Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

sal.....am si eu un awo cu chiulasa crapata... fostul proprietar la folosit si pe motorina...ce ma sfatuiti sa fac?....

sa inlocuiesti chiulasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am pornit aseara Simsonu' cu carburatorul de Honda . Am pus aprinderea electronica la punct i-am dat vreo 20 de pedale si nimic, doar pacanea de 2-3 ori si se oprea (n-am montat galeria). A auzit un vecin ca lucrez la garaj si venit, mi-a zis sa trag socul, dar carbratorul nu are montat niciun soc. Zice: pune un carton la filtru de aer si a pornit la fix. apoi am tras succesiv cartonul pana a stat la relanti si am putut sa-l turez, se tura de rupea pamantul, mi-a fost frica sa nu-mi parlesc vopseaua pe cadru si aripa fata. Am vazut ca la carburator in lateral exista un orificiu prin care se introduce axul socului, cred ca era soc cu clapeta, o sa adaptez un soc de la altceva, a sa-i montez si esapamentul.......va tin la curent.....

Ce aprindere electronica ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aprindere electronica ai folosit?

aprindere + magnetou de piaggio liberty 50, am super scanteie, sa vedem cum se va comporta la drum, acum refac socul de la carburator....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Moto

 

Frumoase exemplare si unice, una modificata sport, alta modificata tip Harley, dar sa postez si eu una 98% originala.

 

Respect

nu trebuia sa pui semnalizatoare nu este cu semnalizatoare din constructie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit aseara Simsonu' cu carburatorul de Honda . Am pus aprinderea electronica la punct i-am dat vreo 20 de pedale si nimic, doar pacanea de 2-3 ori si se oprea (n-am montat galeria). A auzit un vecin ca lucrez la garaj si venit, mi-a zis sa trag socul, dar carbratorul nu are montat niciun soc. Zice: pune un carton la filtru de aer si a pornit la fix. apoi am tras succesiv cartonul pana a stat la relanti si am putut sa-l turez, se tura de rupea pamantul, mi-a fost frica sa nu-mi parlesc vopseaua pe cadru si aripa fata. Am vazut ca la carburator in lateral exista un orificiu prin care se introduce axul socului, cred ca era soc cu clapeta, o sa adaptez un soc de la altceva, a sa-i montez si esapamentul.......va tin la curent.....

Salve! Mai zi-ne si noua cate ceva. Baga o poza, doua sa vada si Adrian cum sta treaba. Vin intrunirile si iar ne depasesc astia cu scutere de 49. Nu-l tura in gol,poate ca la supape e un arc mai slab care va actiona tarziu. Iesi cu el pe drum si vezi cat se duce. M-ar interesa o fotografie a bujiei, dupa teste. Multumesc!Oricum, iarna e pe sfarsite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pornit Simsonul aseara. Cu carburatorul de Suzuki "Ceva de 250". Cu toate ca, carburatorul are membrana gaurita si peticita, este nedesfacut si necuratat dar a fost luat de pe o motoreta care a mers pana in ultimele ei clipe la centru de colectare fier, Simsonul a pornit la a treia pedala. Sta in relantiu si se tureaza normal. Mai asteptam sa se faca vremea frumoasa si il testam si in sarcina.

 

Suzuki GSX 250, 1980 este modelul de la care am luat carburile.

 

Revin cu poze.



Am desfacut carbul, l-am curatat pe la jiglere si alte alea, am adaptat soclu, am gasit membrana de vacuum ciupita dar reparata.

 

Flansa adaptoare

 

post-7742-0-86151500-1364194748_thumb.jpg

 

Carburator montat

 

post-7742-0-11377900-1364194750_thumb.jpgpost-7742-0-24884900-1364194751_thumb.jpgpost-7742-0-41649800-1364194752_thumb.jpg

 

Un filmulet cu el mergand, dar mai trebuie ceva reglaje

 

th_Video0003_zpse3b77774.jpg

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca mai e mult de munca, marea problema ce trebuie rezolvata e mentinerea aceluiasi ralanti cand motorul e rece sau cald. Nici turarea nu mi se pare corecta, probabil mai trebuiesc reglaje. Personal nu vad forta in motor, sper sa nu te superi, dar banuiesc si o compresie slabuta. Asta vad eu aici, imbucurator e faptul ca incerci sa gasesti o solutie valabila. Si eu am primit un carburator Dellorto pe care l-am montat sambata trecuta. Am reusit sa-i fac ralantiul si maine scot utilajul la drum. Daca nu ajung macar in 110 la ora, cat prindeam cu carburatorul original, voi aduce alt carburator, pana voi afla ce carburator modern il bate pe ala de Sport. Oricum, esti de apreciat ca incerci sa faci ceva. Numai bine!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-abia ziua urmatoare i-am facut reglajele. Relantiul il tine constant si cand este motorul rece si cand este cald.

 

Compresie cred ca are. Ma urc cu toate cele 92 kilograme pe pedala si nu scapa. Diseara masor compresia cu ceasul, mi-ai dat o idee buna.

 

PS Nu vreau sa prind 110 cu el, vreau sa-l calaresc la vara 1000 de kilometri, pana intrunirea de comunste, sa pvad ce probleme pot aarea. Nu am desfacut inca motorul, tot ce stiu este ca are piston si alte alea de Skoda inside. O sa-l desfac doar pentru a schimba garniturile pentru ca-mi curge ulei.

 

PPS Are ceva daca i-am pus Motul 5100 10W40? Trebuia mai gros?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ai facut flansa in asa fel sa stea carburatorul orizontal?

Apare o problema ,cred, gazul ar trebuI sa faca un fel de curba pana la supapa. Dar nu e problema daca sunt inclinate, aceste carburatoare merg bine si asa.

 

Hmm.... nu mi-a dat prin minte. Conteaza la carburile astea?

 

 

Nu e problema la ulei, problema e la pistonul de skoda care are 3 segmenti, in loc de 2. Frecare inutila,pierdere de putere. Sunt in cautarea unui turometru si voi demonstra ca un Simson trebuie sa se duca in vreo 6000-6500 de ture ca sa mearga onorabil. Daca vii la Intrunire, cu toata modestia, iti voi imprumuta Simsonul meu ca sa vezi diferenta. Pana atunci amandoi avem dreptate. Inca o data trebuie sa spun ca esti de apreciat ca incerci sa faci ceva constructiv. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-abia ziua urmatoare i-am facut reglajele. Relantiul il tine constant si cand este motorul rece si cand este cald.

 

Compresie cred ca are. Ma urc cu toate cele 92 kilograme pe pedala si nu scapa. Diseara masor compresia cu ceasul, mi-ai dat o idee buna.

 

PS Nu vreau sa prind 110 cu el, vreau sa-l calaresc la vara 1000 de kilometri, pana intrunirea de comunste, sa pvad ce probleme pot aarea. Nu am desfacut inca motorul, tot ce stiu este ca are piston si alte alea de Skoda inside. O sa-l desfac doar pentru a schimba garniturile pentru ca-mi curge ulei.

 

PPS Are ceva daca i-am pus Motul 5100 10W40? Trebuia mai gros?

 

 

Sunt sanse mici sa mearga bine cu carburatorul acela.

Posteaza te rog si diametrul difuzorului carburatorului si al galeriei. Trebuie sa fie cel putin egale, ideal carburatorul un pic mai mic.

Editat de planeta v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa neagra care leaga carbul de cilindru are diametrul interior egal cu diametru interior al galeiei cilindrului. Difuzorul carburatorul nu cred ca este mai mare. Masor si postez cand am datele.

 

Diferenta fata de carburatorul care il aveam pe ea este ca cu asta vacumatic porneste foarte usor. La a doua pedala cu soclul tras. Cu celalat carb, un ceva rusesc, pornea foarte greu, nu revenea din acceleratie, se regla foarte greu.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. O sa-l desfac doar pentru a schimba garniturile pentru ca-mi curge ulei.

 

Asta am vazut din prima, dar nu am vrut sa-ti zic direct. Daca la un Simson apare ulei pe exteriorul cilindrului inseamna ca e pierdere de putere. Nu trebuie sa apara nici macar o picatura acolo. E destul de greu de rezolvat problema. Se dau jos cilindrul si chiuloasa si se reface la strung si freza planeitatea dintre ele. Garnitura ar trebui sa aiba cel mult 1mm , cu insertie metalica. Daca nu pui asa explozia iti va rupe garnitura de clingherit simplu(si se va scurge ulei pe cilindru). Daca o faci mai groasa maresti inutil camera de ardere. La mine am lasat cota de frecare intre gulerul cilindrului si chiuloasa. Acest lucru trebuie prevazut dinainte, ajuta la pastrarea etanseitatii cilindrului. Din cand in cand trebuiesc stranse prezoanele ce leaga cilindrul de chiuloasa...Mai sunt si alte smecherii. Nu trebuie sa te iei dupa mine, eu doar spun ca motorul meu nu curge niciodata pe acolo. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca da. Benzina in camera de nivel constant sta intr-o pozitie nefireasca. O sa pun o poza cu felul cum am procedat eu la schimbarea carburatorului.

 

 

Domnul Constantin, iesiti cu motorul la drum si aratati-ne cat poate utilajul. Eu zic ca numai asa putem vedea daca e treaba buna sau nu. Din punctul meu de vedere cred ca e gresit ce sustineti aici, scad niste treburi la motor. In privinta camerei de nivel nu e problema, carburatorul isi face treaba ca si cand ar sta drept. O sa pun un film, sa va demonstrez ca am dreptate. Ralantiul deja l-am rezolvat perfect, mai ramane sa se duca zapada sa vad daca trece de 110. Cu respect, Adrian Rosca, Barlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Constantin, iesiti cu motorul la drum si aratati-ne cat poate utilajul. Eu zic ca numai asa putem vedea daca e treaba buna sau nu. Din punctul meu de vedere cred ca e gresit ce sustineti aici, scad niste treburi la motor. In privinta camerei de nivel nu e problema, carburatorul isi face treaba ca si cand ar sta drept. O sa pun un film, sa va demonstrez ca am dreptate. Ralantiul deja l-am rezolvat perfect, mai ramane sa se duca zapada sa vad daca trece de 110. Cu respect, Adrian Rosca, Barlad.

A sosit coletul? Puteti folosi mustaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Oancea, am primit coletul, deja sambata am montat carburatorul de la dumneavoastra pe Simson. Azi am iesit vreo 20 de kilometri, pare ca se comporta bine carburatorul. Cand m-am intors am pus motorul pe cric ca sa mai reglez la carburator. Am invartit o data acceleratia(mare greseala!), arcul de la supapa de evacuare a intarziat la turatie mare si s-a facut praf motorul. Maine il refac, nu e problema. Singurul regret e ca nu am avut agatat un turometru sa vad la cate ture s-a intamplat fenomenul. Oricum, se pare ca e potrivit carburatorul Dellorto PHBH fs28 ce mi l-ati trimis. Deocamdata multumesc, va mai tin la curent dupa ce schimb chiuloasa si pistonul gaurit. Pun o poza facuta la garaj putin mai devreme. Numai bine!

post-27549-0-39350600-1364309817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...