aurelian_mz_rt125 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 si marmota invelea ciocolata in..........staniol numarul de omologare se afla doar in cartea de identitate si certificatul masinii/motocicletei el este dat de la RAR pt justificarea dreptului de a merge cu vehicolul pe drum. fiecare autovehicul trebuie sa fie omologat pt a putea circula pe drumurile publice a nu se confunda serie sasiu, serie motor cu nr de omologare nr de identificare=serie sasiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Nu ti-am spus ca m-am uitat la nr(de la avatar) si m-am lamurit... Mesaj completat On topic, nr de identific, daca e identic cu nr de pe cadru, atunci motocicleta e ok. Nu trebuie neaparat sa corespunda si seria motorului, e piesa de schimd. Daca ai vreo serie pe cadru de atas, RAR-ul ti-o trece (daca vrei), au inteles si ei ca atasul este corp comun cu motocicleta. Nr de omologare...ti-l pui pe carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 si marmota invelea ciocolata in..........staniol numarul de omologare se afla doar in cartea de identitate si certificatul masinii/motocicletei el este dat de la RAR pt justificarea dreptului de a merge cu vehicolul pe drum. fiecare autovehicul trebuie sa fie omologat pt a putea circula pe drumurile publice a nu se confunda serie sasiu, serie motor cu nr de omologare nr de identificare=serie sasiu daca erai atent la ce am intrebat poate dadeai si un raspuns bun! daca vedeai si pozele intelegeai si ce scrie in cartea de identitate! EU AM INTREBAT DACA MAI ESTE POANSONAT NUMARUL DE IDENTIFICARE IN ALTA PARTE DECAT SUB COARNE, IN SPATELE FARULUI. Nu ma intereseaza ca se poate merge la RAR si se poansoneaza, sau ca trebuie sa platesc alta omologare! Tu cand ti-ai cumparat motor/masina ai vazut-o, ti-a placut, ai luat cartea de identitate si ai citit numarul de omologare din carte pe cadru/caroserie si numarul de identificare pe motor. motocicleta asta nu are poansonat numarul de omologare nicaieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 daca erai atent la ce am intrebat poate dadeai si un raspuns bun! daca vedeai si pozele intelegeai si ce scrie in cartea de identitate! EU AM INTREBAT DACA MAI ESTE POANSONAT NUMARUL DE IDENTIFICARE IN ALTA PARTE DECAT SUB COARNE, IN SPATELE FARULUI. Nu ma intereseaza ca se poate merge la RAR si se poansoneaza, sau ca trebuie sa platesc alta omologare! Tu cand ti-ai cumparat motor/masina ai vazut-o, ti-a placut, ai luat cartea de identitate si ai citit numarul de omologare din carte pe cadru/caroserie si numarul de identificare pe motor. motocicleta asta nu are poansonat numarul de omologare nicaieri! Daca erai atent omul ti-a raspuns bine. Amesteci omologarea cu identificarea si cu seria de motor. Nr de identificare=serie sasiu poansonata pe cadru/sasiu, seria motor=e poansonata pe motor, Nr omologare=poansonat doar in carte. La unele comuniste seria de motor e aceasi cu seria de cadru (nr identificare). Eu la Ij am aceeasi serie la motor si cadru, la Jawa sunt diferite. Nu vei gasi nicaieri pe motor poansonat nr. de omologare. In CIV-ul din poza motoreta a fost inmatriculata prima oara solo, apoi cu atas, apoi iar solo. Deci daca vrei atasul trebuie sa il omologhezi la urmatoarea inmatriculare. Iti poate face inca o rubrica ca pana acum sau iti trece seria atasului jos la rubrica "Modificari ce nu afecteaza performantele....." chiar daca scrie solo la motocicleta. Cauti nr de omologare 7 ani si nu il gasesti la motor. Mesaj completat Ar trebui sa ai serie si pe cadrul atasului. Daca nu ai tablita cu seria de pe cadru moto, in alta parte nu mai este. Pune o tablita si bate seria din carte la locul ei ca nu are nici un fel de securizare. La noua inmatriculare o sa scrie in carte seria noului atas, pt a te prezenta la ITP cu atasul ala si nu cu altul. Daca nu ai serie pe atas o sa bata ei alta. Daca atasul are alta serie cum zici s-ar putea sa-ti trebuiasca acte de provenienta ( contract factura etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Daca erai atent omul ti-a raspuns bine. Amesteci omologarea cu identificarea si cu seria de motor. Nr de identificare=serie sasiu poansonata pe cadru/sasiu, seria motor=e poansonata pe motor, Nr omologare=poansonat doar in carte. La unele comuniste seria de motor e aceasi cu seria de cadru (nr identificare). Eu la Ij am aceeasi serie la motor si cadru, la Jawa sunt diferite. Nu vei gasi nicaieri pe motor poansonat nr. de omologare. In CIV-ul din poza motoreta a fost inmatriculata prima oara solo, apoi cu atas, apoi iar solo. Deci daca vrei atasul trebuie sa il omologhezi la urmatoarea inmatriculare. Iti poate face inca o rubrica ca pana acum sau iti trece seria atasului jos la rubrica "Modificari ce nu afecteaza performantele....." chiar daca scrie solo la motocicleta. Cauti nr de omologare 7 ani si nu il gasesti la motor.Mesaj completat Ar trebui sa ai serie si pe cadrul atasului. Daca nu ai tablita cu seria de pe cadru moto, in alta parte nu mai este. Pune o tablita si bate seria din carte la locul ei ca nu are nici un fel de securizare. La noua inmatriculare o sa scrie in carte seria noului atas, pt a te prezenta la ITP cu atasul ala si nu cu altul. Daca nu ai serie pe atas o sa bata ei alta. Daca atasul are alta serie cum zici s-ar putea sa-ti trebuiasca acte de provenienta ( contract factura etc.) atat asteptam sa aflu! multumesc de raspuns tuturor! eu nu vreau sa fac omologare, reomologare sau sa ma apuc sa poansonez eu serii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 daca citeai cu atentie ce am scris eu era de ajuns nu vroiam sa fac un comentariu in plus, dar se pare ca numarul pe care l-ai scris te defineste perfect! te-ai gandit mult, sau te pomenesti ca iti cauti o masina cu numarul ala , nu o sa gasesti - ca si cu numarul de omologare nu il gasesti decat in carte, dar tu batman ..batman )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 daca citeai cu atentie ce am scris euera de ajuns nu vroiam sa fac un comentariu in plus, dar se pare ca numarul pe care l-ai scris te defineste perfect! te-ai gandit mult, sau te pomenesti ca iti cauti o masina cu numarul ala , nu o sa gasesti - ca si cu numarul de omologare nu il gasesti decat in carte, dar tu batman ..batman )) da ce are numarul meu?? asa de curiozitate... cum crezi ca ma defineste? si ce te face sa crezi ca eu caut masina?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Daca erai atent omul ti-a raspuns bine. Amesteci omologarea cu identificarea si cu seria de motor. Nr de identificare=serie sasiu poansonata pe cadru/sasiu, seria motor=e poansonata pe motor, Nr omologare=poansonat doar in carte. La unele comuniste seria de motor e aceasi cu seria de cadru (nr identificare). Eu la Ij am aceeasi serie la motor si cadru, la Jawa sunt diferite. Nu vei gasi nicaieri pe motor poansonat nr. de omologare. In CIV-ul din poza motoreta a fost inmatriculata prima oara solo, apoi cu atas, apoi iar solo. Deci daca vrei atasul trebuie sa il omologhezi la urmatoarea inmatriculare. Iti poate face inca o rubrica ca pana acum sau iti trece seria atasului jos la rubrica "Modificari ce nu afecteaza performantele....." chiar daca scrie solo la motocicleta. Cauti nr de omologare 7 ani si nu il gasesti la motor.Mesaj completat Ar trebui sa ai serie si pe cadrul atasului. Daca nu ai tablita cu seria de pe cadru moto, in alta parte nu mai este. Pune o tablita si bate seria din carte la locul ei ca nu are nici un fel de securizare. La noua inmatriculare o sa scrie in carte seria noului atas, pt a te prezenta la ITP cu atasul ala si nu cu altul. Daca nu ai serie pe atas o sa bata ei alta. Daca atasul are alta serie cum zici s-ar putea sa-ti trebuiasca acte de provenienta ( contract factura etc.) placuta aia de aluminiu nu are nici un fel de valoare la nici o motocicleta. in cazul de fata, la ij, seria cadrului este in stanga-spate, la prinderea amortizorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 M-a disperat platina de la P5. A 2 platina care se rupe in 500 km. Se rupe partea mobila fix din dreptul nitului care o prinde de lamela aia de otel. Prima oara am gasit-o rupta in capacul de la alternator. Noroc ca eram la 1 km de casa. A doua oara s-a frant decat, nu a mai cazut si a stat in contact ( scurt ) cu ceva de pe acolo ca a ars si aprinderea. Mai eram si cu nevasta, se facuse si noapte si de data asta eram cam la 30 km de casa....Noroc ca a oprit un baiat cumsecade tot motociclist si a stat cu luminile aprinse la masina vreo ora, pana am mesterit eu la ea. A trebuit sa-i pun iar condensator, ca nu aveam alta aprindere, ca sa ajung acasa. A mers ca vai de ea...dar am ajuns. Treaba e ca am schimbat de fiecare data platina cu tot cu platou, deci nici macar nu am scos partea mobila ca sa spun ca am tras de ea sau ceva.Nou din cutie. Proaste rau. Acum am comandat alta aprindere si o sa-i iau si un senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Pai aprinderea nu stiu daca are cum sa se arda, indiferent de ce scurt faci pe intrare.!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Mi-a mai spus cineva ca aprinderea nu putea sa se arda, dar LED-ul ramanea numai aprins si nu avea scanteie deloc. Cum am pus condensatorul a pornit imediat. Mult mai prost, dar am ajuns pana acasa. Ce rezistenta tre' sa am intre bornele aprinderii sau cum o pot verifica scoasa de pe moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Poate a facut scurt pe la rotor si au aparut tensiuni de autoinductie sau tensiuni alternative pe intrare, atunci poate ca s-a stricat. De verificat, cu ea montata, verifica daca ai tensiune pe bobina de inductie cand platina este inchisa si sa nu ai tensiune pe bobina de inductie cand platina este deschisa. Daca LED-ul sta tot timpul aprins indiferent cum este platina, atunci s-a dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 E arsa, i-am pus cruce. O astept pe aia noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 si eu am pati fix ca tine.in 2 saptamani s-au rupt 2 platini noi exact unde este nituit arcul de platina. sint extrem de proaste. acum incerc sa gasesc platini de Moskvich ceva productie mai veche. se pare ca se potrivesc perfect la Jupiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 E clar sunt vai mama lor de noi. Eu am una mai veche de la Pedros, e mai batrana dar pare mai sanatoasa,o sa incerc cu ea pana pun senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 (editat) Cat costa o platina de jupiter buna sau din astea de care se gasesc? LE. Si cati Km tine? Editat Februarie 26, 2011 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 5 lei buc, si de 5 lei tine ! Tot senzorul e baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 (editat) Aici vroiam sa ajung. Trebuiesc doua bucati. Am facut acum o bucsa cu doua capete. O sa mearga cu un senzor si o aprindere pentru 2 cilindri (si bobinele originale), asa o sa fie mai ieftin, si odata pus acolo nu mai ai treaba. Astept bucsele sa vad cum merge pe un motor. Editat Februarie 26, 2011 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 si eu astept sa vedem cum merge, mai ales daca-i putin mai ieftina...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Da, e nenorocitul de Yunker. Ce e aÂşa curios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 E clar sunt vai mama lor de noi. Eu am una mai veche de la Pedros, e mai batrana dar pare mai sanatoasa,o sa incerc cu ea pana pun senzor. eu din 2007 am renuntat la ele, tot asa se manifestau... se desprindeau intr-o veselie Cat costa o platina de jupiter buna sau din astea de care se gasesc? LE. Si cati Km tine? in galati tot platoul pentru jupiter era 17 lei in 2007... nu cred sa treaca de 30 acum! sincer sa fiu tot nu cred ca varianta cu cama e buna! eventual tot o cama cum am facut eu dar dintr-o bucata daca va faceti griji ca sare tabla aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Da' in loc de tabla aia nu merge bagat un surub de "fi" 2-3-4 cu cap inecat, si pe urma slefuit/polizat la fata bucsei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Care are de vanzare 2 , 3 spite de izh pentru roata de 19 mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 In sfarsit am reusit sa termin cu bucsele de IJ Jupiter 4 (din OL nichelat). Variantele cu doi senzori 011CW si doua aprinderi AT011, cat si varianta cu un senzor 011CW si o aprindere AT011 (tot doua bobine de inductie, legate in paralel primarele). Nu am testat precizia scanteii la ambele pistoane, ca nu am avut pe ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.