Falkenberg Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Caut si eu pentru un Simson Sport un ansamblu de culbutori fara joc si mai ales piulite cu care e prinsa pe prezoane de la chiulasa, ca nu le am. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Am revenit, cum am zis, după ce am făcut o evaluare a componentelor ce le am, de Simson Sport. Am făcute câteva fotografii cu acestea. Am să fac o descriere cât mai in detaliu a stării acestora, în speranța că, poate, cineva are nevoie de unele din ele, aÂşa cum Âşi eu am nevoie de altele. Prefer schimburi, deoarece, deocamdată, resursele financiare sunt 0. Nu am acte pe Âşasiu Âşi pe blocul motor (probabil motocicleta a fost radiată cândva) AÂşadar, să începem. ÂŞasiul (fără acte) e in stare bună, fără îndoituri, lovituri, suduri (altele decât cele de fabrică). Jugul sau componentele alea în care se fixează telescoapele, sunt în stare bună, de asemenea. Bascula e bună, deÂşi are sudate două întarituri orizontale (nu Âştiu dacă se vede în foto), în spatele aripii, în zona de prinderii balamalelor de cadru. Nu stiu care a fost scopul sudurii, că am curățat-o Âşi nu am gasit fisuri sau rupturi la ea. Tăblăria..., cam subțire, nu am decât protecțiile de la telescoape, cutia dreapta (de la baterie Âşi regulatorul de încărcare) Âşi cutia filtrului de aer. Aripile de la roți sunt praf, probabil, de IJ. Am două rezervoare. Cel care este pe cadru, arată jalnic la exterior, după cum se vede în foto, prezintă lovituri Âşi are un buÂşon care nu l-am putut scoate ( e ceva cu cheie Âşi nici nu mi-am bătut capul). De interior nu am ce sa zic, că nu Âştiu. O fi curat, n-o fi curat... Cel viÂşiniu are, de asemenea, unele lovituri Âşi pete de rugină Âşi nu am buÂşon la el. La interior este in stare bună, pare a fi fost ținut cu ulei sau motorină în el sau cel puțin uns la interior. Cu toate astea, în zona filetului robinetului Âşi a conductelor de comunicare se vede a fi ceva rugină. Roțile... patru la număr (două față, două spate) sunt cum se văd în poze. Nu pot să-mi dau seama dacă au 8-uri. Spițele sunt varză, butucii cred că ar putea fi recondiționați cu ceva muncă. Unul din cuplajele canelate e in stare destul de bună, celălalt ar putea fi folosit doar de ajutor (prezintă cam 50%-60% uzură, canelurile fiind aproape ascuțite la vârfuri). Jențile arată jalnic. Nu mi-am bătut capul să le curăț. Nu mi s-a părut să fie lovite sau strâmbe. Două se prezintă mai bine, două mai rău Âşi, posibil, după o sablare Âşi vopsire să fie utilizabile. Telescoapele față cam „latră”. Sunt complete Âşi cam ruginite. Ar trebui rebucÂşate Âşi recromate. Cele de spate nu Âştiu de la ce sunt, dar sunt in stare acceptabilă ca funcționalitate, poate ar trebui doar umplute. Estetic cum se văd in foto. Ghidonul nu Âştiu de la ce motocicletă este (probabil IJ). Motorul... Blocul motor (fără acte) pare ok, nu are bucÂşa din interior de la axul de angrenare a pompei de ulei, puțin diferit de cel care-l am pe motocicleta de recondiționat, în sensul că ăsta din foto are capac cu Âşuruburi la locaÂşul rulmentului din partea cu volanta, pe când cel care-l folosesc are locaÂşul practicat (frezat) direct în bloc. La mutarea ambielajului dintr-un bloc în celălalt, diferențele de montaj au trebuit corectate cu Âşaibe de diferență. În interior este un ambielaj în stare acceptabilă Âşi cred că a fost recondiționat cândva. Pare a fi fost depresat Âşi la remontare au fost practicate uÂşoare puncte de sudură la bolț Âşi Âşterse la strung sau piatră. Nu pot da un verdict daca are o uÂşoară bătaie sau nu, pentru că pe cine am întrebat, părerile au fost 50%-50%. Axul cu came Âşi tacheții prezință urme de uzură Âşi cred că sunt în limite, încă. La fel Âşi roțile dințate. Cilindrul... Cum se vede în foto, are o gaură de 72,9 măsurat cu Âşubler. Nu Âştiu dacă a fost sau nu cămăÂşuit sau doar alezat la această cotă. Oglinda e ok înăuntru. Pistonul e cam uzat Âşi polizat in cap, nu insist asupra lui. Chiuloasa... În stare bună la exterior, nu e deformată, dar are nevoie de două supape, două scaune de supape Âşi un arc. Capacul de chiuloasă pare în regulă Âşi el. Tijele împingătoare sunt bune, la una lipseÂşte un cap în poză. Îl am pe undeva, dar nu am dat de el. E prin cutiile cu mărunțisuri. Alte componente... Două pompe de ulei, verificate la presiune (numai la una există filtrul de sită) Âşi axele de angrenare; două volante în stare acceptabilă, un disc de ambreiaj mai bun unul mai rău (ăsta din urmă se vede in foto) Âşase arcuri de la ambreiaj, o placă de presiune Âşi un disc metalic uÂşor strâmb, un capac de baie de ulei, sudat în aluminiu (nu curge), două capace lagăr rulment axa cu came, un ambielaj Âşi un ax cu came ruginite, un angrenaj complet de distribuție în stare bună, un capac de distribuție, o jojă mai jalnică, bucăți de cardan, filtru de aer. Protecțiile de cauciuc de pe rezervorul viÂşiniu nu se pun în discuție, încă. Nici cutia de viteze, completă Âşi funcțională la rece Âşi nici rampa cu culbutori. Pentru acestea cred că o să fixez prețuri, dacă mă hotărăsc. AÂş fi interesat, la schimb, de un ghidon original cu maneta de frână Âşi mecanismul de accelerare, un carburator original si funcțional, o rama cu sticla Âşi oglindă de far, releu de încărcare de 6V sau echivalent, lampa stop sau măcar corpul cu sticla colorată, scaun pasager sau măcar rama de tablă, eventual un vitezometru, gume footrest conducător, capac cutie electică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Am gasit in o cutie cu piese de Simson 2 device-uri de aprindere. Principiu de functionare e la fel, componente se poate sa schimbe intre ele. Dar din exterior arat diferiti, vedeti poza. Care o fi cel corect pentru un Simson Sport din '61? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Am gasit in o cutie cu piese de Simson 2 device-uri de aprindere. Principiu de functionare e la fel, componente se poate sa schimbe intre ele. Dar din exterior arat diferiti, vedeti poza. Care o fi cel corect pentru un Simson Sport din '61? anul nui important..vezi care da scinteie buna si nu are jocuri mari,atentie ca multe dau scinteie dar nu cit e nevoie sa mearga motorul bine..orcum astea nu au dat nici de noi scinteie necesara pt.o ardere completa sau o turatie buna a motorului..de aia se merge pe bobina de inductie separat si nebunia ramine acolo doar pt.centrifugal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Doar unul e functional, da scanteie albastru frumos cand o invart un pic cu mana - nici la masina nu am asa ceva , cred ca e suficient sa merge cat de cat. Ma gandeam ca poate e o diferenta in avans centrifugal in functie de mobra, ca au fost ceva diferente. Si la cel care trebuie capac rotund, n-am capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Are cineva niște spițe vechi de Simson Sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Cel din stanga este . Am gasit in o cutie cu piese de Simson 2 device-uri de aprindere. Principiu de functionare e la fel, componente se poate sa schimbe intre ele. Dar din exterior arat diferiti, vedeti poza. Care o fi cel corect pentru un Simson Sport din '61? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 rezervorul ala visiniu imi pare ca difera.. e tot provenienta sport? Salut. Nu Âştiu exact dacă sunt diferite. Par a fi la fel (acelaÂşi model). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Am revenit, cum am zis, după ce am făcut o evaluare a componentelor ce le am, de Simson Sport. Am făcute câteva fotografii cu acestea. Am să fac o descriere cât mai in detaliu a stării acestora, în speranța că, poate, cineva are nevoie de unele din ele, aÂşa cum Âşi eu am nevoie de altele. Prefer schimburi, deoarece, deocamdată, resursele financiare sunt 0. Nu am acte pe Âşasiu Âşi pe blocul motor (probabil motocicleta a fost radiată cândva) AÂşadar, să începem. ÂŞasiul (fără acte) e in stare bună, fără îndoituri, lovituri, suduri (altele decât cele de fabrică). Jugul sau componentele alea în care se fixează telescoapele, sunt în stare bună, de asemenea. Bascula e bună, deÂşi are sudate două întarituri orizontale (nu Âştiu dacă se vede în foto), în spatele aripii, în zona de prinderii balamalelor de cadru. Nu stiu care a fost scopul sudurii, că am curățat-o Âşi nu am gasit fisuri sau rupturi la ea. Tăblăria..., cam subțire, nu am decât protecțiile de la telescoape, cutia dreapta (de la baterie Âşi regulatorul de încărcare) Âşi cutia filtrului de aer. Aripile de la roți sunt praf, probabil, de IJ. Am două rezervoare. Cel care este pe cadru, arată jalnic la exterior, după cum se vede în foto, prezintă lovituri Âşi are un buÂşon care nu l-am putut scoate ( e ceva cu cheie Âşi nici nu mi-am bătut capul). De interior nu am ce sa zic, că nu Âştiu. O fi curat, n-o fi curat... Cel viÂşiniu are, de asemenea, unele lovituri Âşi pete de rugină Âşi nu am buÂşon la el. La interior este in stare bună, pare a fi fost ținut cu ulei sau motorină în el sau cel puțin uns la interior. Cu toate astea, în zona filetului robinetului Âşi a conductelor de comunicare se vede a fi ceva rugină. Roțile... patru la număr (două față, două spate) sunt cum se văd în poze. Nu pot să-mi dau seama dacă au 8-uri. Spițele sunt varză, butucii cred că ar putea fi recondiționați cu ceva muncă. Unul din cuplajele canelate e in stare destul de bună, celălalt ar putea fi folosit doar de ajutor (prezintă cam 50%-60% uzură, canelurile fiind aproape ascuțite la vârfuri). Jențile arată jalnic. Nu mi-am bătut capul să le curăț. Nu mi s-a părut să fie lovite sau strâmbe. Două se prezintă mai bine, două mai rău Âşi, posibil, după o sablare Âşi vopsire să fie utilizabile. Telescoapele față cam „latră”. Sunt complete Âşi cam ruginite. Ar trebui rebucÂşate Âşi recromate. Cele de spate nu Âştiu de la ce sunt, dar sunt in stare acceptabilă ca funcționalitate, poate ar trebui doar umplute. Estetic cum se văd in foto. Ghidonul nu Âştiu de la ce motocicletă este (probabil IJ). Motorul... Blocul motor (fără acte) pare ok, nu are bucÂşa din interior de la axul de angrenare a pompei de ulei, puțin diferit de cel care-l am pe motocicleta de recondiționat, în sensul că ăsta din foto are capac cu Âşuruburi la locaÂşul rulmentului din partea cu volanta, pe când cel care-l folosesc are locaÂşul practicat (frezat) direct în bloc. La mutarea ambielajului dintr-un bloc în celălalt, diferențele de montaj au trebuit corectate cu Âşaibe de diferență. În interior este un ambielaj în stare acceptabilă Âşi cred că a fost recondiționat cândva. Pare a fi fost depresat Âşi la remontare au fost practicate uÂşoare puncte de sudură la bolț Âşi Âşterse la strung sau piatră. Nu pot da un verdict daca are o uÂşoară bătaie sau nu, pentru că pe cine am întrebat, părerile au fost 50%-50%. Axul cu came Âşi tacheții prezință urme de uzură Âşi cred că sunt în limite, încă. La fel Âşi roțile dințate. Cilindrul... Cum se vede în foto, are o gaură de 72,9 măsurat cu Âşubler. Nu Âştiu dacă a fost sau nu cămăÂşuit sau doar alezat la această cotă. Oglinda e ok înăuntru. Pistonul e cam uzat Âşi polizat in cap, nu insist asupra lui. Chiuloasa... În stare bună la exterior, nu e deformată, dar are nevoie de două supape, două scaune de supape Âşi un arc. Capacul de chiuloasă pare în regulă Âşi el. Tijele împingătoare sunt bune, la una lipseÂşte un cap în poză. Îl am pe undeva, dar nu am dat de el. E prin cutiile cu mărunțisuri. Alte componente... Două pompe de ulei, verificate la presiune (numai la una există filtrul de sită) Âşi axele de angrenare; două volante în stare acceptabilă, un disc de ambreiaj mai bun unul mai rău (ăsta din urmă se vede in foto) Âşase arcuri de la ambreiaj, o placă de presiune Âşi un disc metalic uÂşor strâmb, un capac de baie de ulei, sudat în aluminiu (nu curge), două capace lagăr rulment axa cu came, un ambielaj Âşi un ax cu came ruginite, un angrenaj complet de distribuție în stare bună, un capac de distribuție, o jojă mai jalnică, bucăți de cardan, filtru de aer. Protecțiile de cauciuc de pe rezervorul viÂşiniu nu se pun în discuție, încă. Nici cutia de viteze, completă Âşi funcțională la rece Âşi nici rampa cu culbutori. Pentru acestea cred că o să fixez prețuri, dacă mă hotărăsc. AÂş fi interesat, la schimb, de un ghidon original cu maneta de frână Âşi mecanismul de accelerare, un carburator original si funcțional, o rama cu sticla Âşi oglindă de far, releu de încărcare de 6V sau echivalent, lampa stop sau măcar corpul cu sticla colorată, scaun pasager sau măcar rama de tablă, eventual un vitezometru, gume footrest conducător, capac cutie electică ma intereseaza roata fata, spate si grupul,ce vrei la schimb pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) ma intereseaza roata fata, spate si grupul,ce vrei la schimb pe ele? Roțile sunt aÂşa cum le-am descris Âşi cum se văd în foto. Grupul o să-l scot de pe Âşasiu Âşi o să fac câteva fotografii la toate componentele interne ale lui pe care le am (Âşi cu descrierea stării lor), pentru că nu sunt montate în el. Ăsta e Âşi motivul pentru care nu am insistat asupra lui în descrierea făcută cu câteva zile în urmă. Am două rânduri de roți; cele care se văd montate Âşi cele care sunt rezemate de perete. Cele montate sunt într-o stare ceva mai bună decât celelalte. Tu la care ai făcut referință? Ghita, am eu un carburator de Simson pe acasa, sa vedem in ce stare e. Salut. E de vânzare sau la troc? Editat Octombrie 29, 2011 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Pt tine, cred ca o sa fie la troc, contra 1 bucata doza bere Bergenbier fara alcool sau 1 bucata cana vin rosu fiert. Numa' să dau de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Am si eu niste intrebari.. Azi am pornit simsonica, prima data de cand o am. Am preluat mobra cam semi-restaurata, si nu prea e testata nimic. Cilindru, pison sunt noi, ca si supapele, ghiduri. Dupa ce a mers destul de frumos un pic, a dat un rateu in admisie, s-a auzit ceeva zgomote neplacute, si s-a oprit. Nu mai avea compresie, plus un joc mare la culbotor de supapa de admisie. Am dat jos chiulasa, si am gasit ca s-au lovit supapele intre ele, si cel de admisie e stramba. Ideea e ca ma asteptam sa gasesc multa ulei la tacheti, arcuri, dar de fapt era foarte putina ulei acolo, desi motorul a mers 5, poate 10 minute in total (mai multe porniri mai scurte, nu s-a inchins). Cu chiulasa demonta am dat la pedala, si doar dupa un efort destul de mare am vazut sa vine ceva ulei prin gaurica aia din cilindru. Eu banuiesc ca supapa de admisie a ramas blocat din cauza ungere deficienta, cauzat de o pompa de ulei strica / uzat. E plauzibil? Cam ce debit trebuie sa aibe pompa de ulei? Se poate repara pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 kit de reparatie pt pompa de ulei nu este.cel mai bine inlocuiesti pompa dar verifica si gaurile de ungere sa nu fie semiiufundate cumva si deaia sa nu iti ajunga suficient ulei sus la rampa(la curbutori).uita te si la rampa sa nu aiba cumva culoare albastrie s daca are atunci ii clar:lipsa uleiului.dar s ar putea ca si mecanismul care angreneaza pompa sa creeze probleme.nu ramane decat sa desfaci motorasul si sa vezi care piesa nu si a facut serviciul.bafta la mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Cu chiulasa demonta am dat la pedala, si doar dupa un efort destul de mare am vazut sa vine ceva ulei prin gaurica aia din cilindru. Eu banuiesc ca supapa de admisie a ramas blocat din cauza ungere deficienta, cauzat de o pompa de ulei strica / uzat. E plauzibil? Cam ce debit trebuie sa aibe pompa de ulei? Se poate repara pompa? Salut. Să urci uleiul in rampă numai dând la pedală, e foarte greu. Îti trebuie o turație cât de cât mai ridicată Âşi constantă decât ce scoți la pedală. Ideal ar fi fost să o poți porni fără capacul chiuloasei ca să vezi ce se întâmplă. Să nu crezi că uleiul explodează pe acolo sau se bălăcesc supapele, arcurile Âşi culbutorii pe acolo pe sub capac, el se prelige pe la acele culbutorilor Âşi se scurge inapoi în bloc. Cozile supapelor Âşi arcurile ar trebui să se ungă doar din vaporii de ulei. GreÂşesc? Probabil că supapele au fost adaptate de la ceva Âşi au ciuperca mai mare, de zici că s-au întâlnit în funcționare. Am două pompe bune, verificate, fără filtrul de sită Âşi o tijă de angrenare. Verifică la tine, Âşi dacă vei avea nevoie, dă un semn, facem un schimb... Numa' bine. Editat Octombrie 29, 2011 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Roțile sunt aÂşa cum le-am descris Âşi cum se văd în foto. Grupul o să-l scot de pe Âşasiu Âşi o să fac câteva fotografii la toate componentele interne ale lui pe care le am (Âşi cu descrierea stării lor), pentru că nu sunt montate în el. Ăsta e Âşi motivul pentru care nu am insistat asupra lui în descrierea făcută cu câteva zile în urmă. Am două rânduri de roți; cele care se văd montate Âşi cele care sunt rezemate de perete. Cele montate sunt într-o stare ceva mai bună decât celelalte. Tu la care ai făcut referință? Salut. E de vânzare sau la troc? nu ma intereseaza starea rotilor prea mult,sa nu fie chiar patrate.. ca restul nu conteaza.grupul daca e complet e ok.indiferent de uzuri. ma anunti ce vrei la schimb pe roti si grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Salut. Să urci uleiul in rampă numai dând la pedală, e foarte greu. Îti trebuie o turație cât de cât mai ridicată Âşi constantă decât ce scoți la pedală. Ideal ar fi fost să o poți porni fără capacul chiuloasei ca să vezi ce se întâmplă. Să nu crezi că uleiul explodează pe acolo sau se bălăcesc supapele, arcurile Âşi culbutorii pe acolo pe sub capac, el se prelige pe la acele culbutorilor Âşi se scurge inapoi în bloc. Cozile supapelor Âşi arcurile ar trebui să se ungă doar din vaporii de ulei. GreÂşesc? Probabil că supapele au fost adaptate de la ceva Âşi au ciuperca mai mare, de zici că s-au întâlnit în funcționare. Am două pompe bune, verificate, fără filtrul de sită Âşi o tijă de angrenare. Verifică la tine, Âşi dacă vei avea nevoie, dă un semn, facem un schimb... Numa' bine. ai dreptate in privintza ungerii la supape dar in privinta urcatului uleiului in rampa nu prea.un sistem bun de ungere trebuie s duca uleiul repede sus si mai ales la simson pt.ca ii un motor mic si nu il poti compara cu unul de camion.parerea mea ii ca la 10 pedale date ar trebui sa ii vina ulei la rampa.la al meu ii dau doar 6 7 pedale s iti garantez ca am ulei in rampa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) ma intereseaza roata fata, spate si grupul,ce vrei la schimb pe ele? Am dat jos grupul din Âşasiu, l-am spălat puțin Âşi am făcut câteva poze, cred eu, exemplificative, cu toate piesele ce le am de la el Âşi condiția lor. Are o fisură la Âşurubul de fixare în basculă, e ciobit locaÂşul unde se fixează tija de pivotare a saboților, capacul are două ciobituri Âşi el, trei prezoane de la capac Âşi două de la capacu crucii, lipsă. Nu mai am nicio bilă cilindrică de la el Âşi nu e 100% complet. Studiază pozele Âşi, eventual mai dau mâine detalii. Cred că este de ataj (sau ataÂş, cum naiba i-o zice). ai dreptate in privintza ungerii la supape dar in privinta urcatului uleiului in rampa nu prea.un sistem bun de ungere trebuie s duca uleiul repede sus si mai ales la simson pt.ca ii un motor mic si nu il poti compara cu unul de camion.parerea mea ii ca la 10 pedale date ar trebui sa ii vina ulei la rampa.la al meu ii dau doar 6 7 pedale s iti garantez ca am ulei in rampa. Nu te contrazic, că nu am încercat să dau pedale aÂşa mult. La ăsta la care lucrez acum, vine ulei imediat ce porneÂşte... Editat Octombrie 29, 2011 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Am dat jos grupul din Âşasiu, l-am spălat puțin Âşi am făcut câteva poze, cred eu, exemplificative, cu toate piesele ce le am de la el Âşi condiția lor. Are o fisură la Âşurubul de fixare în basculă, e ciobit locaÂşul unde se fixează tija de pivotare a saboților, capacul are două ciobituri Âşi el, trei prezoane de la capac Âşi două de la capacu crucii, lipsă. Nu mai am nicio bilă cilindrică de la el Âşi nu e 100% complet. Studiază pozele Âşi, eventual mai dau mâine detalii. Cred că este de ataj (sau ataÂş, cum naiba i-o zice). Nu te contrazic, că nu am încercat să dau pedale aÂşa mult. La ăsta la care lucrez acum, vine ulei imediat ce porneÂşte... frumos grup pacat ca are o bucata rupta l farfurie s un pic can uzata dantura.l ar ajuta p dany oldmoto grupul asta mai ales ca la noi sunt tot mai putzine piese pt simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Multumesc de raspunsuri! E prima data cand mesteresc la un Simson, si nu am o referinta. Nu am numerat cate pedale am dat, dar peste 10 au fost oricum, si atunci am vazut ceva ulei, nu suficient sa iese din gaurica asta. Motor, cum am zis, a functionat 5, max 10 minute, mai mult pe ralantiu, si un pic peste ralantiu. Cand am desfacut capac de culbotori, era in chiulasa ceva ulei pe la rulmenti de culbutori, si la evacuare a ajuns si pe coada supapei. La admisie, insa, era doar la rulment de culbutor ceva ud. Sistemum de ungere cum functioneaza? Doar prin gaurica asta vine ulei? Tijele impingatoare nu sunt unse? Daca spuneti ca unge acolo e mai mult prin 'vapori', poate, cand a fost refacut chiulasa, au folosit toleranta prea mica la ghiduri de supape? Poate s-a blocat din cauza ca s-a incalzit prea mult? Totusi, in mod normal supapa de evacuare sa incalzeste mai mult, ma as fi asteptat sa se blocheaza evacuare. Sau trebuia aruncat acolo mult ulei inainte de prima pornire? O sa desfac pompa de ulei, sa vad ce gasesc acolo. Am facut ceva poze, dupa ce am demontat chiulasa. Sa vede cat de putina ulei a ajuns sus. Si sa vede ca supapele intradevar sunt foarte apropriati. Nu stiu ce inventie a fost facut acolo. Mai sunt si diferente intre chiulase de 14 si 15,5cp? In prima poza e coada de supapa de admisie, poza 2 e cel de evacuare care a mai primit ceva ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 frumos grup pacat ca are o bucata rupta l farfurie s un pic can uzata dantura.l ar ajuta p dany oldmoto grupul asta mai ales ca la noi sunt tot mai putzine piese pt simson n-are nimic daca e rupt se sudeaza, lipsa sa nu fie. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 n-are nimic daca e rupt se sudeaza, lipsa sa nu fie. bafta da si dak nu ai bucata lipsa c faci sufli in buze ca pacala.voi nu stiti cat ii de greu s cauti o piesa si sa nu gasesti.sa te apuci sa repari o piesa uzata te iau dracii tinand cont ca de multe ori costurile de reparatie sunt mai mari ca la piesele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Multumesc de raspunsuri! E prima data cand mesteresc la un Simson, si nu am o referinta. Nu am numerat cate pedale am dat, dar peste 10 au fost oricum, si atunci am vazut ceva ulei, nu suficient sa iese din gaurica asta. Motor, cum am zis, a functionat 5, max 10 minute, mai mult pe ralantiu, si un pic peste ralantiu. Cand am desfacut capac de culbotori, era in chiulasa ceva ulei pe la rulmenti de culbutori, si la evacuare a ajuns si pe coada supapei. La admisie, insa, era doar la rulment de culbutor ceva ud. Sistemum de ungere cum functioneaza? Doar prin gaurica asta vine ulei? Tijele impingatoare nu sunt unse? Daca spuneti ca unge acolo e mai mult prin 'vapori', poate, cand a fost refacut chiulasa, au folosit toleranta prea mica la ghiduri de supape? Poate s-a blocat din cauza ca s-a incalzit prea mult? Totusi, in mod normal supapa de evacuare sa incalzeste mai mult, ma as fi asteptat sa se blocheaza evacuare. Sau trebuia aruncat acolo mult ulei inainte de prima pornire? O sa desfac pompa de ulei, sa vad ce gasesc acolo. Am facut ceva poze, dupa ce am demontat chiulasa. Sa vede cat de putina ulei a ajuns sus. Si sa vede ca supapele intradevar sunt foarte apropriati. Nu stiu ce inventie a fost facut acolo. Mai sunt si diferente intre chiulase de 14 si 15,5cp? In prima poza e coada de supapa de admisie, poza 2 e cel de evacuare care a mai primit ceva ulei. pui cite 1 seringa de ulei inainte de pornire orcum,dupa ai vine uleiul de tre sa ai garnitura buna sa nu dea afara. se va unge si tijele fara probleme ca este destul ulei pt.toate nebuniile de acolo. la pistoanele bombate e chiuloasa cu camera de ardere mai mare,dar sint mai rare pe sporturi cele bombate...in general se poarta cele de dacie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Tocmai asta e problema, nu prea vine ulei.. Editat Octombrie 30, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Tocmai asta e problema, nu prea vine ulei.. verifica daca garniturile sint facute cum trebuie,e forte important sa aiba loc sa urce uleiul sus..asai la inceput..si eu pateam la inceput cind ma apucasem de simsonuri tot felul de bube minore..dar cu timpul ai sa inveti exact ce trebuie facut. pompele de ulei la simson se strica mai greu..ori e infundat undeva ori garniturile nus facute bine..atentie mare la schiuloasa si cilindru ca sint 2 modele care au mici diferente la pozitia gauri de ungere.. incearca fara cilindru sa vezi daca baga ulei. dai baia de ulei jos,scoti pompa si o verifici, dar sigur baga ulei,o pui pe o bormasina si verifici presiunea de ulei ce o baga pompa. daca nu baga ulei iti fac eu cadou o pompa de ulei in stare impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Tocmai asta e problema, nu prea vine ulei.. treba cu indoitul supapelor s ar putea sa fie din distributie.referitor l ulei demonteaza motorul si curata gaurile de ungere.cum le gasesti ii simplu:iei pompa de ulei si te duci pe circiuitul ei ma exact pe unde arunca uleiul pana ajunge sus la rampa.pe unde se scurge uleiul din rampa ii circuitul de retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.