Korben Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Gata, nu mai vrea sa porneasca. Caraie la pornire undeva sub sa, in partea dreapta cam pe unde e bateria. Doar fin'că mi-e lene să caut unde am mai scris despre asta, Âşi doar pentru că relația noastră e specială, îți zic să verifici nivelul în baterie Iei matale o tubulară de 10 Âşi desfaci Âşurubul care ține semicarena din dreapta de sub Âşa Atenție mare la extragerea semicarenei, să nu rupi cele 2 urechiuÂşe de prindere. Acolo e acumulatorul La montare pune puțin săpun lichid pe urechiuÂşe Âşi pe bucÂşele de cauciuc în care intră, să nu se rupă. ÂŞurubul trebuie strâns cu simț, altfel crapă carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Gata, nu mai vrea sa porneasca. Caraie la pornire undeva sub sa, in partea dreapta cam pe unde e bateria. Tocmai ti-a murit bateria... Urc-o pe un deal si da-i drumul la vale. Asta i-am facut eu ieri... am pus benzina, platit, manusi, casca... contact... crrrrrr... again.. crrr ... Noroc ca benzinaria era in varful dealului ... contact, ambreiaj, treapta 1.. prins un pic viteza... eliberat mbreiaj o rotire scurta de articulatie... vruuummmm. Gata. Plimb-o drum intins 20-30 de km sa incarce sau pune-o la un redresor (ori cumpara una noua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Aceeasi problema de Transalp PD06 CDI .Daca are careva la un pret rezon o bucata chiar si reparata astept un contact.Daca nu IGNITECH Cehia. vhara68@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 vand 2 perechi de placute de frana LUCAS MCB669 cod louis 10044929 bune pentru fata la : HONDA XL 600 V TRANS. (PD10) HONDA XL650V TRANSALP (RD10) HONDA TRX 450 R (TRX-450R) HONDA XRV 750 (RD07) KAWASAKI KLX 250 (KLX250E2) KAWASAKI KLX 650 (LX650C) SUZUKI DR-Z 400 S (DRZ400S) SUZUKI DR 650 SE/SEU (SP46B) pret 100lei/perechea ym naelaurentiu tel 0723614021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Daca ii cineva din partea de Vest a tarii, pe langa asta mai ii si tentat de o plimbare de 2-3 zile , si anume: Obiective - Cheile Galbenei , Groapa Ruginoasa , Vf. Bihor 1849 m , Pestera/Ghetarul Scarisoara ... etc! Sa intre AICI! pentru mai multe detalii referitoare la aceasta tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Poze de la ITT2009, Bischofsmais, Germany: http://picasaweb.google.com/otommaniac/ITT...feat=directlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Poze de la ITT2009, Bischofsmais, Germany: Bravo, băieți! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Poze de la ITT2009, Bischofsmais, Germany: http://picasaweb.google.com/otommaniac/ITT...feat=directlink Ce fain ii sa vezi atatea la un loc Felicitari pentru tura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ce fain ii sa vezi atatea la un loc Felicitari pentru tura ! DA, multumim mult, dar am fi putut fi mai multi. 1000km nu e un capat de lume, iar banii chiar au meritat cu varf si indesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pentru cine e pasionat de motoare de TA varianta porno. http://picasaweb.google.com/otommaniac/Mot...feat=directlink Cauza: consum exagerat de ulei la mers forjat, stil propriu si inconfundabil. Gasit - segmenti uzati peste limita admisa care e 0,5mm distanta intre capete. Semeringuri supape muci. Nota: motor din 1987 cu 82500km. Urmeaza gasirea banilor si schimbarea peselor uzate. Revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Poze de la ITT2009, Bischofsmais, Germany: http://picasaweb.google.com/otommaniac/ITT...feat=directlink excelenta tura, bravo bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Multumim mult, a fost intr-adevar o experienta pe cinste. Am povestit pe scurt ce am facut acolo pe transalp.ro... Are cineva idee de unde se pot cumpara segmenti de TA la un pret mai mic decat 50e setul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Pentru cine e pasionat de motoare de TA varianta porno. http://picasaweb.google.com/otommaniac/Mot...feat=directlink Cauza: consum exagerat de ulei la mers forjat, stil propriu si inconfundabil. Gasit - segmenti uzati peste limita admisa care e 0,5mm distanta intre capete. Semeringuri supape muci. Nota: motor din 1987 cu 82500km. Urmeaza gasirea banilor si schimbarea peselor uzate. Revin. bogdane, dar parca intentionai sa-ti iei un motor 650 si sa-l schimbi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) bogdane, dar parca intentionai sa-ti iei un motor 650 si sa-l schimbi... Da, dar am facut calculelele si iese cam 1/2 reparatia din costul cumpararii altui motor. Chiar 1/3. Asa macar stiu macar ca am pus piese noi. Avantajul mare este ca fac eu toata treaba si nu mai platesc si manopera. Si imi si place. Daca mai schimb si lanturile de distributie pot spune ca am motor nou. cilindrii sunt la cota de fabrica, adica 75 in cap, cutia functioneaza perfect, ambreiajul e in limitele admise, axul cu came exact ca in manual, culbutorii neuzati.. Editat Mai 30, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Salut, De vanzare: crashbar carene HEPCO&BECKER TA650 Pret louis: art. 10023366 - > 194 EU Eu am dat pe el 140 eu Il dau la 120 EU Este nou, nemontat din motive technice la motorul meu PS ... sau il pot da la schimb pe un far de TA650 + diferenta!!! Salutari, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Astazi de dimineata stand la semafor, opreste langa mine un baiat cu un F650 galben si zice "hai sa vezi ce problema am cu asta". Trage de ghidon stanga maxim si i se opreste motorul. Mda, ciudata faza. Nu apuc sa procesez bine si un taximetrist care se uita la noi imi zice "vezi ca ai o problema acolo..." si-mi arata cu degetul undeva sub mine. Ma uit si vad o portiune cat palma cu lichid de racire ce se scurgea din motorul meu. Cum nu mai aveam mult pana la birou, o tai repede mergand mai subturat si o pun pe cric. M-am holbat pe la toate alea. Radiator uscat, nu pare sa fi curs nimic din el. Furtune uscate, nivel de lichid aproape de maxim. Indicatorul de temperatura a stat tot drumul la jumatate, iar cand trecea spre dreapta cu 1 mm. imediat intra ventilatorul. Deci termocupla isi face treaba. A trecut mai bine de o ora de cand am parcat-o si nu vad sa fi curs ceva din ea pana acum. Editat Iunie 3, 2009 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Astazi de dimineata stand la semafor, opreste langa mine un baiat cu un F650 galben si zice "hai sa vezi ce problema am cu asta".Trage de ghidon stanga maxim si i se opreste motorul. Mda, ciudata faza. Nu apuc sa procesez bine si un taximetrist care se uita la noi imi zice "vezi ca ai o problema acolo..." si-mi arata cu degetul undeva sub mine. Ma uit si vad o portiune cat palma cu lichid de racire ce se scurgea din motorul meu. Cum nu mai aveam mult pana la birou, o tai repede mergand mai subturat si o pun pe cric. M-am holbat pe la toate alea. Radiator uscat, nu pare sa fi curs nimic din el. Furtune uscate, nivel de lichid aproape de maxim. Indicatorul de temperatura a stat tot drumul la jumatate, iar cand trecea spre dreapta cu 1 mm. imediat intra ventilatorul. Deci termocupla isi face treaba. A trecut mai bine de o ora de cand am parcat-o si nu vad sa fi curs ceva din ea pana acum. La faza cu opritul motorului la BWM cand trage de ghidon , ii bai cu filerele de la contact. Chiar asta a mai patit un prieten zilele astea! Si la tine poate s-a scurs din baterie ... da nu prea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Nu cred ca din baterie deoarece cantitatea era destul de mare iar lichidul era de culoare albastra, deci clar lichid de racire. Intr-o ora o duc la doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Nu cred ca din baterie deoarece cantitatea era destul de mare iar lichidul era de culoare albastra, deci clar lichid de racire.Intr-o ora o duc la doctor. Insanatosire grabnica Sa se faca bine cat mai repede ! Sa nu fie vorba de gripa porcina , daca ii curge nasu , are febra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Indicatorul de temperatura a stat tot drumul la jumatate, iar cand trecea spre dreapta cu 1 mm. imediat intra ventilatorul. Deci termocupla isi face treaba. Măi frate, dar sunt călduri tropicale în BucureÂşti? Dimineața pe răcoare porneÂşte ventilatorul??? Nu cred că e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Măi frate, dar sunt călduri tropicale în BucureÂşti?Dimineața pe răcoare porneÂşte ventilatorul??? Nu cred că e OK La traficul din Bucuresti ... nu m-ar mira sa ii porneasca ventilatorul. Paca vad ca sta mai mult pe la semafoare si merge cu a 1-a , a 2-a. Nu face asa mult temperatura de afara , acuma cand am fost pe drumu ala in sus spre Vf. Bihor la fiecare dintre noi a pornit ventilatorul ... mergeam doar cu a 1-a , a 2-a. Si erau afar 2 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Poate era balta de la altcineva. Antigelul cand curge... curge. Si aia cu bmw-ul e de la fire. Si nu, nu e normal sa porneasca ventilatorul pe vremea asta decat: ai venit forjat cu 130 pe autostrada si apoi intri in oras si stai la vreo 3 semafoare consecutive de 40sec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irattila Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Salut. Am de vanzare oglinzi originale pt Transalp. Pret 150 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Ha, pai nu stiti cum se circula in Bucuresti. Bagi 1-a, a 2-a, faci 20m si te opresti. Astepti 3-4 minute dupa care reiei ciclul. In conditiile astea eu cred ca e normal sa mearga ventilatorul in draci. Nici nu prea apuc sa-i dau a 3-a decat foarte foarte rar si pe portiuni de maxim 2-300m., iar pana la birou am peste 30 de semafoare. Am capatat curaj si ma mai strecor si printre coloanele de masini, dar asta nu ajuta cu nimic racirea. Poate era balta de la altcineva. Antigelul cand curge... curge. Sa stii ca asta poate fi o explicatie pentru ca era suspect de uscat chiar si scutul motorului. Sa vad ce mai zice si mecanicul in seara asta cand o sa ma duc sa o iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Salutare! Numele meu este Marian. Mi-am luat A-ul pe 27 Mai 2009. Tot pe 27 Mai mi-am luat un TA. So...sunt incepator. Azi mi-am dus mobra in service pt schimbat si reglat diverse si o iau vineri. Intrebarea este: ne facem un grup pt plimbari de weekend impreuna? Pt inceput scurte si soft caci sunt incepator...dar mai incolo...cine stie? Am pus intrebarea pt ca al meu cumnat are o Yamaha Fazer de vreo doi ani si nu cred ca am sanse sa intru in grupul din care face el parte. Astept propuneri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.