Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ia-o logic. Pe cea mai lunga pozitie, cum ai acum, se comprima arcul si are cursa scurta. Pe cea mai scurta pozitie, arcul e liber, deci are loc mai mult sa se comprime. Eu cred ca la tine acum e pe hard.

 

PS: cand esti in dubii, ia manualul de utilizator de pe net, sigur zice si de asa ceva.

Manualul de utilizator cat si cel de reparatii il am, dar scrie ca telescopul are reglaj in 5 pozitii fara a preciza care sunt astea (adica care-i 1 si care-i 5?). Acuma folosesc telescoapele cu reglajul din poza mea si parca motorul se comporta mai bine pe teren denivelat, amortizeaza mai bine socurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Fratilor, va recomand sa aveti la voi un cablu de ambreiaj sau un kit de reparatie ambreiaj. Al meu s-a rupt duminica asta , si eram la 100 de km de casa, si in alta tara. Toate erau inchise fiind duminica, noroc ca am dat peste un biker care m-a dus la un mester de biciclete care mi-a improvizat un cablu din ceva cablu de scooter cred, oricum toata distractia a durat vre-o 3 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fratilor, va recomand sa aveti la voi un cablu de ambreiaj sau un kit de reparatie ambreiaj. Al meu s-a rupt duminica asta , si eram la 100 de km de casa, si in alta tara. Toate erau inchise fiind duminica, noroc ca am dat peste un biker care m-a dus la un mester de biciclete care mi-a improvizat un cablu din ceva cablu de scooter cred, oricum toata distractia a durat vre-o 3 ore.

am patit-o si eu. acum am unul sub sa, si unul acasa. ma gandesc ca mai naspa e cu ala de acceleratie. fara ambreiaj mai mergi, dar fara alalalt, nu cred. :)

 

 

:offtopic:

 

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am achizitionat un kawasaki er 5 din 1999 , este luat din italia personal , a fost tinut in garaj 5 ani , are 20.000km. cand m-am dus sa il vad la fostu proprietar avea motoru cald si pornea la sfert. cand am ajuns cu el acasa , pornea foarte foarte greu si se auzea motoru urat. i-am schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer, antigel si bujii. a pornit imediat , am dat si o tura cu el , mergea super si se auzea motoru ff bine, dupa aceea nu l-am pornit o sapt , azi am incercat iar sa il pornesc , si deabia l-am pornit , l-am pornit pana la urma cu aceleratia tinuta , si se auzea motoru rau de tot ( parca nu avea ungere ), pana la urma l-am mai accelerat , s-a incalzit motoru si porneste bine la cald. ce problema sa aiba ? cred ca, cuiele pontou inchid bine pt ca am bagat de 1 sapt 3 litri de benzina in el , si este inca acolo. ce pareri aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am rupta maneta de la soc, dar l am impins sub rezervor cu surubelnita si tot la fel face

 

Am mirosit uleiul si are benzina in el, nu foarte multa dar are. Filtru de aer doar miroase a benzina, nu este ud , iar pe scurgerea de la filtru de aer nu este benzina

baga un cablu (destul de lung incat sa nu-l scapi inauntru) in ulei. cand il scoti (dar repede, sa nu se evapore benzina) da-i foc, sa vezi daca arde. daca nu arde, nu-i problema. ca si mie imi parea ca miroase a benzina cand scoteam capacul de la ulei, si am facut o gramada de km, n-are nimic.daca miroase filtrul de aer a benzina e clar ca a fost ud, ca s-a uscat cand te-ai uitat tu, asta nu elimina problema. am patit si eu asa. am constatat doua cauze: ori cuiul nu inchide, ori nu e corect nivelul la care sint reglate plutitoarele (ai grija ca alea is din plastic, is cam finute). in poza e cam complicat, dar masaoara de vezi macar daca au acelasi nivel, pana una alta. cu o rigla, vezi cum se misca intere cele 2 poziii, cui pontou inchis / deschis. poza cu fuel doi ar trebui s-o ai in vedere, cand te apuci de treaba, aia cu 17mm. eu am constatat, cand am patit-o ca erau unul la 13mm, celalalt la 14 :). dar vezi sa nu rupi lamela aia( ca aia trebuie indoita) ca dai de draq, tre sa iei alt plutitor

Service Manual (Eng) 2004.pdf

post-69982-0-60339900-1378915019_thumb.png

post-69982-0-23002500-1378915480_thumb.png

Editat de latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am achizitionat un kawasaki er 5 din 1999 , este luat din italia personal , a fost tinut in garaj 5 ani , are 20.000km. cand m-am dus sa il vad la fostu proprietar avea motoru cald si pornea la sfert. cand am ajuns cu el acasa , pornea foarte foarte greu si se auzea motoru urat. i-am schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer, antigel si bujii. a pornit imediat , am dat si o tura cu el , mergea super si se auzea motoru ff bine, dupa aceea nu l-am pornit o sapt , azi am incercat iar sa il pornesc , si deabia l-am pornit , l-am pornit pana la urma cu aceleratia tinuta , si se auzea motoru rau de tot ( parca nu avea ungere ), pana la urma l-am mai accelerat , s-a incalzit motoru si porneste bine la cald. ce problema sa aiba ? cred ca, cuiele pontou inchid bine pt ca am bagat de 1 sapt 3 litri de benzina in el , si este inca acolo. ce pareri aveti ?

Daca motorul a stat nepornit atata timp, trebuie curatat carburatorul zic eu, o sa te miri ce jeg o sa gasesti acolo. Ieri am mesterit la un moped nepornit de vre-un an si ceva, nu pornea nicicum, i-am desfacut carburatorul, jeg la greu, jiglorul complet infundat, curatat mizeriile, montat, pornit la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat un top case si o placa de prindere pt el, mai am nevoie de un suport . Unde gasesc asa ceva ieftin? M-am gandit si la un suport home made, ceva prins de manerul pasagerului, sau eliminat manerul si fixat in locul lui suportul, ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum maresc turatia ? Poate si de asta porneste greu cate odata. Am turatia intre 0-100 sta la jumate, si cand o pornesc la rece oscileaza. Am inteles ca trb sa stea turatia peste 1000

 

Am gasit, are pe caburator un mic reglaj, l am setat dupa 1000 ture, intre prima si a 2 linie. Deci la 1100. Sper ca e bn, inainte era setat la vreo 700turatii :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat un top case si o placa de prindere pt el, mai am nevoie de un suport . Unde gasesc asa ceva ieftin? M-am gandit si la un suport home made, ceva prins de manerul pasagerului, sau eliminat manerul si fixat in locul lui suportul, ce ziceti?

am si eu un top case pe care l-am luat de la cel care mi-a vandut capra, si nu l-am pus, una ca nu-mi place :) dar nici nu are sistem de prindere. daca afli ceva despre vreun home made sa-mi dai un semn pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

daca intereseaza pe cineva,am o casca moto noua,marimea M.a fost cumparata de la reprezentanta kawasaki madrid ptr sotie,dar e mare.pretul de vanzare e 360 lei(mult sub pretul de achizitie).info adipop33

post-67586-0-58113500-1380959802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa-mi construiesc un suport pt top-case, l-am fixat de manerul pasagerului, fara sa-l gauresc. Total costuri suport: aproximativ 10 lei. O sa bag vre-o 2 poze cand am timp.



Am reusit sa-mi construiesc un suport pt top-case, l-am fixat de manerul pasagerului, fara sa-l gauresc. Total costuri suport: aproximativ 10 lei. O sa bag vre-o 2 poze cand am timp.

post-41658-0-47446600-1382903870_thumb.jpg

post-41658-0-72145600-1382903886_thumb.jpg

post-41658-0-55933400-1382903904_thumb.jpg

post-41658-0-22168800-1382903919_thumb.jpg

post-41658-0-00800500-1382903937_thumb.jpg

post-41658-0-35395900-1382903957_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa cumpar niste ceasuri. pe louis am gasit doua variante ale aceluiasi produs, adica:

1) http://www.louis.de/_20307e21d35e3820d5ee2988f877cbfa30/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034791

2) http://www.louis.de/_20307e21d35e3820d5ee2988f877cbfa30/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034790

 

unul cica e pt CDI unul pt TCI.

ER 5 din '97 unde se incadreaza? unii zic asa: http://www.mbike.com/kawasaki/er-5/1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am alta problema cu saua: fiind inclinata in fata, pasagerul vine peste mine, ca sa zic asa, aluneca in fata, si nu numai la franari. Asta probabil si pt ca mi-am pus cauciuc de 150 pe spate, care-i mai inalt, iar pe fata am lasat 110. La voi cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...