Sari la conținut

Postări Recomandate

o intrebare pt cunoscatori

vreau sa reconditionez toba, este plina de julituri si zgirieturi; exista vreo modalitate de a detasa cei doi cilindri cromati de pe corpul tobei?

Desfaci cele 2 suruburi de la fiecare cilindru si bati cilindri afara, numai cu ciocan de cauciuc nici macar de plastic!!!

Te avertizez ca vor iesi foaaarte greu

Foloseste cu incredere spray WD40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si ma bag si eu in seama cu voi, am un transalp model 1996 si am probleme cu contactorii de frana, mana si picior, fac figuri, cand merg cand nu merg si azi la RAR nu au vrut sa mearga :P( si mau respins, cum se pot repara sau de la ce se potrivesc sai pot inlocuii, va multzumesc si astept pareri, sunt incepator la clasa asta !!!

Curatate si spray, sau le schimbi, are la louis code: 10032206, 8€ si cel din spate se poate regla, invirti de piulita si nu de contactor ca rupi firele. Sau il schimbi de la Louis cca. 6,- €.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si ma bag si eu in seama cu voi, am un transalp model 1996 si am probleme cu contactorii de frana, mana si picior, fac figuri, cand merg cand nu merg si azi la RAR nu au vrut sa mearga :P( si mau respins, cum se pot repara sau de la ce se potrivesc sai pot inlocuii, va multzumesc si astept pareri, sunt incepator la clasa asta !!!

Curatate si spray, sau le schimbi, are la louis code: 10032206, 8€ si cel din spate se poate regla, invirti de piulita si nu de contactor ca rupi firele. Sau il schimbi de la Louis cca. 6,- €.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca Transalpul nu sta... deoarece Transalpului ii sta bine cu drumul. De data asta Valea Prahovei.

Bravo MensSana, scrii frumos...

Ma bucur intr-un fel ca nu sunt in Romania... Problema e ca aici nu am prietenii motociclisti pe care ii pot avea acasa si cu care poti iesi la o tura la munte.. :P

P.s. Sa stii ca si de prea multa ordine te apuca disperarea...

p.p.s - la TA600 de pe scarite se poate scoate cauciucul si raman tepoase, numai bune de offroad.. La 650 nu sunt asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo MensSana, scrii frumos...

Ma bucur intr-un fel ca nu sunt in Romania... Problema e ca aici nu am prietenii motociclisti pe care ii pot avea acasa si cu care poti iesi la o tura la munte.. :P

P.s. Sa stii ca si de prea multa ordine te apuca disperarea...

p.p.s - la TA600 de pe scarite se poate scoate cauciucul si raman tepoase, numai bune de offroad.. La 650 nu sunt asa?

 

Salut,

 

Lasa ca dupa o anumita perioada te vezi cu prietenii din ce in ce mai greu ... si legat de prea multa ordine ... cand simti ca nu mai suporti hai in romania o juma' de zi ... si o sa iti treaca. (da' deja cred ca stii cum e).

 

La TA650 sunt fara dinti ... ca o tzeava cu profil dreptunghiular ... aluneci super usor de pe ele. Parca totusi si la 600 sunt cu dinti insa cred ca sunt cam scurte si nu sunt foarte practice pe enduro.

 

Succes pe acolo,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum e,... astepti cu nerabdare sa ajungi... stai o saptamana si apoi nu mai stii cum sa fugi inapoi.

Multumesc mult pentru urari.

 

Azi am constatat un lucru ciudat, care probabil nu are legatura cu modelul in sine, dar intreb poate stie cineva...

Am avut probleme cu releul de pornire anul trecut... ori nu pornea deloc, ori pornea si nu se mai oprea.. de trebuia sa trag pumni in dreptul lui in carena sa se opreasca demarorul. L-am scos, l-am desfacut, l-am curatat a mers mult si bine o vreme. Acum iar face figuri dar in ce sens: am farul aprins sau pozitii - nu porneste.. nici macar click nu face nimic... luminile din bord parca isi slabesc intensitatea fooaarte foarte putin dar nimic. Sting farul - luminile din bord palpaie mai mult odata cu demarorul care invarte energic si porneste. Buuun...

Motocicleta are alarma. Asa am luat-o. Azi de curiozitate m-am jucat cu butonul de demaror de pe telecomanda alarmei. (Ma plictiseam intr-o parcare). Pun contactul cu cheia... apas pe butonul telecomandei... porneste. O opresc. Zic, ia sa aprind farul.. sa vad ce se intampla. Aprind farul, dau la demaror din alarma... surpriza! Porneste! O opresc iar. Las farul aprins. Dau de butonul din ghidon .. nimic. Dau din alarma porneste. Opresc. Dau din nou din butonul de demaror.. nimic. Sting farul, porneste...

Deci cu farul aprins porneste din telecomanda, din buton nu.

Stau si ma intreb, nu acelasi releu de pornire este comandat si de buton si de alarma? Este vina lui pana la urma? Nu inteleg deloc.

Poate cumva alarma sa bypass releul? Mi se pare imposibil. Atunci care o fi fenomenul? Daca aveti vreo idee, e binevenita.

 

O sa incep sa investighez ciruitul alarmei sa vad cum e cuplata.

Brainstorming can begin (nu ma trimiteti la service sau electrician :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit referitor la carenele tale, daca vrei sa faci o plimbare la Bucuresti, exista un mecanic care are un aparat profesional de lipit carene. Nu este scump si iese treaba buna, suna si intreaba de pret 0722323850 Gabi Pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum e,... astepti cu nerabdare sa ajungi... stai o saptamana si apoi nu mai stii cum sa fugi inapoi.

Multumesc mult pentru urari.

 

Deci cu farul aprins porneste din telecomanda, din buton nu.

Stau si ma intreb, nu acelasi releu de pornire este comandat si de buton si de alarma? Este vina lui pana la urma? Nu inteleg deloc.

Poate cumva alarma sa bypass releul? Mi se pare imposibil. Atunci care o fi fenomenul? Daca aveti vreo idee, e binevenita.

 

Eu zic sa verifici butonul pana la intrare in releu. Acelasi releu banuiesc ca porneste si alarma. S-ar putea sa ai un scurt undeva pe traseu cat timp ai farurile pornite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TA650 sunt fara dinti ... ca o tzeava cu profil dreptunghiular ... aluneci super usor de pe ele. Parca totusi si la 600 sunt cu dinti insa cred ca sunt cam scurte si nu sunt foarte practice pe enduro.

La a mea am dat jos gumele de pe scarite si sunt intr-adevar cu dinti (PD06 din '91)

Si nu e vorba de enduro, man, ci de offroad :bigstar: eu mi-am luat-o de la cativa coforumisti pentru termenul "enduro" (angi, emzy si altii)

Intr-adevar sunt cam inguste scaritele, dar isi fac treaba bine, eu nu am alunecat de pe ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul 2005 e fara dinti :bigstar:

Si sunt si prea scurte, nu doar prea inguste, cand esti plin de noroi aluneci in afara spre laterale. E cumplit ... trebuie neaparat unele late si mai lungi cu colti, e mai urgent decat un crashbar. Pe afara sunt multi care vand, dar nu am card pt plati externe, caut in RO ceva. Louis-ul are niste scarite enduro, cu colti, dar sunt tot inguste si scurte (cel putin asa par din imagini) si mai astept vreo ocazie, ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor,am o problema cu un CDI ma poate ajuta cineva cu unul?

Cand vrea ea dupa ce se incalzeste nu mai trage parca ar merge numa intr-un cilindru si consuma dublu.Am schimbat amandoua CDI-uri cu alt motor identic si treaba e clara.Si la celalalt aceeasi poveste,pica in nas si e la zero turometriu.CDI clar. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor,am o problema cu un CDI ma poate ajuta cineva cu unul?

Cand vrea ea dupa ce se incalzeste nu mai trage parca ar merge numa intr-un cilindru si consuma dublu.Am schimbat amandoua CDI-uri cu alt motor identic si treaba e clara.Si la celalalt aceeasi poveste,pica in nas si e la zero turometriu.CDI clar. :D

Citeste pe linkul de mai jos si vezi ca CDI-urile de TA au de obicei probleme de contacte imperfecte. Inainte de a arunca un CDI "defect" incearca sa-l desfaci (cu forta desigur) si vezi cum arata lipiturile pe cablaj. De obicei se strica datorita vibratiilor si pozitie nasoale de sub sa.

http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#blackbox enjoy!

 

in rest, unul nou sau Sh costa ~ 125euro pe e-bay

 

Problema mea cu pornitul cu farul aprins s-a remediat astazi.. :kiss:

Dupa demontat juma' de motocicleta si investigatii minutioase am descoperit cauza... Contactul de neutral de la motor imperfect. Miscat mufa putin, remediat problema. Acum porneste din orice pozitie.

 

Voiam sa intreb, care dintre voi a facut sincronizare carburatoare? Ati descoperit dezechilibre mari intre cele doua carburatoare?

As vrea sa fac si eu o sincronizare, stiu cum se face, dar nu am cu ce masura... Ieri cand am demontat motocicleta am umblat usor la surubul de sincronizare cu motorul pornit (cam 1/4 tura) intr-o parte si-ntr-alta si am descoperit ca rotindu-l spre stanga cu 1/4 fata de pozitia initiala parca merge mai rotund si l-am lasat asa... Apoi si in mers am simtit o usoara imbunatatire, parca se tureaza mult mai usor...

Cei care ati facut sincronizare cu masuratoare, cat de mult ati rotit de acel surub ca sa sincronizati? Din ce am observat nu are o cursa prea lunga...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care ati facut sincronizare cu masuratoare, cat de mult ati rotit de acel surub ca sa sincronizati? Din ce am observat nu are o cursa prea lunga...

Pai nici nu are de ce sa fie cursa lunga, doar daca ai dezechilibre puternice intre cei 2 cilindri

Si eu am aceeasi problema, stiu cum se face dar nu am cu ce, asa ca ma voi enerva si voi cumpara de la Louis scula aia cu 2 manometre

Jmekerii de pe la noi discuta de la 100 lei (RON) in sus. Asta e, mai bine sa am scula mea, mai fac si eu un ban cinstit

 

Alta problemă: tare mi se pare că mi-e fisurată cel puțin una dintre membranele de la carburatoare (alea mari, pt accelerația vacuumatică)

Aveți idee pe unde Âşi la ce preț se găsesc?

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu are de ce sa fie cursa lunga, doar daca ai dezechilibre puternice intre cei 2 cilindri

Si eu am aceeasi problema, stiu cum se face dar nu am cu ce, asa ca ma voi enerva si voi cumpara de la Louis scula aia cu 2 manometre

Jmekerii de pe la noi discuta de la 100 lei (RON) in sus. Asta e, mai bine sa am scula mea, mai fac si eu un ban cinstit

 

Alta problemă: tare mi se pare că mi-e fisurată cel puțin una dintre membranele de la carburatoare (alea mari, pt accelerația vacuumatică)

Aveți idee pe unde Âşi la ce preț se găsesc?

 

Salut,

Scula aia de la louis nu prea merita banii ... mi se pare super tampit cum se conecteaza furtunele alea la ceasurile care indica depresia. Pe langa asta cele doua ceasuri nu sunt etalonate la 0 (adica neconectate la nimic unul indica vre-o juma de bar parca ... nu m-am mai uitat de mult la ele ca m-am enervat dupa ce le-am primit).

Puse cap la cap probabil cu un pic de chin si mai mult tutun reusesti sa sincronizezi pana la urma.

Daca te intereseaza pot sa ti-l aduc cand vin prin arad sau daca ajungi tu prin TM dai un semn si ne intalnim pe undeva prin oras sa iti sincronizezi carburatoarele.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Scula aia de la louis nu prea merita banii ... mi se pare super tampit cum se conecteaza furtunele alea la ceasurile care indica depresia. Pe langa asta cele doua ceasuri nu sunt etalonate la 0 (adica neconectate la nimic unul indica vre-o juma de bar parca ... nu m-am mai uitat de mult la ele ca m-am enervat dupa ce le-am primit).

Daca te intereseaza pot sa ti-l aduc cand vin prin arad sau daca ajungi tu prin TM dai un semn si ne intalnim pe undeva prin oras sa iti sincronizezi carburatoarele.

Problema unu. Daca nu sunt etalonate pe zero inseamna ca sunt defecte, cred eu, sau poate exista un buton de reset Âşi tu nu l-ai văzut

Doi. Nu cred că mă încântă o sincronizare la botul calului undeva în oraÂş. Doar Âştii că trebuie demontată juma de motocicletă

Nu mă deranjează să dau o fugă până la Timi pentru asta, dar, cum scriam mai sus, am presimțirea sumbră că cel puțin una din membranele de vacuum e crăpată, pentru că pe la 4000 rpm scade puterea, simt că trag de accelerație degeaba. Prima dată vreau să verific membranele Âşi abia apoi să fac sincronizarea Asa că dacă ai drum prin Arad Âşi nu te doare sufletul să-mi împrumuți scula Transalpul meu îți va fi recunoscător for ever :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema unu. Daca nu sunt etalonate pe zero inseamna ca sunt defecte, cred eu, sau poate exista un buton de reset Âşi tu nu l-ai văzut

Doi. Nu cred că mă încântă o sincronizare la botul calului undeva în oraÂş. Doar Âştii că trebuie demontată juma de motocicletă

Nu mă deranjează să dau o fugă până la Timi pentru asta, dar, cum scriam mai sus, am presimțirea sumbră că cel puțin una din membranele de vacuum e crăpată, pentru că pe la 4000 rpm scade puterea, simt că trag de accelerație degeaba. Prima dată vreau să verific membranele Âşi abia apoi să fac sincronizarea Asa că dacă ai drum prin Arad Âşi nu te doare sufletul să-mi împrumuți scula Transalpul meu îți va fi recunoscător for ever :kiss:

 

 

1. N-are buton de reset ... dar totusi este adevarat ca port ochelari!

2. Bhei ... ce drac ... evident ca ne intalnim sau trec SA TI-L LAS ... scuze daca nu se intelege din context.

3. Ai dreptate ca daca membrana e dusa n-are rost sa iti bati capul cu sincronizarea

si 4. Pana faci rost de membrane ajung cu siguranta prin Arad si ne auzim la un tel (da-mi un pm cu numarul ...altfel o sa apelez la agenda lui Titi aka vest pe aici!))

 

Spor si ne auzim,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE ma bucur pentru voi ca va descurcati... :unsure: Dar mie cine-mi imprumuta doua ceasuri de-alea... :blbl: :D

 

Pai cum cine? ... tot noi! ... dupa ce gaseste Korben butonul de reset si isi regleaza carburile cred ca putem veni in vizita ... am auzit ca aerul si reprezentantele feminine nu sunt deloc de neglijat in Cehia. Sa ne zici cand te gasim acasa!

 

Pana atunci ...plimbari placute in aerul curat de acolo!

 

Paul :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dehh...mai sint si instrumente de precizie dar costa alti bani de ex.: BOEHM - 80,- euro(renteaza doar daca ai service). Pt. uz casnic, eu as propune 2furtunase de transfuzie(moaca) cu o bucla pe o scindura eventual gradata(tot moaca de prin curte), apa cu cerneala si gata instrumentul de vacuum. Simplu, exact si costuri minime. Invirti de surub pina nivelul apei este egal, nu!? Adaptoarele le faci la un nene strungar. Daca membrana e fisurata se poate cirpi(lipi-provizoriu)...vezi DETI. Succes si sa punetzi poze cu ce ati facut.

 

Salutare fratilor,am o problema cu un CDI ma poate ajuta cineva cu unul?

Cand vrea ea dupa ce se incalzeste nu mai trage parca ar merge numa intr-un cilindru si consuma dublu.Am schimbat amandoua CDI-uri cu alt motor identic si treaba e clara.Si la celalalt aceeasi poveste,pica in nas si e la zero turometriu.CDI clar. :burnout:

Daca nu rezolvi cu CDI-ul, contacteaza-ma pe ymsg sa vedem, poate gasim o alternativa mai ieftina.

post-28037-1215465261_thumb.jpg

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti nevoie de CDI-uri sau de regulatoare puteti gasi aici

http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

e o firma din Cehia care fabrica replici de unitati electronice pt majoritatea tipurilor de motociclete.

Eu de la ei am regulatorul, cel cu numele RCH25Z, si merge impecabil.

Nu ma puneti sa va dau detalii, toate informatiile sunt pe site despre cum se comanda, cum se monteaza, etc...

Am postat ca alternativa la preturile exorbitante de la Honda, poate foloseste cuiva. Oamenii sunt seriosi.

 

@Valentin, nu e concurenta... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce gaseste Korben butonul de reset si isi regleaza carburile cred ca putem veni in vizita ...

Apăi să Âştii că io de mult i-o coc lui Bogdan, mai ales că văd că el nu prea are de gând să vină acasă

Mmmmm...., Cehia.... bere bună.... blonde bune... belbody...

Scuze, nu am găsit altă rimă

 

Scuzați-mi divagațiile, dar deja mă văd cu carburile sincronizate, cu V-ul torcând frumos Âşi simetric, străbătând Ungaria spre Brno

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa veniti cand vreti, numai de MotoGP nu, ca sar preturile in aer la cazare, de zici ca nu e adevarat... Toate motelurile si pensiunile au preturi speciale (de 3, 4 ori mai mari decat normal) in acea perioada..

 

Azi m-a pus dracu' sau m-a mancat undeva... sa fac reglajul jocului la supape... ca tot ma uitam prin manualul Haynes, si-am calculat eu asa ca parca de anul trecut nu m-am uitat la ele, deci s-au cam facut timpul si kilometri sa ma apuc.

Un singur lucru nu-mi place in tara asta in afara de limba: vremea. Vremea te tampeste! Acum e soare.. zici ca gata poti sa mergi in la plaja, acum f_te o ploaie de zici ca vine potopul, in 10 minute e soare din nou, dupa jumatate de ora iar ploua sau bate vantul de zici de zici ca zboara casele. De exemplu, asta toamna a fost o zi in care pe la 9 dimineata era soare si caldut, pe la 11 a inceput ploaia, la 12 s-a transformat in ninsoare, la 13 era zapada, viscol si troiene... pe la 16 s-a topit tot iar pe seara a iesit soarele si s-a uscat tot... :P

Daa.. cam de genul asta de vreme am avut eu parte azi cand mi-a tunat sa reglez jocuri la supape. Baga sculele, scoate sculele, acopera motocicleta, descopera motocicleta..

In fine, operatiunea e simpla, am gasit, ciudat, distante mai mici o idee decat scrie cartea si le-am reglat ca atare, mi-am adus aminte si de ce spunea nenea Deti: "oricand e mai bine sa fie jocul usor mai mare decat mai mic"..

Bonus, ca sa fie totul in stilul meu (nu poti sa repari ceva fara sa strici altceva) (macar de-as fi reparat ceva.. :blbl: ), la incheierea operatiunii am descoperit ca am miscat cumva teava de apa care intra in cilindrul din fata si pe langa ea frumos a inceput sa picure antigel.. :angryfire: .. Ce pot sa fac, decat sa desfac sa vad ce are, de ce naiba curge. Am desfacut, am pus olita de noapte sub motor, curs o tona de antigel.. Acolo nu are decat un nenorocit de O-ring care a imbatranit si saracul si-a perdut veleitatile de a izola o teava intr-o gaura.

Daaaa..., a mai tras o ploaie la fix cat sa-mi faca raportul mai mare de 50% apa/glycerin glycol in oala de noapte pe post de recipient temporar, intre timp eu am mai tras o tigara in masina la adapost dar n-am apucat sa o termin ca a iesit iar soarele..

Am scormonit toate cutiile si pungile si gentile mele cu zdranganele in cautarea disperata a unui semering similar cu cel bulit... nimic, (de obicei adun toate prostiile cu gandul ca mi-or trebui candva - de data asta nu am avut noroc). C_catul asta arata exact ca unul din ala pe care il are ober-tie-ul de la chiuveta in partea de sus, dupa filet. Am rezolvat temporar problema cu niste banda de teflon pe teava si indesat cu tot cu o-ring in gaura, strans surub la loc - uraaa! nu mai curge! Am pus antigelul + apa de ploaie la loc in motor, cu ocazia asta am descoperit ca are un gust oribil (nu incercati, chiar e oribil) si am montat toate plasticile la loc.

Diferente in functionare? Nici una. Maybe vreun efect placebo.

Deci am pe lista - semering de la vreun fero-metal, sau chiar doua sa-l schimb si pe celalalt cilindru, antigel moto fifti fifti.

Morala: daca va apucati de reglat joc la supape incercati sa fiti intr-un garaj si ganditi-va daca chiar e cazul sa o faceti sau e doar un moft si in plus incercati sa aveti nervi de fier si degete de chirurg..

Molto bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...