Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt cei care incearca oglinda de far de trabant....am cumparat 2 (doua)....e pe aproape dar nu merge.....am scris ca sa nu va pierdeti timpul si banii degeaba.....nu se potriveste !!!!.....o oglinda de far m-ar interesa si pe mine !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care incearca oglinda de far de trabant....am cumparat 2 (doua)....e pe aproape dar nu merge.....am scris ca sa nu va pierdeti timpul si banii degeaba.....nu se potriveste !!!!.....o oglinda de far m-ar interesa si pe mine !!

Am eu o rama cu cromul bun, care a fost modificata pe interior sa accepte farul de Trabi. Daca te intereseaza, da un PM.

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat cu inmatriculatul motocicletei. nu s-a circulat cu ea din 1989 si era radiata de la finante si politie dar am avut talonul vechi din 1981 si totul a mers ca pe roate.

 

prima data am mers la RAR cu talonul vechi si au facut cartea (acolo noroc ca am avut la mine un manual de service care are datele motocicletei altfel nu stiu de unde ar fi luat caracteristicile), apoi vechiul proprietar s-a dus la finante si a impus-o, a trebuit platit retroactiv pe o perioada de 5 ani (de cand exista sistemul informatic) 164 lei, ne-am dus am facut contractul de v-c, apoi la finante si mi-a dat fiscalul, dupa accea taxa la CEC(certif inmatric.-34lei) si la primarie pentru luare in evidenta-60 lei, apoi am depus dosarul la politie in alt oras. la politie mi-au spus ca trebuie sa faca niste verificari deoarece este din alt judet, e veche si nu le-am adus numarul de inmatriculare, am dat declaratie ca am cumparat-o fara numar de inmatriculare..

dupa 1 saptamana m-au sunat sa merg sa platesc numarul preferential (62 lei), mi l-au dat dupa 3 ore impreuna cu cartea de indent. certificatul vine prin posta.

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu rama de far pt elementul de far de Trabi. E strunjit pe interior. Singurul defect la crom e o pata de rugina de 0.5 x 0.5 cm. E cea din centrul pozei. In ultima poza se vede cum arata montat pe moto cu tot cu farul de Trabi. Se da la 30 de lei.

Ambielaj fara absolut nici un joc nici la role, nici la bucsa de bronz. A fost reparat candva. Provine dintr-un pachet de mai multe bucati de pe ebay. In zona rulmentilor a mai fost dat la randalina, deci strangerile sigur nu sunt excelente. Se da la 100 de lei. Detalii pe PM.

post-11450-0-80067700-1376577493_thumb.jpg

post-11450-0-80269900-1376577508_thumb.jpg

post-11450-0-27188600-1376577605_thumb.jpg

post-11450-0-60593200-1376577620_thumb.jpg

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva ce furtun si de la ce se potriveste pt legatura dintre carburator(original) si filtru de aer la Simson Sport?......nu de alta dar m-am saturat sa caut pe ghicite !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva ce furtun si de la ce se potriveste pt legatura dintre carburator(original) si filtru de aer la Simson Sport?......nu de alta dar m-am saturat sa caut pe ghicite !!!

Salut!

incearca cu un burduf de planetara de dacia 1300 il faci cum vrei;rezista la ulei,benzina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa incerc sa fac un ITP la motoreta mea Simson Sport.

Ea din fabrica (asa cred eu) nu are stop de frana pe frana fata si nu are semnale. Stop de frana merge pe frana spate, lumini merg. Frana spate e mai buna ca la Kawa, frana fata are saboti noi care (sper) necesita un rodaj pentru crestere de eficienta.

 

La ITP se poate comenta asupra lipsa de semnale si bec pe frana fata?

Aveti o recomandare de o statie ITP cu experienta cu comuniste in Bucuresti (de preferat zona Chitila / Bucuresti noi / Grivita).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...La ITP se poate comenta asupra lipsa de semnale si bec pe frana fata?...

Nu este obligatoriu sa ai dotari cu care fabricantul nu a dotat moto. La examen semnalizarea la moto se face cu bratul intins in laterala(este una din probele de poligon). Cand franezi lampa de frana este aprinsa de pedala franei din spate. Nu cunosc decat statiile din baneasa si drumul taberei...

 

Succes!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...