Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

saalut cine ma poate ajuta cu o schema electrica a releului de semnalizare la jupiter 3 sau cum draci functioneaza deoarece din ce am vazut ca nu pare sa fie un simplu releu de semnalizare

nu pare a fi un simplu releu cu binmetal. in poze sunt doua relee identite numa ca unu (cel spart) l-am omorat eu sa vad ce are in el

post-79436-0-76020000-1421440904_thumb.jpg

post-79436-0-18664400-1421441001_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregatita !!!

Foarte frumoasa. Ai pozat-o din profil sa nu se vada roata fata stramba? Glumeam ca stiu ca-ti camandasei telescoape. La voi a venit vara? ca e cam multa verdeata inclusiv in copaci (nu prea cred ca ala din spate e brad) si nicio picatura de zapada

 

nu pare a fi un simplu releu cu binmetal. in poze sunt doua relee identite numa ca unu (cel spart) l-am omorat eu sa vad ce are in el

Ok e electronic si aici sunt doua variante 3 borne si doua, cea mai intalnita e cu 3 adica masa (-), alimentare (+) si fir ce duce la semnal. Cel cu 2 contacte se inseriaza ca cel cu bimetal respectand o polaritate.

Al tau cred ca e cu trei fire desi vad ca sunt doar doua legate. Cand l-ai desfacut nu mai era si o legatura la masa cutiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu este cu trei borne cele doua fire si cea dea treia este cea la care se leaga firul de semnal (la cel negru se observa pe cutie un conector cu surub langa firele ce ies din cutie).legatura la masa curiei nu am vazut sa fie, cat tine de releu ambele prezinta urmatorul simptom cand sunt alimentate clantane normal ca orice releu insa nu aprinde nici un bec oare de ce ?

tocmai deasta cau schema electrica la unul din asta sa inteleg ce drraci are in el si cum functioneaza ca deja e al treilea pe care il incerc si nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da eu la ce ma uitasem intr-o schema de ij 3 trebuia sa fi cu 2 fire. Firul care iti vine la surub banuiesc ca totusi e masa, rosu este plusul de la baterie (prin cheie probabil ) si negru se duce la comutatorul de semnalizare sa fie distribuit la becurile de semnalizare care sunt legate la masa.


» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:02

Ps cum l-ai legat zi-mi pe culori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca in prima schema e vorba de P2 iar in a-II-a nr 8. Din ambele scheme da vin 3 fire dar releul are doar 2 borne asa cum e figurat. De acea am si spus ca eu cred ca originalul era cu bimetal.Sa inteleg ca totusi tu ai trei fire.Incearca sa unesti negru cu cel cu surub si trimite-l la semnal ca nu are ce sa pateasca.

Daca le-ai legat asa cum ai spus si totusi cel cu surub era masa sa nu se fi ars contactul releului.


» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:40


PS daca le legi asa cum am spus si clantane dar nu semnalizeaza sigur s-a dus ceva in el pentru ca atunci cand face contact se uneste + cu iesirea de semnal si daca au fost inversate ai bagat plusul la masa si s-a ars ceva.


» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:44


Daca mai ai unul virgin poti sa determini clar firele in modul urmator fara sa-l prajesti.Legi plusul pe care deja il stii (ca doar clantane) iar celelalte doua fiecare prin cate un bec de 20W. Ramura care clipeste e semnalul.


» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:59

PS Functionarea lui e in felul urmator (asta ca te intrebai de ce iti clantane dar nu face nimic) are inauntru un montaj de comanda temporizat ce actioneaza un releu ce uneste iesirea de semnal cu + baterie pentru asta ii trebuiesc cele 3 fire +,- si semnal. Tot din semnal se duce in acest motaj o rezistenta care sezizeaza cand are sarcina ca sa nu clantane tot timpul. Acum daca tu ai inversat semnalul cu masa, minusul si l-a luat prin bec si semnalul care era la masa i-a spus releului sa plece, in momentul cand a facut contactul s-a ars probabil contactul din releu si el continua sa clantane corect dar nu mai poate sa inchida nimic.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa. Ai pozat-o din profil sa nu se vada roata fata stramba? Glumeam ca stiu ca-ti camandasei telescoape. La voi a venit vara? ca e cam multa verdeata inclusiv in copaci (nu prea cred ca ala din spate e brad) si nicio picatura de zapada

 

Ok e electronic si aici sunt doua variante 3 borne si doua, cea mai intalnita e cu 3 adica masa (-), alimentare (+) si fir ce duce la semnal. Cel cu 2 contacte se inseriaza ca cel cu bimetal respectand o polaritate.

Al tau cred ca e cu trei fire desi vad ca sunt doar doua legate. Cand l-ai desfacut nu mai era si o legatura la masa cutiei?

Poza este facuta la sf oct., cand am pus-o la iernat. telescoapele au venit, 600 lei, noi de la mamalor.

» Post actualizat in 17 Jan 2015 07:27

Poza este facuta la sf oct., cand am pus-o la iernat. telescoapele au venit, 600 lei, noi de la mamalor.

 

 

Poza este facuta la sf oct., cand am pus-o la iernat. telescoapele au venit, 600 lei, noi de la mamalor.

» Post actualizat in 17 Jan 2015 07:27

Cu telescoape noi.

post-86360-0-53429400-1421479624_thumb.jpg

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a ieşit nicicum. Este doar un concept bike, pe hârtie (pardon, ecran).

» Post actualizat in 17 Jan 2015 21:40

Banuiesc ca in prima schema e vorba de P2 iar in a-II-a nr 8. Din ambele scheme da vin 3 fire dar releul are doar 2 borne asa cum e figurat. De acea am si spus ca eu cred ca originalul era cu bimetal.Sa inteleg ca totusi tu ai trei fire.Incearca sa unesti negru cu cel cu surub si trimite-l la semnal ca nu are ce sa pateasca.

Daca le-ai legat asa cum ai spus si totusi cel cu surub era masa sa nu se fi ars contactul releului.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:40

PS daca le legi asa cum am spus si clantane dar nu semnalizeaza sigur s-a dus ceva in el pentru ca atunci cand face contact se uneste + cu iesirea de semnal si daca au fost inversate ai bagat plusul la masa si s-a ars ceva.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:44

Daca mai ai unul virgin poti sa determini clar firele in modul urmator fara sa-l prajesti.Legi plusul pe care deja il stii (ca doar clantane) iar celelalte doua fiecare prin cate un bec de 20W. Ramura care clipeste e semnalul.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 22:59

PS Functionarea lui e in felul urmator (asta ca te intrebai de ce iti clantane dar nu face nimic) are inauntru un montaj de comanda temporizat ce actioneaza un releu ce uneste iesirea de semnal cu + baterie pentru asta ii trebuiesc cele 3 fire +,- si semnal. Tot din semnal se duce in acest motaj o rezistenta care sezizeaza cand are sarcina ca sa nu clantane tot timpul. Acum daca tu ai inversat semnalul cu masa, minusul si l-a luat prin bec si semnalul care era la masa i-a spus releului sa plece, in momentul cand a facut contactul s-a ars probabil contactul din releu si el continua sa clantane corect dar nu mai poate sa inchida nimic.

Dacă legi firul de la masă comun cu cel de la şurub, în cazul că totuşi e bun releul atunci sigur aşa ai şanse mari să-l strici deoarece pe unul vine + iar pe celălalt vine -.

Şi eu am avut astfel de releu şi am constatat că ele semnalizează cu aceeaşi intermitenţă, regulat, indiferent câte becuri erau sub sarcină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a ieşit nicicum. Este doar un concept bike, pe hârtie (pardon, ecran).

» Post actualizat in 17 Jan 2015 21:40

Dacă legi firul de la masă comun cu cel de la şurub, în cazul că totuşi e bun releul atunci sigur aşa ai şanse mari să-l strici deoarece pe unul vine + iar pe celălalt vine -.

Şi eu am avut astfel de releu şi am constatat că ele semnalizează cu aceeaşi intermitenţă, regulat, indiferent câte becuri erau sub sarcină.

Te inseli sau nu ai inteles deci repet, se pune firul de + la + (pe asta il stim), se unesc cele doua si se trimit la semnal (adica sarcina care e la masa).

Pe ambele vine masa. Cand releul face contact unul din cele doua trebuie sa dea plus ca sa aprinda becul, cel care este masa intradevar primeste + si dar e echivalent cu deconectarea. Rezultatul la un releu bun ar trebui sa fie schimbarea frecventei cu care clipeste chiar un fel de bazaiala depinde ce montaj are acolo, dar nu se strica nimic.

Daca la aceasta manevra nu se intampla nimic, adica el tacane cu aceeasi cadenta dar nu aprinde becul sau isi schimba cadenta, sigur este stricat.

Pe acelasi considerent am indicat si cum se poate determina care sunt contactele releului stiind care este plusul si cum printr-o legare gresita se poate strica dar el in aparenta merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa multe incercari si sfaturi primite de la voi am facut in felul urmator: am legat releul direct pe baterie +la+ si -la - dupa care am legat un fir de la conectorul cu surub si am pus un bec pe care l-am alimentat si la - de pe baterie. am alimentat releul care a inceput sa tacane insa becul tot nu il aprindea si atunci am hotarat sa il scurtcircuitez mai exact + de la baterie cu ajutorul unui fir am inceput sa ating conectorul cu surub pere dupa cateva atingeri a inceput sa scoata scantei deci prin accel conector venea +. am refacut legaturile normale cu bec si surpriza a inceput sa aprinda si sa stinga becul insa chiar daca nu are consumator pe el ca si inainte sa inceapa sa functioneze calntane intruna de cum e alimentat. in speranta ca am reusit sa ma fac inteles va multumesc pentru sfaturi si cred k o sa cumpar unul de la gaspar k sa scap de clantanitul ala enervant ce il am tot timpul cand am tensiune in instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa multe incercari si sfaturi primite de la voi am facut in felul urmator: am legat releul direct pe baterie +la+ si -la - dupa care am legat un fir de la conectorul cu surub si am pus un bec pe care l-am alimentat si la - de pe baterie. am alimentat releul care a inceput sa tacane insa becul tot nu il aprindea si atunci am hotarat sa il sc,urtcircuitez mai exact + de la baterie cu ajutorul unui fir am inceput sa ating conectorul cu surub pere dupa cateva atingeri a inceput sa scoata scantei deci prin accel conector venea + venea, - , prin bec si ar fi trebuit sa se aprinda am refacut legaturile normale cu bec adica ? pentru ca ai zis ca ai legat - la - , + la +, bec la surub si masa, adica cum se leaga si in moto si surpriza a inceput sa aprinda si sa stinga becul insa chiar daca nu are consumator pe el ca si inainte sa inceapa sa functioneze calntane intruna de cum e alimentat. in speranta ca am reusit sa ma fac inteles va multumesc pentru sfaturi si cred k o sa cumpar unul de la gaspar k sa scap de clantanitul ala enervant ce il am tot timpul cand am tensiune in instalatie

Nu cumpara nimic pana nu esti sigur ca nu e bun, ai incercat sa desfaci legatura de la surub?, mai clantane fara aceasta legatura? pentru ca s-ar putea totusi sa ai o sarcina acolo fara sa fie pus semnalul din intrerupatorul de la ghidon, adica o rezistenta la masa, ca asta inseamna pentru el sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai o singura sansa ca sa-l faci sa taca.Grosier pentru testare pune intre + si firul de semnal un bec de bord sau unul de semnalizare.Daca tace sunt 2 variante daca aveai in bord un martor probabil se lega la + si semnal, in opozitie cu semnalizaroarele care sunt la - si semnal. Daca nu tace asta e, e stricat. Daca tace si nu ai bec in bord va trebui sa-i pui o rezistenta intre semnal si + (acolo langa releu firul rosu si cel cu surub) cu o valoare care trebuie s-o testezi.

Dar mai intai incearca ce ti-am spus si mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. In curand o sa fiu fericitul posesor al unui Ij Jupiter 4. E intr-o stare cam rea dar o sa il aduc in Germania unde o sa il reconditionez. Ce sfaturi ati putea sa imi dati in legatura cu aceasta marca de motocicleta. Nu am mai avut niciun Ij pana acum... Piese de jupiter 4 se gasesc usor, ieftin? Fiabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...