Bodao Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 sal...am sanse sa schimb "nenorocirea" aia de capac de la rezervor? arata ca drak...ce se potriveste acolo? ... sau schimb rezervorul cu totul?....e model 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 sal...am sanse sa schimb "nenorocirea" aia de capac de la rezervor? arata ca drak...ce se potriveste acolo? ... sau schimb rezervorul cu totul?....e model 1998 nu ma prea pricep eu, dar daca al tau e dreptunghiular si vrei sa pui unul rotund cred ca trebuie sa schimbi rezervorul cu totul. nu stiu ce are ala de nu-ti place. daca tot schimbi rezervorul, ia-ti unul cu sonda, schimba si bordul si o sa-ti arate cat mai ai pana la pompa macar, dar ca sa-l schimbi numai ca vrei sa arate busonul ala ca la CBR... nu stiu daca se merita have a nice day & a short winter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodao Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 ma gandeam eu ca trebuie sa scimb rezervorul cu totul plus tot ce rezulta din asta....lucrurile simple se intampla pe alta planeta, multumesc oricum pt. sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 http://www.performance-shop.ro/ulei-motul-5100-4t-semisintetic/77-motul-5100-4t-10w40-4l-ulei.html http://www.performance-shop.ro/filtre-ulei-hiflo/192-hiflo-filtru-ulei-hf303.html Hi there fellowz!!! Azi am iesit, am facut prima plimbare pe 2013. Filmare cu DMC-LS60, deci scuze pt calitate. No sound Oricum , mai mult am filmat rezervorul Stiu ca par sa am o problema cu manusile: as fi vrut sa le pun ca era frig, dar cum le puneam le simteam de parca ar fi intrat la apa... whatever... voi stiti cum e cu importanta echipamentului. http://www.youtube.com/watch?v=gxEQb59FUF4&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodao Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 unde gasesc manualul de utilizare/service er-5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) http://www.manualedereparatie.ro/manuale/KAWASAKI/Manual%20de%20reparatie%20Kawasaki%20ER5-2000-2004.pdf mai jos de '04 n-am gasit, dar sa stii ca e cam aceeasi chestie. Editat Februarie 19, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodao Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 http://www.manualedereparatie.ro/manuale/KAWASAKI/Manual%20de%20reparatie%20Kawasaki%20ER5-2000-2004.pdf mai jos de '04 n-am gasit, dar sa stii ca e cam aceeasi chestie. k ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skym Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 @latometru "Acest videoclip a fost eliminat de utilizator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) @latometru "Acest videoclip a fost eliminat de utilizator" cum ziceam: mai mult am filmat rezervorul n-ai pierdut mare lucru. suneai ceva de un crash bar la 200 RON? http://www.transalpinarally.ro/ Editat Februarie 23, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 As fi interesat si eu de un crash-bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 mi s-a manjit furca de ulei, cred ca e un semering, ceva. stiti cam ce trebuie facut, eventual preturi (ulei, semeringuri, manopera) si unde sa gasesc mai avantajos piesele? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Stie cineva daca merg semnalizatoare cu becuri de 10 W? Cele originale au 20 de W. Daca pun toate semnalizatoarele cu becuri de 10 W, e ok pt releu? Ca n-am gasit becuri de 20 de W tip cireasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Mi-am dat seama tarziu ca de fapt aici era cel mai indicat loc de unde as putea primi o opinie constructiva. Vreau sa imi iau un ER-5 si vreau sa stiu ce parere aveti despre cel din anuntul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-er-din-2003-506063.html .Nu dispun de prea multi bani si asta e si ieftin, si aproape de mine, si inafara de ceva botituri pe rezervor si pe manerul pt pasager, nu vad cine stie ce probleme. Mai e semnalizarea dreapta fata, dar oricum cred le-as fi schimbat pe cele originale. Deci, va rog, ce parere aveti de motorul cu pricina. Sincer sa fiu, vroiam Hornet, dar nu am destui bani si nu vreau sa mai pierd un an pana ma pot bucura de a iesi cu vantu-n casca. Am uitat sa precizez, stiu ca multi deobicei se gandesc ca daca n-am bani de motor inseamna ca nici de echipament, asa ca vreau sa precizez de pe acum ca am casca , geaca Roleff cu destule protectii, manusi Sidi si ghete Probiker. Deci echipamentul e acolo. Motorul lipseste. Iar ER-5-ul e destul pt ce vreau eu, nu imi trebuie suta de cai sau viteze supersonice, ma intereseaza daca la pretul ala, considerati ca se merita sau nu. Ms anticipat de pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Mi-am dat seama tarziu ca de fapt aici era cel mai indicat loc de unde as putea primi o opinie constructiva. Vreau sa imi iau un ER-5 si vreau sa stiu ce parere aveti despre cel din anuntul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-er-din-2003-506063.html .Nu dispun de prea multi bani si asta e si ieftin, si aproape de mine, si inafara de ceva botituri pe rezervor si pe manerul pt pasager, nu vad cine stie ce probleme. Mai e semnalizarea dreapta fata, dar oricum cred le-as fi schimbat pe cele originale. Deci, va rog, ce parere aveti de motorul cu pricina. Sincer sa fiu, vroiam Hornet, dar nu am destui bani si nu vreau sa mai pierd un an pana ma pot bucura de a iesi cu vantu-n casca. Am uitat sa precizez, stiu ca multi deobicei se gandesc ca daca n-am bani de motor inseamna ca nici de echipament, asa ca vreau sa precizez de pe acum ca am casca , geaca Roleff cu destule protectii, manusi Sidi si ghete Probiker. Deci echipamentul e acolo. Motorul lipseste. Iar ER-5-ul e destul pt ce vreau eu, nu imi trebuie suta de cai sau viteze supersonice, ma intereseaza daca la pretul ala, considerati ca se merita sau nu. Ms anticipat de pareri salut man! sa stii ca si eu is cam nou in bransa, e bine deci sa mai astepti pareri si de la altii. dar eu zic asa: vezi cati km are (in general, oricum are mai multi ca in bord), care e situatia actelor (de ex daca are in talon 2 culori, ca nu prea am vazut ER-uri bicolore, el specifica faptul ca are culoarea albastra, probabil asa scrie in acte) si daca iti place baga-te. dar sa stii ca ER de 60 de cai nu prea am vazut, nu ca nu sint, na... poate nu stiu eu. e bine daca te duci sa o vezi, sa ai pe cineva cu tine care se pricepe cat de cat, sa nu scoata fum, sa mearga rotund, sa vezi cum "zornaie lantul", cat de repede se incalzeste, etc... lucruri pe care un incepator nu prea are cum le evalua. si nu te bucura la pret, ca nu e inmatriculata. in general, cred ca e bine sa fii mai deschis spre mai multe modele (ca vroiai hornet: e in 4, consum mare) si mai ales sa ai rabdare. daca mergi cu o motocicleta proasta esti inzecit in pericol fata de cazul in care conduci o masina proasta. asteapta sa gasesti una care sa aiba un raport calitate/pret decent. nu intelege din asta ca ER e un motor de 2 bani, daca citesti pe forum ai sa auzi numai de bine despre ele. eu am si cazut cu ea (cred ca era ea cazuta si mai dinainte) si sa stii ca merge f bine. am plecat calare pe ea din locul unde s-a iubit cu asfaltul. si are si o cutie f permisiva, nu trebuie sa schimbi la fix, ca la CB de exemplu (stiu, ca mi-a spus un rider cu honda asta de care zic si care a mers si cu a mea). in plus consumul e de 4% (verificat Resita-Focsani). la 800, din 2003, e cam suspecta dupa parerea mea. nu ca as fi avizat. dar omul o pune in vanzare cu "900000km" si cu semnalizarea sparta. cat costa o semnalizare? deci nu-l intereseaza. ori e bisnitar, ori vrea sa scape de ea ca a dat-o prea mult pe jos. poate gresesc. vorbeste cu motociclistii, ai sa vezi cat tin la "fiarele" lor. http://motorhead.ro/kawasaki-er-5-97-06/ http://www.louis.de/_209b89f73be9396bef6c9ffb8d3b464cf9/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=ER-5%2F01 ride safe !!! Editat Aprilie 4, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Nu stiu de ce a scris 62 cp, toata lumea stie ca au 50. Km are 96k, pretul cred ca reflecta rezervorul botit, semnalizarea sparta si faptul ca nu e inmatriculata. El a adus-o din Italia cand a fost in vacanta, a venit cu o dubita si nu a vrut sa vina cu golul. Cel putin asa zice el. Nu stiu ce sa zic, sunt in dubii, mi-as dori ceva mai bun, dar situatia financiara ma impiedica. Ms de parere, sper din suflet sa nu regret decizia pe care o voi lua. Problema cea mai mare e ca daca imi iau o teapa, sau imi iau ceva in care trebuie sa bag multi bani dupa, nu o sa ii am. Si daca stiu ca am motor, si nu am gume bune de exemplu, o sa am de ales, pierd o luna doua pana adun bani de gume sau imi risc viata cu gumele alea naspa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Nu stiu de ce a scris 62 cp, toata lumea stie ca au 50. Km are 96k, pretul cred ca reflecta rezervorul botit, semnalizarea sparta si faptul ca nu e inmatriculata. El a adus-o din Italia cand a fost in vacanta, a venit cu o dubita si nu a vrut sa vina cu golul. Cel putin asa zice el. Nu stiu ce sa zic, sunt in dubii, mi-as dori ceva mai bun, dar situatia financiara ma impiedica. Ms de parere, sper din suflet sa nu regret decizia pe care o voi lua. Problema cea mai mare e ca daca imi iau o teapa, sau imi iau ceva in care trebuie sa bag multi bani dupa, nu o sa ii am. Si daca stiu ca am motor, si nu am gume bune de exemplu, o sa am de ales, pierd o luna doua pana adun bani de gume sau imi risc viata cu gumele alea naspa? pai e decizia ta, eu zic sa mai cauti, ca stii cum e, graba strica treaba. daca vrei neaparat s-o iei, casa de piatra, dar nu te da cu ea daca nu e competenta, mai asteapta pana o pui la punct. ca viata n-ai decat una, vrei s-o petreci in scaun cu rotile? s-a mai spus pe site: dupa un accident moto cel mai rau lucru care se poate intampla nu e sa mori. mai bine mai pui un banutz si iei ceva mai bun ( ca noua, nu e nici una, dar la 96k, e cam mult) iar cat o sa strangi din dinti sa dai inapoi ce ai imprumutat (peste aia 800 pe care ii ai) gasesti tu 5 lei ca sa te dai cativa kilometri daca e la 1000 € din 98-99 eu zic ca e bine. poate gasesti si mai noua. dar pret mare la moto mai veche poate insemna si moto intretinuta nu neaparat ca vanzatorul e tampit. cauta si tu pe la 35k ca poate are reali 45, dar tot nu sint 90. o masina la 4-5 ani are 90.ooo, dar motor' cu care se presupune ca mergi 3 luni pe an... intelegi tu. din cate stiu eu daca vrei ER5 poti sa te uiti si la Honda CB500, Suzuki GS 500 sau SV650, un monster pe la 600,dar e cam scump, o Cagiva Raptor... poti sa te uiti la la ceva de 250, daca esti incepator. E bun si Hornetu', iubirea ta , dar iarasi scump. Mai cauta, nu te grabi, daca n-ai rabdare exerseaza-ti-o, ca o sa-ti foloseasca si pe motor. spor in toate. Editat Aprilie 4, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 salut am probleme cu un er5 din 99,nu-i dau de capat cu scanteia,poate aveti numarul a vreunui posesor din iasi sau roman sa testez un cdi,am postat pe iasi si nu mi-a raspuns nimeni,ms,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) va sfatuiesc sa va luati un set de sigurante la voi si un cablu de ambreiaj Editat Mai 18, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Stie cineva cum se desfac telescoapele fata? La baza are fiecare un surub, pe care eu n-am reusit sa-l desfac, sper ca n-am distrus surubul, trebuie o cheie negativa. In partea superioara nu vad nimic de desfacut, sub capacelul de cauciuc nu este nimic. Cum se desface? Vreau sa-mi schimb semeringurile si uleiul din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 jos ai inbus (cred ca de 6 dar nu mai tin minte exact), le desfaci cu o cheie pneumatica daca ai rotunjit inbusul bati un torx un pic mai mare sus ... dupa ce ai desfacut jos,(cu tuburile montate pe juguri) cauti pe cineva sa te ajute.. unul apasa cu o surubelnita capacelul de sus altul scoate siguranta cu ceva ascutit, siguranta o vezi dupa ce apesi capacul metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Stie cineva cum se desfac telescoapele fata? La baza are fiecare un surub, pe care eu n-am reusit sa-l desfac, sper ca n-am distrus surubul, trebuie o cheie negativa. In partea superioara nu vad nimic de desfacut, sub capacelul de cauciuc nu este nimic. Cum se desface? Vreau sa-mi schimb semeringurile si uleiul din furca. sa-mi zici si mie cum a fost, ca zilele astea am comandat uleiul si semeringurile. daca ai vreun pont, ca cel oferit de MoederNuker, scrie si tu ca sa stie lumea care n-a mai trecut prin treaba asta Kawa rules !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 E de lucru cu telescoapele astea. Jos am reusit sa desfac telescopul, poate s-a mai umblat pe-acolo oricum suruburile erau f proaste, s-a stricat hexagonul interior la amandoua. Am gaurit capul surubului, le-am desfacut si mi-am cumparat alte suruburi. Partea de sus n-am reusit s-o desfac, arcul e f tare ne-am chinuit 2 degeaba, oricum am constat, ca poti schimba semeringurile si uleiul fara sa desfaci si sus. La umplere bagi ulei in tubul care contine arcul exact pe la filet, dar il tii tubul invers, cu susul in jos, ca sa zic asa, Acuma in carte apar 2 valori: 300 ml/fiecare la schimbarea uleiului si 350ml/ fiecare cand tubul e complet uscat. Eu am bagat 300ml, ce ziceti, o fi bine? Acuma mai am o problema, nu reusesc sa aduc semeringurile la locul lor, ca sa pot pune sigurantele. 50 de ml diferenta e destul de mult zic eu, atata sa fi ramas din uleiul vechi? Mie mi s-a parut ca s-a scurs tot uleiul vechi, sa mai bag inca 50 de ml la fiecare tub? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 E de lucru cu telescoapele astea. Jos am reusit sa desfac telescopul, poate s-a mai umblat pe-acolo oricum suruburile erau f proaste, s-a stricat hexagonul interior la amandoua. Am gaurit capul surubului, le-am desfacut si mi-am cumparat alte suruburi. Partea de sus n-am reusit s-o desfac, arcul e f tare ne-am chinuit 2 degeaba, oricum am constat, ca poti schimba semeringurile si uleiul fara sa desfaci si sus. La umplere bagi ulei in tubul care contine arcul exact pe la filet, dar il tii tubul invers, cu susul in jos, ca sa zic asa, Acuma in carte apar 2 valori: 300 ml/fiecare la schimbarea uleiului si 350ml/ fiecare cand tubul e complet uscat. Eu am bagat 300ml, ce ziceti, o fi bine? Acuma mai am o problema, nu reusesc sa aduc semeringurile la locul lor, ca sa pot pune sigurantele. 50 de ml diferenta e destul de mult zic eu, atata sa fi ramas din uleiul vechi? Mie mi s-a parut ca s-a scurs tot uleiul vechi, sa mai bag inca 50 de ml la fiecare tub? am inteles ca nu prea sint sanse sa scurgi tot uleiul. tot pe forumuri am citit pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 am inteles ca nu prea sint sanse sa scurgi tot uleiul. tot pe forumuri am citit pe undeva Aha, deci am procedat bine. Am reusit sa imping semeringurile la locul lor cu un dispozitiv artizanal format dintr-o teava si un disc. Am montat totul la loc, deci operatia a reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) soc tras la maxim (sau fara), dau la automat - nu o ia. daca nu accelerez sa ii dau aer se inneaca. asta stiu fiindca am patit-o deja. daca ii dau aer o ia si nu mai am nici o problema. pana la urmatoarea pornire. am zis ca o fi fost rece si am innecat-o eu... dar am incercat s-o pornesc si la cald, adica dupa 5 minute dupa ce facusem cu ea 5 km. si face la fel. de ce se uda bujia? no, fii atent: am plecat la plimbare. la un moment dat a inceput sa traga greu, am dat pe rezerva (ca stiam ca nu mai am mult pana la faza asta), mai incolo s-a oprit in mers. ma gandeam ca patesc la fel ca la Marasti: gunoi in carburatoare. cam pe acolo cred ca e... pe furtunul de evacuare de la filtrul de aer a iesit doar un pic de ulei, deci nu arunca benzina. noroc ca nu mai aveam mult gaz pana sa intru pe rezerva, ca tot ar fi avut de unde sa curga daca nu mai inchidea cuiul pontou din cauza de gunoi. asa ca am dat iar pe ON, socul tras, am dat la automat de i-a venit rau si a pornit, am mers asa tinuta din turatie pana s-a dus benzina din carburi. dat pe PRi, dat pe ON, dat gaz, ajuns acasa. a draq, acasa merge la relanti, nu se mai oprea. inchid din cheie, iau capacul de la furtunul de evacuare de la filtrul de aer: curge benzina... apoi se opreste. o pornesc si incepe sa curga iar benzina pe furtun. o opresc. e clar (cred): nu inchide cuiul, maine tre sa ma uit la carburi. mai zic dupa, ce a fost. a, am uitat: bagat cablu (nu pai) in ulei (pe cric central), scos cablu, dat foc cu bricheta, nu arde: nu a curs benzina in ulei (ca tura trecuta). poate scap fara schimb de ulei si filtre treaba cu bujia fu acu cateva zile, am rezolvat-o, n-are legatura (nu ca as sti de la ce s-a udat, dar si-a revenit, nu mai e o problema). Editat Mai 28, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.