Pretor Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 ms frumos inca o data pentru explicatie ....si iti urez un sezon fara incidente ....si poate cine stie poate ne vom intalni la vro intrunire poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) Salut2,2 fata 2,4 spate cel putin asa scrie in carte. daca vrei ti-o trimit. ca sa fiu mai exact... Front - up to 181 kg (400 lb) load: 225 kPa (2.25 kgf/cm?, 32 psi) Rear - up to 97.5 kg (215 lb) load: 250 kPa (2.50 kgf/cm?, 36 psi) - 97.5 kg (215 lb) ? 181 kg (400 lb) load: 280 kPa (2.80 kgf/cm?, 41 psi) Enjoy the ride! eu vreau pt catalogul infomoto.ro care va avea si motociclete care nu mai sunt in fabricatie si date din manualul de utilizator multumesc PS: am uitat: ER4 ... numai in Japonia Editat Iunie 24, 2010 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pretor Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 eu vreau pt catalogul infomoto.ro care va avea si motociclete care nu mai sunt in fabricatie si date din manualul de utilizator multumesc PS: am uitat: ER4 ... numai in Japonia Click me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 sarumana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pretor Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 sarumana fain catalogul. felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) fain catalogul. felicitari! Multumesc de apreciere si multumesc pt manual inca nu l-am terminat mai am de introdus inca vreo 200 de modele noi (facute in baza de date ca direct in admin imi ia 100 de ani) dar acum e programatorul in sesiune/licenta si... am inceput si dezvoltarea pe partea de motociclete iesite din productie uite si cum arata pagina lui ER5 cu tot cu datele de service puteti da note motocicletei si puteti recomanda produse (prin formularul de contact) Editat Iunie 24, 2010 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ciao.....er 5 meu are gentile de magneziu simple...nevopsite .... as vrea sa le vopsesc...doar ca ..nu stiu...trebuie o vopsire speciala ca sa tina..sau se poate vopsi simplu cu pistolul....habar n-am. si la fel ma intereseaza sa vopsesc tevile de esapament ca ruginesc la iesirea din cilindri...sau nichelare ??? Daca ar fi sa o duc la spalatorie pot fi probleme dupa aceea....am tot incercat sa o spal asa usor...dar nu iese foarte bine deloc....ma gandesc ca ele sunt facute sa reziste la o ploaie torentiala...adik apa sa nu afecteze ceva la ea..rog sfaturi merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Ciao.....er 5 meu are gentile de magneziu simple...nevopsite .... as vrea sa le vopsesc...doar ca ..nu stiu...trebuie o vopsire speciala ca sa tina..sau se poate vopsi simplu cu pistolul....habar n-am. si la fel ma intereseaza sa vopsesc tevile de esapament ca ruginesc la iesirea din cilindri...sau nichelare ??? Daca ar fi sa o duc la spalatorie pot fi probleme dupa aceea....am tot incercat sa o spal asa usor...dar nu iese foarte bine deloc....ma gandesc ca ele sunt facute sa reziste la o ploaie torentiala...adik apa sa nu afecteze ceva la ea..rog sfaturi merci pentru jante e indicat powder-couting-ul(vopsea in camp electrostatic)....galeriile la fel,sau varianta mai ieftina dar care nu va tine la nesfarsit,vopsire cu vopsea termorezistenta(spray de la real cu 27ron)nichelarea te va seca de bani si e cam greu de gasit cineva care sa faca.daca te intereseaza,cu jantele le pot ajuta eu.da un pm si ne intelegem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Aveti idee unde pot gasi un scut peste tevile de esapamanet la ER 5 97 .....arata ca un plug .....cred ca stiti la ce ma refer..... TKS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Salutare tuturor, am o problema cu ER 5 - ul meu: nu porneste, respectiv cand dau la automat nu invarte , se aude o tentativa, un rateu, parca se blocheaza ceva. Reusesc sa o pornesc cu o smecherie: bag in viteza a 2-a, cu motorul oprit, evident, o misc putin, cat permite, fata-spate , pun din nou in Neutru si dau la automat, porneste greu de tot dar porneste. Dupa ce motorul se incalzeste problema dispare, pot sa opresc si porneste la prima cheie, dar problema reapare dupa ce motorul se raceste. Mentionez ca bateria e aproape noua, si am schimbat sapt trecuta o pipa la fisa de bujie (cea originala era rupta), nu cred sa aiba vre-o legatura. Pana acum pornea la prima cheie, nu inteleg ce s-a intamplat. Se poate sa fie de la electromotor? Daca ma puteti ajuta cu un sfat, orice, poate ati mai patit careva la fel, v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Reusesc sa o pornesc cu o smecherie: bag in viteza a 2-a, cu motorul oprit, evident, o misc putin, cat permite, fata-spate , pun din nou in Neutru Eu nu inteleg cum poti baga in a 2-a cu motorul stand pe loc ! Normal, viteza a 2-a e aceeasi pozitia ca N, doar ca intra in 2 doar cat ai un pic de viteza. Stand pe loc nu poti baga decat in 1 sau N. Legat de problema de pornire, verifica bornele la bujii, sa fie bine prinse, ca daca n`ai scanteie nu faci nimic. De asemenea trebuie sa tragi socul, daca nu porneste din prima. Eu doar la +30 C nu mai trag socul. La 20-25C porneste un pic fortat, asa ca trag socul doar pentru pornire, si-l las la loc dupa 3-4 secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Salutare tuturor,am o problema cu ER 5 - ul meu: nu porneste, respectiv cand dau la automat nu invarte , se aude o tentativa, un rateu, parca se blocheaza ceva. Reusesc sa o pornesc cu o smecherie: bag in viteza a 2-a, cu motorul oprit, evident, o misc putin, cat permite, fata-spate , pun din nou in Neutru si dau la automat, porneste greu de tot dar porneste. Dupa ce motorul se incalzeste problema dispare, pot sa opresc si porneste la prima cheie, dar problema reapare dupa ce motorul se raceste. Mentionez ca bateria e aproape noua, si am schimbat sapt trecuta o pipa la fisa de bujie (cea originala era rupta), nu cred sa aiba vre-o legatura. Pana acum pornea la prima cheie, nu inteleg ce s-a intamplat. Se poate sa fie de la electromotor? Daca ma puteti ajuta cu un sfat, orice, poate ati mai patit careva la fel, v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat, asfalt uscat! verifica releul de pornire si electromotorul sa nu aiba oxizi. verifica si prinderea electromotorului pe carter (sa fie bine stras). ER5 nu are decompresor deci nu poate fi asta parerea mea e ca fura cufent pe undeva si as paria pe / periile electromotorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Va multumesc tuturor pt sfaturi, am incercat eu s-o mesteresc cum am stiut dar fara succes. Maine ma intalnesc cu un mecanic de motociclete care zicea ca cunoaste er-5-ciurile, ca a mai reparat de-astea, sa vedem. Ieri de exemplu pornesc motorul, electromotorul invarte, porneste greu dar numai intr-un piston, si bineanteles nu sta la relanti. Repet faza de vre-o 10 ori, schimb bujiile amandoua cu altele noi, tot asa, un cilindru merge unul nu, cum las acceleratia, cum moare. Azi incerc din nou, da sa invarta o data, si se blocheaza ceva parca, ca nu mai invarte din nou electromotorul(simptomele initiale, de care v-am mai povestit). Schimb iar bujii si tot degeaba, acum nici nu se mai invarte nimic, parca e gripat. Socru-meu e langa mine, zice ar fi 2 ipoteze: posibil sa se fi rupt o bucata dintr-un segment si asta sa impiedice pistonul sa culiseze in voie, de asta se blocheaza, degeaba dau eu la automat, sau sa fi cazut ceva in motor cand am schimbat vre-o bujie, nu stiu, a 2- a teorie sa fie o problema la supape, ceva arc rupt sau asa ceva (recunosc pe-asta n-am inteles-o prea bine). O sa vad maine ce zice mesteru, s-o consulte prima data, va tin la curent. Ciudat ca a picat asa dintr-o data, cu motorul ca atare n-am avut probleme niciodata, nu era obosit, avea viata in el , tragea ca nebunu, desi nu mergeam eu tare, dar avea un demaraj peste asteptari. Cu speranta ca nu v-am plictisit cu problemele mele va doresc asfalt uscat tuturor. Mesaj completat Gata fratilor, de azi am din nou motocicleta functionala, gratie celor 2 baieti care s-au ocupat de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 M-am grabit cand am zis ca am motor functional. A functionat fix 2 zile. Deci iata ce s-a intamplat: mi-a intrat se pare benzina in baia de ulei cand era motorul oprit, desi robinetul de benzina era pe pozitia RES, si eu mergand cu el asa cateva zile, benzina a dizolvat uleiul motorul nemaiavand ungere. Acuma nu stiu daca de aici problema de la pornire, mecanicu zice ca da, ca neavand ungere nu pornea etc. Bun, mecanicu zice ca o fi ramas un plutitor deschis , s-a umplut cu benzina carburatorul, si prin filtrul de aer a intrat in motor (benzina). El a scos de unde trebuia sa fie ulei aprox 6 litri benz, si zicea ca probabil membrana de vacuum este sparta, de aceea a curs benz, si sa pun robinetul pe poz ON cand motorul e oprit. Deci cumpar un schimb de ulei, facem schimbul, pornesc, merge, iuhu. Schimb si filtrul de aer, cel vechi mirosea puternic a benzina si era f murdar. Dupa 2 zile dau sa pornesc dim si clanc, se blocheaza din nou, exact aceleasi simtome. Duc iar moto la mecanic, si azi ma suna ca s-a intamplat acelasi fenomen, a intrat benz in ulei, nu mult ca data trecuta dar destul cat sa trebuiasca schimbat tot uleiul. Cu blocajul de la pornire, zice ca bendixu si electromotorul sunt ok, ca trebe sa desfaca cutia de viteze sa vada ce are ca poate acolo e buba, ca a dat motoru inapoi o tura jumate si abia atunci s-a deblocat. Mentionez ca defectu de la pornire (blocajul) a aparut deodata cu intrarea benz in motor, in trecut neavand probleme la pornire. Zice el ca a 2-a oara o fi intrat benz desi era pe ON, nu stiu cum.Deja am plati 200 lei manopera+ un schimb de ulei, iar ca sa desfaca cutia si motoru mai departe imi mai cere 300 ron+ un nou schimb de ulei, bani pe care nu mai sunt dispus sa-i dau deoarece nu am certitudinea ca fenomenul nu se va repeta din nou peste 2, 3 zile sau o saptamana. Oricum m-am gandit sa cer si o a doua parere, a altui mecanic , evident. Presimt ca pt mine sezonul asta deja s-a incheiat. Toate cele bune, asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 a fost pentru mine o motocicleta super buna, mergea ca un tractor si cand pornea un singur cilindru :-P dupa 3 ani si 60000km l'am schimbata cu ceva mai proaspat, si am luat un cb600f uite cu er nu am avut nicio un fel de problema atata multi km si am schimbat nuai ulei bagat putin benzina, si achinmbat bujie o data si cauciucuri de doa ori. de tambur din spate te zic ca frena destul de bine si ca nu am simtit mare diferenza in fata de un disc daca avea doua discuri in fata si furca putin mai tare era aproape perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 @Napoleon - vezi pe topicul asta ce-am patit eu. Seamana foarte mult cu problema ta. Parerea mea e ca ai avut mizerie intr-un carburator la prima patanie (precis ai si la celalalt), iar la a 2-a s-a intamplat deoarece mecanicul nu s-a gandit ca trebuie sa-l curete. De cand cu patania aia, n-am mai avut nici o problema (am facut 5000km de atunci), desi mecanicul dadea vina pe robinetul ala, ca din cauza lui s-ar fi intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Benzina in ulei ajunge daca ai carburatoarele murdare sau daca busonul cu ON, RES si PRI s-a stricat. Sunt mai multi posesori de ER-5 carora li s-a stricat busonul (garniturile din interior erau imbatranite sau asa ceva) si s-au trezit dimineata cu toata benzina in motor. Merita sa te uiti si la asta inainte sa desfaci motorul. Deasemenea daca ar fi carburatoarele murdare motorul ar fi mai lenes si ar da rateuri. Bafta mare si spune-ne dupa ce rezolvi ce avea si cum s-a reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Multumesc pt impresii, ce ati scris voi aici m-a lamurit intrucatva. Am fost azi iar la mecanic si am convenit cu el ca nu e cazul sa desfacem cutia de viteze. Dupa cum zicea si data trecuta, robinetul de benz este defect, trebuie schimbate membranele respective, cica sunt 2. Carburatoarele zice ca nu erau murdare, le-a verificat si data trecuta. Azi a desfacut si robinetul cu pricina si a carpit membrana, dar trebuie una noua evident, zice ca cauciucul e imbatranit si nu inchide totdeauna. Ma gandeam sa mai pun pt siguranta un robinet suplimentar pe furtunul principal de benz, cu 2 pozitii inchis-deschis, pe care sa-l inchid cand motorul e oprit. Acuma intrebarea este daca in timpul mersului nu inchide un plutitor, nu patesc acelasi lucru? Si cum de producatorul nu s-a gandit sa evite o astfel de situatie neplacuta care poate duce la distrugeri importante ale motorului (eu am scapat, motorul merge bine, o data pornit). De mentionat ca a 2-a oara carb din stanga a fost vinovatul, si cred ca si prima data. S-ar putea de la pozitia motorului in repaus, deoarece il las pe cricul lateral, terenul nepermitand utiliz cricului central? Pe scurt, am bagat azi ulei folosit, am pornit, motoru merge, nu se blocheaza, cel putin deocamdata, ramane sa fac rost de membranele cu pricina. Mecanicul zicea ca blocajul de la pornire nu este electric, e mecanic, si atata timp cat nu mai apare, nu poate sa spuna de unde provine - logic. Oricum, sunt sigur ca are legatura cu pocinogul cu benzina in ulei, e prea mica probabilitatea sa apara 2 defecte distincte in acelasi timp. Revin cu impresii pe parcurs, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Daca vrei sa mergi asa inainte sa repari ai grija sa verifici mereu nivelul de ulei inainte sa o pornesti. Am inteles ca daca ai baia de ulei plina de benzina nu e bine sa fortezi sa porneasca. Ceva legat de capacitatea de compresie a aerului si lichidului si cum ca poate sa-ti strice motorul bine de tot. Deasemenea pe viitor poti sa verifici din cand in cand filtrul de aer si sa vezi daca e ud de benzina sau nu. Benzina ajunge in motor prin cutia filtrului de aer. Spor la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) N-are nici o treaba compresia aerului cu benzina din baia de ulei. Doar daca se scurge toata benzina din rezervor (daca nu e multa si cilindrii raman fara urme de benzina lichida) in baia de ulei se va putea "invarti" motorul (de catre electromotor). In cazul asta se va uza rapid, pentru ca ungerea e diminuata - ulei diluat cu benzina. Dar daca exista benzina lichida in cilindru, n-ai nici o sansa sa-l invarti....cel mult poti sa descarci bateria. Iar fraza cu benzina care trece prin filtrul de aer ca sa ajunga in carburator - e o mare aberatie ! Editat August 3, 2010 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 salut napoleon am nevooie de nr tau de telefon sa imi lasi un pm te rog ca vreau sa vorbesc cu tine urgent. Multumesc anticipat! Mesaj completat sau id meu este cristea.andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Din cate am inteles de la mecanic, daca benzina intra in filtrul de aer nu era o problema asa de mare, in schimb a intrat in carburator, de aici in cilindru si pe langa segmenti direct in baia de ulei. E destul de greu sa-ti dai seama cand pornesti daca ai benz in ulei sau nu, doar daca scoti busonul de ulei si vezi daca uleiul miroase a benzina, operatie pe care nu o poti face la fiecare pornire. Din cate am inteles exista chit de reparatie pt robinetul de benzina (contine 2 garnituri , un fel de nasture cu 4 gauri, si alte 2 membrane cu un arc in mijloc) totul la modicul pret de aprox 90 RON, pret care mie mi se pare exagerat. Oricum se aduce numai pe comanda, m-am interesat in vre-o 2 locuri, raspunsul a fost te sunam sa-ti zicem un pret , sa vedem , etc, si de atunci pauza. Asa ca am procedat astfel: cumparat 1 buc filtru benz - 6 lei (sa nu mai intre mizerii in carburator) de ala mic ca numai ala are loc, cumparat un robinet pe furtun de benz, pus intre filtru de benz si intrarea de la carburator , n-am gasit expre pt benz si am luat unul pt apa ( de la instalatii pt irigat), e de plastic , mic , cu 2 stutzuri, de unde pot sa inchid benz dupa ce opresc motorul - pret / set de 2 robineti - 17 RON, de la OBI. Mecanicul nu a fost f entuziasmat de robinetul meu desi arata bine, zicea ca in timp s-ar putea deteriora de la benzina, vom vedea. Mentionez ca robinetul original acum functioneaza, dar nu inchide tot timpul datorita garniturilor de care am amintit. Deci, motorul functioniren, sa fie intr-un ceas bun! Mesaj completat Cand am zis ca am bagat acum ulei folosit, am vrut sa zic ca am pus ulei uzat de la schimbul anterior problemelor cu benz, ulei care a facut 7000 de km, fara sa se fi pupat in acest interval cu vre-un strop de benzina (bine ca nu l-am aruncat). Asta provizoriu, desigur, pana ma conving ca problema a fost remediata. Uleiul nou care s-a amestecat cu benz a fost bun de aruncat - normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Robinetul ala are un arc in interior, care s-ar putea sa fie slabit. Daca il desfaci si intinzi fortat arcul, va avea mai multa forta si va fi functional. Si mie mi-au zis la service ca mi-e defect robinetul, dar cand l-au desfacut nu avea nimic suspect. Cauciucul era intreg, elasticitate normala....dar arcul era cam moale si nu apasa cum trebuie. L-au intins si apoi au facut proba (suflat in el)...inchide perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Subscriu la ideea cu parbrizul (Puig=20euro)....e mai relaxant mai ales la viteze peste 80-100kmph. Suspensia mea e pe soft (minim) si la un moment dat am pus-o pe hard (maxim) si se comporta ciudat pe curbe, mai ales daca erau denivelari...mi-era teama sa nu derapez, asa ca am mutat-o inapoi cum era initial. Rezerva e de vreo 5 litri....deci faci vreo 100km urban sau 150 extraurban, depinde si de stilu` de condus / trafic. In alta ordine de idei, am constatat ca mobra mea e limitata (prindea max 160). Dupa delimitare a mai castigat 25km/h si parca are cuplu mai bun in ture mici (in jur de 2500-3000). Delimitarea a constat in umplerea unor gauri de la piesa din imagine (din carburator). Nu a avut nici o limitare metalica (inel sau "piedica" sau ceva de genul, cum spuneau altii)....deci luati aminte ca mai exista si astfel de limitari. Am aflat asta de pe un forum strain, dedicat celor cu er5 si er6. "If you have problems with your bikes power and no restrictor washes are to be found in your carburettor, this might be the cause. Bikes from other contries can be restricted by the similar method. An imported bike or carb can have this holes that makes the throttle stop 3/4 of its way. It´s easy to fix though, tap the holes with an 3 mm tap and fill the holes with Plastic Padding chemical Metal and trim the surface. Now you have 50 hp. " Ciao, cu ce se pot umple gaurile astea mai exact ....si ma intereseaza daca operatia e grea si pot strica ceva...ceva de genu sa stric sincronizarea carburatoarelor etc. Adevarul e ca nici nu stiu exact daca e limitata..dar mai sus de 130 nu fuge si faptul ca in talon am 25kW si nu 34kW cat are ea de fapt ...astept raspuns. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) L-am intrebat la momentul respectiv pe mecanic, dar nu mi-a raspuns....a ras zicand "du-te linistit ca acum o sa mearga 200 !" Deci nu stiu ce-a bagat acolo. Cu sincronizatul carburatoarelor nu ai treaba, nu se desincronizeaza (mecanicul mi-a spus ca nu mi le-a mai sincronizat ca erau sincronizate deja...adica stia de la mine). PS: chiar si limitata ar trebui sa mearga macar 150. Vezi filtrul de aer, poate e murdar rau, carburatoarele desincronizate rau, bujii terminate... Editat August 12, 2010 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.