Sari la conținut

Postări Recomandate

mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient.

Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient.

Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei.

Lichidul de frana trebuie sa fie DOT 4 (asta fiind o caracteristica a lichidului nu o marca)

Eu am pus ulei Motul 5100 , 10W40, 110 Ron/4litri si sunt multumit

Dar cu schimarea lichidului de frana nu stiu daca te poti descurca singur, cred ca e bine sa apelezi la un specialist.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient.

Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei.

 

Iti recomand Motul 5100 10W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea fostul proprietar a folosit DENICOL BIKER 10w40, cand am luat-o eu l-am schimbat cu Motorex semisintetic 10W40 dar n-am simtit nici o diferenta. Urmeaza sa fac iar schimbul si cred ca trec pe Denicol, ca e aproape la jumatate de pret cat Motorex-ul...

Motorex 36lei/L, Denicol 24lei/L

Nu stiu daca la noi se gaseste dar in Cehia e destul de popular...

http://www.denicol.be/index.php

 

O sa spuneti ca ma zgarcesc la bani... dar mai bine schimb mai des cu ulei mai ieftin decat mai des cu ulei scump.. . Daca pana acum a mers 60000 km cu Denicol de ce nu ar merge si de acum inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe siteul celor de la Motul ptr Transalp se recomanda 10w-40 5100 semisintetic

Ca doar n-o sa recomande ulei Motorex pe site-ul celor de la Motul... :cheers: . Si 10W40 scrie in manual... What's the catch?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un sfat.

in urma unui eveniment nefericit :cheers: mam ales cu discu de frina dreapta fata putin deformat si n mers se aude o bataie(deformarea loveste placuta de frina) care dispare cind frinez(evident). as vrea sa schimb discul respectiv dar cineva mia zis sa le schimb pe amindoua.deci sa schimb 1 sau 2 discuri? unde se gasesc mai accesibile ca pret?

multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un sfat.

in urma unui eveniment nefericit :cheers: mam ales cu discu de frina dreapta fata putin deformat si n mers se aude o bataie(deformarea loveste placuta de frina) care dispare cind frinez(evident). as vrea sa schimb discul respectiv dar cineva mia zis sa le schimb pe amindoua.deci sa schimb 1 sau 2 discuri? unde se gasesc mai accesibile ca pret?

multzam

 

Salut,

Nu vad care ar fi problema ca un disc ar fi mai subtire si unul mai gros atata timp cat grosimea minima recomandata nu este depasita in jos ... insa asteptam si pe cei mai experimentati sa isi dea cu parerea.

Mai ieftin gasesti pe ebay. Pret la cele originale gasesti la Honda Bucuresti (eu ma astept ca unul neoriginal adica alt producator decat Honda ajunge pe la 100EU).

Daca nu gasesti o solutie mai buna ... da-mi un semn ca am doua discuri ramase de la o furca achizitionata in urma unui alt "eveniment" nefericit. N-am idee de pret insa daca te intereseaza ma gandesc la unul de bun simt ... daca nu ... le pastrez pentru alte "evenimente" nefericite prin care o sa mai trec.

:)

 

Spor si sa ne auzim de bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un sfat.

in urma unui eveniment nefericit :cheers: mam ales cu discu de frina dreapta fata putin deformat si n mers se aude o bataie(deformarea loveste placuta de frina) care dispare cind frinez(evident). as vrea sa schimb discul respectiv dar cineva mia zis sa le schimb pe amindoua.deci sa schimb 1 sau 2 discuri? unde se gasesc mai accesibile ca pret?

multzam

 

Eu acum o luna am comandat de pe wemoto.com. Mi-a ajuns in 2 sapt, dar si pretul a fost mai bun decat aici. Daca nu te arde timpul de expediere atunci as alege wemoto, daca nu poti incerca prin romanica undeva dar pretul este cu vreo 15-20% mai scump.

 

Toate cele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu vad care ar fi problema ca un disc ar fi mai subtire si unul mai gros atata timp cat grosimea minima recomandata nu este depasita in jos ... insa asteptam si pe cei mai experimentati sa isi dea cu parerea.

Mai ieftin gasesti pe ebay. Pret la cele originale gasesti la Honda Bucuresti (eu ma astept ca unul neoriginal adica alt producator decat Honda ajunge pe la 100EU).

Daca nu gasesti o solutie mai buna ... da-mi un semn ca am doua discuri ramase de la o furca achizitionata in urma unui alt "eveniment" nefericit. N-am idee de pret insa daca te intereseaza ma gandesc la unul de bun simt ... daca nu ... le pastrez pentru alte "evenimente" nefericite prin care o sa mai trec.

:cheers:

 

Spor si sa ne auzim de bine,

Paul

 

In manualul Haynes da ca nota sa fie schimbate ambele discuri .. in plus la schimbarea discurilor trebuie schimbate si placutele de frana.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul Haynes da ca nota sa fie schimbate ambele discuri .. in plus la schimbarea discurilor trebuie schimbate si placutele de frana.

 

 

mie chestia asta mi se pare destul de evidenta intr-un fel. pana la urma e vorba de frana. cred te poti incropi, dar nu cred ca e bine deloc si o faci pe barba ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un pinion de cuplaj pentru kilometraj .

Honda Transalp de 600 cmc

Are careva de vanzare sau stie unde as gasi asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asaaaa ... mi-a venit ghidonul si l-am montat aseara, cu destule peripetii.

Comandasem ghidon, handsguard-uri Acerbis si mansoane enduro. Am desfacut comenzile, levierele, suruburile de prindere a ghidonului, am inlocuit ghidonul, l-am fixat pe pozitie ... si cam atat a mers bine, restul a fost cu cantec:

- Prima duda a fost la furtunul de frana. Intre rezervorul de pe ghidon si teava prinsa pe jug, exista un furtunel de vreo 10-12cm. Evident ca acesta este prea scurt ca sa pot muta frana mai la dreapta, pe noul ghidon. Dar pana voi cumpara un furtun mai lung cu vreo 4-5cm, am montat frana in pozitia respectiva, deplasata spre stanga. Ajung la levier suficient, pentru moment.

- A doua duda a venit la montarea comenzilor (in dreapta blocul de lumini si in stanga demarorul), care aveau un putzutzoi mic care ar fi trebuit sa intre intr-o gaurica pe ghidon, pentru o fixare mai buna. Cum noul ghidon nu avea gaurele si bormasina mea a decedat subit, am eliminat putzutzoiul, am pilit la nivel, am pus un manson subtire de cauciuc (de la o camera de bicicleta) ca sa se fixexe perfect pe ghidon, fara joc... si totul a fost minunat. DAR! Evident ca aceste comenzi electrice (si pe stg si pe dr) au niste fire electrice subtirele si scurte care sunt prinse in corpul levierelor, iar daca levierul meu din dreapta era deplasat, evident ca nici blocul demarorului nu a mai aterizat langa manson.

- Pentru a mai castiga 1 centimetru, am desfacut din suruburile de prindere ghidonul si l-am aplecat spre in fata putin. Am mai tras de furtunul de frana si iata ca am adus demarorul mai aproape de manson. Dar acum atinge putin rezervorul franei de parbriz, cand virez maxim stanga (

- Sa vezi problema dreq (mi-a mancat ficatii 2 ore) cand am pus cablurile de acceleratie inapoi pe mansonul lor! Inauntru exista o piesa de plastic dur pe care aluneca usor cablurile si care nu voie sub nici un chip sa se mai pupe corect. Asta pana am observat ca sub butucul prin care circula cablurile (si care contine aceasta piesa) este o gaurica mica prin care poti baga o sula sau o andrea sa agati cablul si sa-ltragi in pozitia corecta. F.u.tui!!!!

-Asaaa ... taci ca am ajuns la hansguarduri. mi hapi .. sau nu, ca nu se pupa. Adica in stanga ar merge, dar in dreapta nu are loc de acelasi nenorocit de furtun de frana! Si am decupat si masonul de cauciuc din dreapta, ca deh, protectia acerbis se monteaza in capul ghidonului si in loc sa fac o gaura prin care sa treaca surubul, am decupat mai mult in ideea sa nu frece de protectie la acceleratie si sa ramana blocata. Abia dupa aceea am observat ca surubul de montare a handsguardului are un fel de saiba sua prelungitor, gandit special pt indepartarea mansonului de cauciuc de protectie. But the damage was done, ma rog, 3-4 milimetri nu mai conteaza. Dar conteaza ca nu pot prinde protectiile si am ramas si cu mansonul belit in dreapta (

- Am 'incaltat' la loc the good old shues (handsguardurile vechi), cel putin pana fac rost de un furtun de frana mai lung, sa rezolv problema

- Am zgariat ghidonul meu cel nou si drag, ca saracia aia de protectie se monteaza intr-o parte pe capul ghidonului si in cealalta parte pe ghidon sub crossbar. Adica nu ai cum sa bagi colierul de aluminiu decat cracanandu-l bine cu 2 patenti (asa zice si in prospect). Dar ce credeti, mai revine el in pozitia initiala ca e prost??? Nu, el e un colier destept cu personalitate, asa ca am zgariat ghidonul serios incercand sa-l strang la loc si sa bag protectia pe el (el care a ramas tot prea cracanat sa intre protectia, noroc ca am scapat pt moment de chinul ala ca nu mai montez protectiile pana nu am furtunu de frana).

 

Si uite asa, copilul neascultator nu a plecat urechea la sfatul batranilor si a cheltuit 50 de euro pe protectii si 20 de euro pe mansoane enduro, pe care unele nu le pot folosi si altele le-am stricat taindu-le (

Don't try this at home!

 

Va rog, stie cineva un magazin in Buc care vinde furtune de frana de diferite lungimi ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anul vreau sa schimb mobra si una dintre trotinetele la care ma gandeam e Transalp-ul, in special pentru o tura a Evropei. Am cateva intrebari la voi deoarece documentarea de pana acum nu mi s-a parut extrem de relevanta. Ma gandesc la unul intre '97 si 2000.

 

- Care sunt problemele cunoscute la el, probleme specifice si cat costa rezolvarile?

- Cati km se pot face dintr-un foc, fara dureri dorsale sau de alta natura?

- Cat de bine se descurca pe trasee de rally-raid in comparatie cu alte vaci de aceeasi cilindree, gen GS Dakar, LC4 Adv sau Dominator? Ma tem de garda mica la sol si suspensiile mai mult adaptate strazii.

- Ce autonomie are la mers 110/70, fara autostrazi si fara excese?

- Si, poate cea mai importanta, cum se descurca la o tura de 10000-15000km plina cu bagaje, 100% pe asfalt?

 

Multumesc mult.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate mai e cineva interesat ... am fost la UnitedMotors in Pipera. M-au indrumat catre un service de langa ei (aceeasi curte) care poate face furtune de frana orice lungime. :rock:

 

La anul vreau sa schimb mobra si una dintre trotinetele la care ma gandeam e Transalp-ul, in special pentru o tura a Evropei. Am cateva intrebari la voi deoarece documentarea de pana acum nu mi s-a parut extrem de relevanta. Ma gandesc la unul intre '97 si 2000.

 

- Care sunt problemele cunoscute la el, probleme specifice si cat costa rezolvarile?

---De regula au cate un tzacanit la ghidon :) :(

- Cati km se pot face dintr-un foc, fara dureri dorsale sau de alta natura?

--- Cam cat te tine rezervorul, altfel no limits

- Cat de bine se descurca pe trasee de rally-raid in comparatie cu alte vaci de aceeasi cilindree, gen GS Dakar, LC4 Adv sau Dominator? Ma tem de garda mica la sol si suspensiile mai mult adaptate strazii.

--- O sa razi, dar are garda la sol mai mare decat a BMW f650GS Dakar

- Ce autonomie are la mers 110/70, fara autostrazi si fara excese?

--- +/- 5%

- Si, poate cea mai importanta, cum se descurca la o tura de 10000-15000km plina cu bagaje, 100% pe asfalt?

--- ca Ronaldinho, frate, e unt :cheers:

 

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ar trebui sa inteleg ca:

- motoreta e perfecta, dar chilotul e defect

- vezi doar benzinarii

- o sa rad de bimmere

- autonomia e cat vrea ea +/- 5% de bun simt

- la tura lunga, e o inlocuitoare foarte buna pentru o partenera.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din categoria "cea mai"! Pare stearsa, ca o ultima alegere .. prejudecata e "decat nimic e bun si transalpu". Insa dupa multi ani de moto si muuulti km, modeland mereu in minte dupa fiecare excursie motocicleta ideala, ajungi la un prototip similar transalpului. Merge confortabil pe asfalt, accepta un offroad de bun simt, cara pasager si bagaje, consuma decent, e ieftina atat s-o cumperi cat si s-o menti in standarde, etc. Daca vrei sa fii primul in vreun concurs, nu vei alege transalpul decat daca concursul are tematica "2 ani si 100.000 km prin lume cu pasager si bagaje". Multe etape de viteza le vei pierde, multe etape de offroad le vei pierde, dar la sfarsitul "concursului" vei fi probabil pe primul loc, cu pasagerul cel mai fericit, cu cheltuielile cele mai mici, cu cele mai putine interventii in motor, cel mai fresh si mai extaziat "concurent", cel mai putin sifonat, etc.

Transalpul e iertator si supus; eu cred ca neincluderea lui de catre producator in gasca "celor mai" l-a facut atat de polivalent, pentru ca despre asta e vorba atunci cand mergi pe strada si nu la competitie!

Parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din categoria "cea mai"! Pare stearsa, ca o ultima alegere .. prejudecata e "decat nimic e bun si transalpu". Insa dupa multi ani de moto si muuulti km, modeland mereu in minte dupa fiecare excursie motocicleta ideala, ajungi la un prototip similar transalpului. Merge confortabil pe asfalt, accepta un offroad de bun simt, cara pasager si bagaje, consuma decent, e ieftina atat s-o cumperi cat si s-o menti in standarde, etc. Daca vrei sa fii primul in vreun concurs, nu vei alege transalpul decat daca concursul are tematica "2 ani si 100.000 km prin lume cu pasager si bagaje". Multe etape de viteza le vei pierde, multe etape de offroad le vei pierde, dar la sfarsitul "concursului" vei fi probabil pe primul loc, cu pasagerul cel mai fericit, cu cheltuielile cele mai mici, cu cele mai putine interventii in motor, cel mai fresh si mai extaziat "concurent", cel mai putin sifonat, etc.

Transalpul e iertator si supus; eu cred ca neincluderea lui de catre producator in gasca "celor mai" l-a facut atat de polivalent, pentru ca despre asta e vorba atunci cand mergi pe strada si nu la competitie!

Parerea mea :)

 

 

Frumoasa descriere!

Si ai si dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, frumos povestit. Si cred ca nu mi-ar strica o mobra care sa ma potoleasca putin pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un pinion de cuplaj pentru kilometraj .

Honda Transalp de 600 cmc

Are careva de vanzare sau stie unde as gasi asa ceva ?

 

ok, o mai spun a 10 oara si ma duc sa ma fac emo :( . la honda bikes... in jur de 80 de lei... alte surse... cam tot 80 de lei (asta daca e vorba de rotita aia de plastic alb din interiorul melcului cu dintii la 45 de grade) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o mai spun a 10 oara si ma duc sa ma fac emo :( . la honda bikes... in jur de 80 de lei... alte surse... cam tot 80 de lei (asta daca e vorba de rotita aia de plastic alb din interiorul melcului cu dintii la 45 de grade) :)

Da, de rotita aia e vorba

Honda bikes e la Bucuresti si Korben e la Arad, wtf???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de rotita aia e vorba

Honda bikes e la Bucuresti si Korben e la Arad, wtf???

 

Daca ai/aveti nevoie de luat ceva din Bucuresti te/va putem ajuta unu' de p-aci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai/aveti nevoie de luat ceva din Bucuresti te/va putem ajuta unu' de p-aci...

 

 

sigur ca da. cred ca trebuie seria de la sasiu si gasesc aia de la honda tot ce trebuie... iar de trimis la rada... gasim un curier... ce puii mei... banii sa-i trimiti tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...