Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Simsonul este motor in 4 timpi.

Scinteia este data o data la 2 ture.

Dai capacul de la chiulasa jos si observi actionarea supapelor, daca esti in dreptul semnului "OT" si rotind ambielajul in stinga si dreapta ambele supape se inchid si se deschid, mai rotesti cu o tura ambielajul acolo trebuie sa dea scintee.In acest punct rotind in stinga si dreapta nu mai trebuie sa actioneze nici o supapa. Restul vorba din reclama este cancan.

SUCCES!!

P.S. Am si eu nevoie de o cruce cardanica .Indicati-mi macar o sursa.

salut eu tot nu reusesc cu aprinderea ............. chiar trebuie sa dau jos capacul de chiulasa ca sa-mi dau seama cum pun aprinderea sau mai exista si alta varianta ?

eu am incercat clasic sa vad cand ajunge pistonul in PMS si atunci in functie de marcajul zp am pus platina sa dea scanteie ........... nu e bine

hai baieti incercati sa povestiti mai in detaliu reglajul asta si n-o sa va para rau cand o sa vedeti simsonul meu care are inca vopseaua originala ... cu tot restul original inclusiv magnetoul, atasul etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut eu tot nu reusesc cu aprinderea ............. chiar trebuie sa dau jos capacul de chiulasa ca sa-mi dau seama cum pun aprinderea sau mai exista si alta varianta ?

eu am incercat clasic sa vad cand ajunge pistonul in PMS si atunci in functie de marcajul zp am pus platina sa dea scanteie ........... nu e bine

hai baieti incercati sa povestiti mai in detaliu reglajul asta si n-o sa va para rau cand o sa vedeti simsonul meu care are inca vopseaua originala ... cu tot restul original inclusiv magnetoul, atasul etc etc

 

 

 

Ridica pistonul sus si alinieaza ZP-ul de pe volanta cu semnul de pe bloc,regleaza platina si baga intre platini o bucatica de celofan de la un pachet de tigari si invarti cu o cheie de surubul de la dinam 2 ture si urmaresti ca in momentul in care ZP-ul se pupa cu semnul de pe bloc sa poti extrage celofanul dintre platini.Daca nu,reiei reglajul la platina pana reusesti.Magnetoul il lasi pe mijloc.Vezi sa nu ai joc la crucea de cauciuc unde se imbuca magnetoul cu axa cu scame ca atunci toate reglajele astea's degeaba,adica aproximative.Poti face reglajul asta si mai stintific cu becul in loc de celofan dupa schita de mai jos.Dupa ce ai terminat cu asta aliniezi semnul OT(pms) cu cel de pe bloc,desfaci capacul de la chiuloasa si reglezi supapele la 0,1 mm admisie iar evacuare 0,2 mm.Sper ca am fost destul de egzplicit :cheers: Succes

post-19117-1218717750_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridica pistonul sus si alinieaza ZP-ul de pe volanta cu semnul de pe bloc,regleaza platina si baga intre platini o bucatica de celofan de la un pachet de tigari si invarti cu o cheie de surubul de la dinam 2 ture si urmaresti ca in momentul in care ZP-ul se pupa cu semnul de pe bloc sa poti extrage celofanul dintre platini.Daca nu,reiei reglajul la platina pana reusesti.Magnetoul il lasi pe mijloc.Vezi sa nu ai joc la crucea de cauciuc unde se imbuca magnetoul cu axa cu scame ca atunci toate reglajele astea's degeaba,adica aproximative.Poti face reglajul asta si mai stintific cu becul in loc de celofan dupa schita de mai jos.Dupa ce ai terminat cu asta aliniezi semnul OT(pms) cu cel de pe bloc,desfaci capacul de la chiuloasa si reglezi supapele la 0,1 mm admisie iar evacuare 0,2 mm.Sper ca am fost destul de egzplicit :cheers: Succes

 

Multumesc 4bike, se pare ca am o problema mai mare ..... am incercat ieri mai multe reglaje la aprindere ........ am curatat carburatorul ...etc ... si am incercat sa o pornesc. nimic linie moarta ...am verificat daca trage benzina si era ok, am scos bujia sa vad daca e uda, era uda (bujie noua ) am verificat pana la urma daca da scanteie si nimic, nicio scanteie mort.... am vertificat daca are distanta suficienta la platina era ok, in mod normal trebuia sa dea undeva o scanteie chiar daca era pusa gresit aprinderea dar tot trebuia sa dea o scanteie undeva .... nimic ........ pana la urma am incercat sa vad daca da scanteie magnetoul (acum doua luni dadea scanteie, atunci a si pornit dar mergea doua trei minute normal dupa care se oprea si nimic nu mai vroia), am scos fisa din pipa bujiei si am apropiat-o de blocul motor sa vad daca da vreo scanteie ---- mort ... nimic ... am incercat sa vad daca are ceva contactul principal si era ok .... m-am uitat mai atent si cand are contactul pus da mici minuscule scantei la masa dar normal ca nu are cum sa porneasca cu scanteile alea ........

asa ca problema mea este magnetoul la care nu vreau sa renunt .... vreau sa mearga asa cum a facut-o neamtu, nu vreau sa-i fac modificari nici la motor nici in rest ..... acum intrebarea pt voi este = care sunt simtomele cand este demagnetizat magnetoul ? chiar asa nu mai da nici macar o vaga scanteie din cand in cand .... moare asa subit acum 2 luni dadea dit'ai flacara si acum nici macar cat sa te ciupesca la deget?........ daca da cum se poate remedia problema se poate remagnetiza rotorul din magnetou, este posibil sa fie arsa infasurarea bobinei din magnetou ?......... daca se poate remagnetiza unde pot sa o fac si cam cat costa (practic se remagnetizeaza doar rotorul nu? ) ................. Multumesc inca o data pentru sprijin ..... chiar este pasiune la mine cu motoarele de prin anii aia mai am si doua Jawe 356 si 559.... si pentru zi de zi japoneza ca de imi place sa fac plimbari cu multi km bagaj si pasagera....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc 4bike, se pare ca am o problema mai mare ..... am incercat ieri mai multe reglaje la aprindere ........ am curatat carburatorul ...etc ... si am incercat sa o pornesc. nimic linie moarta ...am verificat daca trage benzina si era ok, am scos bujia sa vad daca e uda, era uda (bujie noua ) am verificat pana la urma daca da scanteie si nimic, nicio scanteie mort.... am vertificat daca are distanta suficienta la platina era ok, in mod normal trebuia sa dea undeva o scanteie chiar daca era pusa gresit aprinderea dar tot trebuia sa dea o scanteie undeva .... nimic ........ pana la urma am incercat sa vad daca da scanteie magnetoul (acum doua luni dadea scanteie, atunci a si pornit dar mergea doua trei minute normal dupa care se oprea si nimic nu mai vroia), am scos fisa din pipa bujiei si am apropiat-o de blocul motor sa vad daca da vreo scanteie ---- mort ... nimic ... am incercat sa vad daca are ceva contactul principal si era ok .... m-am uitat mai atent si cand are contactul pus da mici minuscule scantei la masa dar normal ca nu are cum sa porneasca cu scanteile alea ........

asa ca problema mea este magnetoul la care nu vreau sa renunt .... vreau sa mearga asa cum a facut-o neamtu, nu vreau sa-i fac modificari nici la motor nici in rest ..... acum intrebarea pt voi este = care sunt simtomele cand este demagnetizat magnetoul ? chiar asa nu mai da nici macar o vaga scanteie din cand in cand .... moare asa subit acum 2 luni dadea dit'ai flacara si acum nici macar cat sa te ciupesca la deget?........ daca da cum se poate remedia problema se poate remagnetiza rotorul din magnetou, este posibil sa fie arsa infasurarea bobinei din magnetou ?......... daca se poate remagnetiza unde pot sa o fac si cam cat costa (practic se remagnetizeaza doar rotorul nu? ) ................. Multumesc inca o data pentru sprijin ..... chiar este pasiune la mine cu motoarele de prin anii aia mai am si doua Jawe 356 si 559.... si pentru zi de zi japoneza ca de imi place sa fac plimbari cu multi km bagaj si pasagera....

Tot neamtul a scris in cartea tehnica modificarea legaturilor pentru a trece la aprinderea pe baterie. Rotorul se poate remagnetiza posibil sa ai probleme si cu bobina.posibil sa ai joc si la rotor de asemenea posibil sa fi frecat candva rotorul si sa ai distanta dintre rotor si stator marita. Putin probabil ca in 2 luni sa se demagnetizeze de tot rotorul la distanta dintre electrozii bujiei noi nu te-ai uitat? poate are 1mm nu 0,4 mm.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mers acum 2 luni ar trebui sa mearga si acum.Rotorul nu se demagnetizeaza peste noapte si cand se duce bobina ai sa vezi ca magnetoul nu mai functioneaza la cald ptr.ca se strapunge stratul vechi izolator dintre spire si intra in scurt.Oricum nu se mai pot bobina.Eu zic sa-l dai jos si sa cureti platina sau sa-i pui una noua si neaparat sa pui alta fisa,veriica si condensatorul sau il schimbi si micsoreaza distanta la electrodul bujiei.Daca nu merge asa o sa ai nevoie de un alt magnetou sau treci cu aprindere de la baterie cu bobina exterioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc 4bike, se pare ca am o problema mai mare ..... am incercat ieri mai multe reglaje la aprindere ........ am curatat carburatorul ...etc ... si am incercat sa o pornesc. nimic linie moarta ...am verificat daca trage benzina si era ok, am scos bujia sa vad daca e uda, era uda (bujie noua ) am verificat pana la urma daca da scanteie si nimic, nicio scanteie mort.... am vertificat daca are distanta suficienta la platina era ok, in mod normal trebuia sa dea undeva o scanteie chiar daca era pusa gresit aprinderea dar tot trebuia sa dea o scanteie undeva .... nimic ........ pana la urma am incercat sa vad daca da scanteie magnetoul (acum doua luni dadea scanteie, atunci a si pornit dar mergea doua trei minute normal dupa care se oprea si nimic nu mai vroia), am scos fisa din pipa bujiei si am apropiat-o de blocul motor sa vad daca da vreo scanteie ---- mort ... nimic ... am incercat sa vad daca are ceva contactul principal si era ok .... m-am uitat mai atent si cand are contactul pus da mici minuscule scantei la masa dar normal ca nu are cum sa porneasca cu scanteile alea ........

asa ca problema mea este magnetoul la care nu vreau sa renunt .... vreau sa mearga asa cum a facut-o neamtu, nu vreau sa-i fac modificari nici la motor nici in rest ..... acum intrebarea pt voi este = care sunt simtomele cand este demagnetizat magnetoul ? chiar asa nu mai da nici macar o vaga scanteie din cand in cand .... moare asa subit acum 2 luni dadea dit'ai flacara si acum nici macar cat sa te ciupesca la deget?........ daca da cum se poate remedia problema se poate remagnetiza rotorul din magnetou, este posibil sa fie arsa infasurarea bobinei din magnetou ?......... daca se poate remagnetiza unde pot sa o fac si cam cat costa (practic se remagnetizeaza doar rotorul nu? ) ................. Multumesc inca o data pentru sprijin ..... chiar este pasiune la mine cu motoarele de prin anii aia mai am si doua Jawe 356 si 559.... si pentru zi de zi japoneza ca de imi place sa fac plimbari cu multi km bagaj si pasagera....

Salut.Se lipeste o surubelnita obisnuita de rotorul scos.Acesta ar trebui sa atarne in surubelnita atunci cand il ridici.Daca rezista chiar si atunci cand il zgudui usor inseamna ca rotorul e perfect.Nu prea da randament remagnetizarea.Pune rotorul in magnetoul legat,in prealabil,la minus.Atunci cand pui plusul pe bobina si ai bujia lipita de magnetou ar trebui sa apara scanteie.Cu respect,Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Se lipeste o surubelnita obisnuita de rotorul scos.Acesta ar trebui sa atarne in surubelnita atunci cand il ridici.Daca rezista chiar si atunci cand il zgudui usor inseamna ca rotorul e perfect.Nu prea da randament remagnetizarea.Pune rotorul in magnetoul legat,in prealabil,la minus.Atunci cand pui plusul pe bobina si ai bujia lipita de magnetou ar trebui sa apara scanteie.Cu respect,Adrian

Se remagnetizeaza bine nu stiu cati ani tine mi-am facut instalatie de remagnetizat si ridica rotorul aproz. un Kg de metal. In cartea tehnica scrie ca periodic se duc rotoarele in atelierele Simson la remagnetizat.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se remagnetizeaza bine nu stiu cati ani tine mi-am facut instalatie de remagnetizat si ridica rotorul aproz. un Kg de metal. In cartea tehnica scrie ca periodic se duc rotoarele in atelierele Simson la remagnetizat.

Numai bine

In sfarst,iata ceva neasteptat de interesant pe acest biet forum.Daca am lasa profesorii sa vorbeasca sunt sigur ca ar merge toate simsonurile si am putea depasi nivelul asta manelist.Camarade Mircea,fii bun si arata-ne si noua schema acestei instalatii cu explicatiile aferente.Multumesc foarte mult.Cu respect,Adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde cineva niste acte de simson ? Sau stie pe cineva care vinde ?

De curiozitatea cat ii o suma corecta pentru niste acte de simson ?

Acum 5 ani am primit pe acte 500000 lei. La ora actuala nu stiu.

Numai bine

 

 

In sfarst,iata ceva neasteptat de interesant pe acest biet forum.Daca am lasa profesorii sa vorbeasca sunt sigur ca ar merge toate simsonurile si am putea depasi nivelul asta manelist.Camarade Mircea,fii bun si arata-ne si noua schema acestei instalatii cu explicatiile aferente.Multumesc foarte mult.Cu respect,Adrian.

Scriu maine pun si niste poze ca astazi am baut si nu e cazul.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mers acum 2 luni ar trebui sa mearga si acum.Rotorul nu se demagnetizeaza peste noapte si cand se duce bobina ai sa vezi ca magnetoul nu mai functioneaza la cald ptr.ca se strapunge stratul vechi izolator dintre spire si intra in scurt.Oricum nu se mai pot bobina.Eu zic sa-l dai jos si sa cureti platina sau sa-i pui una noua si neaparat sa pui alta fisa,veriica si condensatorul sau il schimbi si micsoreaza distanta la electrodul bujiei.Daca nu merge asa o sa ai nevoie de un alt magnetou sau treci cu aprindere de la baterie cu bobina exterioara.

 

Multumesc din nou pt raspunsuri, am desfacut aseara magnetoul si am scos bobina care intre firul care duce la platina si masa este in scurt (are continuitate) si intre firul de plus si cel care duce la fisa are in jur de 20 de ohmi, nu stiu cat trebuie sa indice dar in orice caz stiu ca bobina nu trebuie sa fie in scurt cu masa......... asa este ?

4 bike nu inteleg de de spui ca nu se mai poate rebobina aceasta bobina ? sunt anumite particularitati care nu mai pot fi respecatate ? v-as ruga mult sa-mi spuneti din experianta voastra ce impedanta trebuie sa aiba bobina si daca intr-adevar cand se arde intra in scurt cu masa ori are alte manifestari ?.......in alta ordine de idei as vrea sa stiu cum pot verifica si condensatorul sa fiu sigur ca este bun ..... daca cineva are pe acasa un magnetou cu rotorul demagnetizat si bobina buna il cumpar eu doar sa-mi lasati un mesaj unde va contactez si va sun eu.... inca o data va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarst,iata ceva neasteptat de interesant pe acest biet forum.Daca am lasa profesorii sa vorbeasca sunt sigur ca ar merge toate simsonurile si am putea depasi nivelul asta manelist.Camarade Mircea,fii bun si arata-ne si noua schema acestei instalatii cu explicatiile aferente.Multumesc foarte mult.Cu respect,Adrian.

In primul rand vreau sa multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi meritul meu este doar realizarea si testarile. Din materialul lui Drobu cu scantei a la frankestein am dedus ca trebe amperaj si tensiune mare .

In principiu este un miez de fier inchis prin rotorul magnetoului. miezul de fier l-am realizat din " I " uri ca-i greu de taiat. Sunt intretesute stranse de un jug ( preferabil sa nu fie din metal) de la magnetou de Simson am taiat capetele miezului de fier sa se potriveasca.Bobinele le-am realizat direct pe miezul de fier ca-i greu de facut carcasa si ocupa loc mult. Am 2 bobine din sarma de cupru cu diametrul de 2,8 mm legate in serie si 120 de spire. Se pune rotorul in locas strang putin miezul de fier cuplez sursa in reprize de max 5 secunde cam 5 reprize si gata. Problema este sursa de alimentare eu folosesc curentul continuu de la aparatul de sudura unde am o dioda de 200 de amperi. aparatul are in secundar cam 80 de amperi si 60 V . Numarul de spire iste in functie de tensiunea de alimentare. Campul magnetic depinde de nr. de spire de tensiune si intensitate. Aparatul meu are 1200 de Wati. Numarul de spire nu este critic nu se arde bobina deoarece lucreaza un timp f. scurt.

Deoarece cunosc binisor forumul ca unii sa nu se deranjeze le spun de la inceput ca o bobina este mai mare alta mai mica deoarece am facut din ramasita de sarma si s-a terminat ca se putea pune in cutie etc nu ma intereseaza ar trebui un contactor puternic sa eliminam scanteile lui Frankestein stiu dar n-am si-s scumpe.

Pun pozele Sorin daca doresti sa faci te pot ajuta cu tole .

21myelg.jpg

1j0pky.jpg

Numai bine daca am uitat ceva spune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc din nou pt raspunsuri, am desfacut aseara magnetoul si am scos bobina care intre firul ce duce la platina si masa este in scurt (are continuitate) si intre firul de plus si cel care duce la fisa are in jur de 20 de ohmi, nu stiu cat trebuie sa indice dar in orice caz stiu ca bobina nu trebuie sa fie in scurt cu masa......... asa este ?

4 bike nu inteleg de ce spui ca nu se mai poate rebobina aceasta bobina ? sunt anumite particularitati care nu mai pot fi respectate ? v-as ruga mult sa-mi spuneti din experienta voastra ce impedanta trebuie sa aiba bobina si daca intr-adevar cand se arde intra in scurt cu masa ori are alte manifestari ?.......in alta ordine de idei as vrea sa stiu cum pot verifica si condensatorul sa fiu sigur ca este bun ..... daca cineva are pe acasa un magnetou cu rotorul demagnetizat si bobina buna il cumpar eu doar sa-mi lasati un mesaj unde va contactez si va sun eu.... inca o data va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercy baieti!!!O sa termin cat de curand inca un Awo T cu atas.Apropo,m-ar interesa sa cumpar doua roti de Emw si o aripa de fata.Daca m-ati putea ajuta ar fi super.Mai ridic o problema!STIE CINEVA UNDE SE POATE CROMA???

 

Mercy baieti!!!O sa termin cat de curand inca un Awo T cu atas.Apropo,m-ar interesa sa cumpar doua roti de Emw si o aripa de fata.Daca m-ati putea ajuta ar fi super. :) Mai ridic o problema!STIE CINEVA UNDE SE POATE CROMA???

 

 

unde faceti modelele k alea originale pe rezervor?si eu imi reconditionez acuma unu da nu stiu cum sa fac modelu ala:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Revin cu o noua si sper, ultima problema: cand motocicleta merge in treapta a doua, apar niste socuri ca si cum ar iesi din viteza, apoi ar intra din nou. Sunt aproape sigur ca este vorba defapt de doua pinioane (de pe acelasi ax !) care nu se cupleaza cum trebuie, adica nu sunt impinse cum trebuie. Crabotii (elementele care realizeaza cuplarea a doua pinioane de pe acelasi ax) tuturor pinioanelor sunt in stare buna. La fel si furcile sunt verticale si nu sunt uzate excesiv.

 

1. Am impresia ca problema se datoreaza lipsei unei seibi. Imi poate descrie cineva ordinea in care ar trebui sa fie montate piesele pe cele doua axuri ale cutiei de viteze? M-ar interesea o descriere de genul "Ax primar: rulment, saiba, pinion, siguranta, pinion, pinion, siguranta, pinion, saiba, rulment", "Ax secundar: .............".

 

2. Ati avut vreo problema asemanatoare? Credeti ca ar fi altceva in neregula? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Revin cu o noua si sper, ultima problema: cand motocicleta merge in treapta a doua, apar niste socuri ca si cum ar iesi din viteza, apoi ar intra din nou. Sunt aproape sigur ca este vorba defapt de doua pinioane (de pe acelasi ax !) care nu se cupleaza cum trebuie, adica nu sunt impinse cum trebuie. Crabotii (elementele care realizeaza cuplarea a doua pinioane de pe acelasi ax) tuturor pinioanelor sunt in stare buna. La fel si furcile sunt verticale si nu sunt uzate excesiv.

 

1. Am impresia ca problema se datoreaza lipsei unei seibi. Imi poate descrie cineva ordinea in care ar trebui sa fie montate piesele pe cele doua axuri ale cutiei de viteze? M-ar interesea o descriere de genul "Ax primar: rulment, saiba, pinion, siguranta, pinion, pinion, siguranta, pinion, saiba, rulment", "Ax secundar: .............".

 

2. Ati avut vreo problema asemanatoare? Credeti ca ar fi altceva in neregula? Multumesc!

Pinioanele au niste bucse mie nu intra in a IVa si a trebuit sa bucsez pinionul

Numai bine

 

 

Salutari! Revin cu o noua si sper, ultima problema: cand motocicleta merge in treapta a doua, apar niste socuri ca si cum ar iesi din viteza, apoi ar intra din nou. Sunt aproape sigur ca este vorba defapt de doua pinioane (de pe acelasi ax !) care nu se cupleaza cum trebuie, adica nu sunt impinse cum trebuie. Crabotii (elementele care realizeaza cuplarea a doua pinioane de pe acelasi ax) tuturor pinioanelor sunt in stare buna. La fel si furcile sunt verticale si nu sunt uzate excesiv.

 

1. Am impresia ca problema se datoreaza lipsei unei seibi. Imi poate descrie cineva ordinea in care ar trebui sa fie montate piesele pe cele doua axuri ale cutiei de viteze? M-ar interesea o descriere de genul "Ax primar: rulment, saiba, pinion, siguranta, pinion, pinion, siguranta, pinion, saiba, rulment", "Ax secundar: .............".

 

2. Ati avut vreo problema asemanatoare? Credeti ca ar fi altceva in neregula? Multumesc!

Pinioanele au niste bucse mie nu intra in a IVa si a trebuit sa bucsez pinionul

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc din nou pt raspunsuri, am desfacut aseara magnetoul si am scos bobina care intre firul ce duce la platina si masa este in scurt (are continuitate) si intre firul de plus si cel care duce la fisa are in jur de 20 de ohmi, nu stiu cat trebuie sa indice dar in orice caz stiu ca bobina nu trebuie sa fie in scurt cu masa......... asa este ?

4 bike nu inteleg de ce spui ca nu se mai poate rebobina aceasta bobina ? sunt anumite particularitati care nu mai pot fi respectate ? v-as ruga mult sa-mi spuneti din experienta voastra ce impedanta trebuie sa aiba bobina si daca intr-adevar cand se arde intra in scurt cu masa ori are alte manifestari ?.......in alta ordine de idei as vrea sa stiu cum pot verifica si condensatorul sa fiu sigur ca este bun ..... daca cineva are pe acasa un magnetou cu rotorul demagnetizat si bobina buna il cumpar eu doar sa-mi lasati un mesaj unde va contactez si va sun eu.... inca o data va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu poti sa incerci sa bobinezi dar eu iti spun ca nu se va baga nimeni sa-ti faca ptr. ca firul ala e f. subtire (0,15 mm parca) si sunt cam 15 mii de spire,de asta zic.

 

@samy 91,e destul de greu sa liniezi si daca l-ai vopsit deja negru va fi si mai greu de liniat ptr.ca o sa ai nevoie de o mana de pictor buna sau de un aparat de trasat special.Daca nu e vopsit deja am sa-ti explic cum le fac eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu poti sa incerci sa bobinezi dar eu iti spun ca nu se va baga nimeni sa-ti faca ptr. ca firul ala e f. subtire (0,15 mm parca) si sunt cam 15 mii de spire,de asta zic.

 

 

 

 

Inteleg ca imi trebuie bobina, eu am incercat sa o dau unui meserias in bobinaj sa vedem ce poate face dar dupa cum spuneai cred ca am nevoie de o bobina ...

asa ca dau anunt si va rog cine are si nu foloseste din diferite motive magnetoul (fie ca a trecut pe 12 v fie ca e demagnetizat rotorul), cumpar eu bobina .

astept cu interes.....

Multumesc din nou !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina degeaba cauti. Nu se prea potrivesc de la o carcasa la alta. Depinde de noroc. In ceea ce priveste rezistenta... Sunt 2 tipuri de bobine. Cele de la magnetouri cu gura rotunda trebuie sa aiba intre contactul mic ce iese din bobina care merge spre fisa si contactul unde e lipit firul spre platina cam 7.3-7.4 kohmi. La magnetourile cu gura ovala, care au si capac aceasta valoare este pe la 5.4 kohmi. Firul ce merge spre platina trebuie sa conduca la masa. Acolo vei masura rezistenta primarului daca nu ma insel (sub un ohm, daca bine imi amintesc). Condensatorul se poate masura cu un multimetru digital care are optiunea de a masura capacitate (farazi). Condensatorul auto/moto e de aprox 0.22 micro. Daca ai aparat de masura analogic cand masori continuitate, la inceput trebuie sa iti arate continuitate la condensator apoi trebuie sa ii creasca rezistenta. Asta datorita incarcarii. Condensatorul e bulit in general cand e in scurt. Daca magnetoul asta mergea acum un an sa zicem, sigur nu are bai nici la bobina, nici la magnet.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pot pune sa de AWO T pe un Simson Sport ?

2. Cat ajunge o toba de esapament nou nouta bling bling :P) cap coada.

 

La ce probleme sa ma astept la un simson care a stat nepornit vreo.. multi ani si afara sub cerul liber. Cat ii de usoara trecerea pe 12V si se merita nu ?

A pus cineva CDI pe asa ceva ? Daca da ce probleme ar elimina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pot pune sa de AWO T pe un Simson Sport ?

2. Cat ajunge o toba de esapament nou nouta bling bling :P) cap coada.

 

La ce probleme sa ma astept la un simson care a stat nepornit vreo.. multi ani si afara sub cerul liber. Cat ii de usoara trecerea pe 12V si se merita nu ?

A pus cineva CDI pe asa ceva ? Daca da ce probleme ar elimina ?

Daca a stat mult afara ar trebui sa desfaci tot motorul ca nu stii ce-i ruginit mai bine decat sa te chinuiesti cu pornitul s-au sa ramai pe drum . Personal banuiesc ca a stat multi ani ca nu mergea. Trecerea pe 12 implica o sursa de 12 V alternator , dinam s-au magnetou schimbarea becurilor releu etc. Daca nu ti la originalitate merita.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a stat mult afara ar trebui sa desfaci tot motorul ca nu stii ce-i ruginit mai bine decat sa te chinuiesti cu pornitul s-au sa ramai pe drum . Personal banuiesc ca a stat multi ani ca nu mergea. Trecerea pe 12 implica o sursa de 12 V alternator , dinam s-au magnetou schimbarea becurilor releu etc. Daca nu ti la originalitate merita.

Numai bine

 

Mersi de raspunsuri mircea simson, insa mircea pijama :P mai are cateva nelamuriri, il vreau pe 12 volti ca sa fie mai functional si practic, pot faca asta si sa arate ca un simson original nu ? sau trecerea pe 12 V implica vreo piesa care ramane pe afara ?

 

Piesele cromate se pot sabla nuh ?

 

Deci nimeni nimic legat de CDI ? asta ar elimina stresu` cu platina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...