cicloburu Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Furca e aia de IJ de la mine? Ai reușit s-o faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Are inca un joc destul de neplacut, dar da, ea e. Am gasit simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 merge Asta al meu am pornit azi - pus bujie noua, a luat-o repede, am oprit-o cu cheie, apoi nu a mai pornit. O sa fac rost de o aprindere electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 De la un scuter yamaha am pus eu, s-a potrivit cu foarte mici modificari. Porneste foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Salut , aveti cumva de vanzare un rezervor de simson SR2 pentru un proiect bobber? Sa fie is stare cat de cat buna, daca are si buson/robinet ar fi super. PM va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 salut am rezervor de sr 2,cu robinet si buson original simson 150 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Vinde cineva o furca de simson awo touren? Si o flansa pt aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Simsonul Sport are diverse nipluri de gresare, da nu si la crucea cardanica. Asta cum se intretine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Cea originala are gresor. Unele noi aftermarket nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nasol. Atunci trebuie protejata bine, iar la mine lipsesc capacele. Am doar una in cutie de piese. E clar, nu pot sa pun capac pe cardan, sau cel putin la mine arata diferit fata de desene acolo: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nasol. Atunci trebuie protejata bine, iar la mine lipsesc capacele. Am doar una in cutie de piese. E clar, nu pot sa pun capac pe cardan, sau cel putin la mine arata diferit fata de desene acolo: se pare ca ai acolo o piesa din bronz care nu e originala. Ar fi trebuit sa fie din aluminiu, care pe laterale are gauri filetate pentru capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Da, exact. Ce chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Da, exact. Ce chestie. ca sa schimbi piesa ai ceva de lucru, daca iti functioneaza bine cardanul eu zic sa cauti un burduf de cauciuc, il crăpi de-a lungul sa incerci sa protejezi crucea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Gasesc eu ceva, mersi de pont. Am venit la munca azi pe Simson. E cam a 3-a drum peste 5km pe care o fac cu motoreta. Mai am de lucru, e clar. E o problema la ambreiaj, deja am regalt cursa de cablu de 2 ori si tot 'fuge', nu mai debreieaza bine dupa ceva km mers. Nu stiu ce e acolo, motorul a fost 'refacut' de catre fostul proprietar. Trebuie sa dau cutia jos, sa vad ce gasesc. Editat Octombrie 7, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 E oloi probabil... Tre sa mirosi pe gaura pt semnul de volanta. Poate fi de cutie, poate fi de motor. ....sau de masline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 De la o scurgere de ulei nu mai debreieaza bine? Nu patineaza, e invers, problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Daca nu descide si scimbi greu vitezele, verifica uleiul in cutie;daca 'fuge' o fi oloiul de maslin si tot 'fuge', nu mai debreieaza bine dupa ceva km mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 E ambreiaj uscat. Cu 'fuge' am vut sa zic ca, da impresie ca se lungeste cablu. Dar cablu sta bine, problema pare sa fie de undeva de la ambreiaj. Sau de la mechanism de actionare de la furca de pe cutie pana la rulment de presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Caut pentru Simson 250 sport axul de la pedala de pornire al meu e rut fix la iesire am tot incercat cu sudura dar nu tine . asa ca daca are cineva sunt interesat mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 @Falkenberg - sa vezi si sa nu crezi, mai exista o piesa in ecuatie: bowdenul. Am patit-o eu: mi s-a dus reglajul cablului de ambreiaj pe drum lung, am ajuns pe noapte, lasat reglajul pe dimineata. Dimineata facut reglajul, strans suruburile bine, trag odata de ambreiaj - OK, trag a 2-a oara cablul "lungit", nu mai debreia. De fapt in noapte s-a relaxat bowdenul, la prima apasare s-a comprimat si s-a scurtat, dand peste cap reglajul. Am ajuns eu la concluzia ca inainte de reglajul de ambreiaj, trebuie comprimat bowdenul prin 2-3 manevre, apoi reglajul facut si tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Da, nu stiu ce sa zic. M-am uitat la desene cu piese cu ce ar fi sistemul de ambreiaj - nu pare sa fie ceva acolo ce poate explica problema. Sunt putine componente si sunt simple. Simptome sunt exact ca cele cand ti se lungeste cablu. Pe drum spre casa am mai ajustat, dar cand am ajuns acasa deja nu mai debreia deloc. Sper sa am un pic timp in weekend sa mai uit, sa nu cumva sa fie slabita surub de reglaj pe levier de pe cutie, sau sa fie o problema cu bowden (desi nu pare elastic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Oloiu face invers, pardon. S-ar putea ca tija impingatoare sa fie facuta din mamaligutza si sa fi intrat in placa de presiune. Surubul in spate pe pargia de actionare pe cutia de viteze mai poate fi slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Am incercat sa ma uit la tija impingatoare de la ambreiaj, da nu pot sa dau jos levier de pe spatele cutiei, fara sa dau jos cuplaj de la cardan. Asa ca am mai intins cablu, si debreiaza normal acuma. Dar se aud niste sunete metalice cand strang ambreiajul, deci e clar ca ceva e defect acolo. Care e cea mai usoara metoda sa dau jos cutie? Ca sa desfac cardan, trebuie sa dau jos roata spate? Editat Octombrie 12, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Jos roata spate, jos grup, desfacut cele 4 suruburi de la cuplaj, scos jumatatea din spate a cuplajului, scos axul parghiei ambreiajului, desfacut cabluri de neutral si masa, scos surubul pe care vine masa si pus unul normal in loc (altfel curge uleiul), scos arcul de la cricul central, desfacut 4 suruburi si in functie de noroc scos cutie sau pe stanga sau drapta. In mijlocul procedurii trebuie tras in spate tija impingatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) Multumesc Timp sa am. In mijlocul procedurii trebuie tras in spate tija impingatoare. I see what you mean now Am scos cutie, putin toleranta e acolo, sa faci ceva. Am lucrat si la lanterna. In fine, e dat jos. Ambreiaj inca nu am desfacut. Ce am gasit pana acuma, este ca tija care impinge ambreiaj e din 3 bucati. Bucata spre ambreiaj e patrat unde intre in axa de ambreiaj. Apoi vine alt bucata cate are o farfurie la capatul spre roata. Pe farfurie ara trebuiau sa fie niste bile de rulment probabil, am gasit doar 3, de marimi diferite. Apoi vine ceva de arata ca un fel de piston care pe o parte apasa pe bile de rulment, iar pe celalte parte apasa furca la care trage cablu. Imi trebuie niste bile de rulment, dar nu stiu exact ce le ar opri sa cad din loculk lor. Poza cu bucatile unde trebuie sa fie rulment: -editat- Am gasit set asta pe ebay; e clar, nu am avut nici o sansa cu ce era pe motoreta mea: Editat Octombrie 23, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.