Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Salut. Cum pot curata eficient un rezervor (IJ56) de rugina din interior? Am facut electroliza dar parca nu s-a desprins toata rugina si nu vreau sa fac opriri dese pt curatat de filtre si robineti. Daca are cineva vreun rezervor IJ56 bun sa ma contacteze. 0749280791 nr meu de telefon. As vrea sa mi se raspunda strict la cerinte. Mersi.

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Cum pot curata eficient un rezervor (IJ56) de rugina din interior? Am facut electroliza dar parca nu s-a desprins toata rugina si nu vreau sa fac opriri dese pt curatat de filtre si robineti. Daca are cineva vreun rezervor IJ56 bun sa ma contacteze. 0749280791 nr meu de telefon. As vrea sa mi se raspunda strict la cerinte. Mersi.

Pentru curățat rezervorul,se spune că ar fi bun oțetul alimentar.Dacă nu reușești,mă uit în megazie,am un rezervor de 56,nu știu cum este în interior.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru poponeataățat rezervorul,se spune că ar fi bun oțetul alimentar.Dacă nu reușești,mă uit în megazie,am un rezervor de 56,nu știu cum este în interior.

 

O sa incerc si cu otet, suruburi am curatat cu otet, doar ca apoi trebuie apoi neutralizat otetul cumva ca da rugina iar, rapid (Testat). Chiar te rog sa te uiti la rezervor cum e. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctor, am făcut eu rezervor de IJ49 lună cu oțet. Faci așa:

 

- îl umpli cu oțet :) si il lași câteva zile

- scurgi oțetul, bagi 3 litri de motorina si jumătate de kg de nisip fin + pietriș mărgăritar mic. Agiți până îți cad mâinile, te odihnești si apoi agiți din nou. Și apoi agiți iar. Eu am frecat la el vreo 3 ore în total

- scurgi maglavaisul asta si clatesti bine, întâi cu motorină apoi cu un degresant sănătos

- bagi 1 litru de feruginol în el și îl agiți la 10-15 minute, să fie pe toată suprafața

 

Scurgi si asta (feruginolul se recuperează, mai merge si la alte fiare) si te minunezi ce a ieșit 😂

 

Spor. Mie mi-a luat o săptămână toată asta si mi-a scos vreo 6 pori. Am alamit toate punctele slabe pe măsură ce apăreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...rezervor de IJ49...

Merge la fel și la rezervorul de Ural? Sau e altă tehnologie? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O sa incerc si cu otet, suruburi am curatat cu otet, doar ca apoi trebuie apoi neutralizat otetul cumva ca da rugina iar, rapid (Testat). Chiar te rog sa te uiti la rezervor cum e. Mersi.

Salut,e ruginit:(
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca robinetul are sita in interiorul rezervorului (acea sita lunga ce acopera teava din interiorul rezervorului) este aproape imposibil sa se imbicseasca robinetul, sita din interiorul robinetului fiind defapt a doua sita.

 

post-33671-0-71539400-1465777626_thumb.jpgpost-33671-0-99663100-1465777658_thumb.jpg

 

Si Duminica asta a fost o zi frumoasa !


» Post actualizat in 13 Jun 2016 02:02

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut, astazi am montat pe Ij aprinderea de minsk de la Gaspar insa pe platou nu apar nici un fel de insemne in dreptul celor 4 suru buri asa ca nu stiu cum trebuie legate firele de la priza napolitanei. Asa ca am nevoie de ajutor. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai aici cred suficiente informatii.Pe stator cred ca e simplu, asa cum se vede in poza cu statorul, sunt cele 2 fire de la senzor ce sunt "D" si "D1" (D merge la D si D1 la M), apoi pentru scanteie mai ai nevoie de "3", care e firul singur ce iese din stator, la cel de curent pentru lumini vin din stator 2 fire, asta ca sa poti identifica usor care e.La inceput nu e nevoie sa legi si firul de lumini (adica 02).

La iesirea din napolitana pui doar masa la M si bobina o legi de K la borna + a bobinei (e important sa respecti acest +).Contactele sa fie bune si masa legata bine atat la napolitana cat si la bobina.Atentie la pozitionarea rotorului, deoarece adaptarea la IJ uneori e dificila, rotorul sa stea prea spre interior, normal e ca cei 2 magneti ce se afla pe diametrul exterior (cel mic) al rotorului sa fie in dreptul intrefier senzor (tablita mica de la senzor ce o vei folosi si pentru pozitionare aprindere).Mai ai un "hop" cu reglare avans, dar e pasul 2, deocamdata sa ai scanteie.

Eu cred ca e destul de clar, daca mai e ceva te ajut cu placere.


» Post actualizat in 13 Jul 2016 05:31

Asta imi e mie "drag" pe acest forum, ca aproape nimeni nu mai da un feedback daca functioneaza ori nu o solutie data de un coleg, daca au mai aparut ceva probleme si cum au fost solutionate,lucru important pentru ca si altii aflati intr-o situatie asemanatoare sa le foloseasca.

Cred ca si de asta sunt multi colegi care nu mai participa activ pe forum pentru a oferi sprijin, arunci pietre in mare!

post-33773-0-67635900-1468214430_thumb.jpg

post-33773-0-02624700-1468214475_thumb.jpg

post-33773-0-81621400-1468214554_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta imi e mie "drag" pe acest forum, ca aproape nimeni nu mai da un feedback daca functioneaza ori nu o solutie data de un coleg, daca au mai aparut ceva probleme si cum au fost solutionate,lucru important pentru ca si altii aflati intr-o situatie asemanatoare sa le foloseasca.

Cred ca si de asta sunt multi colegi care nu mai participa activ pe forum pentru a oferi sprijin, arunci pietre in mare Va salut. Nu din rea vointa s-a intamplat asta. Abia azi am reusit sa montez aprinderea cu mari interventii asupra nervurilor din carter, flansa de adaptare fiind prea in exterior. .Contactele sa fie bune si masa legata bine atat la napolitana cat si la bobina.Atentie la pozitionarea rotorului, deoarece adaptarea la IJ uneori e dificila, rotorul sa stea prea spre interior, normal e ca cei 2 magneti ce se afla pe diametrul exterior (cel mic) al rotorului sa fie in dreptul intrefier senzor (tablita mica de la senzor ce o vei folosi si pentru pozitionare aprindere).Mai ai un "hop" cu reglare avans, dar e pasul 2, deocamdata sa ai scanteie De mare ajutor mi-a fost aceasta informatie. Beleaua e ca nu am scanteie, dupa 2 bobini verificate si cateva bujii, tot nu vrea. Sa vad cand mai am timp sa o iau de la capat. Ce ar mai putea fi in neregula ? Multumiri pt informatii. Nu din comoditate apelez la voi ci din lipsa de timp.Sunt sigur ca as fi gasit ce cautam dar dupa o zi de munca si sosire acasa dupa ora21, mare lucru n-ar mai fi de facut. O seara buna !


» Post actualizat in 13 Jul 2016 19:05

Va salut, am o nedumarire cu privire la cricul lateral, pt Ijul cu roti pe 19 trebuie vreun anumit model de cric? Al meu Ij sta sa cada cu cricul ce-l am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cred ca nu ai facut bine ca ai "aranjat" nervurile de la carter.

Cel mai bine era sa te chinui (e nevoie de ceva rabdare si timp) si sa ajustezi flansa.Am pus aici 2 poze cum arata flansa ajustata ca sa se potriveasca fara a intervenii la carter.

Eu am mai folosit pe un alt motor o alta varianta de adaptare a magnetoului, mult mai comoda, cu o flansa distantier ce e identica cu cotele dinamului in zona de asezare pe carter si de inaltime ajustata ca sa vina rotorul in pozitia corecta, problema apare ca pentru prindere e nevoie sa renunti la 2 bobine de la lumini si sa ramai cu luminile pe 6V(se foloseste o "napolitana" de la magnetoul de 6V)- dar nu e nici asta usor de facut.

Acum daca ai inceput asa, continua cu flansa asta, cu grija cand o strangi deoarece daca nu se aseaza bine pana e pe carter, cand strangi suruburile se crapa foarte usor.

Scanteie nu ai daca rotorul nu e pozitionat bine, ori va fi o scanteie foarte anemica daca dai foarte puternic la pedala.

Poate fac o poza sa vezi cum e pozitia corecta a rotorului.

Trebuie sa mearga, dar la IJ, deoarece ambielajul asa cum se monteaza cu rulmentii cu role, poate fi deplasat mai spre stanga ori dreapta de la un motor la altul, uneori inaltimea flansei chiar daca e buna pe un motor nu e buna si la altul.

Sper ca nu te-am bulversat cu explicatiile mele.

 

post-33773-0-89756300-1468475163_thumb.jpg

post-33773-0-32796900-1468475176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua> Am tinut o planeta 5 la rece din nov pana acum. Am vrut sa dau la pedala si pare blocata, am miscat roata din spate merge (pe liber), am urcat, am fost impins, roata franata, blocata (in viteza 1)

. oare ce ar putea fi, va rog sa-mi spuneti (Am ridicat-o pe cric, am bagat in toate vitezele, am incercat sa fortez roata, nimic, blocat)

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e pistonul blocat in cilindru.

Nu e bine sa mai fie fortat prin impins.

Trebuie scoasa bujia, turnat pe acolo (in gaura de bujie) putina motorina si putin ulei, benzina-cu o seringa, cate putin dar de mai multe ori.

Repetat de cateva ori(deoarece fie se duce in carter, fie poate fi in pozitia in care sa curga pe esapament).

Si benzina ajuta, deoarece penetreaza usor si impreuna cu ceva ulei, poate debloca.

Apoi mai incercati, eventual cu o cheie sa invartiti de la partea cu aprinderea, unde e cama de platina, usor, putin inainte si inapoi, daca se va misca putin va pleca.

Rabdare!!, e bine ca sa asteptati dupa ce ati pus motorina, ulei, benzina (poate W40 spray, dfar nu e obligatoriu).

E posibil ca daca a stat undeva afara peste iarna sa faca condens si sa rugineasca segmentii pe cilindru.De aceea e indicat ca toamna sa aducem pistonul sus si sa punem ceva ulei in capul pistonului, apoi macar la 2 luna sa-l ,ai miscam si sa punem iar ulei.Daca ierneaza in garaj incalzit (nu multe au norocul asta) nu mai e riscul de condens.

Sper sa mearga si sa o puneti la treaba!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vene multumesc pt sfaturi. cred ca miercuri voi mai mesteri la motor, daca tot e sarbatoare.Sper sa-i dau de cap cu scanteia, de reglat apoi cred ca ma descurc, am o chiuloasa de P5 cu filet sus si comparator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua> Am tinut o planeta 5 la rece din nov pana acum. Am vrut sa dau la pedala si pare blocata, am miscat roata din spate merge (pe liber), am urcat, am fost impins, roata franata, blocata (in viteza 1)

. oare ce ar putea fi, va rog sa-mi spuneti (Am ridicat-o pe cric, am bagat in toate vitezele, am incercat sa fortez roata, nimic, blocat)

mai repede dai rezervorul si chiulasa jos si vezi ce s-a intamplat. daca e gripat sanatos doar la cald il mai deblochezi

mai bine desfaci capacul la ambreiaj si invarti direct de pinion decat de surubul de la aprindere, este subtire si daca fortezi face poc, nu s-a invartit ea in viteza dapai sa incerci la surubelu ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cricul lateral poate fi o solutie.Nu e super-aratos, dar functioneaza.

Attached Thumbnails
  • post-33773-0-12527800-1468823027_thumb.j

Si asa cred ca am pe el piese de la toate tipurile de Ij, deocamdata vreau sa-l plimb , poate in timp sa urmaresc modelul original.


» Post actualizat in 20 Jul 2016 19:13

M-am gandit sa folosesc becuri cu led, am inteles ca , consuma foarte putin, a mai folosit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...