manu25ro Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Am sa va rog sa postati cauzele accidentelor grave,de orice natura ar fi ele de ex: -liniile de tranvai-pericol public -vopseaua de la marcajele rutiere-alunecoasa -asfaltare in trepte -lipsa castii -lipsa echipamentului de protectie -asa zisa spalare a asfaltului de catre primarii -soferii needucati si neatenti -lipsa unei campanii serioase de prevenire a accidentelor moto -motociclete cu sistem de franare defect -LIPSA DE EXPERIENTA a conducatorului moto(nu oricine are motocicleta poate sa o si conduca) ........... Sunt o multitudine de cauze,asa ca am sa va rog sa postati scurt si cat mai la obiect si poate impartasind cu totii din experienta noastra,poate vom invata ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Principala cauza a accidenteleor grave de motocicleta ar fi mersul pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 cred ca principalele cauze de deces sunt :- alcoolul la volan (ghidoane_ - oboseala - neatentia - nerespectarea semnalelor rutiere - TERIBILIZMUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Cum bine s-a spus mai sus TERIBILISMUL baietilor cu sapca intoarsa (bine-nteles ca nu are casca), tricou, si slapi pe motocicleta. Nu trebuie sa lipseasca o pasagera tot fara echipament (ca sa aiba cui sa-i demonstreze cat de barbat e el). Cu toti acesti parametri indepliniti, s-au creat conditiile ideale de "spoire" de diverse obstacole fie ele stastonare, fie in miscare. Cred ca am vazut si vedem cazuri dintr-astea in fiecare zi, si din pacate multe cu urmari deosebit de grave... Va salut si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu25ro Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 Cum bine s-a spus mai sus TERIBILISMUL baietilor cu sapca intoarsa (bine-nteles ca nu are casca), tricou, si slapi pe motocicleta. Nu trebuie sa lipseasca o pasagera tot fara echipament (ca sa aiba cui sa-i demonstreze cat de barbat e el). Cu toti acesti parametri indepliniti, s-au creat conditiile ideale de "spoire" de diverse obstacole fie ele stastonare, fie in miscare. Cred ca am vazut si vedem cazuri dintr-astea in fiecare zi, si din pacate multe cu urmari deosebit de grave... Va salut si asfalt uscat. teribilismul fie din partea motociclistului fie din partea "BMW"-ului de ultima clasa e una din cele mai grave cauze,intradevar,dar mai sunt multe alte cauze care ar trebui mentionate aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 cauze : 1. motor prea puternic, ei incepatori(nu cunosc destul de bine motorul)>>80% din incepatori vor viteza,viteza,viteza 2.neatentia participantilor la trafic cat si a pietonilor 3.unii imita ceea ce vad pe Youtube (ghost rider, stunts, etc) 4.viteza excesiva .. si ultima cauza . .ceea ce zicea si IRASCIBIL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Ghinion si prostie. Singure sau combinate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Aaaaa mi-am mai adus aminte de o cauza:pilele sau neamurile care sunt mari bastani prin mari institutii de stat,dar din pacate cauza asta aduce moartea altor pietoni/participanti la trafic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Un alt motiv, este graba cu care se conduce in Romania. Toata lumea se grabeste. In japonia de exemplu se merge ff calm si doar 20%din populatie merge pe strada restul apeleaza la metrou. Graba de multe ori face cele mai multe victime si daca se mai adauga si putina neatentie..continuarea o stiti voi. Macar noi q motocicletele sa cascam ochii de 2 ori daca cei q masinile sunt grabiti. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Se moare in primul rand din cauza prostiei. Si a lipsei de respect pentru viata proprie sau pentru viata celorlati semeni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boogie2bad Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 (editat) Cum spune Jeremy Clarkson: nu viteza ucide, deceleratiile bruste! (cauzate de participanti la trafic cascati, oameni supusi greselii si de conditiile drumului!) Editat Mai 31, 2007 de Boogie2bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 viteza necunoasterea tuturor semnelor si regulilor de circulatie viteza neatentia viteza alcoolul viteza educatia rutiera din ro viteza prostia viteza starea drumurilor viteza starea tehnica a materialului de sub b.u.c.i viteza mai sunt destule, spuneti voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 - incapacitatea unor participanti la trafic de a accepta ideea ca o motocicleta (motociclist) se poate deplasa mai repede decit ei - neacordarile intentionate de prioritate - drumurile facute si marcate cu doi lei ca asa este bugetul - animale de orice marime lasate libere pe drumurile nationale si de ce nu, pe cele europene - ideea unora dintre noi ca nu li se poate intimpla nimic pentru ca au ani de experienta pe motocicleta - neadaptarea vitezei la conditiile de trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Echipamentul e foarte important dar pana a discuta despre echipament cred ca sunt importante urmatoarele: Permisul categoria A ( oricat de bine ai stii sa stapanesti motocicleta, nestiinta semnelor de circulatie si a regulilor vor fi cele care te vor " prinde " nepregatit ). Si eu am condus far permis o luna, in timp ce faceam scoala-nu ma ascund dupa degete, dar am condus cu viteaza de maxim 40 kmh si cu permis B de zece ani. Sia asta doar pe doua stradute laturalnice. Ok! Ai permisul! Ce faci? Te urci pe motor echipat complet si i dai 200 la ora..ca doara ai permis si echipament bun. Fara sa-ti cunosti motocicleta, limitele ai sanse mari sa te trantesti, ia la viteza asta nici cel mai tare echipament nu face fata unui impact cu un obstacol fix. De aici inkolo sunt de acord cu tot ce ati scris dar mi se pare ca astea sunt pe primul lok. AM doar 400 km pe motor, poate gresesc dar eu deocamdata incerc sa respect aceste doua reguli. Permisul l-am luat, echipament la fel, ramane sa-mi cunosc motocicleta si va anunt cand o sa depasesc pragul de 100 kmh pe care mi l-am stabilit pentru o perioada ..... 100 km/h ..nu radeti!! Care aveti chef sa ma contraziceti va astept ca doar n-oi fii eu TATA motociclismului Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu25ro Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 - incapacitatea unor participanti la trafic de a accepta ideea ca o motocicleta (motociclist) se poate deplasa mai repede decit ei - neacordarile intentionate de prioritate - drumurile facute si marcate cu doi lei ca asa este bugetul - animale de orice marime lasate libere pe drumurile nationale si de ce nu, pe cele europene - ideea unora dintre noi ca nu li se poate intimpla nimic pentru ca au ani de experienta pe motocicleta - neadaptarea vitezei la conditiile de trafic [/quFoarte bine spus Vali:ideea unora ca lor nu se intampla nimica ca au ani de experienta in spate .....GRESIT....,si vorba celor de mai sus mersul pe motocicleta e riscant in sine(asta nu trebuie sa ne inspaimante),doar ideea ca ne bazam atat de mult pe propriile instincte incat NIMIC NU NI SE INTAMPLA NOUA",iar GRESIT,pericolul ne pandeste mai ales pe noi MOTOCICLISTII....Intrebarea e:DE CE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
printart Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 FEMEILE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x-mancs Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 ca tot ai zisss. de udat chir nu exista o metoda sa facem ceva ..nus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hebe5p1n Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 -lipsa de experienta combinata cu motocicleta puternica si eventual viteza -lipsa echipamentului -mult mult ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 VITEZA neadaptata conditiilor de drum si trafic, asta omoara. Pe ce ma bazez - facand o statistica usoara a accidentelor mortale pe doua roti observam cu surprindere ca nici un scuterist/mopedist nu a murit, comparativ cu "recolta" de pe motoare de viteza. Interesant aspect, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 mentalitatea de victima "mie nu mi se poate intampla" ba da! ti se poate intampla si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dama Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Ignoranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 (editat) DE CE SE MOARE ? ? ? pai uitati-va in fiecare zi la rubrica accidente si va dati singuri raspunsul ! Editat Iunie 1, 2007 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 probabil le place....am mai zis...unul vrea un motor de rupt capu` ...asa s a exprimat, deci constienta exista si cat mai putine even neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
braindamaged Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 impactul cu asfaltul omoara!!! inconstienti, teribilisti, igoranti am fost la un moment dat cu toti.... diferenta intre noi si cei care au murit in accidente e norocul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 VITEZA neadaptata conditiilor de drum si trafic, asta omoara. Pe ce ma bazez - facand o statistica usoara a accidentelor mortale pe doua roti observam cu surprindere ca nici un scuterist/mopedist nu a murit, comparativ cu "recolta" de pe motoare de viteza. Interesant aspect, nu ? Ba sa sti ca si pe scuter se moare, a facut-o un coleg de-al unor prieteni de-ai mei de curand, pe astfel de masinarii, unele care bineinteles ca se pot conduce si fara permis, sau la altele care chiar daca trebuie permis, ei zic "ha ha, e scuter (maxi scuter cu motor de 250)" si noi mergem si mancam coliva. Revenind on topic: se moare ca nu poti trai la infinit si se moare ca unora nu le place viata si poate n-au altceva mai bun de facut si da se mai si moare (din pacate) datorita inconstientei altora (care "i-a fatat masa piloti"). Chose life!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.