Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

si marmota invelea ciocolata in..........staniol

 

numarul de omologare se afla doar in cartea de identitate si certificatul masinii/motocicletei el este dat de la RAR pt justificarea dreptului de a merge cu vehicolul pe drum. fiecare autovehicul trebuie sa fie omologat pt a putea circula pe drumurile publice

 

a nu se confunda serie sasiu, serie motor cu nr de omologare

nr de identificare=serie sasiu

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ti-am spus ca m-am uitat la nr(de la avatar) si m-am lamurit... :bigstar:

Mesaj completat

On topic, nr de identific, daca e identic cu nr de pe cadru, atunci motocicleta e ok.

Nu trebuie neaparat sa corespunda si seria motorului, e piesa de schimd. Daca ai vreo serie pe cadru de atas, RAR-ul ti-o trece (daca vrei), au inteles si ei ca atasul este corp comun cu motocicleta.

Nr de omologare...ti-l pui pe carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si marmota invelea ciocolata in..........staniol

 

numarul de omologare se afla doar in cartea de identitate si certificatul masinii/motocicletei el este dat de la RAR pt justificarea dreptului de a merge cu vehicolul pe drum. fiecare autovehicul trebuie sa fie omologat pt a putea circula pe drumurile publice

 

a nu se confunda serie sasiu, serie motor cu nr de omologare

nr de identificare=serie sasiu

 

:bigstar:

 

daca erai atent la ce am intrebat poate dadeai si un raspuns bun! daca vedeai si pozele intelegeai si ce scrie in cartea de identitate!

 

 

EU AM INTREBAT DACA MAI ESTE POANSONAT NUMARUL DE IDENTIFICARE IN ALTA PARTE DECAT SUB COARNE, IN SPATELE FARULUI.

Nu ma intereseaza ca se poate merge la RAR si se poansoneaza, sau ca trebuie sa platesc alta omologare!

Tu cand ti-ai cumparat motor/masina ai vazut-o, ti-a placut, ai luat cartea de identitate si ai citit numarul de omologare din carte pe cadru/caroserie si numarul de identificare pe motor. motocicleta asta nu are poansonat numarul de omologare nicaieri!

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca erai atent la ce am intrebat poate dadeai si un raspuns bun! daca vedeai si pozele intelegeai si ce scrie in cartea de identitate!

 

 

EU AM INTREBAT DACA MAI ESTE POANSONAT NUMARUL DE IDENTIFICARE IN ALTA PARTE DECAT SUB COARNE, IN SPATELE FARULUI.

Nu ma intereseaza ca se poate merge la RAR si se poansoneaza, sau ca trebuie sa platesc alta omologare!

Tu cand ti-ai cumparat motor/masina ai vazut-o, ti-a placut, ai luat cartea de identitate si ai citit numarul de omologare din carte pe cadru/caroserie si numarul de identificare pe motor. motocicleta asta nu are poansonat numarul de omologare nicaieri!

 

:bigstar:

Daca erai atent omul ti-a raspuns bine. Amesteci omologarea cu identificarea si cu seria de motor. Nr de identificare=serie sasiu poansonata pe cadru/sasiu, seria motor=e poansonata pe motor, Nr omologare=poansonat doar in carte. La unele comuniste seria de motor e aceasi cu seria de cadru (nr identificare). Eu la Ij am aceeasi serie la motor si cadru, la Jawa sunt diferite. Nu vei gasi nicaieri pe motor poansonat nr. de omologare. In CIV-ul din poza motoreta a fost inmatriculata prima oara solo, apoi cu atas, apoi iar solo. Deci daca vrei atasul trebuie sa il omologhezi la urmatoarea inmatriculare. Iti poate face inca o rubrica ca pana acum sau iti trece seria atasului jos la rubrica "Modificari ce nu afecteaza performantele....." chiar daca scrie solo la motocicleta. Cauti nr de omologare 7 ani si nu il gasesti la motor.

Mesaj completat

Ar trebui sa ai serie si pe cadrul atasului. Daca nu ai tablita cu seria de pe cadru moto, in alta parte nu mai este. Pune o tablita si bate seria din carte la locul ei ca nu are nici un fel de securizare. La noua inmatriculare o sa scrie in carte seria noului atas, pt a te prezenta la ITP cu atasul ala si nu cu altul. Daca nu ai serie pe atas o sa bata ei alta. Daca atasul are alta serie cum zici s-ar putea sa-ti trebuiasca acte de provenienta ( contract factura etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erai atent omul ti-a raspuns bine. Amesteci omologarea cu identificarea si cu seria de motor. Nr de identificare=serie sasiu poansonata pe cadru/sasiu, seria motor=e poansonata pe motor, Nr omologare=poansonat doar in carte. La unele comuniste seria de motor e aceasi cu seria de cadru (nr identificare). Eu la Ij am aceeasi serie la motor si cadru, la Jawa sunt diferite. Nu vei gasi nicaieri pe motor poansonat nr. de omologare. In CIV-ul din poza motoreta a fost inmatriculata prima oara solo, apoi cu atas, apoi iar solo. Deci daca vrei atasul trebuie sa il omologhezi la urmatoarea inmatriculare. Iti poate face inca o rubrica ca pana acum sau iti trece seria atasului jos la rubrica "Modificari ce nu afecteaza performantele....." chiar daca scrie solo la motocicleta. Cauti nr de omologare 7 ani si nu il gasesti la motor.

Mesaj completat

Ar trebui sa ai serie si pe cadrul atasului. Daca nu ai tablita cu seria de pe cadru moto, in alta parte nu mai este. Pune o tablita si bate seria din carte la locul ei ca nu are nici un fel de securizare. La noua inmatriculare o sa scrie in carte seria noului atas, pt a te prezenta la ITP cu atasul ala si nu cu altul. Daca nu ai serie pe atas o sa bata ei alta. Daca atasul are alta serie cum zici s-ar putea sa-ti trebuiasca acte de provenienta ( contract factura etc.)

 

 

atat asteptam sa aflu! multumesc de raspuns tuturor! eu nu vreau sa fac omologare, reomologare sau sa ma apuc sa poansonez eu serii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca citeai cu atentie ce am scris eu

era de ajuns

 

nu vroiam sa fac un comentariu in plus, dar se pare ca numarul pe care l-ai scris te defineste perfect! te-ai gandit mult, sau te pomenesti ca iti cauti o masina cu numarul ala , nu o sa gasesti :crack: - ca si cu numarul de omologare nu il gasesti decat in carte, dar tu batman ..batman

:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca citeai cu atentie ce am scris eu

era de ajuns

 

nu vroiam sa fac un comentariu in plus, dar se pare ca numarul pe care l-ai scris te defineste perfect! te-ai gandit mult, sau te pomenesti ca iti cauti o masina cu numarul ala , nu o sa gasesti :crack: - ca si cu numarul de omologare nu il gasesti decat in carte, dar tu batman ..batman

:) ))

 

da ce are numarul meu?? asa de curiozitate... cum crezi ca ma defineste? si ce te face sa crezi ca eu caut masina??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Daca erai atent omul ti-a raspuns bine. Amesteci omologarea cu identificarea si cu seria de motor. Nr de identificare=serie sasiu poansonata pe cadru/sasiu, seria motor=e poansonata pe motor, Nr omologare=poansonat doar in carte. La unele comuniste seria de motor e aceasi cu seria de cadru (nr identificare). Eu la Ij am aceeasi serie la motor si cadru, la Jawa sunt diferite. Nu vei gasi nicaieri pe motor poansonat nr. de omologare. In CIV-ul din poza motoreta a fost inmatriculata prima oara solo, apoi cu atas, apoi iar solo. Deci daca vrei atasul trebuie sa il omologhezi la urmatoarea inmatriculare. Iti poate face inca o rubrica ca pana acum sau iti trece seria atasului jos la rubrica "Modificari ce nu afecteaza performantele....." chiar daca scrie solo la motocicleta. Cauti nr de omologare 7 ani si nu il gasesti la motor.

Mesaj completat

Ar trebui sa ai serie si pe cadrul atasului. Daca nu ai tablita cu seria de pe cadru moto, in alta parte nu mai este. Pune o tablita si bate seria din carte la locul ei ca nu are nici un fel de securizare. La noua inmatriculare o sa scrie in carte seria noului atas, pt a te prezenta la ITP cu atasul ala si nu cu altul. Daca nu ai serie pe atas o sa bata ei alta. Daca atasul are alta serie cum zici s-ar putea sa-ti trebuiasca acte de provenienta ( contract factura etc.)

 

 

placuta aia de aluminiu nu are nici un fel de valoare la nici o motocicleta. in cazul de fata, la ij, seria cadrului este in stanga-spate, la prinderea amortizorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a disperat platina de la P5. A 2 platina care se rupe in 500 km. Se rupe partea mobila fix din dreptul nitului care o prinde de lamela aia de otel. Prima oara am gasit-o rupta in capacul de la alternator. Noroc ca eram la 1 km de casa. A doua oara s-a frant decat, nu a mai cazut si a stat in contact ( scurt ) cu ceva de pe acolo ca a ars si aprinderea. Mai eram si cu nevasta, se facuse si noapte si de data asta eram cam la 30 km de casa....Noroc ca a oprit un baiat cumsecade tot motociclist si a stat cu luminile aprinse la masina vreo ora, pana am mesterit eu la ea. A trebuit sa-i pun iar condensator, ca nu aveam alta aprindere, ca sa ajung acasa. A mers ca vai de ea...dar am ajuns.

Treaba e ca am schimbat de fiecare data platina cu tot cu platou, deci nici macar nu am scos partea mobila ca sa spun ca am tras de ea sau ceva.Nou din cutie. Proaste rau. Acum am comandat alta aprindere si o sa-i iau si un senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a mai spus cineva ca aprinderea nu putea sa se arda, dar LED-ul ramanea numai aprins si nu avea scanteie deloc. Cum am pus condensatorul a pornit imediat. Mult mai prost, dar am ajuns pana acasa. Ce rezistenta tre' sa am intre bornele aprinderii sau cum o pot verifica scoasa de pe moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a facut scurt pe la rotor si au aparut tensiuni de autoinductie sau tensiuni alternative pe intrare, atunci poate ca s-a stricat. De verificat, cu ea montata, verifica daca ai tensiune pe bobina de inductie cand platina este inchisa si sa nu ai tensiune pe bobina de inductie cand platina este deschisa. Daca LED-ul sta tot timpul aprins indiferent cum este platina, atunci s-a dus. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am pati fix ca tine.in 2 saptamani s-au rupt 2 platini noi exact unde este nituit arcul de platina. sint extrem de proaste. acum incerc sa gasesc platini de Moskvich ceva productie mai veche. se pare ca se potrivesc perfect la Jupiter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici vroiam sa ajung. Trebuiesc doua bucati. Am facut acum o bucsa cu doua capete. O sa mearga cu un senzor si o aprindere pentru 2 cilindri (si bobinele originale), asa o sa fie mai ieftin, si odata pus acolo nu mai ai treaba. Astept bucsele sa vad cum merge pe un motor.

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
E clar sunt vai mama lor de noi. Eu am una mai veche de la Pedros, e mai batrana dar pare mai sanatoasa,o sa incerc cu ea pana pun senzor.

 

eu din 2007 am renuntat la ele, tot asa se manifestau... se desprindeau intr-o veselie

 

Cat costa o platina de jupiter buna sau din astea de care se gasesc?

LE.

Si cati Km tine?

 

in galati tot platoul pentru jupiter era 17 lei in 2007... nu cred sa treaca de 30 acum! sincer sa fiu tot nu cred ca varianta cu cama e buna! eventual tot o cama cum am facut eu dar dintr-o bucata daca va faceti griji ca sare tabla aia :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reusit sa termin cu bucsele de IJ Jupiter 4 (din OL nichelat). Variantele cu doi senzori 011CW si doua aprinderi AT011, cat si varianta cu un senzor 011CW si o aprindere AT011 (tot doua bobine de inductie, legate in paralel primarele). Nu am testat precizia scanteii la ambele pistoane, ca nu am avut pe ce. :laugh:

post-9405-1299247360_thumb.jpg

post-9405-1299247374_thumb.jpg

post-9405-1299247387_thumb.jpg

post-9405-1299247405_thumb.jpg

post-9405-1299247413_thumb.jpg

post-9405-1299247423_thumb.jpg

post-9405-1299247439_thumb.jpg

post-9405-1299247449_thumb.jpg

post-9405-1299247459_thumb.jpg

post-9405-1299247467_thumb.jpg

post-9405-1299247482_thumb.jpg

post-9405-1299247499_thumb.jpg

post-9405-1299247510_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...