Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

aproape am terminat-o, am montat rezervorul, sticla pe far, as mai avea evacuarea ,seile si suportii de picior ai pasagerului. Nu am cot la evacuare si n-am vrut s-o pornesc.......

 

attachicon.gif30032013(008).jpg attachicon.gif30032013.jpg

attachicon.gif30032013(003).jpg attachicon.gif30032013(005).jpg

Daca te mai pot servi cu ceva sa zici. Cred ca garnitura de la capacul chiuloasei ar trebui facuta dintr-un covoras de masina si lipita direct pe capac cu un silicon bun(de exemplu de la Loctite). Ce ai pus tu acolo nu cred ca va inchide uleiul la temperaturi mari, fara sa strangi surubul pana la craparea capacului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aproape am terminat-o, am montat rezervorul, sticla pe far, as mai avea evacuarea ,seile si suportii de picior ai pasagerului. Nu am cot la evacuare si n-am vrut s-o pornesc.......

 

attachicon.gif30032013(008).jpg attachicon.gif30032013.jpg

attachicon.gif30032013(003).jpg attachicon.gif30032013(005).jpg

te felicit pentru munca depusa, sigur iese o bijuterie frumoasa. tu ce aprindere folosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te mai pot servi cu ceva sa zici. Cred ca garnitura de la capacul chiuloasei ar trebui facuta dintr-un covoras de masina si lipita direct pe capac cu un silicon bun(de exemplu de la Loctite). Ce ai pus tu acolo nu cred ca va inchide uleiul la temperaturi mari, fara sa strangi surubul pana la craparea capacului.

Acum vad, garnitura de deasupra cilindrului mi se pare prea groasa, camera de ardere e marita, performantele vor fi scazute. Eu am pus clingherit cu armatura de 1 mm grosime, care s-a facut acum de 0,6 mm, din cauza strangerii din prezoane. Iti recomand sa o schimbi , garnitura se va impusca exact cand vei avea impresia ca rupi norii. Cauta si iti comanda un clingherit cu tabla la mijloc, este perfect pentru Simson. Daca garnitura e deja din clingherit cu tabla ai grija sa nu fie mai groasa de 1 mm, sun nicio forma. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te mai pot servi cu ceva sa zici. Cred ca garnitura de la capacul chiuloasei ar trebui facuta dintr-un covoras de masina si lipita direct pe capac cu un silicon bun(de exemplu de la Loctite). Ce ai pus tu acolo nu cred ca va inchide uleiul la temperaturi mari, fara sa strangi surubul pana la craparea capacului.

este o garnitura originala noua, sper sa tina,.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vad ca esti din Cj ,imi lasi un nr de tel sa povestim si eventual sa imi dai o mana de ajutor pe cand sunt la capitolul motor?

Multumesc tuturor celor care mi-au dat o idee pt a trece cu bine si de aceste obstacule (parte electrica si carburatie).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te felicit pentru munca depusa, sigur iese o bijuterie frumoasa. tu ce aprindere folosesti.

merci, aprindere de piagio liberty 50 4t. m-a ajutat userul cisu68 cu informatii, acum sa vad cum se va comporta la drum, a pornit f bine si se tura usor......

 

Salut vad ca esti din Cj ,imi lasi un nr de tel sa povestim si eventual sa imi dai o mana de ajutor pe cand sunt la capitolul motor?

Multumesc tuturor celor care mi-au dat o idee pt a trece cu bine si de aceste obstacule (parte electrica si carburatie).

nu ma pricep la motor deocamdata, nu l-am desfacut, cand o fi vremea o sa invat sa-l desfac cu ajutor bineinteles... sper sa nu fie prea curand......

0744583058

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare d-lor, pun o intrebare (sper sa nu fie tampita ), am un amic care si-a cumparat un awo t si vrea sa schimbe instalatia electrica la ea (de pe 6 v pe 12 v , sa elimine platina si sa puna cdi). Este ceva de acest gen, ceva simplu si eficace? Un pret si unde se poate gasi? Acesta e prima intrebare iar a doua e legata de carburator, si totusi care tip(model) e cel mai bun?Amicul meu nu tine ca piesele de ce are nevoie (ca motorul sa-i functioneze bine) sa fie originale de simson awo, totul zice el se rezuma la performante si sa nu-l lase balta cand ti lumea mai draga. El vrea sa folosesca motocicleta ca mijloc de transport cat timp e frumos si permite vremea.

Toate cele bune si asfalt uscat.

Ultimul simson cumparat de mine(sper sa fie ultimul) nu vroia omul sal dea fara barca nici cum si nu am avut incotro..ia montat de minsc,banuesc ca are si capacul modificat, nu lam studiat deloc..de cind e cumparat sta sub un ciolofan..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saracele Simsoane,a ramas doar eticheta din ele! :( .Pistoane de dacie,aprindere de piagio,carburatie de honda,supape de aro cu semeringuri de ford in coada...Ma intreb ce urmeaza.Poate ar fi bine sa continuati cu un grup de skoda,o cutie de citroen,niste roti mai mari sa prinda 210/h si/sau eventual un motor de suzuki...

Nu era mai simplu sa schimbati peisajul?Poate la cioparisti?

Succese va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate uni iubesc aceste motoare si vor sa mearga cu ele in absolut fiecare zi de vara in conditii de fiabilitate maxima si cheltueli cat se poate de mici. Eu mi am facut asigurare in luna noembrie, am in uralul meu pistoane de olpel si fac cu ea intre 5 si 15 mii de km pe an. Cu piesele de ural care se gasesc la Gaspar probabil ca as face cam 20%.

 

Tu cati Km faci pe si cu socialista ta?

Eu fac cam 90 pe zi

Editat de planeta v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saracele Simsoane,a ramas doar eticheta din ele! :( .Pistoane de dacie,aprindere de piagio,carburatie de honda,supape de aro cu semeringuri de ford in coada...Ma intreb ce urmeaza.Poate ar fi bine sa continuati cu un grup de skoda,o cutie de citroen,niste roti mai mari sa prinda 210/h si/sau eventual un motor de suzuki...

Nu era mai simplu sa schimbati peisajul?Poate la cioparisti?

Succese va doresc!

ai dreptate adrian, eu am si un magnetou perfect cum inca nu am vazut pe forum, reconditionat in Germania dar vreau sa-l pastrez deocamdata in cutie, am si un alt capac pentru dinam am si carburator original, am facut trecerea la 12 V si kitul de pe ebay era prea scump asa ca am facut adaptarea aceasta care este 100% reversibila. As vrea sa folosesc motorul in fiecare zi si cred ca am pus componente mai fiabile... sper sa nu gresesc....

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saracele Simsoane,a ramas doar eticheta din ele! :( .Pistoane de dacie,aprindere de piagio,carburatie de honda,supape de aro cu semeringuri de ford in coada...Ma intreb ce urmeaza.Poate ar fi bine sa continuati cu un grup de skoda,o cutie de citroen,niste roti mai mari sa prinda 210/h si/sau eventual un motor de suzuki...

Nu era mai simplu sa schimbati peisajul?Poate la cioparisti?

Succese va doresc!

Si eu iti dau perfecta dreptate,eu am o pasarica cu originalul,dar problema este ca originala nu va functiona.Daca nu improvizezi si faci unele schimbari nu apuci sa circuli(daca am cistiga 2000/3000) de euro pe luna probabil functiona cu piesele originale, ca afara sint ateliere ce reconditioneaza tot pt.simson.

Dar cum la noi ciobaneala se poarta, este ceva logic ce putem pune pe ele..teste sau facut non stop pe saracele simsoane,altfel nu functionau.(ce naiba sai ceri sa mearga peste 100 la ora la ce turatie are el..eu sint multumit cu 60/70 daca apuc sa merg,cind vreu sa merg cu 100 ma sui pe japoneza si pe aia la 100 la ora adorm...simsonul incepe sa se descompuna la 100 la ora)

Am avut multe simson(foarte multe)care erau origianle 90/100% erau neatinse de 10/15 ani,care erau ciobanite, functionau.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Simson pentru ca-mi place motorul asta pentru potentialul pe care-l are pentru cioperit.

 

Ma lasa pur si simplu rece faza cu restaurare and shit. Alea sunt motorete de duminica. Si sunt si urate cu spume.

 

Eu vreau sa merg tot timpul cu el. Cine are chef sa bage 2000 de euro intr-un motor si sa stea si sa-l admire in sufragerie..... din punctul meu de vedere e putin tembel. Cine are chef sa bage 2000 euro in el si sa bage 10 000 de kilometri pe vara respect.

 

Nu o sa platesc niciodata 100 lei pe doua suruburi de reglaj al jocului supapelor. O sa bag in el tot ce poate sa faca un strung, o freza si un otel OL55. Ciobanie sau nu, istoria ne va spune.

 

Cheers,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Simson pentru ca-mi place motorul asta pentru potentialul pe care-l are pentru cioperit.

 

Ma lasa pur si simplu rece faza cu restaurare and shit. Alea sunt motorete de duminica. Si sunt si urate cu spume.

 

Eu vreau sa merg tot timpul cu el. Cine are chef sa bage 2000 de euro intr-un motor si sa stea si sa-l admire in sufragerie..... din punctul meu de vedere e putin tembel. Cine are chef sa bage 2000 euro in el si sa bage 10 000 de kilometri pe vara respect.

 

Nu o sa platesc niciodata 100 lei pe doua suruburi de reglaj al jocului supapelor. O sa bag in el tot ce poate sa faca un strung, o freza si un otel OL55. Ciobanie sau nu, istoria ne va spune.

 

Cheers,

 

Asa e.. e doar punctul tau de vedere. La fel cum, din alt punct de vedere, o persoana care distruge o motocicleta clasica poate fi considerat tembel. Daca tot vrei sa cioparesti motocicleta aia, poate e mai bine sa postezi la sectiunea dedicata. Mai mult ca sigur ca acolo vor fi si altii interesati de munca ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord.

 

Am intrat pe sectiunea asta doar pentru sfaturi tehnice, referitoare la functionarea motorului. Si recunosc ca am gasit aici un grup de pasionati de la care am avut doar de invatat.

Initial am citit doar pareri nu tocmai pozitive despre Simson. Cum ar fi "cartere de mamaliga", etc. Dar vreau sa fac motorul sa mearga, doar cu materiale de calitate si solutii fiabile. Si vreau sa incerc o tura de 1000+ kilometri sa vad ce se intampla.

 

Cu cat lucrez mai mult la motorasul asta ma indragostesc din ce in ce mai tare de el. Cu toate ca am gasit in el niste prezoane, scaune de supape, tijele care strang chiuloasa destul de polizate cu flexul si alte afturi de sudura. Si eu l-am luat de la niste oameni pe care-i cunosc din tata in fiu, care l-au avut doua generatii, pe vremurile cand chiar nu se gasea nici o piesa de Simson.

 

Este atat de simplu, frumos, robust (pana la proba contrarie), asimetric....

 

Partea cu cioperitul este alta discutie. :) Poate am fost prea acid in postul meu anterior. Nu vreau sa ofensez pe nimeni. De obicei ma pot abtine. [fete galbene cu halbe de bere, ca nu gasesc emoticonul]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vad ciobaneala acolo unde se foloseste sarma din greu, unde infunzi gaurile cu carpe pentru a prinde filetul, suduri nefinisate etc. dar parca si asta se numeste ratbike :ChopperEmo:

niste "ciobanite"

post-12587-0-64009400-1364810955_thumb.jpg post-12587-0-43132800-1364810962_thumb.jpg

post-12587-0-94156700-1364810969_thumb.jpg post-12587-0-19208300-1364810976_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord.

 

Am intrat pe sectiunea asta doar pentru sfaturi tehnice, referitoare la functionarea motorului. Si recunosc ca am gasit aici un grup de pasionati de la care am avut doar de invatat.

Initial am citit doar pareri nu tocmai pozitive despre Simson. Cum ar fi "cartere de mamaliga", etc. Dar vreau sa fac motorul sa mearga, doar cu materiale de calitate si solutii fiabile. Si vreau sa incerc o tura de 1000+ kilometri sa vad ce se intampla.

 

Cu cat lucrez mai mult la motorasul asta ma indragostesc din ce in ce mai tare de el. Cu toate ca am gasit in el niste prezoane, scaune de supape, tijele care strang chiuloasa destul de polizate cu flexul si alte afturi de sudura. Si eu l-am luat de la niste oameni pe care-i cunosc din tata in fiu, care l-au avut doua generatii, pe vremurile cand chiar nu se gasea nici o piesa de Simson.

 

Este atat de simplu, frumos, robust (pana la proba contrarie), asimetric....

 

Partea cu cioperitul este alta discutie. :) Poate am fost prea acid in postul meu anterior. Nu vreau sa ofensez pe nimeni. De obicei ma pot abtine. [fete galbene cu halbe de bere, ca nu gasesc emoticonul]

Este adevarat, Simsonul Sport nu a fost proiectat de niste fraieri ,cum bat unii campiile continuu pe aici. Este un motor deosebit, eu fac mii de kilometri pe el fara sa se defecteze . Sunt in stare sa merg 5000 de km continuu fara sa-i strang vreun surub, ma jur, Simsonul ii tradeaza numai pe nepriceputi. De-a lungul timpului am incercat sa inteleg secretele nemtilor ce au proiectat acest mununat motor, am pierdut ani pana sa vad cum stau lucrurile. Acum sunt in stare sa plec cu Sportul pe orice drum, la orice ora, in orice organizare. Niciodata sa nu va luati dupa cei care denigreaza o marca de motor fara sa fie in stare sa-l faca pe al lor sa atinga macar performantele scrise in cartea tehnica a motorului respectiv. Sa luam, de exemplu, un DKW de 125. Motorul, cred eu, e proiectat sa se duca in 70-80 la ora. Ei bine, oameni care se pretind mari meseriasi merg cu vreo 40-50 la drum, vitaza maxima, spre rusinea lor. Ei vor merge totdeauna singuri, sa ascunda aceste treburi. Sa mai luam un M 72. Oameni care se cred mari sfatuitori vin pe ascuns cu ele pe la Intruniri si repara continuu, fara jena,ca si cum ar fi avut un ghinion teribil si de data asta. Cine este meserias, ala care duce un motor peste ce poate el in cartea tehnica sau cel care merge pe ascuns si de-abia se taraie? Ala care merge mii de kilometri fara sa repare la vechitura sau cel care ,dupa cateva amarate de sute de kilometri,repara ore intregi? E cineva din astia care se dau mari meseriasi care sa ma provoace la o iesire de 1000 de kilometri, pe drumuri grele, ca sa-i arat cat de valoros e? Pun 1000 de euro la bataie, nu glumesc. Pot pleca la orice ora, pe orice vreme, in orice directie. Inca o data va rog sa nu-i credeti decat pe cei care au demonstrat ca au motor de drum lung, nu pe cei care se dau 5 minute prin zapada cu trotineta , crezand ca ne-au impresionat de nu mai putem. Bine mai zice Ada Milea :"comunismul n-a murit, comunismul e in sala". Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat, Simsonul Sport nu a fost proiectat de niste fraieri ,cum bat unii campiile continuu pe aici. Este un motor deosebit, eu fac mii de kilometri pe el fara sa se defecteze . Sunt in stare sa merg 5000 de km continuu fara sa-i strang vreun surub, ma jur, Simsonul ii tradeaza numai pe nepriceputi. De-a lungul timpului am incercat sa inteleg secretele nemtilor ce au proiectat acest mununat motor, am pierdut ani pana sa vad cum stau lucrurile. Acum sunt in stare sa plec cu Sportul pe orice drum, la orice ora, in orice organizare. Niciodata sa nu va luati dupa cei care denigreaza o marca de motor fara sa fie in stare sa-l faca pe al lor sa atinga macar performantele scrise in cartea tehnica a motorului respectiv. Sa luam, de exemplu, un DKW de 125. Motorul, cred eu, e proiectat sa se duca in 70-80 la ora. Ei bine, oameni care se pretind mari meseriasi merg cu vreo 40-50 la drum, vitaza maxima, spre rusinea lor. Ei vor merge totdeauna singuri, sa ascunda aceste treburi. Sa mai luam un M 72. Oameni care se cred mari sfatuitori vin pe ascuns cu ele pe la Intruniri si repara continuu, fara jena,ca si cum ar fi avut un ghinion teribil si de data asta. Cine este meserias, ala care duce un motor peste ce poate el in cartea tehnica sau cel care merge pe ascuns si de-abia se taraie? Ala care merge mii de kilometri fara sa repare la vechitura sau cel care ,dupa cateva amarate de sute de kilometri,repara ore intregi? E cineva din astia care se dau mari meseriasi care sa ma provoace la o iesire de 1000 de kilometri, pe drumuri grele, ca sa-i arat cat de valoros e? Pun 1000 de euro la bataie, nu glumesc. Pot pleca la orice ora, pe orice vreme, in orice directie. Inca o data va rog sa nu-i credeti decat pe cei care au demonstrat ca au motor de drum lung, nu pe cei care se dau 5 minute prin zapada cu trotineta , crezand ca ne-au impresionat de nu mai putem. Bine mai zice Ada Milea :"comunismul n-a murit, comunismul e in sala". Numai bine!

Adriane nu vreau sa fac nici un pariu, nici intrecere cu simsonul tau bestial ca nui cazul,niciodata nu fac asa ceva ca nu-mi sta in fire.Ca repar pe la intruniri sau se strica cacatul e treaba mea si numai a mea,ca bestiala ta nu se strica in drum ci numai pe linga garaj e alta treaba.Pun pariu ca la fosta intilnire cind ai venit cu sportul nu era usac bine siliconul pe ea.

Nu ai decit sa mergi cu 100/200 la ora cu bestiala ta mobra,te felicit ca poti eventual, dar nu incurajez nici cum sa se fugareasca o vechitura de 40/50 de ani ca nui cazul.Tu nu ai decit sa distrugi chiuloase,ambelaje,pistaone,pina ajungi la performana de 200 la ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti rauvoitor si denigrator.Ca de obicei.Sare din tine veninul si invidia.

DKW 125 Rt are viteza maxima data de constructor ,70 km/h iar eu ,spre rusinea mea chiar am mers cu aceasta viteza cand treceam pe langa plangaciosu asta care repara la motorul lui "perfect",pe marginea drumului.cand am spus spre rusinea mea chiar cred ca trebuie sa-mi fie rusine sa omor in asa hal o asa bijuterie.

In timp ce omu numa se lauda ca merge 2000 km cu Simpsonul din dotare eu am mers anul trecut la Concursul Viteza de clasice de la Turda 1000 km in doua zile.Atunci cand am trecut pe la Cuxi si am fotografiat la mishto niste fiare vechi din curtea lui Cuxi si Adrian zicea ca-s tevi de tun.Dupa o lada de bere ne ardea de glume.post-27437-0-28742300-1364840837_thumb.jpgpost-27437-0-53186700-1364840857_thumb.jpgpost-27437-0-82817600-1364840909_thumb.jpg

"Tunu antiaerian" si celebrul "dragor de mine antipersonal",cu inscriptia originala cu vulturu nemtesc.

Prima fotografie este facuta la plecarea de acasa fara mari pregatiri,desfacut de motoare si gandit ca prostu ce a vrut sa zica nemtzu cand a facut motorul asa si nu altfel.Dupa aceasta calatorie am mai facut una la Siriul,pe drum avand o singura oprire a utilajului pentru ca asa a vrut el.

Imi cer scuze fata de simsonisti,de fapt si io sunt simsonist,avand in dotare doua bucati de Simson,din care unu va merge la vanzare,dar aici ,pe aceasta sectiune si-a permis deontologu lu peste sa ma jigneasca.Si pentru ce? Pentru ca la Siriu l-am facut in fata "Incuiat la minte",lucru pe care-l cred in continuare.

Despre Simson cred in continuare ca este una din cele mai bune motociclete produse in anii 50-60 (doar e conceputa de BMW),atat numai ca intra pe mana unor bezmetici care au pretentia sa mearga cu 150 km/h si daca nu ating acest deziderat,in tzikneala lor cred ca au facut-o.

Sa lasam batranicile sa mearga in linistea si constanta lor fara sa le obligam sa ia suta-n 10 secunde.Sa se bucure de ele si generatiile viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti rauvoitor si denigrator.Ca de obicei.Sare din tine veninul si invidia.

DKW 125 Rt are viteza maxima data de constructor ,70 km/h iar eu ,spre rusinea mea chiar am mers cu aceasta viteza cand treceam pe langa plangaciosu asta care repara la motorul lui "perfect",pe marginea drumului.cand am spus spre rusinea mea chiar cred ca trebuie sa-mi fie rusine sa omor in asa hal o asa bijuterie.

In timp ce omu numa se lauda ca merge 2000 km cu Simpsonul din dotare eu am mers anul trecut la Concursul Viteza de clasice de la Turda 1000 km in doua zile.Atunci cand am trecut pe la Cuxi si am fotografiat la mishto niste fiare vechi din curtea lui Cuxi si Adrian zicea ca-s tevi de tun.Dupa o lada de bere ne ardea de glume.attachicon.gifdecembrie 2011 si Conatanta cu Puiu 004.jpgattachicon.gifdecembrie 2011 si Conatanta cu Puiu 015.jpgattachicon.gifdecembrie 2011 si Conatanta cu Puiu 014.jpg

"Tunu antiaerian" si celebrul "dragor de mine antipersonal",cu inscriptia originala cu vulturu nemtesc.

Prima fotografie este facuta la plecarea de acasa fara mari pregatiri,desfacut de motoare si gandit ca prostu ce a vrut sa zica nemtzu cand a facut motorul asa si nu altfel.Dupa aceasta calatorie am mai facut una la Siriul,pe drum avand o singura oprire a utilajului pentru ca asa a vrut el.

Imi cer scuze fata de simsonisti,de fapt si io sunt simsonist,avand in dotare doua bucati de Simson,din care unu va merge la vanzare,dar aici ,pe aceasta sectiune si-a permis deontologu lu peste sa ma jigneasca.Si pentru ce? Pentru ca la Siriu l-am facut in fata "Incuiat la minte",lucru pe care-l cred in continuare.

Despre Simson cred in continuare ca este una din cele mai bune motociclete produse in anii 50-60 (doar e conceputa de BMW),atat numai ca intra pe mana unor bezmetici care au pretentia sa mearga cu 150 km/h si daca nu ating acest deziderat,in tzikneala lor cred ca au facut-o.

Sa lasam batranicile sa mearga in linistea si constanta lor fara sa le obligam sa ia suta-n 10 secunde.Sa se bucure de ele si generatiile viitoare.

Tataie, aveai 43 la ora cand te-am depasit. Iti voi demonstra ca am dreptate, dkw-ul mata e da ras, l-ai distrus pentru ca nu te pricepi la motoare. Celelalte vorbe sunt niste gainarii din gandirea-ti comunista, niste provocari. Bat demult ograzile oamenilor si prima intrebare ce le-o pun e daca piesa cu care se lauda e stantata si are vreun scris. Prima data cand ai vrut sa te bagi in seama cu mine te-am intrebat daca sunt insemne naziste pe pozele alea de rahat facute de mata. Ai spus un DA mare, ca la partid, te-ai dat de jurat ca asa e. Eu ce era sa zic, vazandu-te om in varsta, ca esti un mincinos? Acum, toata lumea stie, esti cel mai mare comunist mincinos de pe motociclism.ro. Te-ai certat cu toti, inclusiv cu cei pe care ii lingi acum, cu o limba veninoasa. Pentru mine nu faci doi bani, daca-ti iau dkw-ul ala din mana ti-arat cum ar trebui sa mearga. O sa vii cu el , tataie, si sper sa ne arati si noua, tuturor, cum te duci in vant cu 70 la ora, cum pretinzi nefondat. De-abia atunci, dupa ce vei face asta, vei vedea ca ai stricat un motor bun, nemtesc, taraindu-te cu el cu cel mult 50 la ora. Nu te gandi ca nu am dreptate, vei vedea ca nu o sa ai curajul sa faci asta, lasitatea doarme cu mata zi de zi, noapte de noapte. Tot la fel, vei veni si vei pleca pe ascuns, ca toti nepriceputii cu aere de pe acest forum. Asa va fi, vei ramane tot un neputincios. Nu trebuie sa lauzi Simsonul, pe mine ma ia groaza can stiu ca alea ce le ai vor fi 'reparate' de mata. Asa moare Simsonul,. Dkw-ul, saracul, a facut-o demult, fara nicio vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tataie, aveai 43 la ora cand te-am depasit. Iti voi demonstra ca am dreptate, dkw-ul mata e da ras, l-ai distrus pentru ca nu te pricepi la motoare. Celelalte vorbe sunt niste gainarii din gandirea-ti comunista, niste provocari. Bat demult ograzile oamenilor si prima intrebare ce le-o pun e daca piesa cu care se lauda e stantata si are vreun scris. Prima data cand ai vrut sa te bagi in seama cu mine te-am intrebat daca sunt insemne naziste pe pozele alea de rahat facute de mata. Ai spus un DA mare, ca la partid, te-ai dat de jurat ca asa e. Eu ce era sa zic, vazandu-te om in varsta, ca esti un mincinos? Acum, toata lumea stie, esti cel mai mare comunist mincinos de pe motociclism.ro. Te-ai certat cu toti, inclusiv cu cei pe care ii lingi acum, cu o limba veninoasa. Pentru mine nu faci doi bani, daca-ti iau dkw-ul ala din mana ti-arat cum ar trebui sa mearga. O sa vii cu el , tataie, si sper sa ne arati si noua, tuturor, cum te duci in vant cu 70 la ora, cum pretinzi nefondat. De-abia atunci, dupa ce vei face asta, vei vedea ca ai stricat un motor bun, nemtesc, taraindu-te cu el cu cel mult 50 la ora. Nu te gandi ca nu am dreptate, vei vedea ca nu o sa ai curajul sa faci asta, lasitatea doarme cu mata zi de zi, noapte de noapte. Tot la fel, vei veni si vei pleca pe ascuns, ca toti nepriceputii cu aere de pe acest forum. Asa va fi, vei ramane tot un neputincios. Nu trebuie sa lauzi Simsonul, pe mine ma ia groaza can stiu ca alea ce le ai vor fi 'reparate' de mata. Asa moare Simsonul,. Dkw-ul, saracul, a facut-o demult, fara nicio vina

 

Cu aceasta postare are toata lumea ocazia sa vada adevarata fata a userului simson-simson,acelasi cu cu cel ce ar fi vrut sa gaseasca un prost pe aici (dealtfel asta-i parerea lui despre noi toti) sa dea un ban pentru un bolovan ,chipurile "meteorit",sau o balama de poarta de la tara ,chipurile balama de tank.Asta-i omu pe care ,din 15 motociclisti ,am fost singurul care l-am impins ca sa porneasca motorul.Asta-i om?

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tm-murmansk (rusia) = cca 8000 km,cu nipra. de 2 ori.

te bagi?

 

nu mai dezvolt,s-a amintit de nenumarate ori de baiatu asta. ..si mai sunt cativa,tot cu motosape.

Uite cum facem. Plecam pe un drum fixat de mata, eu cu Simsonul Sport, mata cu Niprul. O sa vedem care utilaj cade primul, dar deja eu stiu raspunsul. Astept sa fixezi orice data vrei. Nu trebuie sa mergem mult, preconizez maxim 150-300 de kilometri. Nu ma intereseaza cu ce viteza mergi, garantez ca ma tin de mata. Astept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Panem et circences.

Mihaie ,daca ma luam de tine si de motorul tau,mi-e si frica sa ma gandesc ce ar fi fost la gura (tastele) ta.Si sa mai fie si neadevarate.Nenica,asta scenariu de film de groaza.Da io nu ma iau de motorul nimanui ca mai bine te iei de navasta-sa.Asta nu stie deontologu.Se simte incoltit ,d-aia mursica asa,peste tot.

E ultima postare de gen.Promit.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va promit ca la Sambata va las sa va luati de parul de pe piept fara sa intervenim, poate asa va calmati. Si va intreceti in de toate.



Si Bunule, poti sa te iei de motorul meu, promit ca nu raspund. Am obosit din cauza circului din ultima vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...