B.B. Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Puteti sa veniti cand vreti, numai de MotoGP nu, ca sar preturile in aer la cazare, de zici ca nu e adevarat... Toate motelurile si pensiunile au preturi speciale (de 3, 4 ori mai mari decat normal) in acea perioada.. Azi m-a pus dracu' sau m-a mancat undeva... sa fac reglajul jocului la supape... ca tot ma uitam prin manualul Haynes, si-am calculat eu asa ca parca de anul trecut nu m-am uitat la ele, deci s-au cam facut timpul si kilometri sa ma apuc. Un singur lucru nu-mi place in tara asta in afara de limba: vremea. Vremea te tampeste! Acum e soare.. zici ca gata poti sa mergi in la plaja, acum f_te o ploaie de zici ca vine potopul, in 10 minute e soare din nou, dupa jumatate de ora iar ploua sau bate vantul de zici de zici ca zboara casele. De exemplu, asta toamna a fost o zi in care pe la 9 dimineata era soare si caldut, pe la 11 a inceput ploaia, la 12 s-a transformat in ninsoare, la 13 era zapada, viscol si troiene... pe la 16 s-a topit tot iar pe seara a iesit soarele si s-a uscat tot... Daa.. cam de genul asta de vreme am avut eu parte azi cand mi-a tunat sa reglez jocuri la supape. Baga sculele, scoate sculele, acopera motocicleta, descopera motocicleta.. In fine, operatiunea e simpla, am gasit, ciudat, distante mai mici o idee decat scrie cartea si le-am reglat ca atare, mi-am adus aminte si de ce spunea nenea Deti: "oricand e mai bine sa fie jocul usor mai mare decat mai mic".. Bonus, ca sa fie totul in stilul meu (nu poti sa repari ceva fara sa strici altceva) (macar de-as fi reparat ceva.. ), la incheierea operatiunii am descoperit ca am miscat cumva teava de apa care intra in cilindrul din fata si pe langa ea frumos a inceput sa picure antigel.. .. Ce pot sa fac, decat sa desfac sa vad ce are, de ce naiba curge. Am desfacut, am pus olita de noapte sub motor, curs o tona de antigel.. Acolo nu are decat un nenorocit de O-ring care a imbatranit si saracul si-a perdut veleitatile de a izola o teava intr-o gaura. Daaaa..., a mai tras o ploaie la fix cat sa-mi faca raportul mai mare de 50% apa/glycerin glycol in oala de noapte pe post de recipient temporar, intre timp eu am mai tras o tigara in masina la adapost dar n-am apucat sa o termin ca a iesit iar soarele.. Am scormonit toate cutiile si pungile si gentile mele cu zdranganele in cautarea disperata a unui semering similar cu cel bulit... nimic, (de obicei adun toate prostiile cu gandul ca mi-or trebui candva - de data asta nu am avut noroc). C_catul asta arata exact ca unul din ala pe care il are ober-tie-ul de la chiuveta in partea de sus, dupa filet. Am rezolvat temporar problema cu niste banda de teflon pe teava si indesat cu tot cu o-ring in gaura, strans surub la loc - uraaa! nu mai curge! Am pus antigelul + apa de ploaie la loc in motor, cu ocazia asta am descoperit ca are un gust oribil (nu incercati, chiar e oribil) si am montat toate plasticile la loc. Diferente in functionare? Nici una. Maybe vreun efect placebo. Deci am pe lista - semering de la vreun fero-metal, sau chiar doua sa-l schimb si pe celalalt cilindru, antigel moto fifti fifti. Morala: daca va apucati de reglat joc la supape incercati sa fiti intr-un garaj si ganditi-va daca chiar e cazul sa o faceti sau e doar un moft si in plus incercati sa aveti nervi de fier si degete de chirurg.. Molto bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Diferente in functionare? Nici una. Maybe vreun efect placebo. Diferențele nu ai cum să le simți, dacă ajugi să simți diferențe de la reglajul tacheților atunci e bai În altă ordine de idei, poate cineva să-mi zică codul rulmenților de la juguri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Salut! Sunt pe ultima suta de metri de achizitia unui transalp 1999 de 600. Arata impecabil si merge foarte bine, e la 24k km si nu stiu unde a fost tinut ca arata ca nou. Am cateva intrebari daca ma puteti ajuta: 1. cand merg cu el, simt orice denivelare din drum, e foarte fina suspensia, in special simt in ghidon. Daca schimb uleiul si pun ceva mai gros se va face mai dura suspensia? 2. ghidonul la mine sta prins de furca prin ceva garnitura de cauciuc, astfel nu e rigid, e mobil putin (ma gandesc ca e pt confort, sa mai reduca din vibratii). Asta e prinderea normala? 3. ce tankbag recomandati? Am si un ktm lc4 , incomparabile motociclete, fiecare are ce trebuie Salut! Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Salut!Sunt pe ultima suta de metri de achizitia unui transalp 1999 de 600. Arata impecabil si merge foarte bine, e la 24k km si nu stiu unde a fost tinut ca arata ca nou. Am cateva intrebari daca ma puteti ajuta: 1. cand merg cu el, simt orice denivelare din drum, e foarte fina suspensia, in special simt in ghidon. Daca schimb uleiul si pun ceva mai gros se va face mai dura suspensia? 2. ghidonul la mine sta prins de furca prin ceva garnitura de cauciuc, astfel nu e rigid, e mobil putin (ma gandesc ca e pt confort, sa mai reduca din vibratii). Asta e prinderea normala? 3. ce tankbag recomandati? Am si un ktm lc4 , incomparabile motociclete, fiecare are ce trebuie Salut! Dani Salut, Ma bag si eu in seama: 1. daca pui ulei mai gros o sa simti denivelarile si mai tare in brate. eu am pus 10w ca sa scap de efectul ala de afundare in telescoape la franari bruste insa e mai tare suspensia si se simt un pic mai tare denivelarile/gropile. fiecare cum se simte mai confortabil insa cu siguranta daca pui ulei mai gros efectul de amortizare o sa scada si o sa simti mai tare denivelarile decat acum 2. ghidonul este prins prin acele bucse de cauciuc intra-adevar pentru amortizarea vibratiilor din ghidon. nu am auzit de bucse ghidon uzate ... 3. eu folosesc un tankbag cu magneti. sunt utili la drum lung cand ai nevoie sa cari chestii. Cel mai bun e ala pe care o sa il cumperi. Spor si sa te bucuri de motoreta, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Atunci sper sa te ajuta asta: Dimensiuni rulmenti jug(sus si jos) pt. Transalp PD06/10 si Africa Twin RD04/07: tip rulment 3205 JS/26 diametru int. 26mm diametru ext. 47mm Inaltime 11,5mm inaltime totala(cu tot cu inelul de etansare) 15,5mm si daca tot desfaci se recomanda a se monta suplimentar niste Oring-uri de etansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Baieti la intalnire ma primiti si cu Africana? ca ma despart de Fulga luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Uitati, am gasit un nene din Austria care dezmembreaza o vacutza si o vinde pe E-bay.. Poate va trebuie ceva de-acolo. Aici link: http://search.ebay.com/_W0QQsassZtrollyxxl Nu va apucati si licitati la roata fata, ca este a mea . Editat Iulie 11, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) Atunci sper sa te ajuta asta: Dimensiuni rulmenti jug(sus si jos) pt. Transalp PD06/10 si Africa Twin RD04/07: tip rulment 3205 JS/26 diametru int. 26mm diametru ext. 47mm Inaltime 11,5mm inaltime totala(cu tot cu inelul de etansare) 15,5mm si daca tot desfaci se recomanda a se monta suplimentar niste Oring-uri de etansare. nu e 3205 ci 32005 de fapt 32005/26. 26 e din cauza ca e un rulment atipic, standardul (32005) e 25 interior si 47 exterior si se gaseste cu 10 RON Din pacate se pare ca va fi foarte greu sa-l gasesc. Totusi, nu am de gand sa dau 40 EUR pe pereche, codul de Louis e 10051209 Editat Iulie 14, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Am intrat si eu in randul lumii si am bagat in trusa de scule o drujba. 2004, 9300km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Am intrat si eu in randul lumii si am bagat in trusa de scule o drujba. Sa vii cu drujba la Golomos in perioada 1-3 august Ia si ulei cu tine, ca sa ungi lantul Si acum, deoarece am lamurit-o cu drujba, spune-ne si noua ce e cu Transalpul... :blink: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) nu e 3205 ci 32005 de fapt 32005/26. 26 e din cauza ca e un rulment atipic, standardul (32005) e 25 interior si 47 exterior si se gaseste cu 10 RONDin pacate se pare ca va fi foarte greu sa-l gasesc. Totusi, nu am de gand sa dau 40 EUR pe pereche, codul de Louis e 10051209 In primul rind SCUZE MAXIME! Am vrut doar sa vin cu un ajutor! Eu am postat doar ce am gasit in raport cu problema ta*! Daca informatiile sint eronate...dehh...sint tot de la transalpisti ca si noi, care se ajuta reciproc. Sa stii ca sint tipul de biker din "garda veche": ce pot face singur, repar-surubaresc cu mare placere, iar ce presupune prea mult "risc" apelez la un "doctor", in care am incredere si poseda sculele necesare (si il ajut supraveghind-ul f. atent). In speranta ca nu ma intelegi gresit, te sfatuiesc, ca atunci cind faci operatia de schimbare, sa ai la indemina toate sculele necesare, inclusiv un flex... dorn, ciocan, cheie inelara, etc. (bucsele nu o sa iasa f.usor). Sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat! Eventual, poze! * Daca stii asa de bine codurile... de ce ne mai bagi in probe!? PS. Departe de mine intentia de fi fost rautacios! Editat Iulie 16, 2008 de valentin25de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 * Daca stii asa de bine codurile... de ce ne mai bagi in probe!?PS. Departe de mine intentia de fi fost rautacios! Stai linistit, nici pe departe nu te consider rautacios Stiu codurile ACUM, dupa 2 zile de sapaturi si injuraturi si umblat pe la magazine, Valentine Cand am pus intrebarea prima data chiar ca habar nu aveam de coduri, dar din moment ce le-am aflat am considerat util sa la impartasesc cu voi P.S. Daca listez rulmentii aia din poza oare nu merg la TA-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Am cautat si eu pt. tine, prin Bucuresti si prin Berlin se pare ca este "pasare rara" acest rulment, si mi se pare si normal sa fie asa. Ar mai fi totusi o solutie, sa rectifici(cuiburile) pe strung si sa cimentezi...tind totusi sa cred ca te costa la final mai mult decit pe Madame Louise si cu rezultate indoielnice. Sa ne tii la curent cu ce ai reusit! Bafta si succes maxim! Si nu uita sa ne pui si noua un post cu ce ai reusit! Am cautat si eu pt. tine, prin Bucuresti si prin Berlin se pare ca este "pasare rara" acest rulment, si mi se pare si normal sa fie asa. Ar mai fi totusi o solutie, sa rectifici(cuiburile) pe strung si sa cimentezi...tind totusi sa cred ca te costa la final mai mult decit pe Madame Louise si cu rezultate indoielnice. Sa ne tii la curent cu ce ai reusit! Bafta si succes maxim! Si nu uita sa ne pui si noua un post cu ce ai reusit! de pe celalalt forum...modificari... singurul lucru cu care te pot sa te ajut este doar aripa fata de cross si originala Honda! Tot nu inteleg de ce vreti sa faceti din Mercedes Benz un Hammer!??? Editat Iulie 17, 2008 de valentin25de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Am cautat si eu pt. tine, prin Bucuresti si prin Berlin Multumesc Ar mai fi totusi o solutie, sa rectifici(cuiburile) pe strung si sa cimentezi...tind totusi sa cred ca te costa la final mai mult decit pe Madame Louise si cu rezultate indoielnice. Evident Se pare ca totusi cea mai buna solutie ramane Louis, fir-ar sa fie... de pe celalalt forum...modificari... singurul lucru cu care te pot sa te ajut este doar aripa fata de cross si originala Honda! Tot nu inteleg de ce vreti sa faceti din Mercedes Benz un Hammer!??? Nu vreau sa fac modificari, cel putin eu, nu stiu de altii Si apropos de modificari: imi place discul de frana la TA, ala din stanga, e urias, frate!! Tot nu inteleg de ce vreti sa faceti din Mercedes Benz un Hammer!??? E Hummer hammer inseamna in engleza "ciocan" P.S. Mai omule, dar tu nu ai ce face noaptea la 3 si 23 minute? de stai pe forum? Sa inteleg ca te antrenezi pentru noptile albe de la intrunirea din 1-3 august? Editat Iulie 17, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Ieri mi-am schimbat placutele de frana si pe spate si pe fata, nu de alta dar trebuie sa ma duc la STK (ITP) luna asta. M-am ingrozit cand am vazut ca pe spate una din ele mai avea 1mm cred si ajungea la fier. Cele de pe fata erau asa si-asa, cam la jumatate din cele noi. Am luat placute Nissin, ca de-astea am gasit in primul magazin (Nissin si vroiam de fapt ), dar m-au rupt la bani, 95 euro pe 4 placute! Am schimbat si lichidul de racire, si-ala m-a spart, 13 euro /litru, Motul MotoCool Factory Line ... caca maca.. , la naiba cu antigelu ma-sii, banii astia i-am dat acu o luna pe 3L de ulei si filtru. Scumpa viata de motociclist.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Am luat placute Nissin, ca de-astea am gasit in primul magazin (Nissin si vroiam de fapt ), dar m-au rupt la bani, 95 euro pe 4 placute! Scumpa viata de motociclist.. Bogdane, nu iti va parea rau ca ai luat placute Nissin, pentru ca tot ansamblul de franare este Nissin e bine sa pui placutele adecvate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire ?? Daca o sa agreem impresiile legate de schimbare ... pe care le vei lasa intr-un post viitor. Cum e? Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire ?? Felicitari de achitie ! Si normal ca te asteptam. PS: daca vrei sa-ti plimbi bivolita maine si poimaine uite AICI o propunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Mai nu am apucat sa ma dau ca lumea cu ea doar prin oras diverse treburi...WE asta ies catre Zarnesti. Pe asfalt se tine mai bine ca TAul, nu am probleme cu dimensiunile, cred ca 2,5 ani pe scoala de Transalp si au spus cuvantul, este un pic mai grea la manevre in spatii mici si pe loc (duhhh) dar trage mult mai bine, cei 10 caluti in plus si 742 CC fac diferenta. Sunt foarte incantat ca am gasit o accesorizata full, dar am si platit pentru asta. In principiu sunt foarte multumit pana acum, sa vedem la trasee de munte cum e Mi se pare o trecere fireasca mai ales ca un KTM 990 este f scump iar R1200 GS adventure este la fel de scum si mult mai greu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Baieti am schimbat vaca pe o bivolitza. Ma mai primiti la intalnire ?? Bravooo! Daca vii si cu cineva care are Supertenere, e si mai bine Cred ca la mine va fi urmatoarea miscare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Tradatorilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Tradatorilor! N am bani de 2 ca nu as fi dat TAul......voiam sa ma mai antrenez pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) Salutare la toata lumea si multumiri celor care mi-au dat sfaturi Sa rezolvat problema cu CDI-ul(sper).Am desfacut amandoua si le-am refacut toate lipitirile.FUNCTIONEAZA Recomand acelasi procedeu celor ce au probleme.Ne vedem la intalnire.Aventura continua. Editat Iulie 20, 2008 de jakalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Ma bucur ca ai reusit. Ai salvat o mana de bani.. Am o completare. Ale mele sunt decupate pe partea cu mufa, nu pe spate asa cum ai facut tu, si se desfac exact ca o cutie. Cablajul ramane atasat de partea din fata si tot spatele cu lipituri iese din cutie, sper ca intelegi cum. Dar oricum nu conteaza cum, important este ca merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.