Sari la conținut

Postări Recomandate

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Ai rămas setat pe testul covid! :lol:

Zi mersi că afișează ceasul AM și PM! Deși nefiind pe vreun submarin e cam greu de încurcat orele. Îți dai seama că dacă ar fi știut 24h nu mai avea rost să afișeze AM/PM, din moment ce sunt acolo e clar că nu știe. 

Mama lui de autocorect! Am postat de pe o tableta, si nu am mai recitit. Iar autocorectul a făcut antigelul antigen! Nu ma deranjează deloc AM și PM, eu voiam sa știu dacă e vreo setare pentru 24 de ore. Dar am citit manualul, si nu e! E ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, patrick1 a spus:

Mno ... așa apare și în videoclip, nu știe nici cât un ”Fahrradcomputer”

image.thumb.png.fd2a3bdeac811341dc6e404696e0d793.png

Treaba este ca fabricantii stiu ca motociclistii sunt mai destepti decat biciclistii, si se prind ca daca pe afisaj apare ora 9 si afara e intuneric atunci e  ora 21.

Posibil daca ajungi pe la Nordkapp sa fi un pic bulversat 🤪

Asa ca este evident ca mobra trebuie echipata si cu o busola ca sa vezi daca soarele este la est sau la vest. Si, nu-i asa, ai si avantajul de a nu confunda rasaritul cu apusul..... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ghinioane și probleme. Ies duminica la plimbare cu Transalpul (XL700VA). Am mers 2 km și ma oprește politia. Sa prezint actele. Nu ma știam vinovat cu nimic, asa ca îi dau actele. Il întreb de ce m-a oprit. Un motociclist a făcut nu știu ce contravenție, si nu a oprit la semnalul politistului. Pentru asta ii verifica pe toți! OK. Pleacă cu actele la masina. Revine peste 5 minute și îmi da vestea: ieri v-a expirat ITP-ul. Ma incrunt, dar când ma uit pe talon vad ca avea dreptate. Ii spun ca pur și simplu nu am știut, ca e vina mea, ca nu am verificat. Iau o moaca umila, si imi cer scuze. Politistul e de treaba totuși. Îmi spune sa ma duc acasă, și saptamana următoare sa duc motocicleta CU PLATFORMA la ITP. Ca dacă ma mai prinde, nu ma iartă. Asa ca renunț la plimbare, și înapoi acasă.

Luni, aducă ieri, sun la ITP. Ghinion din nou. Tipul care face ITP-ul e în concediu. Alt service e le 33 km care face itp la moto. Nu am ce face, plătesc o platforma (33 km dus plus 33 km întors, plus stat după mine la ITP, 250 de lei) și azi m-am dus la service. 

Acum ghinionul catastrofal. Incep cu începutul. Încarc moto pe platforma cu omul respectiv. A urcat-o cu motorul ei pornit. Totul ok. Ajungem la service, facem itp, iar totul ok. Urc moto iar cu motorul ei, iar totul ok. Ajung acasă descarc moto, ii mulțumesc omului cu platforma, si acesta pleacă. Dau sa pornesc moto. Merge ciudat. Ralanti sub 1000 de rotații (înainte avea cam 1200).Motocicleta scotea un sunet ciudat. Am accelerat de câteva ori. Sunetul ciudat persista. Încerc sa o bag în garaj cu motorul pornit, când ridic ambreiajul, motorul moare. Am impins-o în garaj. Încerc sa o pornesc din nou. Învârte electromotorul dar nu pornește. Miroase a benzina nearsa!  Am dat de vreo câteva ori, nimic. Benzina am, ulei este, nici o eroare în bord. La ITP a mers perfect. 

Ce poate avea? Idei ceva? Sau trebuie sa o bag în service.

De-abia am luat-o ... si nu am apucat să mă bucur de ea!

Editat de Lazard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica pe parte electrica, bobine, fise, bujii. Nivelul la ulei? Doar ca sa nu agravezi, adica.

Altceva nu stiu ce-ar avea, poate "transalpită"?!

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Lazard a spus:

Ghinioane și probleme. Ies duminica la plimbare cu Transalpul (XL700VA). Am mers 2 km și ma oprește politia. Sa prezint actele. Nu ma știam vinovat cu nimic, asa ca îi dau actele. Il întreb de ce m-a oprit. Un motociclist a făcut nu știu ce contravenție, si nu a oprit la semnalul politistului. Pentru asta ii verifica pe toți! OK. Pleacă cu actele la masina. Revine peste 5 minute și îmi da vestea: ieri v-a expirat ITP-ul. Ma incrunt, dar când ma uit pe talon vad ca avea dreptate. Ii spun ca pur și simplu nu am știut, ca e vina mea, ca nu am verificat. Iau o moaca umila, si imi cer scuze. Politistul e de treaba totuși. Îmi spune sa ma duc acasă, și saptamana următoare sa duc motocicleta CU PLATFORMA la ITP. Ca dacă ma mai prinde, nu ma iartă. Asa ca renunț la plimbare, și înapoi acasă.

Luni, aducă ieri, sun la ITP. Ghinion din nou. Tipul care face ITP-ul e în concediu. Alt service e le 33 km care face itp la moto. Nu am ce face, plătesc o platforma (33 km dus plus 33 km întors, plus stat după mine la ITP, 250 de lei) și azi m-am dus la service. 

Acum ghinionul catastrofal. Incep cu începutul. Încarc moto pe platforma cu omul respectiv. A urcat-o cu motorul ei pornit. Totul ok. Ajungem la service, facem itp, iar totul ok. Urc moto iar cu motorul ei, iar totul ok. Ajung acasă descarc moto, ii mulțumesc omului cu platforma, si acesta pleacă. Dau sa pornesc moto. Merge ciudat. Ralanti sub 1000 de rotații (înainte avea cam 1200).Motocicleta scotea un sunet ciudat. Am accelerat de câteva ori. Sunetul ciudat persista. Încerc sa o bag în garaj cu motorul pornit, când ridic ambreiajul, motorul moare. Am impins-o în garaj. Încerc sa o pornesc din nou. Învârte electromotorul dar nu pornește. Miroase a benzina nearsa!  Am dat de vreo câteva ori, nimic. Benzina am, ulei este, nici o eroare în bord. La ITP a mers perfect. 

Ce poate avea? Idei ceva? Sau trebuie sa o bag în service.

De-abia am luat-o ... si nu am apucat să mă bucur de ea!

Pai daca miroase a benzina sunt mai multe de verificat:

- existenta scanteie, si sa fie buna?

- amestecul este corect? Sa nu ai vreun injector care s-a damblagit si baga ca nebunul

- filtru de aer curat/schimbat?

- la manevrare pe platforma cumva s-a deranjat ceva? Cabluri, fise, galerii? Cum a fost ancorata pe platforma?

 

Demonteaza bujiile si pune o poza cu ele sa vedem cum arata electrozii. Asta ca sa stim pe ce poteca sa o apucam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Pai daca miroase a benzina sunt mai multe de verificat:

- existenta scanteie, si sa fie buna?

- amestecul este corect? Sa nu ai vreun injector care s-a damblagit si baga ca nebunul

- filtru de aer curat/schimbat?

- la manevrare pe platforma cumva s-a deranjat ceva? Cabluri, fise, galerii? Cum a fost ancorata pe platforma?

 

Demonteaza bujiile si pune o poza cu ele sa vedem cum arata electrozii. Asta ca sa stim pe ce poteca sa o apucam.

Demontat o bujie. E cam uda și afumata. Arata ca mai jos. De ancorat am ancorat-o de ghidon, si de roti (nu eu, ci cel ce a carat-o). Poza mai jos. Pentru început voi comanda 2 bujii. Poate scap ieftin.

 

IMG-20220621-WA0000.jpg

IMG-20220621-WA0001.jpg

Acum 1 oră, TETEA. a spus:

Verifica pe parte electrica, bobine, fise, bujii. Nivelul la ulei? Doar ca sa nu agravezi, adica.

Altceva nu stiu ce-ar avea, poate "transalpită"?!

 

 

Nivelul de ulei e bun, e între minim și maxim. Uleiul nu e negru, e curat. Bujiile erau ude. Voi comanda altele pentru început. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transșlap 600 sigur are câte 2 bujii pe fiecare cilindru, 650 la fel, 700 pare a avea câte una singură. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa speram ca scapi doar cu bujiile.

Cand vin bujiile noi pune-le in fișe și verifica daca au scanteie, inainte de a le monta pe motor.

Pe viitor nu mai ancora moto de ghidon. Pariez ca au si comprimat furca la maxim...

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, TETEA. a spus:

Sa speram ca scapi doar cu bujiile.

Cand vin bujiile noi pune-le in fișe și verifica daca au scanteie, inainte de a le monta pe motor.

Pe viitor nu mai ancora moto de ghidon. Pariez ca au si comprimat furca la maxim...

 

Nu eu am ancorat-o ci cel cu platforma. Nu a comprimat chiar la maxim furca. Sincer, la ancorat nu m-am bagat, era platforma omul. Ce probleme pot apărea dacă ancorezi de ghidon? A avut chinga speciala de ghidon cu manșoane.

 

LE azi vin bujiile. Când ies de la munca le montez.

Mulțumesc de sfaturi. Bujiile au fost. Le-am schimbat, acum totul e ok. Bujia din stanga se schimba foarte ușor. Insa la bujia din dreapta... teroare. Trebuie sa dai carena jos. Si are un șurub pe interior, trebuie sa bagi mana între furca și carena! M-am chinuit o ora pana am reușit sa îl gasesc! În fine, după atâta chinuiala în wekend ies la o plimbare. 

Editat de Lazard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Lazard a spus:

Nu eu am ancorat-o ci cel cu platforma. Nu a comprimat chiar la maxim furca. Sincer, la ancorat nu m-am bagat, era platforma omul. Ce probleme pot apărea dacă ancorezi de ghidon? A avut chinga speciala de ghidon cu manșoane.

 

LE azi vin bujiile. Când ies de la munca le montez.

Mulțumesc de sfaturi. Bujiile au fost. Le-am schimbat, acum totul e ok. Bujia din stanga se schimba foarte ușor. Insa la bujia din dreapta... teroare. Trebuie sa dai carena jos. Si are un șurub pe interior, trebuie sa bagi mana între furca și carena! M-am chinuit o ora pana am reușit sa îl gasesc! În fine, după atâta chinuiala în wekend ies la o plimbare. 

Da, dar satisfactie e mare cand ai reparat-o! 😉

Maine ii pun si eu anvelope noi si poate o plimb putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Silver Arrow a spus:

Da, dar satisfactie e mare cand ai reparat-o! 😉

Maine ii pun si eu anvelope noi si poate o plimb putin.

Da, aici ai dreptate. Satisfacția ca ai reparat-o tu, cu forte proprii e mare. Si sincer, m-am bucurat ca a fost doar atât. Am scăpat ieftin, doar 90 de lei cât am dat pe bujii. Ma și gândeam cati bani dau la service, plus cati bani dau la platforma ... Dar din fericire nu a fost cazul.

Mulțumesc încă o data de ajutor, la toți membrii ce au dat sfaturi. 

Editat de Lazard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ar fi rau sa le cureti pe cele vechi, sa le verifici si daca sunt ok sa tii macar una cu tine. Pe mine m-a salvat treaba asta de doua ori, odata fiind complet izolat de lume (eu aveam XL600V, pe carburatie si 4 bujii din care doua probabil ca mergeau doar o vreme dupa reviziile mari, caci erau greu accesibile si nu mai umblam la ele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Bart Bz a spus:

După mai bine de 120.000 de km pe cruisere, am trecut și eu pe Transalp. 

Să vedem ce-o să iasă. :)

 

Blasfemieee!!!

:) Să te poarte sănătos, domnu'! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc, sunt vinovat... 😑

Am tot așteptat să se asfalteze drumurile de munte din județul meu, dar degeaba... Acum sper sa pot face toate traseele pe care mi le doresc. 

Oricum, mulțumesc frumos, revin cu poze/impresii. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

salut baieti .

am si eu o husa

pentru rezervor si un ungator de lant in stare ff buna . .daca aveti nevoie este anunt la rubrica ..vinzari piese schimb..

20220921_092505.jpg

20220921_092515.jpg

20220921_092526.jpg

20220921_092456-1.jpg

20220921_092555.jpg

20220921_093802.jpg

Editat de kreptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Conform faza, am montat pe TA700 și a spus proprietarul că agață pe unde nu se întâmpla anterior montajului.

Dpmdv, un cric central e util la iernat și la întreținere (lanț, anvelopă spate) și numai pe suprafețe dure. Deși la a mea merge pus cric central, nu mi-am montat, există stander pentru întreținere, iar pentru iernat am confecționat un fel de cric din profile rectangulare, ca să nu mai stresez arcul spate minim 3 luni pe an.

Se iese mai bine cu un stander de 200 lei.

Iar dacă vreți ungător de lanț, vă rezolv (dar mai pe la primăvară, că n-am căldură în garaj).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...