Vrsv Gunoier Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Trebuie data gaura pentru ungere tacheti chiulasa. http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-Touren-425-T-Zylinderkopfdichtung-Zylinderkopf-dichtung-Dicht-Neu-/321044457044?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abfbda654 Cam scump ! http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-Sport-Touren-425-S-T-Kardanwellen-Kardan-Kreuzgelenk-Repraturset-Neu-/321053400176?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac0461c70 Mda... tachetii nu sunt in chiuloasa domnilor, aveti grija ce sfaturi 'pertinente' dati pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Trebuie data gaura pentru ungere tacheti chiulasa. http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-Touren-425-T-Zylinderkopfdichtung-Zylinderkopf-dichtung-Dicht-Neu-/321044457044?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abfbda654 Cam scump ! http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-Sport-Touren-425-S-T-Kardanwellen-Kardan-Kreuzgelenk-Repraturset-Neu-/321053400176?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac0461c70 Garnitura aia de chiuloasa e de AWO si nu necesita nici o alta gaura. Crucea de simson e de 36x17 si nu se gaseste asa usor. Nu cred ca acesta este solutia corecta. Crucile de directie au role mici si lucreaza in alt regim, cu forte mult mai mici. Cardanul de transmisie este confectionat din materiale moi, supuse apoi la tratamete termice de imbunatatire(cimentare) a suprafetelor active urmate de calire pentru a da rezistenta unui mecanism ce lucreaza cu eforturi mari perioade lungi de timp supus la socuri. Recomand sa cauti piesa originala, nu te complici cu improvizatii iar timpul de utilizare este mare. Procesul de cEmentare este un tratament de suprafata prin imbogatirea suprafetei cu carbon. Mai nou cu azot... Prin difuzie a unor gaze aferente. El NU este un tratament termic si categoric nu este urmat de calire. Doar de rectificare. Cimentarea se foloseste in constructii si la morminte. Crucile originale de Simson oricum sunt moi. Se amprenteaza intr-o veselie. Ideal e sa se gaseasca o echivalenta din industria auto, nu ceva reproductii moi ca piesele rusesti. Rolele sunt de 1mm si la crucea de Simson si la cele de coloana de directie. Evident, succesuri! Editat Februarie 2, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Salut Cumpar garnitura chiuloasa simson sport cine ma poate ajuta sa imi trimita un pm sau lasati mesaj adrian_dbu@yahoo.com Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Nu cred ca acesta este solutia corecta. Crucile de directie au role mici si lucreaza in alt regim, cu forte mult mai mici. Cardanul de transmisie este confectionat din materiale moi, supuse apoi la tratamete termice de imbunatatire(cimentare) a suprafetelor active urmate de calire pentru a da rezistenta unui mecanism ce lucreaza cu eforturi mari perioade lungi de timp supus la socuri. Recomand sa cauti piesa originala, nu te complici cu improvizatii iar timpul de utilizare este mare. stiam ca au mai pus unii, nu stiu cu ce rezultat. am avut si eu pe simson o cruce "improvizata" acum cativa ani care ce-i drept nu a tinut. paharelele in care stau rolele/acele erau dintr-o tabla foarte subtire fata de ce are simsonul original. oricum intre timp am cumparat un cardan original complet cu protectie praf,cruce si ce mai contine. Am rezolvat problema! Editat Februarie 2, 2013 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Salut Cumpar garnitura chiuloasa simson sport cine ma poate ajuta sa imi trimita un pm sau lasati mesaj adrian_dbu@yahoo.com Multumesc http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=216&products_id=2103 Pun si o poza cu ce contine setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=216&products_id=2103 Calitatea pieselor de aici cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=216&products_id=2103 Calitatea pieselor de aici cum sunt? Depinde ce ai nevoie,am vazut ca la multe articole scrie daca sint originale.Acuma depinde cit de bine te pricepi sau ce anume cumperi.Dar replicele se vad imediat in poza orcum.. Pt simson recomand piese din germania orcum,firme sint destule sau pe ebay daca ai noroc cumperi lucruri bune si ieftine(unele mai ieftine ca la noi) Eu deobicei iau consumabile de la polon(care nu le gasesc in alta parte) sau jucari de pus pe atas,pina acuma am fost multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-piese+de+simson+-+componente+motor%2c+carburator%2c+sei+originale%2cjante+si+multe+alt+-181048.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Depinde ce ai nevoie,am vazut ca la multe articole scrie daca sint originale.Acuma depinde cit de bine te pricepi sau ce anume cumperi.Dar replicele se vad imediat in poza orcum.. Pt simson recomand piese din germania orcum,firme sint destule sau pe ebay daca ai noroc cumperi lucruri bune si ieftine(unele mai ieftine ca la noi) Eu deobicei iau consumabile de la polon(care nu le gasesc in alta parte) sau jucari de pus pe atas,pina acuma am fost multumit Multumesc de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare. Cumpar carcasa de tabla/aparatoare praf pt crucea cardanica Simson Sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Cumpar cadru de Simson Sport, doar in stare buna fara reparatii majore.. Poate fi si cu acte si fara. Pot oferi si piese la schimb daca e cazul. Valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 cumpar amortizoare spate simson sport. nimeni? Si un butuc spate cu sistemul de franare pe el, ( chiar si roata cu tot cu spite si janta) A mai montat cineva aprindere electronica de scuter pe simson sport? Tocmai am pornit ieri motorul pentru prima data. Am adaptat foarte usor o aprindere de pe un scuter yamaha yh 50cc din 99. Am modificat foarte putin platoul de la aprindere ca sa intre in locasul pentru dinamul de simson. Montat senzor aprindere, cdi, bobina de inductie si a pornit impresionant de usor. Dimineata mi-a pornit la a 2-a pedala, foarte usor actionata. O sa pun si o filmare. Fata de aprinderea originala care era pe primul simson, asta de pe scuter merge de minune fara probleme de reglaj, de uzura. Cum cred ca nu stie nimeni despre ce simson este vorba, a fost un topic acum cativa ani, un tip din constanta dona un simson pentru cineva care avea chef de lucru la el. Eu am luat acea motocicleta si din lipsa de timp, deabia anul asta m-am apucat de ea. Problema e ca imi lipsesc multe piese ca sa o pot pune macar pe roti. -In primul rand am o furca de ij pe care vreau sa o adaptez dar nu am niciun fel de rulmenti pentru jug; -nu am amortizoare spate; -nu am roata originala spate care sa cupleze cu grupul. Daca cineva are piesele acestea de vanzare, rog sa dea un semn. 0755012789 iuliu M-ar interesa si un simson descompletat mai ieftin, motorul nu ma intereseaza deocamdata, mai mult restul pieselor de pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ATOY Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cumpar kilometraj original Simson Sport, 0765457681 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Vand sistem Powerdynamo pt Simson compus din alternator si releu 12V 150W. A mers maxim 500km. Deci e practic nou. Pret 170 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Vand acte simson sport carte noua si talon vechi pret si alte infor din 0744835877 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simson4 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vand cadru Simson Sport perfect, 70 euro, aripa spate, 15euro, roti fata/spate 80euro (40euro/buc) Vand embleme rezervor si buson 10euro/buc Tel. 0729205010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salut! merg cu simsonul din 2008 cu carburator de voshod si aprindere de minsk. Nu am reusit niciodata sa-l reglez perfect, scoate fum negru exagerat si ancraseaza bujia. Ideea este k am facut doar drumuri lungi, 100-200-300km cu doar cateva porniri-opriri. asa schimbam bujia dupa un drum de Brasov doar la intoarcere spre exemplu. Acum merg destul de mult prin oras si il pornesc-opresc foarte des. nu rezista bujia mai mult de 10 porniri dupa care cere alta si porneste la sfert. o scot neagra plina de "funingine" parca ar fi fost pe gratar:D Banuiesc foarte tare carburatia . Imi puteti oferii o solutie pentru rezolvarea acestei probleme? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 poate nu e din reglaje, trebuie sa fi sigur ca pulverizeaza bine, ca daca da benzina cu "stropi" aia ard incomplet si se lipesc de orice si afuma. Daca ai consumul la 100km chiar bun, dar nu ai putere maxima si afuma, as zice ca nu pulverizeaza perfect. Daca ai consumul marit, atunci clar intra prea multa benzina si s-ar putea sa o mai tragi din reglaje. Cel mai usor ar fi un reglaj cu analizorul de gaze, asa iti dai seama care e hiba, vezi si tu cum poti sa te organizezi pe plan local. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Sincer, cam asa se manifesta. putere destul de mica si consum redus. Viteza maxima destul de mare, deci se intinde dar la demarare se cam pune in cap. Asa a fost de la inceput cu carburatorul si aprinderea asta... deci ce-mi recomanzi? un alt carburator? ce ar trebuii sa incerc? @Mikulaish zicea k cel de jawa este ok pt simson. cu asta de voshod nu mai am nici o sansa? Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Vand cadru Simson Sport perfect, 70 euro, aripa spate, 15euro, roti fata/spate 80euro (40euro/buc) Vand embleme rezervor si buson 10euro/buc Tel. 0729205010 Vreau eu busonul,,aveti PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salut! merg cu simsonul din 2008 cu carburator de voshod si aprindere de minsk. Nu am reusit niciodata sa-l reglez perfect, scoate fum negru exagerat si ancraseaza bujia. Ideea este k am facut doar drumuri lungi, 100-200-300km cu doar cateva porniri-opriri. asa schimbam bujia dupa un drum de Brasov doar la intoarcere spre exemplu. Acum merg destul de mult prin oras si il pornesc-opresc foarte des. nu rezista bujia mai mult de 10 porniri dupa care cere alta si porneste la sfert. o scot neagra plina de "funingine" parca ar fi fost pe gratar:D Banuiesc foarte tare carburatia . Imi puteti oferii o solutie pentru rezolvarea acestei probleme? Multumesc anticipat! Salve! Da, pur si simplu se schimba parametrii bujiilor, lucru pe care nu il mai face nicio motocicleta. Banuiesc ca ,undeva pe la mijloc, se sparge ceramica bujiei si aceasta sare din parametri pentru totdeauna, chiar daca Owene nu crede. El nu a vazut niciodata asa ceva, MZ-ul nu face de-astea. Problema e din carburator si din unghiul ala de 15 grade al carburatorului. Din ce stiu eu user-ul Black Spider incearca saptamana asta sa adapteze la Simson Sport un carburator de Honda XL250. Eu cred ca asta e solutia si astept raspunsul acestui onest user. Din ce mai stiu se pare ca cineva din Bucuresti a montat deja acest carburator pe Simson si acesta rupe vaile. Oricum, IIIIIARNA E PE SFARSITE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 La MZ e diferit oarecum deoarece la 4T carbul baga stropii in camera de ardere, iar la 2T intra in carter unde au sansa unei vaporizari suplimentare, nefiind atat de sensibil la o pulverizare defectuoasa. DAR am patit-o si eu cum spune @simson simson, sa ancraseze bujii pe paine, indiferent de tipul bujiei. Cand murea bujia, se simtea la intrarea in serpentine, tragea ca scuterul pana schimbam bujie, rateu la pornire(primul semn ca va muri, dar mai tinea 500km) si mai murea la semafor. In Baia Mare cand a murit la semafor eram la 200m de casa prietenului si nu am mai schimbat bujia, aprindea 10% din incarcaturi, am tinut-o asa sa ajung dar scoteam vapori de benzina pe toba. Doar ca eu imi notam kilometrii cat tinea o bujie, si am observat o progresie geometrica: km: 4000,2000,1000,500,200,100,50,20,20(ultima data Brasov-Rasnov la intrunire si-a dat bujia duhul in camping)asa ca eram convins ca era ceva care se uza/deregla progresiv. Am gasit ca se ducea etanseitatea supapei de nivel, se imbogatea progresiv amestecul si am schimbat-o cu una noua, reglaj de nivel in camera de nivel facuta din nou si a inceput sa mearga din nou fara probleme. Concluzia mea a fost ca atat in cazul pulverizarii proaste, cat si in cazul amestecului imbogatit, intra carbon intre electrod si ceramica si din cauza dilatarii diferentiate metal-ceramica acum fara spatiul tampon, ceramica fisureaza. Bujiile fisurate nu am putut sa le determin fisurate cu testerul in afara camerei de ardere, cu toate ca am incercat sa simulez rezistenta marita a amestecului cu o placuta de mica bagata intre electrozi. @nikuchopper - cauta un aspirator care stie sa sufle, sa sufle in carb, vezi cum arata ceata suflata catre o coala de hartie. Suficient de departe ca ceata sa nu se depuna, doar eventualii stropi sa apara. Cu mare atentie, sa nu te aprinzi. Sau folosesti metoda aparatelor de numarat particule de impuritati pe cmc: pornesti pulverizarea, faci o fotografie digitala cu flash sau cu LED si te apuci si analizezi poza la zoom marit. Alta metoda umana nu stiu. Am uitat sa mentionez, desi se subintelege deja, bujiile se afumau tot mai tare pe masura ce avansam cu progresia respectiva. Am investigat un sezon intreg treaba asta ce anume ancraseaza bujiile sau fisureaza ceramica, dand vina pe rand pe uleiul 2T, fluxul de amestec rece pe bujie desi se preincalzeste in carter(la 4T trebuie sa cada pe o pata calda din cate stiu) etc, pana sa imi gasesc si sa remediez sursa problemei, sa nu afume in primul rand. am observat o progresie geometrica: km: 4000,2000,1000,500,200,100,50,20,20 Scuze ca tot adaug, dar problema e interesanta. Da, pur si simplu se schimba parametrii bujiilor Vreau sa zic ca asta este un efect al problemei, nu se depreciaza nimic in timp, carbul distruge bujia. lucru pe care nu il mai face nicio motocicleta. Banuiesc ca ,undeva pe la mijloc, se sparge ceramica bujiei si aceasta sare din parametri pentru totdeauna, sunt de acord complet, mai putin cu afirmatia ca Simsonul ar sari din rand cu ceva - mii de bujii sunt ucise in diferite motoare si nu ajung la 15000km, ancrasandu-se. Poate carbul original de Simson e mai pacatos fiind conceput de ceva ani+uzuri inerente. Orice carb are cam 2 hibe - aia evidenta - abaterea de la amestecul perfect, si abatera de la granulatia pulverizarii. In timpce prima hiba se vede si se corecteaza mai usor, aia cu pulverizarea e data naibii, poate fi si problema de proiectare a carbului si nu ai ce-i face oricat reglezi. a adapteze la Simson Sport un carburator de Honda XL250. Eu cred ca asta e solutia Orice carb model nou, functional si adaptat volumelor si diametrelor motorului ar trebui sa dea rezultate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salutare,am si eu cateva intrebari legate de furca simson sport: -cat ulei intra in furca? -se baga ulei doar in teava interioara unde se infileteaza tija? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brrr Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salutare,am si eu cateva intrebari legate de furca simson sport: -cat ulei intra in furca? -se baga ulei doar in teava interioara unde se infileteaza tija? Salut , vezi ca e pe forum manualul de reparatii scanat in care scrie exact, (in jur de 75 ml ) , daca nu gasesti iti spun maine sigur , numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Concluzia mea a fost ca atat in cazul pulverizarii proaste, cat si in cazul amestecului imbogatit, intra carbon intre electrod si ceramica si din cauza dilatarii diferentiate metal-ceramica acum fara spatiul tampon, ceramica fisureaza. Bujiile fisurate nu am putut sa le determin fisurate cu testerul in afara camerei de ardere, cu toate ca am incercat sa simulez rezistenta marita a amestecului cu o placuta de mica bagata intre electrozi. Orice carb model nou, functional si adaptat volumelor si diametrelor motorului ar trebui sa dea rezultate bune. Salve! Mi-aduc aminte ca , la una din intrunirile noastre, ti-am spus ca Simsonul meu modifica parametrii bujiilor, distrugandu-le Nu ai crezut atunci, chiar ma priveai suspect, probabil te gandeai ca-s vreun fraier. Acum vad ca ti-ai revenit, incepi sa gandesti si asta e bine. Nu este rezolvare la Simson, decat cu un carburator modern, asa cred si eu. Sa nu fiu inteles gresit, chiar azi am iesit cu Sportul meu, cu carburator original. si merge peste suta. Dar,cand il tii la ralanti , carburatorul omoara bujia pentru totdeauna. Eu am mereu bujii la mine, dar uneori e deranjant. Merge perfect, opresti motorul si cand vrei sa-l pornesti bujia e deja distrusa. Tot azi am incercat sa-i pun un rahat de Jikov, de 175cc. De-abia plec de pe loc, Jikovul de Cz Sport nu are nicio legatura cu Simsonul. Carburatorul de Simson dozeaza perfect la peste 50 la ora, la turatii mici sunt probleme. El are circuit separat de ralanti, dar tot omoara bujiile. Din punctul meu de vedere nu este rezolvare, astept sa vad ce zic altii care au carburatoare japoneze. Totodata ma gandesc ca datorita unghiului de 15 grade apar stropi de benzina pe bujie, racind-o fortat. Ar trebui pus carburatorul la zero grade, sa vedem daca apar aceleasi chestii. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.