Sari la conținut

Postări Recomandate

Puteti sa veniti cand vreti, numai de MotoGP nu, ca sar preturile in aer la cazare, de zici ca nu e adevarat... Toate motelurile si pensiunile au preturi speciale (de 3, 4 ori mai mari decat normal) in acea perioada..

 

Azi m-a pus dracu' sau m-a mancat undeva... sa fac reglajul jocului la supape... ca tot ma uitam prin manualul Haynes, si-am calculat eu asa ca parca de anul trecut nu m-am uitat la ele, deci s-au cam facut timpul si kilometri sa ma apuc.

Un singur lucru nu-mi place in tara asta in afara de limba: vremea. Vremea te tampeste! Acum e soare.. zici ca gata poti sa mergi in la plaja, acum f_te o ploaie de zici ca vine potopul, in 10 minute e soare din nou, dupa jumatate de ora iar ploua sau bate vantul de zici de zici ca zboara casele. De exemplu, asta toamna a fost o zi in care pe la 9 dimineata era soare si caldut, pe la 11 a inceput ploaia, la 12 s-a transformat in ninsoare, la 13 era zapada, viscol si troiene... pe la 16 s-a topit tot iar pe seara a iesit soarele si s-a uscat tot... :P

Daa.. cam de genul asta de vreme am avut eu parte azi cand mi-a tunat sa reglez jocuri la supape. Baga sculele, scoate sculele, acopera motocicleta, descopera motocicleta..

In fine, operatiunea e simpla, am gasit, ciudat, distante mai mici o idee decat scrie cartea si le-am reglat ca atare, mi-am adus aminte si de ce spunea nenea Deti: "oricand e mai bine sa fie jocul usor mai mare decat mai mic"..

Bonus, ca sa fie totul in stilul meu (nu poti sa repari ceva fara sa strici altceva) (macar de-as fi reparat ceva.. :blbl: ), la incheierea operatiunii am descoperit ca am miscat cumva teava de apa care intra in cilindrul din fata si pe langa ea frumos a inceput sa picure antigel.. :angryfire: .. Ce pot sa fac, decat sa desfac sa vad ce are, de ce naiba curge. Am desfacut, am pus olita de noapte sub motor, curs o tona de antigel.. Acolo nu are decat un nenorocit de O-ring care a imbatranit si saracul si-a perdut veleitatile de a izola o teava intr-o gaura.

Daaaa..., a mai tras o ploaie la fix cat sa-mi faca raportul mai mare de 50% apa/glycerin glycol in oala de noapte pe post de recipient temporar, intre timp eu am mai tras o tigara in masina la adapost dar n-am apucat sa o termin ca a iesit iar soarele..

Am scormonit toate cutiile si pungile si gentile mele cu zdranganele in cautarea disperata a unui semering similar cu cel bulit... nimic, (de obicei adun toate prostiile cu gandul ca mi-or trebui candva - de data asta nu am avut noroc). C_catul asta arata exact ca unul din ala pe care il are ober-tie-ul de la chiuveta in partea de sus, dupa filet. Am rezolvat temporar problema cu niste banda de teflon pe teava si indesat cu tot cu o-ring in gaura, strans surub la loc - uraaa! nu mai curge! Am pus antigelul + apa de ploaie la loc in motor, cu ocazia asta am descoperit ca are un gust oribil (nu incercati, chiar e oribil) si am montat toate plasticile la loc.

Diferente in functionare? Nici una. Maybe vreun efect placebo.

Deci am pe lista - semering de la vreun fero-metal, sau chiar doua sa-l schimb si pe celalalt cilindru, antigel moto fifti fifti.

Morala: daca va apucati de reglat joc la supape incercati sa fiti intr-un garaj si ganditi-va daca chiar e cazul sa o faceti sau e doar un moft si in plus incercati sa aveti nervi de fier si degete de chirurg..

Molto bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente in functionare? Nici una. Maybe vreun efect placebo.

Diferențele nu ai cum să le simți, dacă ajugi să simți diferențe de la reglajul tacheților atunci e bai

 

În altă ordine de idei, poate cineva să-mi zică codul rulmenților de la juguri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt pe ultima suta de metri de achizitia unui transalp 1999 de 600. Arata impecabil si merge foarte bine, e la 24k km si nu stiu unde a fost tinut ca arata ca nou. :angryfire:

 

Am cateva intrebari daca ma puteti ajuta:

1. cand merg cu el, simt orice denivelare din drum, e foarte fina suspensia, in special simt in ghidon. Daca schimb uleiul si pun ceva mai gros se va face mai dura suspensia?

2. ghidonul la mine sta prins de furca prin ceva garnitura de cauciuc, astfel nu e rigid, e mobil putin (ma gandesc ca e pt confort, sa mai reduca din vibratii). Asta e prinderea normala?

3. ce tankbag recomandati?

 

Am si un ktm lc4 , incomparabile motociclete, fiecare are ce trebuie :P

 

Salut!

Dani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt pe ultima suta de metri de achizitia unui transalp 1999 de 600. Arata impecabil si merge foarte bine, e la 24k km si nu stiu unde a fost tinut ca arata ca nou. :angryfire:

 

Am cateva intrebari daca ma puteti ajuta:

1. cand merg cu el, simt orice denivelare din drum, e foarte fina suspensia, in special simt in ghidon. Daca schimb uleiul si pun ceva mai gros se va face mai dura suspensia?

2. ghidonul la mine sta prins de furca prin ceva garnitura de cauciuc, astfel nu e rigid, e mobil putin (ma gandesc ca e pt confort, sa mai reduca din vibratii). Asta e prinderea normala?

3. ce tankbag recomandati?

 

Am si un ktm lc4 , incomparabile motociclete, fiecare are ce trebuie :blbl:

 

Salut!

Dani

 

 

Salut,

Ma bag si eu in seama:

 

1. daca pui ulei mai gros o sa simti denivelarile si mai tare in brate. eu am pus 10w ca sa scap de efectul ala de afundare in telescoape la franari bruste insa e mai tare suspensia si se simt un pic mai tare denivelarile/gropile. fiecare cum se simte mai confortabil insa cu siguranta daca pui ulei mai gros efectul de amortizare o sa scada si o sa simti mai tare denivelarile decat acum

2. ghidonul este prins prin acele bucse de cauciuc intra-adevar pentru amortizarea vibratiilor din ghidon. nu am auzit de bucse ghidon uzate ...

3. eu folosesc un tankbag cu magneti. sunt utili la drum lung cand ai nevoie sa cari chestii. Cel mai bun e ala pe care o sa il cumperi. :P

 

 

Spor si sa te bucuri de motoreta,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci sper sa te ajuta asta:

Dimensiuni rulmenti jug(sus si jos) pt. Transalp PD06/10 si Africa Twin RD04/07:

tip rulment 3205 JS/26

diametru int. 26mm

diametru ext. 47mm

Inaltime 11,5mm

inaltime totala(cu tot cu inelul de etansare) 15,5mm

si daca tot desfaci se recomanda a se monta suplimentar niste Oring-uri de etansare.

post-28037-1215771806.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati, am gasit un nene din Austria care dezmembreaza o vacutza si o vinde pe E-bay.. Poate va trebuie ceva de-acolo.

Aici link:

http://search.ebay.com/_W0QQsassZtrollyxxl

Nu va apucati si licitati la roata fata, ca este a mea :angryfire: .

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci sper sa te ajuta asta:

Dimensiuni rulmenti jug(sus si jos) pt. Transalp PD06/10 si Africa Twin RD04/07:

tip rulment 3205 JS/26

diametru int. 26mm

diametru ext. 47mm

Inaltime 11,5mm

inaltime totala(cu tot cu inelul de etansare) 15,5mm

si daca tot desfaci se recomanda a se monta suplimentar niste Oring-uri de etansare.

nu e 3205 ci 32005 de fapt 32005/26. 26 e din cauza ca e un rulment atipic, standardul (32005) e 25 interior si 47 exterior si se gaseste cu 10 RON

Din pacate se pare ca va fi foarte greu sa-l gasesc. Totusi, nu am de gand sa dau 40 EUR pe pereche, codul de Louis e 10051209

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in randul lumii si am bagat in trusa de scule o drujba.

Sa vii cu drujba la Golomos in perioada 1-3 august

Ia si ulei cu tine, ca sa ungi lantul

Si acum, deoarece am lamurit-o cu drujba, spune-ne si noua ce e cu Transalpul... :baldy: :blink: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e 3205 ci 32005 de fapt 32005/26. 26 e din cauza ca e un rulment atipic, standardul (32005) e 25 interior si 47 exterior si se gaseste cu 10 RON

Din pacate se pare ca va fi foarte greu sa-l gasesc. Totusi, nu am de gand sa dau 40 EUR pe pereche, codul de Louis e 10051209

In primul rind SCUZE MAXIME! Am vrut doar sa vin cu un ajutor! Eu am postat doar ce am gasit in raport cu problema ta*! Daca informatiile sint eronate...dehh...sint tot de la transalpisti ca si noi, care se ajuta reciproc.

Sa stii ca sint tipul de biker din "garda veche": ce pot face singur, repar-surubaresc cu mare placere, iar ce presupune prea mult "risc" apelez la un "doctor", in care am incredere si poseda sculele necesare (si il ajut supraveghind-ul f. atent).

In speranta ca nu ma intelegi gresit, te sfatuiesc, ca atunci cind faci operatia de schimbare, sa ai la indemina toate sculele necesare, inclusiv un flex... dorn, ciocan, cheie inelara, etc. (bucsele nu o sa iasa f.usor).

Sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat! Eventual, poze!

* Daca stii asa de bine codurile... de ce ne mai bagi in probe!?

PS. Departe de mine intentia de fi fost rautacios!

post-28037-1216166496_thumb.jpg

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Daca stii asa de bine codurile... de ce ne mai bagi in probe!?

PS. Departe de mine intentia de fi fost rautacios!

Stai linistit, nici pe departe nu te consider rautacios

Stiu codurile ACUM, dupa 2 zile de sapaturi si injuraturi si umblat pe la magazine, Valentine

Cand am pus intrebarea prima data chiar ca habar nu aveam de coduri, dar din moment ce le-am aflat am considerat util sa la impartasesc cu voi :blink:

 

P.S. Daca listez rulmentii aia din poza oare nu merg la TA-ul meu? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat si eu pt. tine, prin Bucuresti si prin Berlin se pare ca este "pasare rara" acest rulment, si mi se pare si normal sa fie asa. Ar mai fi totusi o solutie, sa rectifici(cuiburile) pe strung si sa cimentezi...tind totusi sa cred ca te costa la final mai mult decit pe Madame Louise si cu rezultate indoielnice. Sa ne tii la curent cu ce ai reusit! Bafta si succes maxim! Si nu uita sa ne pui si noua un post cu ce ai reusit!

 

Am cautat si eu pt. tine, prin Bucuresti si prin Berlin se pare ca este "pasare rara" acest rulment, si mi se pare si normal sa fie asa. Ar mai fi totusi o solutie, sa rectifici(cuiburile) pe strung si sa cimentezi...tind totusi sa cred ca te costa la final mai mult decit pe Madame Louise si cu rezultate indoielnice. Sa ne tii la curent cu ce ai reusit! Bafta si succes maxim! Si nu uita sa ne pui si noua un post cu ce ai reusit!

de pe celalalt forum...modificari... singurul lucru cu care te pot sa te ajut este doar aripa fata de cross si originala Honda! Tot nu inteleg de ce vreti sa faceti din Mercedes Benz un Hammer!???

post-28037-1216254163_thumb.png

post-28037-1216254531_thumb.jpg

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat si eu pt. tine, prin Bucuresti si prin Berlin

Multumesc

Ar mai fi totusi o solutie, sa rectifici(cuiburile) pe strung si sa cimentezi...tind totusi sa cred ca te costa la final mai mult decit pe Madame Louise si cu rezultate indoielnice.

Evident

Se pare ca totusi cea mai buna solutie ramane Louis, fir-ar sa fie...

de pe celalalt forum...modificari... singurul lucru cu care te pot sa te ajut este doar aripa fata de cross si originala Honda! Tot nu inteleg de ce vreti sa faceti din Mercedes Benz un Hammer!???

Nu vreau sa fac modificari, cel putin eu, nu stiu de altii

Si apropos de modificari: imi place discul de frana la TA, ala din stanga, e urias, frate!! :lol:

Tot nu inteleg de ce vreti sa faceti din Mercedes Benz un Hammer!???

E Hummer

hammer inseamna in engleza "ciocan" :cheers: :lol:

 

P.S. Mai omule, dar tu nu ai ce face noaptea la 3 si 23 minute? :P de stai pe forum?

Sa inteleg ca te antrenezi pentru noptile albe de la intrunirea din 1-3 august? :kiss:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am schimbat placutele de frana si pe spate si pe fata, nu de alta dar trebuie sa ma duc la STK (ITP) luna asta. M-am ingrozit cand am vazut ca pe spate una din ele mai avea 1mm cred si ajungea la fier. Cele de pe fata erau asa si-asa, cam la jumatate din cele noi.

Am luat placute Nissin, ca de-astea am gasit in primul magazin (Nissin si vroiam de fapt :P), dar m-au rupt la bani, 95 euro pe 4 placute! :kiss:

Am schimbat si lichidul de racire, si-ala m-a spart, 13 euro /litru, Motul MotoCool Factory Line ... caca maca.. , la naiba cu antigelu ma-sii, banii astia i-am dat acu o luna pe 3L de ulei si filtru.

Scumpa viata de motociclist.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat placute Nissin, ca de-astea am gasit in primul magazin (Nissin si vroiam de fapt :lol:), dar m-au rupt la bani, 95 euro pe 4 placute!

Scumpa viata de motociclist.. :kiss:

Bogdane, nu iti va parea rau ca ai luat placute Nissin, pentru ca tot ansamblul de franare este Nissin e bine sa pui placutele adecvate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire :kiss: ?? :lol:

 

Daca o sa agreem impresiile legate de schimbare ... pe care le vei lasa intr-un post viitor.

:P

Cum e?

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire :kiss: ?? :lol:

 

Felicitari de achitie ! Si normal ca te asteptam.

 

PS: daca vrei sa-ti plimbi bivolita maine si poimaine uite AICI o propunere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nu am apucat sa ma dau ca lumea cu ea doar prin oras diverse treburi...WE asta ies catre Zarnesti.

 

Pe asfalt se tine mai bine ca TAul, nu am probleme cu dimensiunile, cred ca 2,5 ani pe scoala de Transalp si au spus cuvantul, este un pic mai grea la manevre in spatii mici si pe loc (duhhh) dar trage mult mai bine, cei 10 caluti in plus si 742 CC fac diferenta.

 

Sunt foarte incantat ca am gasit o accesorizata full, dar am si platit pentru asta. In principiu sunt foarte multumit pana acum, sa vedem la trasee de munte cum e :kiss:

 

Mi se pare o trecere fireasca mai ales ca un KTM 990 este f scump iar R1200 GS adventure este la fel de scum si mult mai greu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire :kiss: ?? :lol:

Bravooo! :lol: :P :cheers:

Daca vii si cu cineva care are Supertenere, e si mai bine

Cred ca la mine va fi urmatoarea miscare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea si multumiri celor care mi-au dat sfaturi

Sa rezolvat problema cu CDI-ul(sper).Am desfacut amandoua si le-am refacut toate lipitirile.FUNCTIONEAZA :crack:

Recomand acelasi procedeu celor ce au probleme.Ne vedem la intalnire.Aventura continua.

Editat de jakalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai reusit. Ai salvat o mana de bani..

 

Am o completare. Ale mele sunt decupate pe partea cu mufa, nu pe spate asa cum ai facut tu, si se desfac exact ca o cutie. Cablajul ramane atasat de partea din fata si tot spatele cu lipituri iese din cutie, sper ca intelegi cum.

Dar oricum nu conteaza cum, important este ca merg. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...