edivkv Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sal.....am si eu un awo cu chiulasa crapata... fostul proprietar la folosit si pe motorina...ce ma sfatuiti sa fac?.... sa inlocuiesti chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 am pornit aseara Simsonu' cu carburatorul de Honda . Am pus aprinderea electronica la punct i-am dat vreo 20 de pedale si nimic, doar pacanea de 2-3 ori si se oprea (n-am montat galeria). A auzit un vecin ca lucrez la garaj si venit, mi-a zis sa trag socul, dar carbratorul nu are montat niciun soc. Zice: pune un carton la filtru de aer si a pornit la fix. apoi am tras succesiv cartonul pana a stat la relanti si am putut sa-l turez, se tura de rupea pamantul, mi-a fost frica sa nu-mi parlesc vopseaua pe cadru si aripa fata. Am vazut ca la carburator in lateral exista un orificiu prin care se introduce axul socului, cred ca era soc cu clapeta, o sa adaptez un soc de la altceva, a sa-i montez si esapamentul.......va tin la curent..... Ce aprindere electronica ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titiawo Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) sal.... asta am si facut...dar cu cea defecta ce fac?....se poate repara? eu folosesc pe simson sport si pe awo carburatoare de pe thula cu bune rezultate.... Editat Martie 17, 2013 de titiawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Ce aprindere electronica ai folosit? aprindere + magnetou de piaggio liberty 50, am super scanteie, sa vedem cum se va comporta la drum, acum refac socul de la carburator.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simson4 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Vand Simson Solo 1962, 500Euro, stare perfecta. (Bucuresti) tel 0729205010 Editat Martie 17, 2013 de Simson4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Niste poze mestere , niste poze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 CUMPAR MANETE GHIDON ORIGINALE SIMSON SPORT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
didy Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Salut Moto Frumoase exemplare si unice, una modificata sport, alta modificata tip Harley, dar sa postez si eu una 98% originala. Respect nu trebuia sa pui semnalizatoare nu este cu semnalizatoare din constructie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 am pornit aseara Simsonu' cu carburatorul de Honda . Am pus aprinderea electronica la punct i-am dat vreo 20 de pedale si nimic, doar pacanea de 2-3 ori si se oprea (n-am montat galeria). A auzit un vecin ca lucrez la garaj si venit, mi-a zis sa trag socul, dar carbratorul nu are montat niciun soc. Zice: pune un carton la filtru de aer si a pornit la fix. apoi am tras succesiv cartonul pana a stat la relanti si am putut sa-l turez, se tura de rupea pamantul, mi-a fost frica sa nu-mi parlesc vopseaua pe cadru si aripa fata. Am vazut ca la carburator in lateral exista un orificiu prin care se introduce axul socului, cred ca era soc cu clapeta, o sa adaptez un soc de la altceva, a sa-i montez si esapamentul.......va tin la curent..... Salve! Mai zi-ne si noua cate ceva. Baga o poza, doua sa vada si Adrian cum sta treaba. Vin intrunirile si iar ne depasesc astia cu scutere de 49. Nu-l tura in gol,poate ca la supape e un arc mai slab care va actiona tarziu. Iesi cu el pe drum si vezi cat se duce. M-ar interesa o fotografie a bujiei, dupa teste. Multumesc!Oricum, iarna e pe sfarsite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Si eu am pornit Simsonul aseara. Cu carburatorul de Suzuki "Ceva de 250". Cu toate ca, carburatorul are membrana gaurita si peticita, este nedesfacut si necuratat dar a fost luat de pe o motoreta care a mers pana in ultimele ei clipe la centru de colectare fier, Simsonul a pornit la a treia pedala. Sta in relantiu si se tureaza normal. Mai asteptam sa se faca vremea frumoasa si il testam si in sarcina. Suzuki GSX 250, 1980 este modelul de la care am luat carburile. Revin cu poze. Am desfacut carbul, l-am curatat pe la jiglere si alte alea, am adaptat soclu, am gasit membrana de vacuum ciupita dar reparata. Flansa adaptoare Carburator montat Un filmulet cu el mergand, dar mai trebuie ceva reglaje Editat Martie 22, 2013 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Se vede ca mai e mult de munca, marea problema ce trebuie rezolvata e mentinerea aceluiasi ralanti cand motorul e rece sau cald. Nici turarea nu mi se pare corecta, probabil mai trebuiesc reglaje. Personal nu vad forta in motor, sper sa nu te superi, dar banuiesc si o compresie slabuta. Asta vad eu aici, imbucurator e faptul ca incerci sa gasesti o solutie valabila. Si eu am primit un carburator Dellorto pe care l-am montat sambata trecuta. Am reusit sa-i fac ralantiul si maine scot utilajul la drum. Daca nu ajung macar in 110 la ora, cat prindeam cu carburatorul original, voi aduce alt carburator, pana voi afla ce carburator modern il bate pe ala de Sport. Oricum, esti de apreciat ca incerci sa faci ceva. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 De-abia ziua urmatoare i-am facut reglajele. Relantiul il tine constant si cand este motorul rece si cand este cald. Compresie cred ca are. Ma urc cu toate cele 92 kilograme pe pedala si nu scapa. Diseara masor compresia cu ceasul, mi-ai dat o idee buna. PS Nu vreau sa prind 110 cu el, vreau sa-l calaresc la vara 1000 de kilometri, pana intrunirea de comunste, sa pvad ce probleme pot aarea. Nu am desfacut inca motorul, tot ce stiu este ca are piston si alte alea de Skoda inside. O sa-l desfac doar pentru a schimba garniturile pentru ca-mi curge ulei. PPS Are ceva daca i-am pus Motul 5100 10W40? Trebuia mai gros? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Si eu am pornit Simsonul aseara. Cu carburatorul de Suzuki "Ceva de 250". De ce nu ai facut flansa in asa fel sa stea carburatorul orizontal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Hmm.... nu mi-a dat prin minte. Conteaza la carburile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 De ce nu ai facut flansa in asa fel sa stea carburatorul orizontal? Apare o problema ,cred, gazul ar trebuI sa faca un fel de curba pana la supapa. Dar nu e problema daca sunt inclinate, aceste carburatoare merg bine si asa. Hmm.... nu mi-a dat prin minte. Conteaza la carburile astea? Nu e problema la ulei, problema e la pistonul de skoda care are 3 segmenti, in loc de 2. Frecare inutila,pierdere de putere. Sunt in cautarea unui turometru si voi demonstra ca un Simson trebuie sa se duca in vreo 6000-6500 de ture ca sa mearga onorabil. Daca vii la Intrunire, cu toata modestia, iti voi imprumuta Simsonul meu ca sa vezi diferenta. Pana atunci amandoi avem dreptate. Inca o data trebuie sa spun ca esti de apreciat ca incerci sa faci ceva constructiv. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Dap, abia astept sa vin la intrunire. Adevarul este ca nu am termen de comparatie cu alt Simson asa ca ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) De-abia ziua urmatoare i-am facut reglajele. Relantiul il tine constant si cand este motorul rece si cand este cald. Compresie cred ca are. Ma urc cu toate cele 92 kilograme pe pedala si nu scapa. Diseara masor compresia cu ceasul, mi-ai dat o idee buna. PS Nu vreau sa prind 110 cu el, vreau sa-l calaresc la vara 1000 de kilometri, pana intrunirea de comunste, sa pvad ce probleme pot aarea. Nu am desfacut inca motorul, tot ce stiu este ca are piston si alte alea de Skoda inside. O sa-l desfac doar pentru a schimba garniturile pentru ca-mi curge ulei. PPS Are ceva daca i-am pus Motul 5100 10W40? Trebuia mai gros? Sunt sanse mici sa mearga bine cu carburatorul acela. Posteaza te rog si diametrul difuzorului carburatorului si al galeriei. Trebuie sa fie cel putin egale, ideal carburatorul un pic mai mic. Editat Martie 25, 2013 de planeta v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Piesa neagra care leaga carbul de cilindru are diametrul interior egal cu diametru interior al galeiei cilindrului. Difuzorul carburatorul nu cred ca este mai mare. Masor si postez cand am datele. Diferenta fata de carburatorul care il aveam pe ea este ca cu asta vacumatic porneste foarte usor. La a doua pedala cu soclul tras. Cu celalat carb, un ceva rusesc, pornea foarte greu, nu revenea din acceleratie, se regla foarte greu. Editat Martie 25, 2013 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 . O sa-l desfac doar pentru a schimba garniturile pentru ca-mi curge ulei. Asta am vazut din prima, dar nu am vrut sa-ti zic direct. Daca la un Simson apare ulei pe exteriorul cilindrului inseamna ca e pierdere de putere. Nu trebuie sa apara nici macar o picatura acolo. E destul de greu de rezolvat problema. Se dau jos cilindrul si chiuloasa si se reface la strung si freza planeitatea dintre ele. Garnitura ar trebui sa aiba cel mult 1mm , cu insertie metalica. Daca nu pui asa explozia iti va rupe garnitura de clingherit simplu(si se va scurge ulei pe cilindru). Daca o faci mai groasa maresti inutil camera de ardere. La mine am lasat cota de frecare intre gulerul cilindrului si chiuloasa. Acest lucru trebuie prevazut dinainte, ajuta la pastrarea etanseitatii cilindrului. Din cand in cand trebuiesc stranse prezoanele ce leaga cilindrul de chiuloasa...Mai sunt si alte smecherii. Nu trebuie sa te iei dupa mine, eu doar spun ca motorul meu nu curge niciodata pe acolo. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titiawo Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Hmm.... nu mi-a dat prin minte. Conteaza la carburile astea? Eu cred ca da. Benzina in camera de nivel constant sta intr-o pozitie nefireasca. O sa pun o poza cu felul cum am procedat eu la schimbarea carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Eu cred ca da. Benzina in camera de nivel constant sta intr-o pozitie nefireasca. O sa pun o poza cu felul cum am procedat eu la schimbarea carburatorului. Domnul Constantin, iesiti cu motorul la drum si aratati-ne cat poate utilajul. Eu zic ca numai asa putem vedea daca e treaba buna sau nu. Din punctul meu de vedere cred ca e gresit ce sustineti aici, scad niste treburi la motor. In privinta camerei de nivel nu e problema, carburatorul isi face treaba ca si cand ar sta drept. O sa pun un film, sa va demonstrez ca am dreptate. Ralantiul deja l-am rezolvat perfect, mai ramane sa se duca zapada sa vad daca trece de 110. Cu respect, Adrian Rosca, Barlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Domnul Constantin, iesiti cu motorul la drum si aratati-ne cat poate utilajul. Eu zic ca numai asa putem vedea daca e treaba buna sau nu. Din punctul meu de vedere cred ca e gresit ce sustineti aici, scad niste treburi la motor. In privinta camerei de nivel nu e problema, carburatorul isi face treaba ca si cand ar sta drept. O sa pun un film, sa va demonstrez ca am dreptate. Ralantiul deja l-am rezolvat perfect, mai ramane sa se duca zapada sa vad daca trece de 110. Cu respect, Adrian Rosca, Barlad. A sosit coletul? Puteti folosi mustaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Domnule Oancea, am primit coletul, deja sambata am montat carburatorul de la dumneavoastra pe Simson. Azi am iesit vreo 20 de kilometri, pare ca se comporta bine carburatorul. Cand m-am intors am pus motorul pe cric ca sa mai reglez la carburator. Am invartit o data acceleratia(mare greseala!), arcul de la supapa de evacuare a intarziat la turatie mare si s-a facut praf motorul. Maine il refac, nu e problema. Singurul regret e ca nu am avut agatat un turometru sa vad la cate ture s-a intamplat fenomenul. Oricum, se pare ca e potrivit carburatorul Dellorto PHBH fs28 ce mi l-ati trimis. Deocamdata multumesc, va mai tin la curent dupa ce schimb chiuloasa si pistonul gaurit. Pun o poza facuta la garaj putin mai devreme. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Pun o poza facuta la garaj putin mai devreme. Numai bine! Adrian ce faci acolo ? ma bagi in sperieti.... de accea mi-ai zis sa nu turez tare motorul in gol..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.