Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Semnalele sunt prinse de jug de niste urechi atasate pe jug asa e fabricata, la telescoape trebuie sa umblu , nu am ajuns la ele, mai ales ca trebuie pus ulei nu au deloc, ii trebuie o revizie a furcii-telescoape, ulei-semeringuri , ..in totaliatate este originala 100% cum a venit de la rusi, pe bord are 3400 km , acum nu stiu cat de reali sunt , de la cine am luat o nu a facut mai mult de 1000 de km cu ea, plus ca motorul suna foarte bine si are o compresie de iti da piciorul inapoi, te plesneste de numa-numa, daca nu dai ca lumea, de aia ma mir cum de nu mai pot da la pedala, ca doar nu am calat motorul dupa cateva ture usoare pe linga bloc...si asta in nr8 km ..garnitura motor din ce o pot face , klingherit - carton mai gros dat cu vopsea sau silicon rosu termic?

Poze cu semnalele si bord km.

post-68815-0-82162600-1415306328_thumb.jpg

post-68815-0-41849000-1415306371_thumb.jpg

post-68815-0-01124400-1415306388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TElescoapele cum ar putea fi desfacute , pute-ti sa imi explicati, intradevar ca sunt goale , nu au pic de ulei in ele, am luat ulei de transformator cel rosu sa le pun cate 150 gr in fiecare, apoi vad daca curg sau nu pe la semeringuri sau suruburi jos spre roata ,..desfacute nu vad cum ar putea fi...astept opinile d vs.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 20:52

 

(domnu Pinochio!...Am pățit-o și eu,se desfăcuse piulița care ține ansamblul ambreaj pe ax,în motor,și ansamblul respectiv freca pe capacul motorului nu puteam da la pedală.tot așa ca d-voastră credeam că am calat motoru la ultima tură.)...

Despre care piulita este vb cea din partea dr? care strange ambreajul de linga cablu sau cea din stg motorului - de sub capacul motor partea stg? Scuze pentru necunoastere dar caut sa invat ,ca de mesterit imi place, scule avem cu ce face treaba , numa idei si sfaturi bune, multumesc anticipat!

Editat de ioan_cris007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba despre piulita de sub ccapacul din partea stinga,cel cu pedalele.trebuie sa demontati acel capac,mai mult ca sigur acolo e baiu.poate chiar pinionul pedalei de pornire nu e cum trebuie,cum spunea si LoLo.pentru garnitura puteti folosi carton nu foarte gros,cam 1-2 mm.(fara siliconu ala rosu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TElescoapele cum ar putea fi desfacute , pute-ti sa imi explicati, intradevar ca sunt goale , nu au pic de ulei in ele, am luat ulei de transformator cel rosu sa le pun cate 150 gr in fiecare, apoi vad daca curg sau nu pe la semeringuri sau suruburi jos spre roata ,..desfacute nu vad cum ar putea fi...astept opinile d vs.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 20:52

 

 

post-14660-0-50127600-1415336350_thumb.jpg

Nu crezi ca spatiul acela este anormal? Ori ai desfacute piulitele de jos, care tin jamba de tija ori ai "pantalonii" de protectie scurtati, la ultima afirmatie nu-mi dau seama dupa poze si nu vad rostul unei asemenea operatiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indicatia mea la scos bujia are legatura cu faptul ca uneori apare un fenomen distractiv

Daca uiti peste noapte robinetul deschis si cuiul nu etanseaza bine in carburator - benzina se scurge si ajunge in carter. De acolo urca in piston in forma lichida si nu poate fi comprimata- deci arata a motor blocat. Situatia e periculoasa deoarece forteaza mult piesele din motor. Daca nu e asta - atunci ceva pe la transmisia primara sub capacul ala de pe stanga....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la furca fata , in poza se vede ca e urcata pe cric, roata fata sta un pic suspendata,deci furca e mai alungita, mai intinse telescoapele, cand o las pe jos de pe cric se aseaza cred eu normal nu mai e asa alungita,pantalonii nu sunt scurtati sunt ai ai asa cum s au fabricat, cat despre motor mai mult ca sigur e pistonul blocat pe cilindru,am desfacut capacul la platina , cutia pusa pe liber scoasa si bujia si am dat sa invart de cama , cu cheia de 11 si nimic ,e blocata, nu invarte , impinsa cu 2 insi pe ea ca sa aibe aderenta sa nu patineze roata , bagata in viteza nu merge dat peste cap,..tind sa cred ca s a blocat pistonul, o fi cedat vreun segment sau cine stie ce o mai gasi pe acolo cand il desfac.Nu imi dau seama cum sa se fi blocat asa dupa o zi pe alta , de ruginit nu am idee sa fi ruginit , pistonul pe cilindru, calat motorul asa deodata fara forja si mers mult si turat cu ea,nu e cazul,Ciudat , f ciudat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la furca fata , in poza se vede ca e urcata pe cric, roata fata sta un pic suspendata,deci furca e mai alungita, mai intinse telescoapele, cand o las pe jos de pe cric se aseaza cred eu normal nu mai e asa alungita,pantalonii nu sunt scurtati sunt ai ai asa cum s au fabricat, cat despre motor mai mult ca sigur e pistonul blocat pe cilindru,am desfacut capacul la platina , cutia pusa pe liber scoasa si bujia si am dat sa invart de cama , cu cheia de 11 si nimic ,e blocata, nu invarte , impinsa cu 2 insi pe ea ca sa aibe aderenta sa nu patineze roata , bagata in viteza nu merge dat peste cap,..tind sa cred ca s a blocat pistonul, o fi cedat vreun segment sau cine stie ce o mai gasi pe acolo cand il desfac.Nu imi dau seama cum sa se fi blocat asa dupa o zi pe alta , de ruginit nu am idee sa fi ruginit , pistonul pe cilindru, calat motorul asa deodata fara forja si mers mult si turat cu ea,nu e cazul,Ciudat , f ciudat!

E clara treaba, ai betele desfacute din pahare, strange-le urgent!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmisia primara de care vorbeste lumea aici ca ar putea fi desfacuta si blocata ramane conectata la ambielaj cand e cutia pe liber. Desfa capacul ala de pe stanga si vezi ce e acolo prima data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica asta.

oooo domnu Pedros, bine ati venit

cu ce ocazie pe la noi ?

 

 

cu benzina in cilindru in intalnit mai mult la 4 timpi, robinet plus carburator cu belele, dimineata motorul blocat,

cel mai bine desfaci capacul si vezi ce ai pe acolo, cu ocazia asta verifici discurile de ambreiaj, reglajul, lantul de transmisie

piulita aia de obicei iti da semne cand e slaba, se aude ca un frecus in motor care dispare cand tragi ambreiajul, nu zboara din prima ca e cu filet pe stanga,

poate s-au slabit arcurile si au blocat in capac, pana nu desfaci nu ai de unde sti

pana acum n-am auzit de motor sa iti caleze stand degeaba, doar daca l-ai forjat pe loc de s-a incins bine si dupa ce l-ai oprit ai aruncat o galeata de apa rece pe el :cooldown:

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca cei ce intra si tot intreaba una...alta pe aici vor sa-si imparta experientele si bucuria de a surubari la o epava...cu cineva,

nu trebuie sa-i etichetam in nici un alt fel decat 'colegi' fie ei mai tineri sau mai varstnici, mai bogati sau mai saraci, intr-un final toti o sa ne pricopsim cu un 'atas' de lemn si-o sa ramana .... si caciula de noi.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca cei ce intra si tot intreaba una...alta pe aici vor sa-si imparta experientele si bucuria de a surubari la o epava...cu cineva,

nu trebuie sa-i etichetam in nici un alt fel decat 'colegi' fie ei mai tineri sau mai varstnici, mai bogati sau mai saraci, intr-un final toti o sa ne pricopsim cu un 'atas' de lemn si-o sa ramana .... si caciula de noi.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA multumesc tuturor de parari ,opinii si sfaturi bune si utile, am inteles ce anume trebuie facut .

An legatura cu "("betele desfacute din pahare") astea cum le pot strange ,care este procedura, nu de alta dar macar sa am ce munci in iarna asta pina la primavara cand o voi plimba pe drumurile patriei,... cum am ceva vreme buna, ma apuc de surubarit, va voi tine la curent de indata ce aflu noutati ,cand voi desface acel capac , toate cele bune si asfalt uscat !

Editat de ioan_cris007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu banii aia luai o planeta de piese si tot era mai bine, daca or fi de calitate asa si asa, e gravida treaba

Am vrut noi. Sunt bune, insa numai la primavara vor fi folosite.

» Post actualizat in 19 Nov 2014 11:44

Salutare. Am orugaminte la cineva care are Planeta 5 la indemana. As vrea sa stiu diametrul farului (intre orificiile unde se prinde farul de suport.

» Post actualizat in 19 Nov 2014 11:46

Am vrut noi. Sunt bune, insa numai la primavara vor fi folosite.

» Post actualizat in 19 Nov 2014 11:44

Salutare. Am orugaminte la cineva care are Planeta 5 la indemana. As vrea sa stiu diametrul farului (intre orificiile unde se prinde farul de suport.

Motorul l-am dus la iernat pe la neamuri la au un garaj

post-86360-0-27689300-1416397494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...