ma2ol Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Asta e Ij`ul de 500 Ron? Spor la reconditionat El este! Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Salut.Daca becurile stau aprinse inseamna ca ,contactul este blecat pe deschis(are inauntru niste lamele care fac contactul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Salut.Daca becurile stau aprinse inseamna ca ,contactul este blecat pe deschis(are inauntru niste lamele care fac contactul) O sa-l desfac sa investighez ! Pana la urma ce-i cu cele trei pozitii ale contactului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Pozitia din stinga este cea de stationare - motor oprit (complet) Pozitia de mijloc este cea de mers (motor pornit) Pozitia din dreapta (din care de semenea, se poate scoate cheia din contact) este pentru stationare cu luminile de pozitie aprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 O sa-l desfac sa investighez ! Pana la urma ce-i cu cele trei pozitii ale contactului? Cand bagi cheia in contact poti sa dai in pozitia stanga pt faruri si pozitia dreapta pt pozitie ,cand mai apesi o data cheia in contact ai curent pt bobine si poti iar sa dai in stanga pt faruri iar in dreapta pt pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Gata, l-am luat La RAR daca nu am parbriz la atas este vre-o problema? Ps: Am rugina pe cercuri si pe spite! Ce pot sa le fac? Sa despitez rotile, sa curat spitele si sa le vopsesc? Dar cu cercurile? Mi-ar placea sa fie ca atunci cand au iesit din fabrica! Sa fie cu bine si cat mai curand pe sosea! La RAR o sa-ti verifice, de principiu, urmatoarele: - luminile, sa mearga corespunzator toate, inclusiv la atas, inclusiv semnalizarile; - franele - sa actioneze, mai mult la ochi pentru ca n-are nici o treaba cu franatul unei motociclete moderne; - cauciucurile, sa nu fie tocite mai mult de acele rizuri martor; - sa nu ai scurgeri de fluide din motor; - sa ai oglinzi; - fumul sa iasa numai prin capatul final al tobelor (la 2 timpi nu se masoara noxele insa nu e bine sa iasa fum prin toate incheieturile tobelor); - pornire/oprire a motorului, relanti; - sa nu ai joc in rulmentii rotilor sau in ghidon; - starea generala a motocicletei sa fie decenta (faptul ca nu ai parbriz la atas sau ceva ruginica pe ici-colo nu e o problema -depinde si de cum a dormit inspectorul in noaptea precedenta- dar in mare, sa arate decent, spalat si cu un aspect ingrijit; - seriile sa corespunda cu cele trecute in carte. ref la rugina: daca nu sunt foarte ruginite, incearca cu o pasta de lustruit crom de la louis, o sa indeparteze majoritatea petelor superficiale si apoi arata ca nou. daca sunt peste masura de ruginite - cred ca trebuie despitate, cercurile sablate si cromate din nou iar spitele inlocuite. gaspar are spite noi de vanzare pentru IJ, dar de preferat ar fi sa folosesti din cele vechi, macar pe cele recuperabile. inainte de a le demonta tine-le pe filet cateva zile cu un decapant antirugina gen feruginol si apoi cu wd 40, ca atunci cand le desfaci sa nu le distrugi filetul. doar la intrebarile astea ale tale am stiut eu sa raspund, sper sa primesti completari pertinente de la cei priceputi. bafta mare si sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea! El este! Mie sa stii ca starea motoretei, asa cum se vede in poze, mi se pare foarte buna si mai ales la pretul acesta, de 100 de euro, mi se pare ca ai facut o achizitie excelenta. estetic nu par multe chestii de pus la punct, in cazul motoretei tale eu nici nu as proceda la o revopsire ci curatzare si apoi, eventual, doar un lac peste - pentru a-i pastra "patina". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Pozitia din stinga este cea de stationare - motor oprit (complet) Pozitia de mijloc este cea de mers (motor pornit) Pozitia din dreapta (din care de semenea, se poate scoate cheia din contact) este pentru stationare cu luminile de pozitie aprinse Multumesc. Cand bagi cheia in contact poti sa dai in pozitia stanga pt faruri si pozitia dreapta pt pozitie ,cand mai apesi o data cheia in contact ai curent pt bobine si poti iar sa dai in stanga pt faruri iar in dreapta pt pozitie. Multumesc. Sa fie cu bine si cat mai curand pe sosea! La RAR o sa-ti verifice, de principiu, urmatoarele: - luminile, sa mearga corespunzator toate, inclusiv la atas, inclusiv semnalizarile; - franele - sa actioneze, mai mult la ochi pentru ca n-are nici o treaba cu franatul unei motociclete moderne; - cauciucurile, sa nu fie tocite mai mult de acele rizuri martor; - sa nu ai scurgeri de fluide din motor; - sa ai oglinzi; - fumul sa iasa numai prin capatul final al tobelor (la 2 timpi nu se masoara noxele insa nu e bine sa iasa fum prin toate incheieturile tobelor); - pornire/oprire a motorului, relanti; - sa nu ai joc in rulmentii rotilor sau in ghidon; - starea generala a motocicletei sa fie decenta (faptul ca nu ai parbriz la atas sau ceva ruginica pe ici-colo nu e o problema -depinde si de cum a dormit inspectorul in noaptea precedenta- dar in mare, sa arate decent, spalat si cu un aspect ingrijit; - seriile sa corespunda cu cele trecute in carte. ref la rugina: daca nu sunt foarte ruginite, incearca cu o pasta de lustruit crom de la louis, o sa indeparteze majoritatea petelor superficiale si apoi arata ca nou. daca sunt peste masura de ruginite - cred ca trebuie despitate, cercurile sablate si cromate din nou iar spitele inlocuite. gaspar are spite noi de vanzare pentru IJ, dar de preferat ar fi sa folosesti din cele vechi, macar pe cele recuperabile. inainte de a le demonta tine-le pe filet cateva zile cu un decapant antirugina gen feruginol si apoi cu wd 40, ca atunci cand le desfaci sa nu le distrugi filetul. doar la intrebarile astea ale tale am stiut eu sa raspund, sper sa primesti completari pertinente de la cei priceputi. bafta mare si sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea! Mie sa stii ca starea motoretei, asa cum se vede in poze, mi se pare foarte buna si mai ales la pretul acesta, de 100 de euro, mi se pare ca ai facut o achizitie excelenta. estetic nu par multe chestii de pus la punct, in cazul motoretei tale eu nici nu as proceda la o revopsire ci curatzare si apoi, eventual, doar un lac peste - pentru a-i pastra "patina". Multumesc. As vrea sa o vopsesc culoarea asta: /index.php?/topic/699441-bursa-comunistelor-vanzari/?p=3575205 Imi place la nebunie! In afara de numarul de telefon a lui Gaspar, alta modalitate de contact exista? De unde va mai cumparati piese? Am primit oferta pentru a-i retapita saua - 350 lei (mai mult de jumatate din valoarea ei )! Momentan o lasa asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Nici eu nu am avut initial parbriz si nu a fost nici o problema la RAR sau ITP. P.S. Mai demult, un nene tinichigiu, m-a invatat sa ung rotile (cercurile/spitele ), cu ulei. In timp, rugina va disparea. Problema insa va ramane, va rugini imediat ce nu vei mai avea grija sa ungi. In rest sunt ateliere de cromat/nichelat. Editat Noiembrie 1, 2013 de Viorel Balmez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Nici eu nu am avut initial parbriz si nu a fost nici o problema la RAR sau ITP. P.S. Mai demult, un nene tinichigiu, m-a invatat sa ung rotile (cercurile/spitele ), cu ulei. In timp, rugina va disparea. Problema insa va ramane, va rugini imediat ce nu vei mai avea grija sa ungi. In rest sunt ateliere de cromat/nichelat. Unele spite sunt ruginite bine de tot, desi mobra a stat intr-o magazie de cand nu a mai circulat! Cat costa cromarea unui cerc? Dar a spitelor? Renteaza? Prima data o sa incerc sa le curat iar daca nu ies si cromarea va fii scumpa, le voi sabla si vopsi! Pana atunci, vreau sa scot motorul sa-l aduc acasa si sa incerc sa-l pornesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Unele spite sunt ruginite bine de tot, desi mobra a stat intr-o magazie de cand nu a mai circulat! Cromarea este foarte scumpa, respitarea idem. Eu am dat in perie de sirma toate spitele, a urmat smirghel pe fiecare spita, janta periata cu pisla si pasta verde de crom. Cu pensula si ulei T 90, am dat pe cerc ptr a izola de vopseaua care am dat pe spite, adica bronz de jenti auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 In afara de numarul de telefon a lui Gaspar, alta modalitate de contact exista? da, pe yahoo messenger. am uitat insa nick-ul lui, suna-l si o sa ti-l dea. altii cu piese noi pentru IJ eu nu cunosc. Cat costa cromarea unui cerc? Dar a spitelor? Renteaza? in termeni financiari, NU renteaza. nici sablatul + vopsitul. spitele noi nu sunt nici ele ieftine, in plus costa si manopera montajului lor + centrarea rotilor iar Rabinul - care era specialist in asta - e in Austria. eu doar am curatat butucul rotii, spitele si janta cu motorina, a iesit multumitor - dar e drept ca nici jentile mele nu erau prea ruginite. mai ai o varianta: sa urmaresti vanzarile de piese SH - deseori sunt de vanzare roti de IJ, poate ai sansa sa gasesti altele, in stare mult mai buna. atentie insa la canelurile din interior, trebuie sa fie in buna stare - pe spate, cuplajul rotii se realizeaza prin intermediul acestor caneluri, care nu sunt inlocuibile separat. verifica si rulmentii rotilor si daca e cazul, inlocuieste-i. sfatul meu ar fi ca intr-o prima faza sa te concentrezi asupra motorului si celorlalte lucruri necesare pentru ITP. apoi, cu timpul, lucrezi pe indelete si la partea estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Salut!... si bun venit in randul IJ-istilor, si eu am un jupiter 4 de cativa ani, ma plimbat si l-am plimbat vreme de cativa ani acum sta prafuit intr-o magazie si asteapta vremuri mai bune. 1-incearca sa scapi de bobínele de inductie originale, pune de trabant, sunt mult mai bune. 2-izolatorii electrici de la platine daca sunt de plastic....ai pus-o....tre schimbati si aia cu unii de textolit. 3-avansul.... in carte iti da un maxim de 2,8, eu l-am ajustat la 2,5 cu ajutorul unui ceas comparator....identic la cei doi cilindrii 4- deschiderea platinelor sa un fie mai mare de 0,4.... identic la cei doi cilindrii 5- tabla, nu-ti trebuie frate de 3-4 mm....ce vrei sa-l faci tanc? o bucata de tabla dintr-o caroserie de Dacie de la remat e ok. 6- vopsea, eu l-as lasa asa cum e, e destul de frumoasa si vopseaua lui originala......parerea mea. spor la treaba. Gata, l-am luat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Cromarea este foarte scumpa, respitarea idem. Eu am dat in perie de sirma toate spitele, a urmat smirghel pe fiecare spita, janta periata cu pisla si pasta verde de crom. Cu pensula si ulei T 90, am dat pe cerc ptr a izola de vopseaua care am dat pe spite, adica bronz de jenti auto. Au iesit bine! De spitat si centrat nu-mi este frica ! Merci de sfat. in termeni financiari, NU renteaza. nici sablatul + vopsitul. spitele noi nu sunt nici ele ieftine, in plus costa si manopera montajului lor + centrarea rotilor iar Rabinul - care era specialist in asta - e in Austria. sfatul meu ar fi ca intr-o prima faza sa te concentrezi asupra motorului si celorlalte lucruri necesare pentru ITP. apoi, cu timpul, lucrezi pe indelete si la partea estetica. Vasusem pe topicul de vanzari spite cu piulite noi la 0.7 lei bucata! Prima data o sa iau motorul acasa sa incerc sa-l curat si sa-l pornesc! Salut!... si bun venit in randul IJ-istilor, si eu am un jupiter 4 de cativa ani, ma plimbat si l-am plimbat vreme de cativa ani acum sta prafuit intr-o magazie si asteapta vremuri mai bune. 1-incearca sa scapi de bobínele de inductie originale, pune de trabant, sunt mult mai bune. 2-izolatorii electrici de la platine daca sunt de plastic....ai pus-o....tre schimbati si aia cu unii de textolit. 3-avansul.... in carte iti da un maxim de 2,8, eu l-am ajustat la 2,5 cu ajutorul unui ceas comparator....identic la cei doi cilindrii 4- deschiderea platinelor sa un fie mai mare de 0,4.... identic la cei doi cilindrii 5- tabla, nu-ti trebuie frate de 3-4 mm....ce vrei sa-l faci tanc? o bucata de tabla dintr-o caroserie de Dacie de la remat e ok. 6- vopsea, eu l-as lasa asa cum e, e destul de frumoasa si vopseaua lui originala......parerea mea. spor la treaba. Multumesc de urare! Scap de punctele 1, 2, 3 si 4 daca pun aprindere electronica de la Gotronic? In afara de podeaua atasului care are o gaura in ea, arata foarte bine! Cand ma duc la curte unde am lasat-o o voi spala sa vad mai bine starea vopselei! Cum am scris pe pagina anterioara, imi place culoarea asta: /index.php?/topic/699441-bursa-comunistelor-vanzari/?p=3575205 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Salutari.Astazi am iesit cu ij-ul si cu mz-ul meu si chiar am observat ceva ciudat la el.Adica dupa vreo 10 km dar niste rateuri iar dupa 15km moare brusc si nu mai am ca sa ii fac.Daca il las sa se raceasca si dau la pedala (cu bateria de la masina deoarece bateria pe care o am este de trotineta electrica si nu porneste decat impinsa cu ea) o ia foarte foarte usor.Ce ar putea sa aiba,sa se incalzeasca ceva si sa nu mai mearga.Si de fiecare data face asa.Chiar si sambata trecuta a facut exact la fel,in exact acelasi loc.Ce ar putea sa aiba?.Multumesc anticipat Eu banuiesc ca la un timp anume.Se incazeste ceva(poate releul si nu mai da pe diman si da de pe baterie si ea e moarta)si nu mai da scanteie.Oricum e partea electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) Mesterind astazi la atas am constatat ca piesele prin care culiseaza tijele de la capacul atasului nu sunt pereche, ci amadoua de pe aceeasi parte. As vrea sa inlocuiesc una cu cea pereche, de pe cealalta parte. La schimb sau pot sa cumpar piesa. Ale mele sunt astea: ( este vorba de un atas Ij 4 ) Ce ar putea sa aiba?.Multumesc anticipat Sunt sigur ca vei primi opinii doar dupa ce vei anunta ca ai rezolvat problema aceea, legata de vanzarea unui cauciuc unui alt membru al forumului. Rezolva intai. Chestiunea asta te aseaza in randul tzeparilor. Pana nu rezolvi, mi se pare ca ai un tupeu maxim sa mai ceri si sfaturi! In rest, toate bune sa iti fie. Editat Noiembrie 2, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Sunt sigur ca vei primi opinii doar dupa ce vei anunta ca ai rezolvat problema aceea, legata de vanzarea unui cauciuc unui alt membru al forumului. Rezolva intai. Chestiunea asta te aseaza in randul tzeparilor. Pana nu rezolvi, mi se pare ca ai un tupeu maxim sa mai ceri si sfaturi! In rest, toate bune sa iti fie. Daca nu ai aflat eu i-am promis ca am sa-i dau bani.Dar vad ca insisti si asta nu-mi placae si ma enerveaza cateodata.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Daca nu ai aflat eu i-am promis ca am sa-i dau bani.Dar vad ca insisti si asta nu-mi placae si ma enerveaza cateodata.Numai bine Nu ma intereseaza detaliile acestei povesti. Pana nu rezolvi problema, esti un tzeparush. Promisiunile tale sunt pix. Fix pix. Rezolva, cere scuze si apoi poate ca vei fi ok pe-aici. Poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Fix pix.Fix pix am sa raman.Te bagase-si tu pe seama.La's ca fix pix raman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Ma gandesc daca ar fi posibila o capitonare mai consistenta a atasului de IJ 4, a facut cineva asta? Daca da, se poate o descriere, insotita de poze? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) @emy15 --- copile.......mergi si vezi-ti de jucat leapsa, sarit coarda ...... ca , calu' l-ai sarit de mult. Editat Noiembrie 2, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) @emy15 --- copile.......mergi si vezi-ti de jucat leapsa, sarit coarda ...... ca , calu' l-ai sarit de mult. La's dute tu ca am eu grija de mine.Mersi ca iti faci griji.Chiar apreciez Editat Noiembrie 2, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 mai copil 15 emy... vad ca insisti... chiar n-ai rusine? inca o replica si ai un report pentru off topic. poate ne lasi si pe noi sa ne vedem de fieratanii; intre timp mai exersezi la romana... scris/citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 mai copil 15 emy... vad ca insisti... chiar n-ai rusine? inca o replica si ai un report pentru off topic. poate ne lasi si pe noi sa ne vedem de fieratanii; intre timp mai exersezi la romana... scris/citit. tot eu sunt off topic.Dar tu nu vezi ca tu ai inceput.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Eu nu am pus aprindere electrónica pe IJ-ul meu asa ca nu stiu ce sfat sa-ti dau despre Gotronic, poate ceilalti colegi de fórum care au montat pe mobrele lor asa ceva te poate ajuta cu ceva sfaturi si indrumari. Multumesc de urare! Scap de punctele 1, 2, 3 si 4 daca pun aprindere electronica de la Gotronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Cumpar carburator K65 in stare buna. Am flansa si vreau sa il pun la un IJ 56. 0755018076. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.