Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pot sa-ti spun ca este fiabila, eu o am din 2009 (anul de fabricatie 2004) si am schimbat doar consumabile. Foarte buna pentru oras si mai ales pentru un incepator. Eu am plecat sa cumpar un Suzuki SV650 si m-am intors cu ER5, mi-am dorit o motocicleta cat mai ingrijita ca sa nu incep sa bag bani in ea. Eu zic sa te gandesti bine, nu te bucura ca dai bani putini la cumparare, vei avea de pierdut si bani si timp dupa.

post-35954-0-60290100-1392977892_thumb.jpg

post-35954-0-26205900-1392977906_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pot sa-ti spun ca este fiabila, eu o am din 2009 (anul de fabricatie 2004) si am schimbat doar consumabile. Foarte buna pentru oras si mai ales pentru un incepator. Eu am plecat sa cumpar un Suzuki SV650 si m-am intors cu ER5, mi-am dorit o motocicleta cat mai ingrijita ca sa nu incep sa bag bani in ea. Eu zic sa te gandesti bine, nu te bucura ca dai bani putini la cumparare, vei avea de pierdut si bani si timp dupa.

foarte tare! cum i-ai pus side-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cool. louis 75 parca... arata bine :)



As dori sa stiu ce tip de bujii folositi. Eu am folosit DR9EA NGK pana acum, dar din ultimele 2 cumparate una nu mai dadea scanteie dupa nici 2 saptamani. Acuma am Denso. Am auzit ca astea NGK sunt toate falsuri, desi scrie pe ele made in Japan.

 

DR9EA am si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat și eu permisul și am început sa circul cu er-5ul meu. Trebuie sa ii schimb semerjngurile de la furca și as vrea sa îl pun puțin la punct. As vrea sa ii vopsesc aparatorile de la radiator, scaritele de la șofer și pasager, și jantele ma gândeam sa le fac portocaliu mat(motocicleta e albastra). Știe cineva de unde pot lua un parbriz la preț bun? Și un suport pentru topcase. Și aștept alte păreri și sfaturi cu ce ias mai putea face. Îl limita timpului disponibil

 

Și toba ce pot sa ii fac? Ce vopsea nu ar sării după ea? A fost tăiată curatata și sudata

 

Am pus și câteva poze. Este din 1999

post-79024-0-17370700-1397417035_thumb.jpg

post-79024-0-00016400-1397417054_thumb.jpg

post-79024-0-71318500-1397417310_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc un parbriz ca acesta http://goo.gl/yp8lbE (doar că e incolor) de la louis.de, cumpărat prin www.kronaumoto.ro (aici vezi ce alte produse mai sunt pe louis.de pt ER5 inclusiv parbrize: http://goo.gl/swQKef ).

 

Suport pentru topcase nu am găsit nimic la preţ rezonabil, a trebuit să apelez la cineva să îl "fabrice"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, primul meu post ca proaspat si incantat posesor de ER5. Vreau sa va intreb daca protejati ceva la motor cand o sapalati la spalatorie si daca se poate da cu jet si sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți sa o speli numai ai grija sa nu fie motorul încins. Și nu cu jet foarte puternic

 

Iam curățat paharele de la carburatoare și i am pus un filtru de benzina. Și acum urca greu în ture. Adică pe la 4-5mii se blochează. Era destulă mizerie în paharele, i am curățat și jigloarele. Din ce cauza sa facă asa? De la filtru oare? Am prelungit puțin furtunasul și stam cam obturat

 

Iam curatat paharele de la carburatoare și i am pus un filtru de benzina. Și acum urca greu în ture. Adică pe la 4-5mii se blochează. Era destulă mizerie în paharele, i am curățat și jigloarele. Din ce cauza sa facă asa? De la filtru oare? Am prelungit puțin furtunasul și stam cam obturat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, primul meu post ca proaspat si incantat posesor de ER5. Vreau sa va intreb daca protejati ceva la motor cand o sapalati la spalatorie si daca se poate da cu jet si sub sa.

Sa nu dai de aproape pe radiator, ca-i poti indoi lamelele, si nici pe lant de aproape.

 

Am si eu o intrebare - intra un cauciuc 120/70/17 pe roata fata? Nu freaca aripa? Am de ceva vreme 150/70/17 pe spate (ca ala de 130 mi se parea prea ingust), si cand ma uit la motor din lateral mi se pare ca arata aiurea combinatia 110 fata si 150 spatele, roata spate e mult mai mare in diametru/circumferinta in comparatie cu fata. Oricum, in momentul de fata spatele e ceva mai ridicat decat ar trebui datorita cauciucului de 150, ma gandesc sa-i pun 120 pe fata sa mai echilibrez situatia, nu stiu cum o sa arate. Ma gandeam sa-mi iau o janta mai lata pe spate (de ceva ZXR, sau ceva de genul, dar ma incurca frana pe tambur, si nu stiu daca nu trebuie schimbata si bascula).

 

Gata, am pus 120 pe fata, am gasit un SH Pirelli. N-am observat diferente majore in comportamentul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei de lant folositi si de unde il cumparati ? Cei cu modele ER 5 peste 2001 aveti probleme cu carenajul de sub sa ? La mine ambele urechi de prindere sunt rupte pe ambele parti, daca aveti idei de prindere le asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... cam slaba. Mersi @Iulian.dragos ca ai scris rezolvarea chiar daca nu a venit de pe forum. O sa fie vazuta de multi care o sa caute in viitor problema similara.

 

1.Cum e repsol spray pentru lant ? Stropeste ? Am auzit ca Motorex racing cu teflon ar fi bun si nu stropeste. Personal caut unul care sa ramana pe lant fara sa imi pateze pantalonii sau roata.

2.Ceva mansoane pentru schimbatorul de viteza pentru a nu strica pantfoful aveti ? Ma mai duc si la lucru cu el prin oras si imi uzeaza pantofii.

 

3.O metoda prin care pot face punctul de acceleratie mai fin ? Adica prea imi smanceste cand accelerez si asta ma oboseste, trebuie sa fiu foarte concentrat cu mana si mi-e greu si cu manusa sa accelerez fin. Exista vreo metoda ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slăbește cablul de accelerație, se afla sub rezervor la carburatoare. PS. A mai pierdut cineva cheia înnafara de mine? Am muncit puțin sa dau contactul jos și mâine ma duc sa îmi scoată cheie după butuc

Pai eu primul lucru pe care l-am facut dupa ce mi-am luat motor a fost sa fac o dublura dupa cheia aia, ca nu se stie niciodata.

 

Da... cam slaba. Mersi @Iulian.dragos ca ai scris rezolvarea chiar daca nu a venit de pe forum. O sa fie vazuta de multi care o sa caute in viitor problema similara.

 

1.Cum e repsol spray pentru lant ? Stropeste ? Am auzit ca Motorex racing cu teflon ar fi bun si nu stropeste. Personal caut unul care sa ramana pe lant fara sa imi pateze pantalonii sau roata.

2.Ceva mansoane pentru schimbatorul de viteza pentru a nu strica pantfoful aveti ? Ma mai duc si la lucru cu el prin oras si imi uzeaza pantofii.

 

3.O metoda prin care pot face punctul de acceleratie mai fin ? Adica prea imi smanceste cand accelerez si asta ma oboseste, trebuie sa fiu foarte concentrat cu mana si mi-e greu si cu manusa sa accelerez fin. Exista vreo metoda ?

Am folosit si eu spray-uri de lant no-name, ca erau mai ieftine, si stropeau de numa , toata janta era murdara si lipicioasa, si arata ca pixu. Intr-o vreme am luat spray Nigrin de uns, asta era bun, se facea un fel de unsoare pe lant care nu-si lua zborul, dar n-am mai gasit la Praktiker, cred ca nu mai aduc asa ceva, in schimb tot vad spray de curatat lant la ei, tot de la Nigrin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

1- Am cumparat si folosit Motorex Racing chain lube teflon cu 55 lei tub mare din reteaua mymoto. Se fixeaza foarte bine, nu stropeste si ramane pe lant sub o consistenta lipicioasa albuie. Recomand

2- Am pus pe schimbatorul de viteze o jumatate din buretele de pe un trafalet mic si isi face treaba cu brio. Nu imi mai raman urme pe pantofi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

problema este urmatoarea: m-am trezit cu antigelul pe jos. nu am putut sa-mi dau seama de unde venea, ca era lichid peste toate furtunele, plasticele, etc. am dat rezervorul jos si am gasit locul prin care curge. se vede in poze. problema e ca garnitura pare ok. chiar nu vad nicio urma de uzura la ea. am pus apa distilata, am infipt piesele alea una intr-alta, cum ar trebui sa stea, am tras de ele, se tineau bine. am dat cheie, mergea rotund; si asteptam sa porneasca ventilatorul. n-a mai apucat. zeamă iar pe jos. reiau procedura: desfac, gasesc alea cracanate, le pun la loc, trag de ele... nu se desfaceau decat cu greu. pun apa, pun benzina, dau cheie, 3-4k turatii, in 40 de secunde, zeama pe jos. si cam asta e. m-am oprit.

pareri?

post-69982-0-43635400-1401534641_thumb.png

post-69982-0-61763500-1401534646_thumb.png

post-69982-0-82518100-1401534651_thumb.png

Editat de biker 33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am gasit picuri de antigel pe motor si vad ca a scazut nivelul de antigel dar inca nu am ajuns la faza in care esti. Sunt curios cum se rezolva.

PS: ce antigel sa cumpar ca sa completez ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@biker33: nu prea imi dau seama, dar piesele alea nu trebuiau sa fie fixe? Daca totusi nu sunt si se departeaza, procedeaza la operatiunea 'soricelul' si cu 2 bride de plastic le prinzi impreuna. Schimba-i si o-ringul ca sa nu mai umbli alta data acolo.

 

@silq: de care o fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, sper sa fie o ringul de vina. ca altfel sint in ceata, nu pricep ce ar putea fi de se departeaza chestiile. asa cum am si spus, la rece el pare sa isi faca treaba ok. dupa ce merge mobra un timp, dupa ce se incalzeste, probabil ca din cauza presiunii se departeaza piesele cu pricina. as achizitiona cauciucul respectiv, dar nu prea stiu de unde. pe wemoto zic eu ca nu ar fi. un site destul de interesant si despre care am mai zis pe topicul de er5, dar poate foloseste si posesorilor de alte mobre; site unde am vazut codul piesei, ar fi acesta: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/E3032.html#results

insa am inteles ca ei nu trimit in tara de vis, aka RO.

ideea cu soricelul nu e rea. dar, exceptie facand cazurile de urgenta, prefer sa nu apelez la artificii, iar fiecare piesa de pe capra sa functiuneze cum trebuie. chiar de nu sint noi nici capra nici piesa.

ai idee pe unde as putea gasi o ringul respectiv?

 

@ SilQ: am intrebat la un shop de un antigel pentru radiator de aluminiu. normal ca raspunsul a fost: merge oricare, astea is prostii cu radiator de aluminiu & shit.

 

dar...

manualul zice ca trebuie un anumit tip de antigel. eu am vazut de curand ce antigel am :)))

capra mea e din '97. daca e in ea, si ma indoiesc profund de asta, daca e in ea antigelul din fabrica, vezi-l cum arata. daca anteriorii posesori l-au schimbat, vezi de care au pus. ca mi se pare ca seamana cu cel descris in manual. :)

post-69982-0-86827000-1401557424_thumb.png

post-69982-0-91240000-1401557431_thumb.png

Editat de biker 33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, sper sa fie o ringul de vina. ca altfel sint in ceata, nu pricep ce ar putea fi de se departeaza chestiile. asa cum am si spus, la rece el pare sa isi faca treaba ok. dupa ce merge mobra un timp, dupa ce se incalzeste, probabil ca din cauza presiunii se departeaza piesele cu pricina. as achizitiona cauciucul respectiv, dar nu prea stiu de unde. pe wemoto zic eu ca nu ar fi. un site destul de interesant si despre care am mai zis pe topicul de er5, dar poate foloseste si posesorilor de alte mobre; site unde am vazut codul piesei, ar fi acesta: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/E3032.html#results

insa am inteles ca ei nu trimit in tara de vis, aka RO.

ideea cu soricelul nu e rea. dar, exceptie facand cazurile de urgenta, prefer sa nu apelez la artificii, iar fiecare piesa de pe capra sa functiuneze cum trebuie. chiar de nu sint noi nici capra nici piesa.

ai idee pe unde as putea gasi o ringul respectiv?

 

@ SilQ: am intrebat la un shop de un antigel pentru radiator de aluminiu. normal ca raspunsul a fost: merge oricare, astea is prostii cu radiator de aluminiu & shit.

 

dar...

manualul zice ca trebuie un anumit tip de antigel. eu am vazut de curand ce antigel am :)))

capra mea e din '97. daca e in ea, si ma indoiesc profund de asta, daca e in ea antigelul din fabrica, vezi-l cum arata. daca anteriorii posesori l-au schimbat, vezi de care au pus. ca mi se pare ca seamana cu cel descris in manual. :)

Salut, din prima poza vad ca piesele care se departeaza sunt doua: unu-i un fel de Teu, care e fixat pe motor in 2 suruburi daca-mi aduc aminte, iar cele 2 tevi subtiri care merg in jos au si ele 2 garnituri mici, iar a doua piesa metalica, daca o desfaci, gasesti inauntru termostatul , e aia cu 3 suruburi, unde ai o-ringul ala mare. Verifica daca termostatul e bun, vezi ca mai ai si un filtru pe instalatia de racire, sa nu fie cumva obturat, poate-i plin de mizerii. Poate a ramas termostatul pe pozitia inchis, si dupa un timp de functionare presiunea bagata de pompa incearca sa iasa pe undeva.

 

Parerea mea e ca nu o-ringul e de vina, pe acolo reuseste presiunea sa iasa din instalatie, si eu am avut o garnitura de la T-eul ala care lacrima (era pe una din tevile subtiri), poti pune provizoriu niste banda teflonata sub garnitura, dar una-i sa-ti picure instalatia, alta-i sa-ti plezneasca vre-un furtun din cauza presiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...