Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Cand erau vandute motocicletele IJ 56 toate seriile erau aceleasi (si pe placuta de identificare si pe cadru-deasupra amortizorului stanga spate- si pe carterul din stanga al motorului) insa acum - motorul - fiind piesa de schimb, nu mai este obligatoriu sa ai aceeasi serie si pe carterul motorului insa trebuie sa ai act de provenienta (pentru motor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Photobomb. :)

 

post-7792-1295787272_thumb.jpg

 

e un intrerupator care taie curentul total..explicatia e simpla:se mai descarca bateria la astea pe 6v ca da la masa..la modelele pe 6 v deobicei e indicat sa ai un intrerupator separat are sa taie curentul :lol:

 

la nipru e tot asa si la multe moto..nu le mai enumar acuma..

 

din exeprienta vb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-acord. Dar recunoaÂşte că arată minunat întrerupătorul ăla de veioză! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-acord. Dar recunoaÂşte că arată minunat întrerupătorul ăla de veioză! :)

 

e jucaria lui fratele acuma si el a pus ceva sa fie acolo...ca iese de citeva ori duminica cu mobra..ca si mine defapt ca am si eu ij56 dar nu am facut 200 de km cu el :lol: nui nici timp si sint multe mobre si nu poti merge tot timpul cu una ca se supara celelalte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratzilor ! Ne confruntam cu o problema tehnica tare ciudata la Jupiter 4. Am pus la punct aprinderea cu comparatorul, aprinderi gotronic ,schintei ditamai , porneste bine dar dupa primele explozii pistonul din dreapta nu mai lucreaza ! daca o lasi in ralanti (un pic cam mare ca sa stea ) cel din dreapta da rar cate o explozie dar daca ii iei fisa nici nu se simte. Ciudat este ca la fel se comporta si cea de a doua motocicleta identica , pe care am pus aprinderea si carburatorul de pe prima! datzi-ne domnilor din experientza voastra ceva solutii ,pareri, idei, ca noi am inceput sa ne pierdem sperantza si nu am vrea sa le pierdem din gashca pe cele doua jupiteritze ca sunt cu atash ambele. Este cumva acest fenomen cauzat de vreun viciu de fabricatzie ?exista vreo chichitza ce ne scapa noua ? Asteptam cu nerabdare solutzia salvatoare iar celui ce va duce la rezolvare promitem bidonu' de vin la intalnirea comunistelor din august!

Toate cele bune !

Confratzii de la Turnu Severin

post-56732-1295989673_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratzilor ! Ne confruntam cu o problema tehnica tare ciudata la Jupiter 4. Am pus la punct aprinderea cu comparatorul, aprinderi gotronic ,schintei ditamai , porneste bine dar dupa primele explozii pistonul din dreapta nu mai lucreaza ! daca o lasi in ralanti (un pic cam mare ca sa stea ) cel din dreapta da rar cate o explozie dar daca ii iei fisa nici nu se simte. Ciudat este ca la fel se comporta si cea de a doua motocicleta identica , pe care am pus aprinderea si carburatorul de pe prima! datzi-ne domnilor din experientza voastra ceva solutii ,pareri, idei, ca noi am inceput sa ne pierdem sperantza si nu am vrea sa le pierdem din gashca pe cele doua jupiteritze ca sunt cu atash ambele. Este cumva acest fenomen cauzat de vreun viciu de fabricatzie ?exista vreo chichitza ce ne scapa noua ? Asteptam cu nerabdare solutzia salvatoare iar celui ce va duce la rezolvare promitem bidonu' de vin la intalnirea comunistelor din august!

Toate cele bune !

Confratzii de la Turnu Severin

 

toata problema e din aprindere 100% daca pe ambele moto face la fel.nu ai scinteie in turatie pe pistonul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratzilor ! Ne confruntam cu o problema tehnica tare ciudata la Jupiter 4. Am pus la punct aprinderea cu comparatorul, aprinderi gotronic ,schintei ditamai , porneste bine dar dupa primele explozii pistonul din dreapta nu mai lucreaza ! daca o lasi in ralanti (un pic cam mare ca sa stea ) cel din dreapta da rar cate o explozie dar daca ii iei fisa nici nu se simte. Ciudat este ca la fel se comporta si cea de a doua motocicleta identica , pe care am pus aprinderea si carburatorul de pe prima! datzi-ne domnilor din experientza voastra ceva solutii ,pareri, idei, ca noi am inceput sa ne pierdem sperantza si nu am vrea sa le pierdem din gashca pe cele doua jupiteritze ca sunt cu atash ambele. Este cumva acest fenomen cauzat de vreun viciu de fabricatzie ?exista vreo chichitza ce ne scapa noua ? Asteptam cu nerabdare solutzia salvatoare iar celui ce va duce la rezolvare promitem bidonu' de vin la intalnirea comunistelor din august!

Toate cele bune !

Confratzii de la Turnu Severin

tot la jup 4 am avut si eu aceiasi problema.Am dat jos alternatorul pentru o alta problema si am constatat ca cel de la care cumparasem motocicleta schimbase suruburile cu care este prins platoul de la platini si unul din acestea atingea una din periile alternatorului punindu-l la masa. Asa ca verifica si la instalatia electrica sa nu ai pe undeva punere la masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ambele bobine? Parca Jupiter avea 2, daca nu avea 2 ci una nu ai ce-i face. Aprinderile Gotronic nu merg 2 pe o bobina. Vorbeste si cu userul Gotronic pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inverseaza bobinele si bujiile intre ele. Daca este pentru scurt timp, si bobinele au in primar peste 3 ohmi, merg si doua bobine (trebuie urmarita temperatura aprindserii) sa nu se incinga tare. Dar de ce sa pui doua aprinderi in paralel la Jupiter? Este cu senzor 012CW cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa multzamire tuturor pentru raspunsuri ! Sunt 2 bobine, fiecare cu aprinderea ei , (condensatorii nu mai trebuie nu?!?) ,noi am reglat avansul la 3,75 dar am fost la un nene rus azi dim si nea citit din cartea tehnica ca trebuie 2,4-2,8. azi o luam de la capat si incepem cu inversarea bobinelor! Va tzinem la curent, numai bine !

post-56732-1296038615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa multzamire tuturor pentru raspunsuri ! Sunt 2 bobine, fiecare cu aprinderea ei , (condensatorii nu mai trebuie nu?!?) ,noi am reglat avansul la 3,75 dar am fost la un nene rus azi dim si nea citit din cartea tehnica ca trebuie 2,4-2,8. azi o luam de la capat si incepem cu inversarea bobinelor! Va tzinem la curent, numai bine !

 

 

 

reglaj avans conform cartii de reparatie in engleza de pe forum la pag. 45 si 46 este inainte de PMS 3,5-4mm pt motoarele cu un piston si 2-2,6 pentru doua pistoane si deschiderea platinei la 0,4-0,6 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat de cap Jupiterului , pana la coada se pare ca bobina de pe pistonul cu pricina mergea pe toane , adica mai ales in turatzie mergea mai mult nu. Bidonul de vin o sa fie atasat la atas si ii vom da cep la intrunire ! toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Reaprinde", Acum 33 de ani (imediat), mi-am luat primul meu de Carnet de conducere ( da da, nu permis, scrie pe el Republica Populara Romana, este rosu si seamana cu un carnet de partid PCR, l-am pastrat si acum , cand am luat B-ul il pierdusem pe undeva prin casa), pentru o Mobra 50 Super. Pe ea am invatat mecanica "live" (imi si placea). Am desfacut motorul in doua dupa 2 luni de cand o luasem sa vad cum este facut (ea fiind noua ), asta de ciuda ca n-am luat carnetul din prima si au intrat in concediu cei de la circulatie (era vara) iar eu am stat pe tusa aproape 2 luni. Cam 2 saptamani o durat sa-l pun la loc doar uitandu-ma si gandindu-ma cam cum ar trebui sa fie. :) Nu aveam pe cine sa intreb dar nici nu vroiam. Documentatie ...(doar ce venise cu ea din magazin) Scule... (tot asa, si o trusa de bicicleta, ceva patente si surubelnite de pe la bunicu din magazie, dar nimic concret). Am tinut-o pana in anul 2 de facultate din anul 3 de liceu, cand am vandut-o cu 4.600lei (noua era 6325 tin minte si acum, ca o luat-o tata in rate din banii adunati de mine pentru prima rata din bursa de la liceu :) ). Cand au aparut Hoinar-ele, normal ca am dat spaga la magazin sa mi-o retina 2 ore, sa ma duc acasa sa caut bani. :D Aia am tinut-o cam un an dupa care m-am insurat. :D (Alta dragoste)

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tot cautand un ij-49 cu atas am dat de un nene care din pacate l-a dat la fier vechi acum vreo 2 luni :) a dat vrea 10 ij la fier. Mai are insa o planeta 5 cu atas stare buna cu 5000 Km la bord culoare rosie originala . Pret cred in jur de 15 mil, cred poze nu am .Omul este din Bucuresti din Sinesti daca este cineva interesat da-ti un pm . M-a rugat daca stiu pe cineva amator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut! o intrebare pentru posesorii de IJ.... am fost sa cumpar o motocicleta cu atas.... m-am uitat la numarul de identificare (e stantat pe motor si sub sa pe cadru), e ok, corespunde cu cel din cartea tehnica! dar numarul de omologare nu l-am gasit nicaieri (nici propietarul nu stia unde e marcat!). M-am uitat pe cadru in spatele farului.... are numai niturile unde a fost tablita. In alta parte ar mai putea fi poansonat? Motocicleta e cu atas, in cartea tehnica e trecuta cu atas, am vazut ca are o serie diferita scrisa. E vreo serie poansonata pe atas? atasesz si pozele cu cartea tehnica si locul unde trebuia sa fie numarul de omologare! Am vazut ca sunt trei rubrici trecute in carte, care e treaba cu fiecare? in una scrie ca e solo, in una cu atas si in una solo! multumesc!

post-14626-1298218538_thumb.jpg

post-14626-1298218564_thumb.jpg

post-14626-1298218587_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numarul de omologare la Drz-ul tau unde este? Atasul nu mai are serie obligatorie, asa ca te poti prezenta cu alt atas de Ij fara probleme.

Ahh, l.e., m-am uitat la nr si m-am lamurit...

 

 

la DRZ numarul de omologare era sub coarne in spatele farului! la asta nu e scris nicaieri! deci la atas nu e necesar numar de identificare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...