Sari la conținut

Postări Recomandate

sigur ca da. cred ca trebuie seria de la sasiu si gasesc aia de la honda tot ce trebuie... iar de trimis la rada... gasim un curier... ce puii mei... banii sa-i trimiti tu :)

 

Salut,

Io stiam ca nu poti sa cumperi direct de la Honda Bikes decat prin distribuitori sau prin posta ... da' cred ca am inteles gresit.

Oricum ... TOCMAI am primit furca cu un jug intreg si sunt fericit! :( ... astept momentul de doua luni!

 

Sa fim sanatosi,(ca boala vine!)

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare:

In urma unui eveniment nefericit :crack: pe partea dreapta nu-mi mai merge turometrul :crack: ,

stie cine ce ar putea avea sau de trebuie verificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare:

In urma unui eveniment nefericit :crack: pe partea dreapta nu-mi mai merge turometrul :crack: ,

stie cine ce ar putea avea sau de trebuie verificat?

Verifica in primul rand toate mufele cablurilor care duc spre bord. Firul care duce la turometru cred ca are o mufa separata, mica. E un fir negru, daca nu ma insel...

Daca nu e de-acolo, verifica mufele care ies din CDI-uri.(le bagi si le scoti)(cu motorul oprit fara contact) Responsabil cu turometrul este cel din stanga (cum stai calare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare:

In urma unui eveniment nefericit :crack: pe partea dreapta nu-mi mai merge turometrul :crack: ,

stie cine ce ar putea avea sau de trebuie verificat?

Desfa carena carena stanga si plasticul de la bord, si o sa observi in partea stanga( cum stai la ghidon ) o grupare de mufe, cred in jur de 3, parca prima mufa din partea stanga e cea de la turometru. Misca de ea sau in cazul in care este scoasa, bag-o la loc :crack:

 

Exact asta am patit eu acum cateva zile... am alergat pe soselele neasfaltate ale patriei cu viteza destul de mare, si mi-a sarit mufa din loc, am observat necazul undeva pe drum, si am remediat-o in garaj.

 

Acum vad ca nu imi mai merge vitezometrul... dar asta cred ca are legatura cu melcul sau cablu de kilometraj... aici nu am mai desfacut vreodata, insa o sa fac si asta :agree: ceva sfaturi careva?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vad ca nu imi mai merge vitezometrul... dar asta cred ca are legatura cu melcul sau cablu de kilometraj... aici nu am mai desfacut vreodata, insa o sa fac si asta :crack: ceva sfaturi careva?

 

Numai bine!

Cred ca in jumatate din topicul asta este scris despre rotita melcata de plastic de la roata care se buleste si nu mai merge kilometrajul! :crack:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e.

le voi schimba pe amindoua, probabil voi pune noi.

Daca schimbi discurile, atunci trebuie sa pui placute de la acelasi producator de ex.: disc MST201, 256MM Lucas 112,95 Euro si placute tot Lucas cca. 30€. Sau de inox de la Braking cu placute tot de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi discurile, atunci trebuie sa pui placute de la acelasi producator de ex.: disc MST201, 256MM Lucas 112,95 Euro si placute tot Lucas cca. 30€. Sau de inox de la Braking cu placute tot de la ei.

 

 

wow, si de unde stiu ce discuri am ca sa imi cumpar placute numai de la producatorul ala? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, si de unde stiu ce discuri am ca sa imi cumpar placute numai de la producatorul ala? :crack:

In primul rind vezi daca ai de inox sau de fonta, verifici cu un magnet. Daca ai de fonta atunci pui placute organice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind vezi daca ai de inox sau de fonta, verifici cu un magnet. Daca ai de fonta atunci pui placute organice.

Magnetul atrage si inoxul si fonta.. :)

Eu nu inteleg cum de atata treaba aveti de nu mai stiti ce sa faceti... cautati probleme acolo unde exsita. Chiar asa mult conteaza cine-a produs discu', cine-a produs placutza... serios, voi chiar nu aveti ce face. Odata ce franeaza, franeaza, la ce (cuvant abject) mai conteaza? Ca una se uzeaza in 20000km si alta in 19999?? Ca scartaie sau nu scartaie?

TA-ul meu are 76000km si nu i-a schimbat nimeni discurile de frana, inca sunt bune, si nici nu cred ca o sa le schimb vreodata...franeaza foarte bine.

Cand am luat motocicleta m-am gandit ca ar trebui sa cumpar discuri de frana noi, ca pareau uzate, m-am dus la magazin si cand a auzit ala ca vreau sa cumpar discuri noi la TA s-a uitat perplex la mine si mi-a zis (el) ca pur si simplu nu se merita, sunt prea scumpe...De banii aia poti repara ceva mult mai important la motor.

Nu-mi spuneti ca frana e esentiala pentru securitate, normal ca este... dar: Frana iti poate pune probleme serioase atunci cand nu exista, cand nu mai functioneaza deloc, lucru care se poate intampla atunci cand se defecteaza brusc, in mers. Ce se poate intampla cel mai grav, in mers incat sa ramai fara frane? Sa se sparga furtunele de lichid si sa nu mai ai presiune in sistem, nu? Atat. Ce legatura are asta cu placutele? Cu discul? Oricat de proasta ar fi o placuta, se poate dizolva sau topi in mers? Se poate evapora discul instant in mers? NU!

Atunci va rog sa nu mai bateti apa in piua aiurea cu frane si discuri in sus si-n jos!

 

Si baiatul cu discul indoit: schimba-l numai pe cel indoit si gata! Daca celalalt e bun, ce rost are sa-l schimbi?

Daca eu la mototcicleta mea ma apuca dracii intr-o zi si f_t trei ciocane sanatoase din greseala peste un disc, se indoaie si celalalt?

 

Nu inteleg de ce dati sfaturi de parca am fi toti miliardari si ne-am permite sa luam piese OEM la cel mai mic defect. Daca eram miliardari ne luam toti motociclete noi si ne tineam motoarele numai in service-uri scumpe si nu mai pierdeam vremea cerand sfaturi pe forumuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si baiatul cu discul indoit: schimba-l numai pe cel indoit si gata! Daca celalalt e bun, ce rost are sa-l schimbi?

Daca eu la mototcicleta mea ma apuca dracii intr-o zi si f_t trei ciocane sanatoase din greseala peste un disc, se indoaie si celalalt?

 

Nu inteleg de ce dati sfaturi de parca am fi toti miliardari si ne-am permite sa luam piese OEM la cel mai mic defect. Daca eram miliardari ne luam toti motociclete noi si ne tineam motoarele numai in service-uri scumpe si nu mai pierdeam vremea cerand sfaturi pe forumuri!

 

:))

Eu zic ca daca ai un disc mai gros si unul mai subtire ... cel subtire o sa se incalzeasca mai repede si indicele de frecare pe acel disc e mai mic ... prin urmare pe acea parte de roata o sa ai frana mai slaba si cauciucul o sa se distruga muuuult mai mult. (glumesc)

 

Ieri am schimbat uleiul in furca cu 10w ... dupa cum se comporta acum la franari schimbatul uleiului in furca ar fi prima operatie pe care as face-o la transalp. Cu doar 40 lei (1L Motul 10w Fork oil) scapi de acel "infundat in telescoape" la franari bruste.

 

Plimbari placute,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam ieri de melcul de kilometraj de la furca fata, stiti cat costa? 130 Ron, si nu am gasit decat OE, e incredibil cat poate costa un plastic idiot... scuzati-mi limbajul...

Oare cat are fabrica adaos 1000001% ? probabil :)

 

Am comandat, pt ca pur si simplu nu am avut de ales...

Cei care au avut de schimbat melcul, cat ati platit pt el? + termenul de livrare este de 7 zile LUCRATOARE.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam ieri de melcul de kilometraj de la furca fata, stiti cat costa? 130 Ron, si nu am gasit decat OE, e incredibil cat poate costa un plastic idiot... scuzati-mi limbajul...

Oare cat are fabrica adaos 1000001% ? probabil :)

 

Am comandat, pt ca pur si simplu nu am avut de ales...

Cei care au avut de schimbat melcul, cat ati platit pt el? + termenul de livrare este de 7 zile LUCRATOARE.

 

Numai bine!

 

Salut,

Parca pe mine m-au taxat 85ron. Ai comandat la honda bucuresti?

Zice cineva pe aici ca s-ar potrivi cel de xr600 parca care ar fi din metal. ... n-am idee daca atunci nu o sa se beleasca mecanismul de dupa el, cel care transmite miscarea rotii in cablul de kilometraj si cred ca ala e mai scump.

Mai cred ca chestia aia de metal se poate face la strung foarte exact cu pretul a doua beri :P

A ... tot de pe forumuri citite era importanta vaselina pusa pe el ...sa fie siliconica pentru ca cu celelalte exista riscul sa fie mult mai vascoase la frig sau sa atace plasticul ala scump.

:)

Iti inteleg frustrarea legata de preturile practicate de cei de la Honda Bucuresti ca de altfel aproape toate chestiile care ajung in tara. Dupa ce am iesit in decor si am cerut preturi pentru o mare parte din piesele din partea anterioara la moto ... 4500 eu ...am resimtit acel sentiment de implinire de om care traieste in Romania ... unde salariile sunt mult sub nivelul altor tari cu economie medie insa unde preturile in general sunt cu mult mai mari decat intr-o tara dezvoltata. Poate diferenta de pret in sus este data de calitatea serviciilor ... insa am "o dubie" mare ca ar fi asa.

Nu o sa inteleg niciodata cum jugul inferior de la Honda Bucuresti era 500 de eu si un pret din Anglia (Wemoto cred) era 200 de lire. Eu stiu ca lira este mult mai puternica ... insa da-o dracu de treaba.

 

Spor si sa fim noi sanatosi,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mai supun atentiei cateva randuri :)

 

Ce sa spun de mica calatorie, extraordinara. In vacanta-concediu Paste - 1 Mai, mi-am luat liber toata saptamana si desi era duminica, prima zi de Paste, am luat un prieten cu un Freewind si ne-am pus pe balaurit partea sudica a Romaniei. Dupa o pauza la ALBENA, unde ne-am intalnit cu un prieten, am luat-o de la Vama Veche paralel cu granita Bulgariei pana la OSTROV si de acolo paralel cu Dunarea pana la iesirea ei din Romania aproape de Moldova Noua. Intr-adevar frumoasa tara avem, iar partea aceasta sudica nu o frecventasem deloc. BAC-ul, Adamclisi-ul, cetatea, manastirea, multitudinea de hectare de vita din zona sunt numai putine din cate minunatii are tara asta sa ne arate. Iar de la Portile de fier in sus....priceless, colegul de drum declarand ca este mai frumos decat Transfagarasanul, eu unul le pun pe acelasi loc.

 

Acum sa revenim si la lucruri mai putin placute, am avut acum o saptmana un "eveniment" care l-a avut ca actor principal pe "nu te-am vazut, ma jur!!".

 

In urma acestui eveniment am scapat numai cu o contuzie la mana stanga si ma consider norocos, l-am scapat de penal pe ala, dar uite ca nu stiam atunci pe moment, ca daca devizu depaseste valoare din catalog de la asigurator, trebe sa o iau in brate si sa ma descurc. Azi la primul calcul cu piese originale, lucrarea ar fi evaluata la 1500 OIRO. Daca valoarea la asigurator e mai mica, trebuie sa ma descurc cu 75% sa o repar.

 

In concluzie, insir niste piese de care as avea nevoie si sa vedem daca are careva:

- Carena fata (stanga e cam mucita, cea din fata are crapaturi calumea iar cea din dreapta numai o crapatura mica jos - sper sa o pot face, o sa citesc mai inapoi in topicul asta ca stiu ca unul s-a apucat sa o faca singur si i-a iesit)

- cel mai dureros, radiator stanga (din profil are forma de S) - nu poate fi lipit, deci imi trebuie unul second. Aveti idee daca se potriveste de la alte modele i.e. Hornet, africana...

- oglinda stanga

- plasticul din dreapta care acopera toba - carnea spate i-o zice?

- restul se indreapta - scarite, schimbator viteze, maneta ambreiaj, scarite spate...

 

Orice ajutor este bine venit. Date despre motor: TA din '97 rosu, 47.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...

Voi cauta un atelier serios de strungarie si o sa dau comanda sa-mi faca 50, nu, 100 de melci pentru kilometraj

Ce naiba are de se strica la toata lumea?

Ce trebuie facut si nu stim noi ca trebuie facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...

Voi cauta un atelier serios de strungarie si o sa dau comanda sa-mi faca 50, nu, 100 de melci pentru kilometraj

Ce naiba are de se strica la toata lumea?

Ce trebuie facut si nu stim noi ca trebuie facut?

 

 

Si mie mi-a murit melcu si nu e vorba de bani ci de principiu ... cum dreq sa dai ~100RON pe o bucatica infima de plastic? Honda RO e cu capu nene!

 

Sunt perfect de acord cu voi... e bataie de joc, si cam pt toate piesel originale e astfel.

Eu ma gandesc sa imi fac cat de curand un melc metalic, dar discutam cu un prieten zilele astea, oare nu o sa se auda un zgomot metalic daca e inlocuit cel original de plastic?

 

Sau pot sa imi spun mai pragmatic, si cui naibii ii pasa? pt un pic de foshnet, cred ca merita sa dau 10 ron pt o piesa metalica ce ma va tine 100.000 km, nu?

Sau o fac din aluminiu, dur-aluminiu, si cu atat mai bine :)

 

Vreau sa imi aprob oficial dezacordul meu fata de pretul pieselor practicate de cate Honda Romania, poate apuca si ei sa citeasca topicul cu hinda transalp si sa dea peste melcul meu :P

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru suportul primit, de cand am postat threadu de mai sus au curs shiroi vestile bune, chiar am primit oferta pt un radiator super ieftin, iar carenele mi le da cineva MOKA..........ce bine ar fi sunat, se pare ca transalpistii nu sunt chiar asa de uniti cum speram, din partea forum-ului moka sprijin, daca tot voi sunteti si pe transalp.ro atunci pot sa imi sterg contul si de acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru suportul primit, de cand am postat threadu de mai sus au curs shiroi vestile bune, chiar am primit oferta pt un radiator super ieftin, iar carenele mi le da cineva MOKA..........ce bine ar fi sunat, se pare ca transalpistii nu sunt chiar asa de uniti cum speram, din partea forum-ului moka sprijin, daca tot voi sunteti si pe transalp.ro atunci pot sa imi sterg contul si de acolo :)

 

?

Nu cred ca am inteles mesajul ... sau ma rog ... prefer sa nu inteleg. ... sau daca inteleg prefer sa gandesc ca te grabesti.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...