Jump to content

Ij (izh)


Guest moto_comuniste

Recommended Posts

  • Replies 5.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Să nu uiţi şi de mine. :) Încă sunt interesat de un cilindrul de JAWA 250, dacă-l mai găseşti, indiferent de stare, mă interesează doar ca nişte aripioare de răcire să fie întregi.

Link to post
Share on other sites

Nu uit nici de tine

De jawa nu mai am,ca le-am vandut cu jawa cu tot,(cred ca ti-am zis) dar cand ma intorc acasa peste o saptamana sau doua mai am de scotocit in vreo 2 locuri pe la niste bataturi cu jawe 250 respectiv 350.

Imi pare rau ca nu mi-ai spus cu cateva zile inainte,chiar aveam 2 seturi complete bune ( erau si gara sablate)

Cum pun ghiara pe ceva ti-l si trimit 😎

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

La ce te referi?- "in motor" de fapt este "in cutie"- ma refer acum la uleiul ce ramane acolo, in cartere.

Apoi, real "in motor" e uleiul de amestec, cel ce ajunge "in motor".

In cutie e un T90 ori un ulei de transmisie NEADITIVAT, (cele aditivate au Silikon ce vor provoca patinarea ambreiajului).

In amestec, ulei de amestec 2T, cu cat mai bun cu atat e mai fericit "Ivan"(eu am pus de Motocros cu 80 Lei si a fost fericit, dar si cele pentru scutere 2Tb cu cca 20 Lei si a fost deasemenea fericit, important era sa-l bagi in seama, sa-l scoti la plimbare!).

Eu respect totusi acel 25% de la buson (40 ml/l benzina)  cu toate ca uleiurile moderne permit utilizarea a numai 25---30 ml/l.

 

Edited by vene
Link to post
Share on other sites

Eu am luat țeapă cu un ulei sintetic cumpărat în Republica Moldova. Pe flacon zicea că trebuie un raport de 1:100. Mi se părea mult prea puțin și zic ”Hai să pun măcar 2:100”. De la Chișinău până l-am realimentat din nou mi-a scos un fum și mergea înecat de zici că-l lua dracul. Am redus la 1,5:100 și s-au ameliorat simptomele, era ceva mai bine. După ce am ajuns la Satu Mare, am plecat până în Ungaria punând cât scria pe flacon, adică 1:100. A mers excelent până a trebuit să realimentez la unguri. Am realimentat la MOL Ungaria, de data asta am pus 1:100 iar în 10-15 km mi-am gripat motorul. (mie nu-mi venea să cred că asta-i motivul, primul care s-a prins de asta a fost Urse, aka Vrsv Gunoier)

Concluzia? Sunt două:

1 - benzina de la unguri cred că era mai ”uscată”, cu conținut mai mare de etanol iar uleiul sintetic nu s-a dizolvat/distribuit corect în amestec

2 - nu mai iau cât trăiesc ulei sintetic în motor vechi de 2 T. A mers drăcovenia mea ani de zile fără nici o problemă de-a lungul și latul țării de o grămadă de ori cu ulei mineral de la MOL, Petrom și Lukoil și n-a pățit nimic, iar cum m-am apucat de experimente am și dat o palmă la rahat. Pot să-mi desfac acum motorul.

Link to post
Share on other sites

OK,multam pt raspuns, pe vremuri  tot t90 bagam, si la Mobra si la Ij, nu am apucat sa vad la carte ce scrie, de asta am intrebat. Fiind iarna m-am gandit ca T 90 e cam gros insa nici n-as pune altceva, tocmai ca sa nu patineze ambreiajul.

Link to post
Share on other sites

revin cu intrebarea daca ma poate ajuta cineva cu un corp de carburator k 27  in mintile lui ? si ma ganesc sa schimb telescoapele de la fucat de jupiter 3 cu unele de 56 deoarece nu prea imi place pozitia aripei de fata prinsa pe jugul inferior si iar cea de 56 parca arata mai ok . ma refer la modelul 56 cu aripa de fata prinsa pe telescoape . stiti cumva daca se potrivesc la diametre pentru a montatelescoapele de 56 pe jugul furcii de jupiter ?

Edited by cornelilinca84
Link to post
Share on other sites

Da,se potrivesc. Telescoapele de ij 56 le poti monta in jugurile de jupiter 3 ( la 4 si 5 nu potrivesc)

Telescopale de ij sunt o idee mai scurte decat cele de jupiter.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
La 05.02.2019 la 10:26, robert bk350 a spus:

salutare colegi!

 am o mare problema cu ceasul km/h. am desfacut-o si am gasit magnetul rupt.aveti careva unul? doar corpul cu magnet,sau intreg.atasez cateva poze. e vorba de ceas pt far mare.

IMG_20190120_131459.jpg

IMG_20190120_133247.jpg

salut. poate te pot ajuta, caci am cateva ceasuri de km dezmambrate insa din ce ai postat tu nu imi dau seama  ce model este .poti pune mai multe poze sau sa imi spui modelul ?

Link to post
Share on other sites

Cred ca renunt la aprinderea de Minsk (nu vrea sa dea scanteie neam) si trec la cea pe 12 V +gotronic. Ma puteti ajuta cu o schema a instalatiei  electrice  a IJ-ului planeta ?

Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur ca e ce doresti! Nu am folosit alternator, dar aveam adunate informatii tot de pe aici, de la diversi.A facut Lupu de la Bucuresti adaptarea fizic.Poate te ajuta cu sfaturi.

image.thumb.png.0a013e97fc38225855a96e1c40baa105.png

 

 

image.png

image.png

image.png

Edited by vene
Link to post
Share on other sites

Multumesc pt informatii, am alternatorul si un releu regulator de Dacie, nu am suportul pt carbuni si carbunii, vreau ceva cu senzor in loc de platina, bobina si releu semnalizare tot de la Dacie. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
La 07.02.2019 la 15:48, cornelilinca84 a spus:

salut. poate te pot ajuta, caci am cateva ceasuri de km dezmambrate insa din ce ai postat tu nu imi dau seama  ce model este .poti pune mai multe poze sau sa imi spui modelul ?

salut.

nu prea intru aici,de aia iti scriu asa tarziu.

ceasul este de IJ56,far mare,diametru 80 mm.

uite o poza din lateral.

image;s=1000x700.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

La Ij-urile într-un cilindru nu ai voie să te eschivezi. Trebuie dat la pedală scurt şi hotărât.

Link to post
Share on other sites

 buna dimineata

cine ma poate ajuta cu o aripa fata pt jupiter 3 si telescoape fata?ma intereseaza in principal la telescoape partea superioara(cea care se prinde pe jug) caci minunatia mea, intr-o curba la dreapta, a facut cunostinta cu gardul. ofer ce se cere 

anexez si doua poze cu ij-ul meu gata finalizat

ij 2.jpg

ij.jpg

Link to post
Share on other sites

multumesc de ajutor. astept sa vad ce are userul EVO deoarece e din brasov iar daca nu ne auzim 255b.

p.s. acum trebuie sa plec din bv pana duminica asa ca va rog sa ma scuzati daca nu raspund caci nu voi avea net.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...