ZIDU' Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Daca tot suntem la capitolul k68 - iete si manualu. Poate serveste cuiva manual_pt_carburatoare_k68.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Daca tot suntem la capitolul k68 - iete si manualu. Poate serveste cuiva manual_pt_carburatoare_k68.pdf Cu siguranta a servit. Mai greu cu tradusul ceva pe acolo, dar a mers. Multumesc Zidu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Oooo. Ce promptitudine. Multumesc mult » Post actualizat in 03 Nov 2014 16:37 » Post actualizat in 03 Nov 2014 20:03Planeta mea finalizata....cand a venit frigul. foarte faină mașinăria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan_cris007 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Va salut, am pornit ieri planeta mea din 1991, intrun piston, porneste bine, merge bine, dar?..azi cand am vrut sa o pornesc din nou , surpriza..., nu am putut da delok la pedala, de parca ar fi blocat pistonul in cilindru, pedala teapana, am incercat sa o imping , bagata in viteza sa dau peste cap pistonul sa invirta motorul, dar nimik. Daca aveti idee, ce ar fi putut sa se intimple, doar nu cred ca, sa se fi calat motorul plimbat cativa km de pe o zi pe alta.De incins nu l am alergat sa il hingheresc, doar plimbat pe linga bloc,cateva ture.Foarte curios si ciudat ce ar putea avea, ce se poate face in cazul acesta si orice parere e bine venita, multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 scoate bujia si vezi sa nu fie pistonul plin cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Va salut, am pornit ieri planeta mea din 1991, intrun piston, porneste bine, merge bine, dar?..azi cand am vrut sa o pornesc din nou , surpriza..., nu am putut da delok la pedala, de parca ar fi blocat pistonul in cilindru, pedala teapana, am incercat sa o imping , bagata in viteza sa dau peste cap pistonul sa invirta motorul, dar nimik. Daca aveti idee, ce ar fi putut sa se intimple, doar nu cred ca, sa se fi calat motorul plimbat cativa km de pe o zi pe alta.De incins nu l am alergat sa il hingheresc, doar plimbat pe linga bloc,cateva ture.Foarte curios si ciudat ce ar putea avea, ce se poate face in cazul acesta si orice parere e bine venita, multumesc anticipat. Da jos capacul motorului din stanga ( de la ambreiaj ) si verifica sa nu cumva sa ti se fi blocat semiluna de pornire pe oala ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Am pățit-o și eu,se desfăcuse piulița care ține ansamblul ambreaj pe ax,în motor,și ansamblul respectiv freca pe capacul motorului nu puteam da la pedală.tot așa ca d-voastră credeam că am calat motoru la ultima tură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan_cris007 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Ok, va multumesc , in week asta am sa fac , verific in partea stg a motorului, va trebui probabil si o noua garnitura facuta, sper sa nu fie ceva grav,... Pentru domnu Zidu, nu inteleg treaba cu benzina in piston, cand am impinso am scos in prealabil si bujia in vederea ca o sa il dau mai usor peste cap pistonul, nu a fost sa fie, tind sa cred ce au spus baietii mai sus, verfic la semiluna -pedala, sau sa nu fie ceva slabit la tija pedalei ambreiaj, multumesc pt sfaturi si mai astept unele opinii, toate cle bune ! Apropo, asta e mandretea mea de rusoaica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) Ok, va multumesc , in week asta am sa fac , verific in partea stg a motorului, va trebui probabil si o noua garnitura facuta, sper sa nu fie ceva grav,... Pentru domnu Zidu, nu inteleg treaba cu benzina in piston, cand am impinso am scos in prealabil si bujia in vederea ca o sa il dau mai usor peste cap pistonul, nu a fost sa fie, tind sa cred ce au spus baietii mai sus, verfic la semiluna -pedala, sau sa nu fie ceva slabit la tija pedalei ambreiaj, multumesc pt sfaturi si mai astept unele opinii, toate cle bune ! Apropo, asta e mandretea mea de rusoaica" Originale cam toate. Eu am luat-o cu saua praf, si nu am gasit originala. Arata bine. Sa ai grija de ea. Acum vad. Nu inteleg cum sunt prinse semnalizarile din fata. Direct pe jugul inferior ?. Fa o poza de aproape Editat Noiembrie 6, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Vezi că ţi-s desfăcute telescoapele din faţă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Nu inteleg cum sunt prinse semnalizarile din fata. Direct pe jugul inferior ?. Fa o poza de aproape Cum are Planeta/Jupiter 5.... Si cred si eu ca are telescoapele desfacute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 mno de ce sa dai bujia jos cand ai decompresor si pentru aia e folosit, sa aerisesti cilindrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan_cris007 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Semnalele sunt prinse de jug de niste urechi atasate pe jug asa e fabricata, la telescoape trebuie sa umblu , nu am ajuns la ele, mai ales ca trebuie pus ulei nu au deloc, ii trebuie o revizie a furcii-telescoape, ulei-semeringuri , ..in totaliatate este originala 100% cum a venit de la rusi, pe bord are 3400 km , acum nu stiu cat de reali sunt , de la cine am luat o nu a facut mai mult de 1000 de km cu ea, plus ca motorul suna foarte bine si are o compresie de iti da piciorul inapoi, te plesneste de numa-numa, daca nu dai ca lumea, de aia ma mir cum de nu mai pot da la pedala, ca doar nu am calat motorul dupa cateva ture usoare pe linga bloc...si asta in nr8 km ..garnitura motor din ce o pot face , klingherit - carton mai gros dat cu vopsea sau silicon rosu termic? Poze cu semnalele si bord km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Vezi că ţi-s desfăcute telescoapele din faţă. La cine te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan_cris007 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) TElescoapele cum ar putea fi desfacute , pute-ti sa imi explicati, intradevar ca sunt goale , nu au pic de ulei in ele, am luat ulei de transformator cel rosu sa le pun cate 150 gr in fiecare, apoi vad daca curg sau nu pe la semeringuri sau suruburi jos spre roata ,..desfacute nu vad cum ar putea fi...astept opinile d vs. » Post actualizat in 06 Nov 2014 20:52 (domnu Pinochio!...Am pățit-o și eu,se desfăcuse piulița care ține ansamblul ambreaj pe ax,în motor,și ansamblul respectiv freca pe capacul motorului nu puteam da la pedală.tot așa ca d-voastră credeam că am calat motoru la ultima tură.)... Despre care piulita este vb cea din partea dr? care strange ambreajul de linga cablu sau cea din stg motorului - de sub capacul motor partea stg? Scuze pentru necunoastere dar caut sa invat ,ca de mesterit imi place, scule avem cu ce face treaba , numa idei si sfaturi bune, multumesc anticipat! Editat Noiembrie 6, 2014 de ioan_cris007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Este vorba despre piulita de sub ccapacul din partea stinga,cel cu pedalele.trebuie sa demontati acel capac,mai mult ca sigur acolo e baiu.poate chiar pinionul pedalei de pornire nu e cum trebuie,cum spunea si LoLo.pentru garnitura puteti folosi carton nu foarte gros,cam 1-2 mm.(fara siliconu ala rosu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 TElescoapele cum ar putea fi desfacute , pute-ti sa imi explicati, intradevar ca sunt goale , nu au pic de ulei in ele, am luat ulei de transformator cel rosu sa le pun cate 150 gr in fiecare, apoi vad daca curg sau nu pe la semeringuri sau suruburi jos spre roata ,..desfacute nu vad cum ar putea fi...astept opinile d vs. » Post actualizat in 06 Nov 2014 20:52 Nu crezi ca spatiul acela este anormal? Ori ai desfacute piulitele de jos, care tin jamba de tija ori ai "pantalonii" de protectie scurtati, la ultima afirmatie nu-mi dau seama dupa poze si nu vad rostul unei asemenea operatiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 indicatia mea la scos bujia are legatura cu faptul ca uneori apare un fenomen distractiv Daca uiti peste noapte robinetul deschis si cuiul nu etanseaza bine in carburator - benzina se scurge si ajunge in carter. De acolo urca in piston in forma lichida si nu poate fi comprimata- deci arata a motor blocat. Situatia e periculoasa deoarece forteaza mult piesele din motor. Daca nu e asta - atunci ceva pe la transmisia primara sub capacul ala de pe stanga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan_cris007 Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Referitor la furca fata , in poza se vede ca e urcata pe cric, roata fata sta un pic suspendata,deci furca e mai alungita, mai intinse telescoapele, cand o las pe jos de pe cric se aseaza cred eu normal nu mai e asa alungita,pantalonii nu sunt scurtati sunt ai ai asa cum s au fabricat, cat despre motor mai mult ca sigur e pistonul blocat pe cilindru,am desfacut capacul la platina , cutia pusa pe liber scoasa si bujia si am dat sa invart de cama , cu cheia de 11 si nimic ,e blocata, nu invarte , impinsa cu 2 insi pe ea ca sa aibe aderenta sa nu patineze roata , bagata in viteza nu merge dat peste cap,..tind sa cred ca s a blocat pistonul, o fi cedat vreun segment sau cine stie ce o mai gasi pe acolo cand il desfac.Nu imi dau seama cum sa se fi blocat asa dupa o zi pe alta , de ruginit nu am idee sa fi ruginit , pistonul pe cilindru, calat motorul asa deodata fara forja si mers mult si turat cu ea,nu e cazul,Ciudat , f ciudat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Referitor la furca fata , in poza se vede ca e urcata pe cric, roata fata sta un pic suspendata,deci furca e mai alungita, mai intinse telescoapele, cand o las pe jos de pe cric se aseaza cred eu normal nu mai e asa alungita,pantalonii nu sunt scurtati sunt ai ai asa cum s au fabricat, cat despre motor mai mult ca sigur e pistonul blocat pe cilindru,am desfacut capacul la platina , cutia pusa pe liber scoasa si bujia si am dat sa invart de cama , cu cheia de 11 si nimic ,e blocata, nu invarte , impinsa cu 2 insi pe ea ca sa aibe aderenta sa nu patineze roata , bagata in viteza nu merge dat peste cap,..tind sa cred ca s a blocat pistonul, o fi cedat vreun segment sau cine stie ce o mai gasi pe acolo cand il desfac.Nu imi dau seama cum sa se fi blocat asa dupa o zi pe alta , de ruginit nu am idee sa fi ruginit , pistonul pe cilindru, calat motorul asa deodata fara forja si mers mult si turat cu ea,nu e cazul,Ciudat , f ciudat! E clara treaba, ai betele desfacute din pahare, strange-le urgent!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Transmisia primara de care vorbeste lumea aici ca ar putea fi desfacuta si blocata ramane conectata la ambielaj cand e cutia pe liber. Desfa capacul ala de pe stanga si vezi ce e acolo prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Adica asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 (editat) Adica asta. oooo domnu Pedros, bine ati venit cu ce ocazie pe la noi ? cu benzina in cilindru in intalnit mai mult la 4 timpi, robinet plus carburator cu belele, dimineata motorul blocat, cel mai bine desfaci capacul si vezi ce ai pe acolo, cu ocazia asta verifici discurile de ambreiaj, reglajul, lantul de transmisie piulita aia de obicei iti da semne cand e slaba, se aude ca un frecus in motor care dispare cand tragi ambreiajul, nu zboara din prima ca e cu filet pe stanga, poate s-au slabit arcurile si au blocat in capac, pana nu desfaci nu ai de unde sti pana acum n-am auzit de motor sa iti caleze stand degeaba, doar daca l-ai forjat pe loc de s-a incins bine si dupa ce l-ai oprit ai aruncat o galeata de apa rece pe el Editat Noiembrie 7, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Stau si ma intreb : " de ce dracu ne tot pierdem timpul dand sfaturi daca cei ce le cer nu sunt in stare sa tina cont de ele ??? " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 raspuns : pt ca tara geme de destepti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.