sco. Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salutare! are cineva vreo şa de vanzare pentru Sport? Nu conteaza starea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 De pasager am eu una. Cel cu AWOul fumegator, lucrezi in continuare degeaba. Spre binele posesorului directioneaza-l spre cineva care stie ce face. Raclorul din poza are 2mm inaltime (dupa ochiometria mea), iar canalul pistonului probabil 2.5x. Supapele la AWO is identice, la fel si ghidurile, daca nu te-ai prins din alte naratiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Cel cu AWOul fumegator, lucrezi in continuare degeaba. Spre binele posesorului directioneaza-l spre cineva care stie ce face. Raclorul din poza are 2mm inaltime (dupa ochiometria mea), iar canalul pistonului probabil 2.5x. Supapele la AWO is identice, la fel si ghidurile, daca nu te-ai prins din alte naratiuni. Supapele de AWO touren nu sunt identice si nici nu sunt interschimbabile. Supapa de admisie are forma diferita fata de cea de evacuare. Raclorul e pozitionat corect. O sa verific ce lera pot baga in fanta lui. Fumega doar cand se incalzeste, pana atunci merge corect. Zilele astea o sa duc chiulasa la un atelier pentru verificare/refacere ghidaj admisie. Las ca o sa invat si io despre Simson, n-ai tu grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Sigur inveti, doar ca pe spatele altuia. Daca nu sunt identice supapele, nu sunt de AWO. Pot fi f bune cu toate astea. In primul rand iti trebuie un subler, pe langa lera si tre sa masori (diferenta de) inaltime, nu fanta. Tot de dragul posesorului comanda-i un piston Almot la urmatoarea cota pentru cand vei constata eventual motivele defectiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Pistonul e nou, nu l.am pus eu, l a montat cel care a restaurat motorul. Nu stiu ce marca e, dar ma pot uita, oricum dau jos iar tot. Le iau la măsurat, nu e problema. faza e ca motorul a mers bine foarte putin, dupa restaurare, 50 km cam asa, dupa care a apărut fumul. E posibil sa nu fie pus ce trebe , dar ce e sigur pana acum e ca îmi intra ulei pe la ghidajul supapei de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Pe la ghidajul de evacuare ai presiune pozitiva, motiv pentru care sansele sunt infime sa iti intre ulei pe acolo. Pune niste poze cu interiorul cilindrului si cu lateralele si capul pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 O sa pun, stai sa-l desfac. Presiune pozitiva banuiesc ca te referi in chiulasa, dar in admisie ai vacuum, deci sansele ca sa traga ulei din chiulasa sunt mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Ai dreptate, pardon. Aveam impresia ca e vb de evacuare din poza pt ca original la Sport (nu la AWO) ghidul de evacuare e din bronz, cel de admisie e fonta. » Post actualizat in 05 Apr 2017 04:05Dar tot nu de acolo vine fumul, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Am de dat stopul central rosu. Intra la fix dar din interior. » Post actualizat in 09 Apr 2017 18:47 Se adauga un stop cu leduri, are pozitie su stop pe frana. Diametru 59mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Şa spate am gasit. Acum sunt in cautare de una faţa. Repet, nu conteaza starea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Am de dat stopul central rosu. Intra la fix dar din interior.» Post actualizat in 09 Apr 2017 18:47Se adauga un stop cu leduri, are pozitie su stop pe frana. Diametru 59mm. A ramas cel cu leduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Stimabili, O metoda eleganta de a extrage subansamblul cu pinionul de atac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Eu am desfacut capacul de la coroana si am batut cu ciocanul si un dorn de cupru sau alama in pinion, a iesit destul de repede. Apoi am schimbat semeringurile si am facut alta garnitura la capac si l-am bagat la loc cu o presa hidraulica. Editat Aprilie 21, 2017 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Stimabili, O metoda eleganta de a extrage subansamblul cu pinionul de atac? Am inteles ! Pui o hartie dedesubt, faci o sageata, apuci de varful sagetii si tragi. Editat Aprilie 21, 2017 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Sageata de pe hirtie indica sensul in care se freaca budza,dupa ce-ai suflat in oala angrenajului;facultativ,cu mana ramasa libera,se trage de axul crucii cardanice. Bun;se doreste operatia,fara desfacerea intregului ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Dar poate pierzi ulei si pe la garnitura de la capacul ansamblului. Editat Aprilie 21, 2017 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Trebuie incalzit cu lampa de gaz gatul grupului pana pe la 150 de grade, dupa care tre sa iasa usor. Eventual tii suspendat de axul cardanic si lovesti carcasa grupului cu un ciocan de cauciuc. Peste ceva moale, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Exact asta am facut,dar a iesit exact cit se vede in poza.M-am oprit datorita stresului aplicat crucii cardan,pe care vreau sa o transplantez la un alt grup.O sa incerc cu-n ciocan extractor prins de partea de jos .E posibil sa-mi agate careva din distantierele semicirculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Singurul lucru care poate sa aghete este rulmentul dinspre interior de pe pinionul de atac daca este si acela din 2 bucati. Capacul cardanului trebuie dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Revin cu noutati de la AWO Touren. Am dus chiulasa la refacut (ghidajele), o sa schimb si garnitura de chiulasa dupa care vedem ce mai zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Gasesc pe aici o cheie de contact, sau macar dimensiunile ei sa fac una la strung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Gasesc pe aici o cheie de contact, sau macar dimensiunile ei sa fac una la strung... Incearca sa dai un ochi in foto , poate intelegi ceva Pentru nelamuriri , intreaba , incerc sa raspund » Post actualizat in 09 May 2017 19:32 Mai trebuia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Merci frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Este ca si cea de Mz es 250,si aceea de Mz Etz are aceleasi dimensiuni,doar ca difera plasticul.Vezi la Tg.Mures la Ocani,s-ar putea sa gasesti de Etz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.