starea furtunasele de vacuum (desi nu am absolut nicio idee legat de traseu),  singurul la care am avut acces e capatul care intra in senzorul MAP si e destul de imbatranit.

 

S-a mai lovit cineva cu asa ceva? Alte sugestii pentru ce as putea verifica?

 

Edited by adr1an
Link to comment
Share on other sites

Ce înseamnă "verificare la bujii"? Le-ai dat afară, ce culoare aveau? Ăsta tot 2/cilindru are? :huh:

Ce înseamnă "rateuri", pocnește în evacuare sau admisie sau doar întrerupe? 

Link to comment
Share on other sites

Am verificat, defapt, contactul fiselor. Anul trecut am avut o problema similara si vinovata a fost o pipa care dadea scanteia in afara, in blocul motor. O sa scot astazi bujiile afara desi au 4000km. Are o singura bujie pe cilindru.

Rateuri - motorul merge intrerupt, aud pocnituri din cand in cand in admisie. 

 

In mers motorul nu sta constant la o turatie, ci fluctueaza sus - jos +- 100 rpm.

 

Am dat aseara cutia filtrului de aer jos si am verificat furtunasele de vacuum. Nu au nicio crapatura si tin vacuumul cum trebuie.

 

Lucruri pe care le-am observat, totusi - pompa de benzina 'bazaie' diferit fata de cum o auzeam alta data - desi face si debit si presiune.

Motorul merge rotund daca-i scot o fisa si merge intr-un singur cilindru. Am scos ambele pe rand, rezultatul e asemanator.

 

Astazi o scot bujiile afara si preventiv ii schimb si toata benzina din rezervor. Orice alt sfat e binevenit :)

Link to comment
Share on other sites

Face debit si presiune ->  adica ai verificat cu un manometru ca are presiune constanta?

Rateu pe admisie ar insemna un amestec sarac, chestie s-ar putea verifica dupa culoarea bujiei, sau mai profesional cu un analizor de gaze de esapament.

Scoate si tu bujiile si pune o poza cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Dacă pocnește în admisie lasă aprinderea în pace! Fie nu are benzină destulă, fie trage aer fals (posibil pe la galerii, "gâturile" dintre carb și chiulasă).

Link to comment
Share on other sites

Transalpul de 700 e pe injectie, deci nu sunt carburatoare.

Am verificat bujiile. Atasez o poza. Am golit si benzina din rezervor si am facut plinul de la Rompetrol de data asta.

Din pacate motorul merge.. la fel.. ralanti scazut, rateuri in admisie, si (in special la turatii joase), motorul merge sacadat, bruscheaza, nu sta constant la o turatie fixa. Daca trag de acceleratie, intai ezita si apoi incepe sa traga, dar in trepte, intermitent.. Dupa 5000 de ture pare sa traga liniar.

 

Am ramas fara idei.  Mi-a zis un mecanic acum mai bine de un an la o revizie ca a gasit o eroare pe CKP si a sters-o. Sper sa nu fie, defapt, senzorul CKP pe duca. O sa incerc o diagnoza zilele astea.

110314354_217724746130268_4143410390131598602_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mda, nu pare amestec sărac, ar putea fi ceva legat de momentul în care dă scânteia (avans prea mic), și dacă zici că a mai avut eroare legată de senzorul de poziție... Deși nu prea văd cum ar putea să dea semnalul în alt moment. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Alea-s bujii de 4000 de km? 

Pot fi chiar bujiile de vina. 

Sau cel mai probabil senzorul ala...

daca nu... are TRANSALPITĂ! :D

Edited by TETEA.
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, adr1an a spus:

.

110314354_217724746130268_4143410390131598602_n.jpg

Bujiile par aproape in regula.

Ceea ce ma incurca sunt depunerile de pe margine si culoarea mai deschisa la electrod.

Modelul de bujii este NGK CPR8EAIX-9?

CKP-ul cand se strica te rogi de mobra sa porneasca.

Relanti belaliu, intreruperi in mers (bruscarile de le simti tu) si turatie instabile pot veni si de la TPS. Ala ar trebui sa fie in parte opusa locului unde vin prinse cablurile de acceleratie la clapeta de admisie. Adica pe partea dreapta a mobrei. Poti incerca sa vezi daca sunt contactele in regula si eventual sa le cureti si sa dai cu un spray de contact.

Uite aici o poza cu el:

HONDA-Transalp-XL-700-RD13-2008-2010.thumb.jpg.d15d56f40c6fdeede8dbc0eee8e87719.jpg

Si asa cum ti-a spus @john17 - Hai sa traiesti! - verifica etanseitatea la admisii

 

Filtrul de aer cand l-ai schimbat? Desi putin probabil sa fie de aici cu rateuri pe admisie.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat clapetele si etanseitatea la admisii acum cateva zile. Am scos toata cutia filtrului afara si am strans tot ce se putea. Intrarea din filtru spre clapete nu era strans deloc pe unul din cilindri - si am zis ca ASTA E. Dar nu, nu era de-acolo :(. Presupun ca e importantea etanseitatea dupa clapete, nu inaintea lor.

 

Filtru de aer arata foarte bine desi are mai bine de 10.000km.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, adr1an a spus:

etanseitatea la admisii

Aia o verifici pulverizând spray de frâne pe ele cu motorul la ralenti și urmărind da dacă își schimbă mersul. 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sugestii. Am facut asta astazi, nicio schimbare la pulverizare. Si n-am fost deloc zgarcit cu spray-ul.

 

Nu stiu codul de bujii, nu am avut inspiratia sa-l notez. Dar pentru siguranta am sa le schimb saptamana viitoare cu NGK CPR8EAIX-9, propuse de @Silver Arrow. Impreuna cu bateria, care e la sfarsitul vietii si cu furtunasele de vacuum (in poza, capatul care intra in MAP).

 

Bazaitul asta e normal? Acolo cred ca e senzorul de pozitie la clapete (TPS).

116209492_630883964514567_2926210436026731363_n.jpg

Edited by adr1an
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

S-a rezolvat!

 

Vinovatul, in poza de mai jos. Honda ofera ansamblul din rezervor complet (~2000 lei), nu vinde nimic separat. Am gasit totusi garnitura pe un cod de Suzuki (pompa in sine e pusa pe o sumedetie de modele moto si auto), dar cum nu reuseam sa o gasesc mai devreme de 3 saptamani, am mers pe ebay si am luat o pompa completa cu tot felul de alte garnituri, site, filtre, inclusiv garnitura buclucasa, fiind cica 'japoneza cu garantie pe viata'. (a costat 30 lire, nu 200)

 

Astazi s-a montat si am facut 150km fara absolut nicio problema, fara niciun inecat, sughitat, tusit, etc.

 

WhatsApp Image 2020-08-15 at 12.22.49.jpeg

Edited by adr1an
Link to comment
Share on other sites

La 22.07.2020 la 17:41, adr1an a spus:

verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici

Ăsta a fost punctul de la care ai pornit. A câta oara problema vine tocmai de la ce s-a "verificat" și eliminat din lista de suspecți din capul locului?!? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...